DISKUZE K ČLÁNKU Sauber souhlasí se záměrem prezidenta FIA přísněji kontrolovat náklady v F1
Švýcarský tým Sauber schvaluje záměr Jeana Todta přísněji kontrolovat výdaje v F1. Dokonce si myslí, že s tím Mezinárodní automobilová federace (FIA) měla přijít dříve.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Sauber souhlasí se záměrem prezidenta FIA přísněji kontrolovat náklady v F1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000397
(Hlasoval 1 člověk)
18.09.2013 22:46
To opravdu netuším, jde to ovšem do nákladů na… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000397
19:21 18.09.2013 94.113.220.XXXTo mi hlava nebere. Napřed navýšili novými předpisy pro vývoj nových aut náklady na další závodění naprosto enormně a k tomu verbální snaha o jako-by snižování nákladů. K tomu na každý závod kamiony bazmektů které vydrží pár kol.
Navíc, zřejmě neskutečně bohatí limonádníci, prodávající přeslazenou urinu v ceně pár centů, za cenu dobrého vína, mají obratně rozdělené náklady mezi dva týmy. Ať mi nikdo netvrdí, že technické výstupy nejsou využívány společně. A pokud jsem se nepřehlédl, pojedou v 2014 i stejné motory, takže výhoda bude ještě větší.-
-
uzivatel000397
22:46 18.09.2013 94.113.220.XXXTo opravdu netuším, jde to ovšem do nákladů na provoz celého cirkusu F1.
Samotného by mne zajímalo, kolik týmy platí.
Také si nejsem jist, zda je reklamně návratné pro Pirelli. Pro mne tedy nikdy tato značka nepatřila mezi favorita při výběru. Ať pro auto či motorku.
-
-
-
Kapor
09:31 18.09.2013 194.160.178.XXXJa schvaľujem obmedzenie nákladov,.. ...lebo v F1 sa plytvá a vo vozoch nie je to najmodernejšie, čo ponúka súčasná technika a tiež patentmi chránené pokrokové riešenia. Potom sú na svete pohonné jednotky 1,6 V6 Turbo + ERS, pričom MGU-H je tam úplne zbytočne, lebo potrebný vyšší výkon a krútiaci moment sa dá získať priamo s paliva (pseudoadiabatický motor) a pohonnú jednotku od r. 2014, to len predražuje. To isté je aj v sekciách ion-lítiových akumulátorov, ktoré je možné nahradiť kondenzátorovými sekciami, ktoré uspeli v 24 hodinovke na TOYOTE Supra. Ak tie najbohatšie tímy nič netlačí, tak plytvajú a nikdy nebudú rozmýšľať pragmaticky a nebudú nikdy kreatívny. To isté platí o systéme stop/štart, ktorý mal byť už od r. 2014 v F1 zavedený, keďže spoľahlivo funguje už aj na bežných automobiloch a ušetrí veľa v mestskej preprave. V F1 to bude stále absentovať. Prečo ? Lebo ich nič k tomu nemotivuje ! Ak by sa ešte priškrtila spotreba paliva, tak by to tam bolo okamžite.-
-
Kapor
12:54 19.09.2013 194.160.178.XXXNemáš pravdu ! Jazdí s ním Audi 8, ktoré je v sledovaní Slovenskej univerzity, katedry Automobilov a lodí v Bratislave. Je to ale o poplatkoch za patenty, lebo riešenie je chránené (15-timi) a o tom to je.
Lebo okrem riešenia principu, sú chránené aj materiály a ich zloženie. -
Kapor
10:32 20.09.2013 194.160.178.XXXA nakoniec ti chcem vysvetliť,... ...prečo na Slovensku a ani inde vo svete nemôže vynálezca pseudoadiabatického motora jazdiť po pozemných verejných komunikáciách a ani nikde v Európe, či iných štátoch ako je Amerika, alebo Kanada. Nuž preto chlapče, lebo nie sú ukončené testy, a keď Slovenská univerzita, Katedra automobilov a lodí dodá kladné dobrozdanie a Ministerstvo dopravy SR motor homologuje, až potom s ním vynálezca môže prísť na cestu so súkromným autom. Doby minulého režimu sú dávno preč, kedy si vodiči montovali do Škodoviek 120 Lovato a nádrž mali z hasiaceho prístroja, ako som to mal urobené aj ja a keď ma četník zastavil, tak ma ešte pochválil, že mám aute taký veľký hasiaci prístroj, že môžem pomôcť aj ostatným, ak by niečo na diaľnici horelo.
Ešte chcem vedieť, nakoľko si chápaví, preto mi odpovedz na otázku:"Ak by vznetový lodný motor pracoval v pseudoadiabatickom režime, ktorý by mal väčšiu účinnosť ? 1. Ak by pracoval na naftu ?, alebo 2. Ak by pracoval na mazut ? " Báj, báj !
-
-
-
Skull55
08:53 18.09.2013 178.23.219.XXXZZdroje bych nereguloval. Osobne bych regulaci nakladu nepozadoval. Vdyt je to vsude prirozene, cim vice penez a casu investujete, tim lepe na tom jste. K regulaci nakladu by prispeli aktualne hodne zminovane zakaznicne vozy. Pokud penize nemam tak koupim od nekoho jineho. Pokud penize mam tak vyvinu svuj, mozna lepsi. -
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek