DISKUZE K ČLÁNKU Alonso o svém dlouhém závěrečném stintu - doufal, že ho risk dostane do čela
Fernando Alonso absolvoval v závěru Velké ceny Singapuru velmi dlouhý stint na středně-tvrdých pneumatikách. Věděli stratégové Ferrari, že to vydrží, nebo zariskovali naslepo?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Alonso o svém dlouhém závěrečném stintu - doufal, že ho risk dostane do čela
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Rostislav M.
(Hlasovali 3 lidé)
23.09.2013 09:26
hmmm Nu, doufat, že ho tato strategie vynese na… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Biblbrox
09:49 24.09.2013 94.138.104.XXXŘekl vůbec někdo velkému závodníkovi, o kolik ho Vettel porazil? A to ještě Vettel ještě šetřil brzdy, pneu a do cíle asi jen plachtil. Na druhou stranu časovou propast Alonsa ale omlouvá, že v posledním okruhu zastavil Webberovi, aby ho svezl. Tím jistě hodně ztratil, ale co, kamaráda přece nenechá ve štychu.-
-
Biblbrox
10:01 24.09.2013 94.138.104.XXX1) Tak mi řekni, kde Alonso nabral na Vettela více než minutu? Před SC měl náskok 30s a pak udělal dalších 30s a to ještě šetřil auto! Ne, Alonso musel brát Webbera ještě před cílem.
2) Nemusel. Prostě jen chytračil.
3) Rozdíl mezi Vettelem a Webberem je propastný, rozdíl mezi Alonsem a Massou nic moc. Webber je přitom daleko lepší jezdec než Massa!!! To podle mě vysvětluje mnohé.-
Nasir
17:40 25.09.2013 188.175.176.XXX
- takže podle tebe je vůbec možné, že jezdec z kamarádství sveze svého kolegu před cílem, a přitom vypustil závod a pustil pozici soupeřům??
- při nadměrně dlouhém stintu se gumy šetřit nemusí. Šetřit musí pouze tvůj idol, protože to říkal - a nezáleží na tom, že jede stint kratší (když dva dělají totéž, není to vždy totéž).
- umíš počítat? momentálně je poměr bodů mezi Vet a Web je menší než poměr mezi Alo a Mas. Takže to vypadá spíš naopak. Kdo je "daleko lepší jezdec" je tvůj názor (výmysl). Navíc to nijak nesouvisí s argumentem FF.
Hele, půjdu k věci. Zkoušíš trollovat takhle okatě? Pokud ne, jakou ti stanovili diagnózu? -
FF
10:08 24.09.2013 37.221.245.XXX1) Aby jeden jezdec svezl druhého před projetím cílem je, s prominutím, naprostá pitomost. Kdyby to provedl, tak by cílem projel až za Mercedesy. Navíc nejspíš by se ani jeden z nich už v F1 nesvezl. Ty Vettelovy problémy a důvody k šetření prostě nebyly tak vážné a až do posledních asi 2 kol jezdil poměrně rychle.
2) Strategie k formuli 1 patří od počátků. Alonso a Raikkonen jen dobře využili situace a zvolili taktiku, která jim zajišťovala nejlepší možný čas v cíly, protože rychlostně na Red Bull a ani Mercedes nestačily.
3) Rozdíl je mezi nimi propastný, ale nevěřím, že mají stejné podmínky. Loni Webber dokázal, že je schopen se Vettelovi vyrovnat.-
Biblbrox
10:24 24.09.2013 94.138.104.XXX1) Mercedesy jely pomalu. Nespěchaly, hlídaly pozici, myslely si, že jedou na 2 a 3 místě a věděly, že Vettel už slaví na tribuně.
2) Říkal jsem, kdyby nezískali na poruchách Webbera a Grosjeana, nedopadli by dobře.
3) Aha, neuvědomil jsem si, že vloni skončili na děleném 1 místě. Na f1news tedy chybně uvádějí 1/6 a 281/179.-
FF
10:38 24.09.2013 37.221.245.XXX1) "Mercedesy jely pomalu." to nemyslíš vážně, ne? Zdržely s v provozu, protože předjíždění v Singapuru je velmi těžké, to ale bylo součástí taktiky Alonsa i Raikonena.
2) Grosjean by nejspíš skončil před nebo za Alonsem, záleželo by na taktice, Webber by dojel Raikonena, ale zda by ho předjel je otázka. To ale k závodění patří.
3) Podívej se na první polovinu sezony. Ve druhé má Webber 3 nedojetí.
-
-
-
-
-
-
zlo
10:27 23.09.2013 94.113.8.XXXstrategie Podle mě to měl Alonso skvěle rozjeté. Po zastávce v boxech za SC jsem si myslel, že vyhraje. Bohužel na této trati se prakticky nedá předjíždět. Nevěřím, že by Alonso na čerstvých gumách zajížděl o 2s horší časy než Seb. To tempo, co nasadil Rosberg, bylo hrozné. Rychlostí by Alonso na Vettela nestačil, ale před Sebovým pitstopem by měl třeba ztrátu 14 vteřin, což by mu dávalo stejný čas náskoku. Vettel by ho pak do konce závodu dojel, ale na singaporské trati zřejmě nepředjel.-
-
Biblbrox
09:56 24.09.2013 94.138.104.XXXVettela by nezastavil ani ďábel! Kdyby s nim chtěl Alonso závodit, nedojel by kvůli pneu ani do cíle. Alonso měl štěstí, že Webber i Grosjean vypadli. Doufám, že takové štěstí příště mít velký závodník už nebude. Po rovině a na startech mu auto jede, ale tam, kde je ho třeba řídit, to už tak moc nejde.
-
-
Rostislav M.
09:26 23.09.2013 109.107.201.XXXhmmm Nu, doufat, že ho tato strategie vynese na špici Fernado mohl, ale to nesměl jezdit ve vláčku za pomalým Rosbergem. Věřím, že být Fernando na volné trati, tak mu Seb o tolik neodjede a mohl by zkusit s ním ještě bojovat. Ale takto...
Je prostě jasné, že RedBull s volnou tratí před sebou nikdo nedojede. Letos už ne.-
Pepan
10:01 23.09.2013 89.24.157.XXXNemyslím si že Alonso mohl Vettela dojet i kdyby měl volnou trať. Tohle je typická redbulovská trať a ostatní týmy tam hrály v podstatě druhé housle. Kdyby neměl Mark tolik smůly, je docela možné že by byl na druhé šprycli a Alonsovi by zbyl bronz. A to píšu navzdory tomu že jsem fanoušek Ferrari.-
-
Biblbrox
10:15 24.09.2013 94.138.104.XXXNapř. rally Bohemia, rally Finsko, Rally Monte Carlo... takových tratí je. Ferrari by to mělo zkusit tam. Vettel ani RB tam zatím nejsou, tak je šance na úspěch. I když např. velký Kimi tam totálně pohořel a tak, kdyby to Ferrari chtělo zkusit, jistě mu dá padáka. Jedna zostuzení mu už stačilo.
-
Rostislav M.
13:35 23.09.2013 109.107.201.XXXRedBull je auto, které je děláno na jízdu v volném prostoru. Když je to auto o 2,5 sekundy rychlejší jak ostatní, tak proč Mark nemohl předjet pomalý Mercedes? Hold v turbulencích už asi tak nefunguje... Proto je pro RedBull vždy klíčová kvalifikace a proto Mark s tím autem nemůže jen tak vyhrát, protože jeho starty jsou dost špatné.-
Nasir
17:47 25.09.2013 188.175.176.XXXPřesně tak. Na čistém vzduchu měl Webber myslím mnohem lepší časy. I v minulosti to tak bylo, že když se něco pokazilo a Vettel jel v poli, nijak nevyčníval a také míval problémy předjíždět. Chce to pilota silného v kvaldě, aby se potenciál RB v závodě využil na maximum, auto rychle zahřívající gumy a ideálně i vhodné gumy. První dvě věci mají a po změně letošních gum i to poslední.
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek