DISKUZE K ČLÁNKU Alonso je naštvaný kvůli tomu, že se Ferrari rozhodlo přijmout Räikkönena
Fernando Alonso nelibě nese angažování dalšího mistra světa - Kimiho Räikkönena, který má od příští sezóny u Ferrari nahradit Felipeho Massu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Alonso je naštvaný kvůli tomu, že se Ferrari rozhodlo přijmout Räikkönena
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000397
(Hlasovalo 19 lidí)
11.09.2013 11:45
Počkáme Asi bych nepředbíhal a také nesázel na… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
PC
08:10 11.09.2013 212.47.2.XXX
No nevím. Na jednu stranu je asi pro Ferrari dobré mít vysoce kvalitního jezdce místo průměrného. Na druhou stranu, jestli to udělali hlavně kvůli tomu, aby Fernanda trochu spacifikovali a plácli přes prsty, tak to bude jen vyvolávat rozbroje uvnitř týmu, Alonso bude mít pocit, že byl hozen přes palubu a třeba už nebude mít motivaci bojovat tak tvrdě zrovna za Ferrari. Myslím, že Alonsovi měli pořídit nějakého levnějšího talentovaného nosiče vody, jako to udělali u RedBullu, a raději vrhnout všechny síly na konečně progresivní konstrukci vozu.
Bez slušného vozu jim nepomůže ani Ayrton Senna.
Obecně nechápu McLaren a Ferrari, proč se prostě nepokusí napodobit styl konstrukce vozu jako má RedBull. Nemyslím jen obšlehávat jednotlivé díly, spíš napodobit filozofii konstrukce a stavby, nastavitelnost důležitých parametrů a zaměřit se na konkrétní schopnosti vozu (RedBull prý umí v zatáčkách to, co neumí ostatní a to mu pomáhá všechny dostat a nahradí to i nedostatečnou rychlost na rovinkách, kterou prý má průměrnou). Zdá se mi, že tyto staré týmy prostě postaví "klasické auto"(rozuměj - jen málo nastavitelné) a to se pak snaží během sezóny různými díly vylepšit. Nezaměřují se na konkrétní vlastnosti už při stavbě a na širokou možnost regulace. Čekal bych, že po 5 letech drtivého nástupu RedBullu se poučí. Ale vypadá to, jakoby to dělali z trucu (vždyť limonády už už musí konečně skončit!!), ale tomu se RedBull jen směje. Je to drahý truc a hlavně ostuda! Jsem přesvědčen, že by ani nepotřebovali stejný rozpočet jako RedBull a mohli by mu začít řádně šlapat na paty.
Bez slušného vozu jim nepomůže ani Ayrton Senna.
Obecně nechápu McLaren a Ferrari, proč se prostě nepokusí napodobit styl konstrukce vozu jako má RedBull. Nemyslím jen obšlehávat jednotlivé díly, spíš napodobit filozofii konstrukce a stavby, nastavitelnost důležitých parametrů a zaměřit se na konkrétní schopnosti vozu (RedBull prý umí v zatáčkách to, co neumí ostatní a to mu pomáhá všechny dostat a nahradí to i nedostatečnou rychlost na rovinkách, kterou prý má průměrnou). Zdá se mi, že tyto staré týmy prostě postaví "klasické auto"(rozuměj - jen málo nastavitelné) a to se pak snaží během sezóny různými díly vylepšit. Nezaměřují se na konkrétní vlastnosti už při stavbě a na širokou možnost regulace. Čekal bych, že po 5 letech drtivého nástupu RedBullu se poučí. Ale vypadá to, jakoby to dělali z trucu (vždyť limonády už už musí konečně skončit!!), ale tomu se RedBull jen směje. Je to drahý truc a hlavně ostuda! Jsem přesvědčen, že by ani nepotřebovali stejný rozpočet jako RedBull a mohli by mu začít řádně šlapat na paty.
Aktuálně
Nadcházející závod 23.6.2024
GP Špan?lska66 kol (307.236 km)
Circuit de Catalunya
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek