DISKUZE K ČLÁNKU Co říká Montezemolo na Massův výrok, že už nebude jezdit pro Alonsa? "Rozhodně bude!"
Prezident Ferrari Luca di Montezemolo včera ihned zareagoval na varování Felipeho Massy, že již ve zbytku letošní sezóny nebude jezdit pro svého týmového kolegu Fernanda Alonsa, který má stále teoretickou šanci na zisk titulu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Co říká Montezemolo na Massův výrok, že už nebude jezdit pro Alonsa? "Rozhodně bude!"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Pepan
12:52 19.09.2013 89.24.157.XXXMassa je teď mezi mlýnskými kameny. Když bude uhýbat Alonsovi, bude mít horší výsledky a vlastně si tak zavírá vrátka do F1 na příští rok. Když pojede na co nejlepší výsledek, může ohrozit Alonsův boj o titul (byť je ta pranice už jen teoretická) a slízne si to od Mr. presidente. Fakt mu to nezávidím. -
-
-
-
dannak
11:52 18.09.2013 193.245.34.XXXa pak by i jine firmy v jinych odvetvich mely byt povinny vyrabet nevydelecne produkty ?
ze F jede na Alonsa je IMHO celkem logicke, protoze je proste lepsi. Ze ho Felipek parkrat letos predjel v kvalde neznamena, ze ma vetsi sance na titul a to je to, o co jde. Proc by tedy staj nemela mit moznost vsadit si na jednoho ze svich koni vic, nez na druheho, pokud je to pro ni vyhodnejsi ?
-
-
wrt
10:49 18.09.2013 88.80.244.XXX. Pokiaľ to nemá v zmluve a asi sa to ani nedá dať do zmluvy, tak sa môže na Montezemolu vykašľať a jazdiť čo to dá. Jednak sa ukáže, či dú vo Ferrari podrazáci a hlavne si Massa potrebuje urobiť reklamu aby dostal flek u iného tímu. Odchodom z Ferrari svet nekončí.Alebo ho môžu vyplatiť tak ako Raikonena. -
anonym
09:51 18.09.2013 84.21.109.XXXAť luca drží hubu a zamete si před svým prahem. X let není schopnej postavit pořádný auto, nahrazuje to naprosto ubohou snahou protlačit alonsa dopředu za každou cenu a vrcholem byla monza, kde měl Felipe "rozrážet" tomu uplakánkovi vzduch. Už jen chybí, aby Felipemu vyndali motor a přidělali ho alonsovi do auta, aby měl větší výkon. V maranellu je už možný asi opravdu všechno...-
Duncan66
16:45 18.09.2013 89.29.32.XXXse mi fakt libi ty hlasky typu "X let není schopnej postavit pořádný auto" apod. Auto, ktere dovoli svemu pilotovi v poslednich 5 sezonach 3x bojovat o titul do posledniho zavodu je asi neskutecna plecka Co na to ma rikat potom takovy Sauber, Williams a dalsi?
-
Kapor
09:11 18.09.2013 194.160.178.XXXPresne tak Felipe,.. ..už si teraz vlastným pánom a nemajú sa ti z čoho triasť kolená a ani ruky. Ukáž všetkým, že jazdiť vieš a útoč v každom kole aj na svojho kolegu Fernanda a ak je pomalší, predbehni ho a vypni vysielačku. V kvalifikácii tiež ukáž, že si rýchlejší a nosenie vody v Maranelle skončilo. Tým, že ťa vykopli, si zachránil kožu Luca. V novom pôsobisku nech je to už Lotus, alebo Sauber ti prajem všetko najlepšie !-
dannak
11:45 18.09.2013 193.245.34.XXXPodle me, at je to jakkoli, je porad jeste zamestnanec staje a z toho plyne povinnost plnit pokyny sefa. Pokud to bude znamenat neohrozovat Alonsa zbytecnymi utoky, ktere muzou oba stat pozice, v dusledku toho body nebo jen penize za rozbite dily, bud se tomu podridi, nebo mozna fakt pujde driv nez na konci sezony.
Nevim, jak to mate na slovensku, ale v CZ i ve vypovedni lhute porad musis poslouchat sefa ;)-
Kapor
11:58 18.09.2013 194.160.178.XXXJa som tam písal,.. ...a si si neprečítal, že ho predbehne len vdedy ak bude rýchlejší ako Fernando. Skončila selanka ! A nakoniec drahý CZ, na SK nedávajú šéfovia hlúpe príkazy ! Preto si myslím, že sa Stefano tomu vyhne, lebo je to chlap veľmi inteligentný. Skôr mu nedajú rýchle auto a tým Felipeho ešte viac vytočia. Potom bude z neho kamikadze (ako hovoria východniari:"A ty s kadze, kaamikadze!"). -
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek