DISKUZE K ČLÁNKU Sauber souhlasí se záměrem prezidenta FIA přísněji kontrolovat náklady v F1

Švýcarský tým Sauber schvaluje záměr Jeana Todta přísněji kontrolovat výdaje v F1. Dokonce si myslí, že s tím Mezinárodní automobilová federace (FIA) měla přijít dříve.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sauber souhlasí se záměrem prezidenta FIA přísněji kontrolovat náklady v F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 20.09.2013 10:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000397 (Hlasovali 4 lidé) 18.09.2013 19:21
To mi hlava nebere. Napřed navýšili novými… »
» Skull55 (Hlasovali 2 lidé) 18.09.2013 08:53
ZZdroje bych nereguloval. Osobne bych regulaci… »
» uzivatel000397 (Hlasoval 1 člověk) 18.09.2013 22:46
To opravdu netuším, jde to ovšem do nákladů na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000397

    uzivatel000397

    94.113.220.XXX
    To mi hlava nebere. Napřed navýšili novými předpisy pro vývoj nových aut náklady na další závodění naprosto enormně a k tomu verbální snaha o jako-by snižování nákladů. K tomu na každý závod kamiony bazmektů které vydrží pár kol.

    Navíc, zřejmě neskutečně bohatí limonádníci, prodávající přeslazenou urinu v ceně pár centů, za cenu dobrého vína, mají obratně rozdělené náklady mezi dva týmy. Ať mi nikdo netvrdí, že technické výstupy nejsou využívány společně. A pokud jsem se nepřehlédl, pojedou v 2014 i stejné motory, takže výhoda bude ještě větší.

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.23.219.XXX
      Kolik platí týmy za pneu??
      Jinak souhlas 03

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000397

        uzivatel000397

        94.113.220.XXX
        To opravdu netuším, jde to ovšem do nákladů na provoz celého cirkusu F1.
        Samotného by mne zajímalo, kolik týmy platí.
        Také si nejsem jist, zda je reklamně návratné pro Pirelli. Pro mne tedy nikdy tato značka nepatřila mezi favorita při výběru. Ať pro auto či motorku.

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja schvaľujem obmedzenie nákladov,.. ...lebo v F1 sa plytvá a vo vozoch nie je to najmodernejšie, čo ponúka súčasná technika a tiež patentmi chránené pokrokové riešenia. Potom sú na svete pohonné jednotky 1,6 V6 Turbo + ERS, pričom MGU-H je tam úplne zbytočne, lebo potrebný vyšší výkon a krútiaci moment sa dá získať priamo s paliva (pseudoadiabatický motor) a pohonnú jednotku od r. 2014, to len predražuje. To isté je aj v sekciách ion-lítiových akumulátorov, ktoré je možné nahradiť kondenzátorovými sekciami, ktoré uspeli v 24 hodinovke na TOYOTE Supra. Ak tie najbohatšie tímy nič netlačí, tak plytvajú a nikdy nebudú rozmýšľať pragmaticky a nebudú nikdy kreatívny. To isté platí o systéme stop/štart, ktorý mal byť už od r. 2014 v F1 zavedený, keďže spoľahlivo funguje už aj na bežných automobiloch a ušetrí veľa v mestskej preprave. V F1 to bude stále absentovať. Prečo ? Lebo ich nič k tomu nemotivuje ! 02 Ak by sa ešte priškrtila spotreba paliva, tak by to tam bolo okamžite. 01

    + 6 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.23.219.XXX
      Prosím tě s tím pseudomotorem už dej pokoj, zatím s tím nejezdí ani ten "vynálezce". Mě by taky vyhoval výkon 300k za 3l na sto..

      S těmi kondenzátory je to pravda,tam je budoucnost za pár korun o proti bateriím.

      + 2 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Nemáš pravdu ! Jazdí s ním Audi 8, ktoré je v sledovaní Slovenskej univerzity, katedry Automobilov a lodí v Bratislave. Je to ale o poplatkoch za patenty, lebo riešenie je chránené (15-timi) a o tom to je.
        01 Lebo okrem riešenia principu, sú chránené aj materiály a ich zloženie.14

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        A nakoniec ti chcem vysvetliť,... ...prečo na Slovensku a ani inde vo svete nemôže vynálezca pseudoadiabatického motora jazdiť po pozemných verejných komunikáciách a ani nikde v Európe, či iných štátoch ako je Amerika, alebo Kanada. Nuž preto chlapče, lebo nie sú ukončené testy, a keď Slovenská univerzita, Katedra automobilov a lodí dodá kladné dobrozdanie a Ministerstvo dopravy SR motor homologuje, až potom s ním vynálezca môže prísť na cestu so súkromným autom. Doby minulého režimu sú dávno preč, kedy si vodiči montovali do Škodoviek 120 Lovato a nádrž mali z hasiaceho prístroja, ako som to mal urobené aj ja a keď ma četník zastavil, tak ma ešte pochválil, že mám aute taký veľký hasiaci prístroj, že môžem pomôcť aj ostatným, ak by niečo na diaľnici horelo. 18
        Ešte chcem vedieť, nakoľko si chápaví, preto mi odpovedz na otázku:"Ak by vznetový lodný motor pracoval v pseudoadiabatickom režime, ktorý by mal väčšiu účinnosť ? 1. Ak by pracoval na naftu ?, alebo 2. Ak by pracoval na mazut ? " Báj, báj ! 18 11

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Skull55

    Skull55

    178.23.219.XXX
    ZZdroje bych nereguloval. Osobne bych regulaci nakladu nepozadoval. Vdyt je to vsude prirozene, cim vice penez a casu investujete, tim lepe na tom jste. K regulaci nakladu by prispeli aktualne hodne zminovane zakaznicne vozy. Pokud penize nemam tak koupim od nekoho jineho. Pokud penize mam tak vyvinu svuj, mozna lepsi.

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • FWMonty

      80.82.145.XXX
      takže je lepší přijít o týmy Sauber,Force India,Lotus,Williams03 Je třeba učinit kroky,aby tyhle týmy ve Formuli 1 vydržely a né je potopit.

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.23.219.XXX
        ono by stačilo kdyby se neustále přestaly zásadně měnit pravidla a pomůcky v F1. To by pak týmy ušetřily mnohem více, než určiváním stropů, kolik kdo může a nemůže utratit.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama