DISKUZE K ČLÁNKU Alonso je naštvaný kvůli tomu, že se Ferrari rozhodlo přijmout Räikkönena

Fernando Alonso nelibě nese angažování dalšího mistra světa - Kimiho Räikkönena, který má od příští sezóny u Ferrari nahradit Felipeho Massu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso je naštvaný kvůli tomu, že se Ferrari rozhodlo přijmout Räikkönena

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 105, poslední 13.09.2013 07:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 31 lidí) 11.09.2013 08:22
Alonsobijec. Alonso si až příliš zvykl že… »
» uzivatel000397 (Hlasovalo 19 lidí) 11.09.2013 11:45
Počkáme Asi bych nepředbíhal a také nesázel na… »
» Ferda (Hlasovalo 14 lidí) 11.09.2013 09:18
Třeba se chce Montezemolo zbavit i Alonsa. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Petr

Petr

109.81.245.XXX
Nedovolil bych si předkládat své osobní dojmy jako fakta. Článek není založen na pověrách či osobních dojmech, mám to potvrzeno z dobrých interních zdrojů. A celkem chápu, že se určité skupině lidí přirozeně nelíbí.

+ 8 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Srovnávat lotus s Ferrari není tím správným příkladem. Ferrari má mnohem více prostředků na to, aby mohli mnohem více vyvíjet svůj vůz. Taky proto je Grosjean mnohem blíže Kimimu, než Felipe Alonsovi.

+ 0 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

prcák

212.109.191.XXX
Souhlas.....ale uvidíme co předvede Byrne.To je kladivo na Neweyho

+ 8 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

prcák

212.109.191.XXX
pamatuju jak v roce 99 vyhrál frentzen a Salo skončil třetí....bylo to to samé.
Ovšem naprostý fanatismus.....96,98 a 2006...zvláště v tom 96 to byl ale totální nářez.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Duncan66

89.29.32.XXX
to ja nikde nepopiram, ale delat na zaklade osobniho dojmu nekoho zavery a psat o tom jako o faktu je pro novinare docela silne kafe. 09

+ 3 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

212.109.191.XXX
ano,byla to jiná doba....nicméně to nijak neovlivňuje fakt,že Irvine i Barrichello byly prostě kvalitní týmové dvojky.Rozdíl mezi MSC a FA vidím hlavně v přístupu.zatímco MSC trávil s týmem spoustu času a i přes neúspěch je dokázal podporvat,tak FA je spíše opakem.Ten dokáže tým chválit ve chvíli,kdy je na špici.jakmile se něco nepovede,tak to velmi těžce nese.
Vedení týmu je v tomto období marné.Ať dotáhnou Briatoreho.Lidi by sice zuřili,novináři kvičeli...ale výsledky by to jednoznačně přineslo.

+ 10 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Duncan66

89.29.32.XXX
mozna se pletu, ale jeden rozdil vidim a je docela velky. Od Schumiho si nepamatuju ze celou karieru, ze by se nejak hadal s tymem na verejnosti, urazel svoje lidi apod. Mozna si to mohl myslet, ale nikdy nepral spinave pradlo na verejnosti a to ani v Mercedesu, kde mel pravo se vztekat opravnene a stejne to vzdy bral tak, ze jsou jeden tym a tak to proste je. V tomhle je Alonso jiny a ikdyz jsem nebyl Schumiho fanda a moc jsem ho nemusel, tak za tohle ma muj respekt. 01

+ 12 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

zlo

94.113.8.XXX
Ferrari Příchod Raikkonena může Alonsovi jedině prospět. Buď se kousne a vybičuje se k ještě lepším výkonům, nebo se bude opakovat rok 2007 a po sezóně se popakuje.
Chápu frustraci ve Ferrari. Unikají jim mezi prsty tituly a to jen díky pravidlům kladoucím důraz na aerodynamiku při zákazu testování. Když bylo dříve Ferrari dole, dokázali to dohnat intenzivními testy, které si se svým rozpočtem mohli dovolit. Ukazuje se, že aerodynamický boj s Neweyem nelze vyhrát a z toho pramení frustrace. Alonso cítí, že mu v životní formě utíkají tituly, nic s tím dělat nemůže. Proto se uchyluje k podrážení týmu, který dře jen na něj.

+ 17 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

pilot

84.47.44.XXX
najsmutnejsie na tej fotke je to jeho nepochopenie faktu, ze ten dav tam nie je pre neho, ale pre ferrari. To sialenstvo tifosi by bolo uplne rovnake aj keby tam na jeho mieste stal hoci aj malcharek, hlavne aby bol v cervenom a s konom... Ak by mal modru s bykom, vybucali by ho este horsie ako Seba 03

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Duncan66

89.29.32.XXX
Nemyslim si, ze je to tak vzdy. Vuz je primarne staven tak, aby byl co nejrychlejsi a mel co nejvetsi pritlak za danych pravidel. Staci si vybavit minulou sezonu po omezeni horkeho foukani, nez tymy presly na "koanda" vyfuky a dostaly dozadu v podstate stejny pritlak, jek webber podaval lepsi vykony. Behem sezony se auto vyvinulo jinak a oteze prevzal znovu Seb. Ale nebylo to primarne kvuli Sebovi, ale protoze to vuz dokazalo posunout vpred, nez jine varianty, ktere prichazely behem sezony v uvahu.
A prenastavit auto pro ruzne jizdni styly neni podle me takovy problem, jak tvrdis a tymy maji docela siroke monzosti aby to pilotovi prizpusobily pro jeho zavodni styl.
V neposledni rade ma kazdy sanci ukazat, ze neni jenom dvojka a stat se jednickou.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

PC

212.47.2.XXX
To je otázka. To už tu bylo mnohokrát propíráno, že oficiálně je jejich rozpočet na nějaké výši, ale co všechno dalšího je financováno z jiných zdrojů.....atp. Konkurenční týmy na to mnohokrát poukazovaly a navíc myslím RedBull odstoupil od smluv co zastropovaly rozpočty. Pro mě je to jasná zpráva, ty si udělej závěr sám.
Zmínku o rozpočtu jsem psal hlavně proto, že se často poukazuje na to, že jejich rozpočet je největší, ale třeba právě Ferrari má rozpočet také kolosální a přitom od určité úrovně už nehraje rozdíl pár desítek milonů takový rozdíl, ale jde spíš o progresivnost při konstrukci a následném vývoji vozu. Že tedy na úrovni Ferrari, RedBullu, Mercedesu a McLarenu nejde už o peníze věnované vývoji, ale hlavně o inovátorství a nejnovější trendy. A tam je zatím RedBull nejdál, šance má snad Mercedes, ale tam uvidíme asi až příští rok, jak progresivní vůz postaví, nebo jestli zůstanou "jen" na úrovni Ferrari a McLarenu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001040

uzivatel001040

122.56.190.XXX
Ac te clanek zklamal, muze byt ve svem zaklade pravdivejsi nez tvoje osobni pocity.

+ 6 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

85.237.224.XXX
Tak za Šumáka se mohlo testovat do aleluja, pneu na míru a šéf FIA s přezdívkou Max Rufus (Rudý) tomu taky přidal. Já osobně mezi Šumákem a Alonsem velký rozdíl nevidím, to spíš vedení týmu je impotentní...a co se týče Massy jak mu bylo ubližováno, nu možná bylo, ale kdyby ne, tak v Abu 2010 a Brazílii 2012 (tedy poslední závody sezony) nejedou na titul - což byl při výkonnosti rudých vozů malý zázrak

+ 9 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

prcák

212.109.191.XXX
za dob Schumiho? Někdo tady zmiňoval Ferrari za dob Schumiho.Za něj byly pozice v týmu dané.On dal v roce 95 podmínky,Ferrrari je respektovalo a bylo z toho později 5 titulů MS.
Že měl vedle sebe Irvinea a Barrichella?Byly to kvalitní týmové dvojky,které nosily body do PK.Ale nic víc než dvojky nebyly.Z jediného prostého důvodu-neměli stabilní výsledky-zatímco Schumacher neměl u SF vyloženě slabé období,tak u těch dvou to bylo jak na houpačce.
Vše krásně dokumentoval rok 99,kdy dostal Irvine jedinečnou příležitost získat vytoužený titul.jak to dopadlo?Nezvládl to.V Japonsku to naprosto projel...a to měl k dispozici vynikající vůz.
Stačí vzpomenout návrat MSC v Malajsii,kdy v kvalifikaci doslova DEKLASOVAL zbytek závodního pole.Proto se vkrádá otázka,jak by ta sezóna vypadala nebýt nehody v Silverstone.Ale to je pouhé kdyby.
A co se současnosti týče....Ferrari už dávno není tou velkou rodinou jako za doby šéfování Todta.Tehdy,když šlo do tuhé,tak se semknuli a makali.Když to nevyšlo,tak ta snaha byla o to větší.Dneska je to dost rozbité.Na jedné straně Luca a jeho poskok Stefano,na straně druhé Alonso a mezi nimi demotivovaný tým.Tak to prostě je.ještě ani nezačné sezóna a oni už mají jasno,že to bude stát za houby.Co to je za přístup?...kde jsou ty časy,kdy měl tým pevné vedení a motivaci.Pokud se něco nezmění,tak fanouškům Ferrari zůstanou na příštích 15 let jen vzpomínky na éru MSC.Pokud dokáže Kimi dokáže atmosféru v týmu rozhýbat,tak jedině dobře.Pokud k výsledkům nepomohla TR,tak musí pomoct rivalita.

+ 22 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

PC

212.47.2.XXX
Sám Massu nemusím, ale žádný neschopný lempl to není! Měl bys - a všichni hanobitelé výkonů Massy také - vzít v úvahu jednu věc - vůz byl konstruován pro jezdecký styl Alonsa!
Už to zde několikrát bylo psáno - žádný tým si nemůže dovolit stavět vůz pro každého pilota zvlášť. Proto se staví vůz podle týmové jedničky a dvojka má prostě smůlu a její vůz je jen "drobně" upraven a přenastaven. Z toho vyplývá, že ani Masa ani Weber ani Button(v dobách Hamiltona) nemohli podávat opravdu špičkové výkony, protože jim to vůz-jejich jezdecký styl prostě nedovolil.
Mnohokrát se projevilo, že když vůz nesloužil jak měl, tzn. že nefungovalo nastavení podle týmové jedničky, náhle byly z dvojek esa a svým týmovým jedničkám náhle pěkně zatápěly, přinejmenším se jim vyrovnaly a často je i překonávaly. Jakmile se ale podařilo vše seřídit (tedy opět podle jedniček) jedničky se vrátily zpět na své trůny a dvojky se zase propadly.
Vzpomeńte také, jak byl Massa Alonsem věřejně urážen a ponižován, že mu dostatečně dobře neslouží jeho potřebám. Jako by byl jen úplná nula a rohožka. Massa, místo aby hned odešel na svém vrcholu, so rozhodl to akceptovat a tím ze sebe nulu udělal a posléze i obětního beránka.

+ 5 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000776

uzivatel000776

94.112.78.XXX
To foceni Alonsa s tifosi mi prislo smutny. Kdyby vyhral tak nereknu ani pul slova ale opet prohral s Vettelem takze nic na co bude rad vzpominat.

+ 2 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

85.237.224.XXX
Koncemroku je každý kdo je v boji o titul pod tlakem. Závody v závěru mrvil i Hamilton a nebo také Vettel, Šumákova Suzuka 2003 taky stála za starou bačkoru...
Jinak píšeš o tom jak Massa Alonsa koncem roku PORÁŽEL - to se dá možná mluvit o loňských snad dvou závodech, ale oni vedle sebe jezdí čtvrtou sezonu...
Grosjean nemá celou sezonu stejnou techniku a Raikkonena také dokáže v závodech předčit, tak o co go? Proč by měla najednou jedna primadona porážet tu druhou?

+ 6 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Duncan66

89.29.32.XXX
ikdyz me to moc netesi a radsi bych Kimiho videl zpet u Mcl, tak ten souboj v jednom tymu ma pro me daleko vetsi grady, nez navrat Schumiho. Pevne doufam, ze ani jeden z jezdcu nebude mit ze zacatk sezony vetsi pech na kolize a tech. problemy a uvidime souboj az do konce sezony.

+ 7 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Duncan66

89.29.32.XXX
i jako nefanda Ferrarri musim souhlasit, ze pokud bude mit Ferrarri dva silne jezdce, kteri spolu muzou zavodit, jako to maji ostatni top tymy, muze to byt nakonec pro rude nova vyzva a plus. 13

+ 6 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

fireman66

178.41.26.XXX
nechajme to na krala konstrukterov roryho byrna...ten este pred rokom chytal v thajsku ryby ale teraz pracuje na voze 2014.a neweymu potom zase od zufalstva vypadaju posledne vlasy03

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama