DISKUZE K ČLÁNKU Alonso o svém dlouhém závěrečném stintu - doufal, že ho risk dostane do čela

Fernando Alonso absolvoval v závěru Velké ceny Singapuru velmi dlouhý stint na středně-tvrdých pneumatikách. Věděli stratégové Ferrari, že to vydrží, nebo zariskovali naslepo?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso o svém dlouhém závěrečném stintu - doufal, že ho risk dostane do čela

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 25.09.2013 20:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 7 lidí) 23.09.2013 10:01
Nemyslím si že Alonso mohl Vettela dojet i… »
» Rostislav M. (Hlasovali 4 lidé) 23.09.2013 13:35
RedBull je auto, které je děláno na jízdu v… »
» Rostislav M. (Hlasovali 3 lidé) 23.09.2013 09:26
hmmm Nu, doufat, že ho tato strategie vynese na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Biblbrox

    94.138.104.XXX
    Řekl vůbec někdo velkému závodníkovi, o kolik ho Vettel porazil? A to ještě Vettel ještě šetřil brzdy, pneu a do cíle asi jen plachtil. Na druhou stranu časovou propast Alonsa ale omlouvá, že v posledním okruhu zastavil Webberovi, aby ho svezl. Tím jistě hodně ztratil, ale co, kamaráda přece nenechá ve štychu.

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • FF

      37.221.245.XXX
      1) Alonso Webbera samozřejmě svezl až cestou do boxu, takže na časovou ztrátu na Vettela v cíli to nemělo žádný vliv.
      2) Alonso musel šetřit pneumatiky v podstatě celou druhou polovinu závodu.
      3) Vettel má výrazně rychlejší vůz.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Biblbrox

        94.138.104.XXX
        1) Tak mi řekni, kde Alonso nabral na Vettela více než minutu? Před SC měl náskok 30s a pak udělal dalších 30s a to ještě šetřil auto! Ne, Alonso musel brát Webbera ještě před cílem.
        2) Nemusel. Prostě jen chytračil.
        3) Rozdíl mezi Vettelem a Webberem je propastný, rozdíl mezi Alonsem a Massou nic moc. Webber je přitom daleko lepší jezdec než Massa!!! To podle mě vysvětluje mnohé.

        + 0 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Nasir

          188.175.176.XXX
          12
          - takže podle tebe je vůbec možné, že jezdec z kamarádství sveze svého kolegu před cílem, a přitom vypustil závod a pustil pozici soupeřům??
          - při nadměrně dlouhém stintu se gumy šetřit nemusí. Šetřit musí pouze tvůj idol, protože to říkal - a nezáleží na tom, že jede stint kratší (když dva dělají totéž, není to vždy totéž).
          - umíš počítat? momentálně je poměr bodů mezi Vet a Web je menší než poměr mezi Alo a Mas. Takže to vypadá spíš naopak. Kdo je "daleko lepší jezdec" je tvůj názor (výmysl). Navíc to nijak nesouvisí s argumentem FF.
          Hele, půjdu k věci. Zkoušíš trollovat takhle okatě? Pokud ne, jakou ti stanovili diagnózu?

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • FF

          37.221.245.XXX
          1) Aby jeden jezdec svezl druhého před projetím cílem je, s prominutím, naprostá pitomost. Kdyby to provedl, tak by cílem projel až za Mercedesy. Navíc nejspíš by se ani jeden z nich už v F1 nesvezl. Ty Vettelovy problémy a důvody k šetření prostě nebyly tak vážné a až do posledních asi 2 kol jezdil poměrně rychle.
          2) Strategie k formuli 1 patří od počátků. Alonso a Raikkonen jen dobře využili situace a zvolili taktiku, která jim zajišťovala nejlepší možný čas v cíly, protože rychlostně na Red Bull a ani Mercedes nestačily.
          3) Rozdíl je mezi nimi propastný, ale nevěřím, že mají stejné podmínky. Loni Webber dokázal, že je schopen se Vettelovi vyrovnat.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Biblbrox

            94.138.104.XXX
            1) Mercedesy jely pomalu. Nespěchaly, hlídaly pozici, myslely si, že jedou na 2 a 3 místě a věděly, že Vettel už slaví na tribuně.
            2) Říkal jsem, kdyby nezískali na poruchách Webbera a Grosjeana, nedopadli by dobře.
            3) Aha, neuvědomil jsem si, že vloni skončili na děleném 1 místě. Na f1news tedy chybně uvádějí 1/6 a 281/179.

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • FF

              37.221.245.XXX
              1) "Mercedesy jely pomalu." to nemyslíš vážně, ne? Zdržely s v provozu, protože předjíždění v Singapuru je velmi těžké, to ale bylo součástí taktiky Alonsa i Raikonena.
              2) Grosjean by nejspíš skončil před nebo za Alonsem, záleželo by na taktice, Webber by dojel Raikonena, ale zda by ho předjel je otázka. To ale k závodění patří.
              3) Podívej se na první polovinu sezony. Ve druhé má Webber 3 nedojetí.

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • zlo

    94.113.8.XXX
    provoz Navíc, kdyby Vettel nenajel na pole těch 28 vteřin, zapadl by do provozu a nemohl jezdit tak rychlé časy ani omylem.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • zlo

    94.113.8.XXX
    strategie Podle mě to měl Alonso skvěle rozjeté. Po zastávce v boxech za SC jsem si myslel, že vyhraje. Bohužel na této trati se prakticky nedá předjíždět. Nevěřím, že by Alonso na čerstvých gumách zajížděl o 2s horší časy než Seb. To tempo, co nasadil Rosberg, bylo hrozné. Rychlostí by Alonso na Vettela nestačil, ale před Sebovým pitstopem by měl třeba ztrátu 14 vteřin, což by mu dávalo stejný čas náskoku. Vettel by ho pak do konce závodu dojel, ale na singaporské trati zřejmě nepředjel.

    + 8 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Rostislav M.

      Rostislav M.

      109.107.201.XXX
      Tohle si myslím taky.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Biblbrox

      94.138.104.XXX
      Vettela by nezastavil ani ďábel! Kdyby s nim chtěl Alonso závodit, nedojel by kvůli pneu ani do cíle. Alonso měl štěstí, že Webber i Grosjean vypadli. Doufám, že takové štěstí příště mít velký závodník už nebude. Po rovině a na startech mu auto jede, ale tam, kde je ho třeba řídit, to už tak moc nejde.04

      + 1 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Rostislav M.

    Rostislav M.

    109.107.201.XXX
    hmmm Nu, doufat, že ho tato strategie vynese na špici Fernado mohl, ale to nesměl jezdit ve vláčku za pomalým Rosbergem. Věřím, že být Fernando na volné trati, tak mu Seb o tolik neodjede a mohl by zkusit s ním ještě bojovat. Ale takto...
    Je prostě jasné, že RedBull s volnou tratí před sebou nikdo nedojede. Letos už ne.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Nemyslím si že Alonso mohl Vettela dojet i kdyby měl volnou trať. Tohle je typická redbulovská trať a ostatní týmy tam hrály v podstatě druhé housle. Kdyby neměl Mark tolik smůly, je docela možné že by byl na druhé šprycli a Alonsovi by zbyl bronz. A to píšu navzdory tomu že jsem fanoušek Ferrari.

      + 7 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        165.72.200.XXX
        A jak vypadá taková NeRedbullová trať, poté co vyhráli i v Monze ?

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Dobrá připomínka.11 Beru.12

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Biblbrox

          94.138.104.XXX
          Např. rally Bohemia, rally Finsko, Rally Monte Carlo... takových tratí je. Ferrari by to mělo zkusit tam. Vettel ani RB tam zatím nejsou, tak je šance na úspěch. I když např. velký Kimi tam totálně pohořel a tak, kdyby to Ferrari chtělo zkusit, jistě mu dá padáka. Jedna zostuzení mu už stačilo.

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Rostislav M.

        Rostislav M.

        109.107.201.XXX
        RedBull je auto, které je děláno na jízdu v volném prostoru. Když je to auto o 2,5 sekundy rychlejší jak ostatní, tak proč Mark nemohl předjet pomalý Mercedes? Hold v turbulencích už asi tak nefunguje... Proto je pro RedBull vždy klíčová kvalifikace a proto Mark s tím autem nemůže jen tak vyhrát, protože jeho starty jsou dost špatné.

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Nasir

          188.175.176.XXX
          Přesně tak. Na čistém vzduchu měl Webber myslím mnohem lepší časy. I v minulosti to tak bylo, že když se něco pokazilo a Vettel jel v poli, nijak nevyčníval a také míval problémy předjíždět. Chce to pilota silného v kvaldě, aby se potenciál RB v závodě využil na maximum, auto rychle zahřívající gumy a ideálně i vhodné gumy. První dvě věci mají a po změně letošních gum i to poslední.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ako vidieť DRD na autách funguje,.. ...a monoposty sú veľmi šetrné k pneumatikám. 11

    + 2 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Kolize Sainze s Pérezem v Baku

Sainz a Pérez se vzájemně obviňují z kolize, komisaři mají jasno + VIDEO

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Oscar Piastri se dočkal vítězství díky vlastnímu dobrému výkonu (ilustrační foto)

GP ÁZERBAJDŽÁNU: Piastri ustál Leclercovy ataky, Monačan ani napočtvrté nezúročil pole-position

Lewis Hamilton v závodě v Austrálii

Lewise Hamiltona na startovním roštu v Baku neuvidíme

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama