DISKUZE K ČLÁNKU Alonso je naštvaný kvůli tomu, že se Ferrari rozhodlo přijmout Räikkönena
Fernando Alonso nelibě nese angažování dalšího mistra světa - Kimiho Räikkönena, který má od příští sezóny u Ferrari nahradit Felipeho Massu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Alonso je naštvaný kvůli tomu, že se Ferrari rozhodlo přijmout Räikkönena
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000397
(Hlasovalo 19 lidí)
11.09.2013 11:45
Počkáme Asi bych nepředbíhal a také nesázel na… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
uzivatel000776
13:08 11.09.2013 94.112.78.XXX
Troska srandicek do te napjate atmosfery ;) [odkaz na stránku] [odkaz na stránku] [odkaz na stránku] [odkaz na stránku] [odkaz na stránku] [odkaz na stránku] [odkaz na stránku] [odkaz na stránku] [odkaz na stránku] [odkaz na stránku] [odkaz na stránku] [odkaz na stránku] [odkaz na stránku] [odkaz na stránku] [odkaz na stránku]
![](https://autoroad.cz/images/front/discussion/avatars/01-60x60.jpg)
![](https://autoroad.cz/images/front/discussion/avatars/01-60x60.jpg)
dannak
12:48 11.09.2013 193.245.34.XXX
Odkud je zprava, ze Rory pracuje na "F2014" ? jen ze se kdesi psalo, ze se snad mel podilet uz na letosnim aute a jak je videt, dobry vstup do sezony neni zarukou uspechu pro jeji zbytek.
Osobne jsem spis zvedav, jak se na vykonnosti RB projevi urcita omezeni v aerodynamice, ktera je 1) jejich domenou, 2) z me stale neznameho duvodu se cca 4 zpatky stala tou nejzasadnejsi vlastnosti formule, pricemz doslo k zmrazeni motoru apod.
Motory budou nove, aero trochu omezene, tak jsem opravdu velmi zvedav, jestli se F a McL podari RB dohnat, pripadne predbehnout.
Osobne jsem spis zvedav, jak se na vykonnosti RB projevi urcita omezeni v aerodynamice, ktera je 1) jejich domenou, 2) z me stale neznameho duvodu se cca 4 zpatky stala tou nejzasadnejsi vlastnosti formule, pricemz doslo k zmrazeni motoru apod.
Motory budou nove, aero trochu omezene, tak jsem opravdu velmi zvedav, jestli se F a McL podari RB dohnat, pripadne predbehnout.
![](https://autoroad.cz/images/front/discussion/avatars/01-60x60.jpg)
Duncan66
12:21 11.09.2013 89.29.32.XXX
Ja bych byl ten posledni, ktery by se Alonsa zastaval, pokud by v clanku bylo jasne napsano, ze je to ze zdroju, ktere jsou s Alonsem v primem konktaktu apod. A uz vubec nikde netvrdim, ze za fakta povazujes sve osobni dojmy, to me uz vubec nenapadlo.
Pokud jsou tve zdroje duveryhodne a nemas zadny duvod si myslet, ze je to pouze "jedna pani povidala", potom ok, diky za upresneni. Z clanku to tak opravdu nevyplyva
Pokud jsou tve zdroje duveryhodne a nemas zadny duvod si myslet, ze je to pouze "jedna pani povidala", potom ok, diky za upresneni. Z clanku to tak opravdu nevyplyva
![01](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/01.png)
![](https://autoroad.cz/images/front/discussion/avatars/01-60x60.jpg)
Duncan66
12:17 11.09.2013 89.29.32.XXX
neni to jen do zemi s levnejsi pracovni silou. napr. fabrika na vyrobu nobeho SUV Lamborghini se asi bude stavet v Nemecku a nikoli v Italii, protoze i pres vyssi naklady na praci je tam zase daleko vetsi produktivita a vystupni kvalita, takze se to nakonec asi vyplati.
uzivatel000776
12:09 11.09.2013 94.112.78.XXX
Frankfurtsky autosalon Nevite nekdo v kolik hodin bude mit Ferrari tiskovku ? :D
uzivatel000397
12:02 11.09.2013 90.178.29.XXX
Nedávno jsem se díval na satelitu na dokumentární film o starém Římě a jeho úpadku. Bůh ví proč jsem si při tom vzpomenul na Ferrari. Můj skromný pocit je, že se svým způsobem i u Ferrari projevuje jistý úpadek italské společnosti a včetně průmyslu. Ten je postupně likvidován a převáděn do zemí s levnou pracovní sílou a i zůstavší firmy stagnují. Příklad mám u kamarádů kteří dováželi již od Plyšáku ve velkém zařízení LPG. Nyní vozí většinu z Polska a tvrdí, že Poláci jsou mnohem spolehlivější než chaotičtí Italové, samozřejmě s vysokou kvalitou. Ostatně, znám to i z motorek. Jejich dodávky náhradních dílů vždy na dlouhé lokte a někdy nepřesné.
![](https://autoroad.cz/images/front/discussion/avatars/01-60x60.jpg)
anonym
11:57 11.09.2013 85.237.224.XXX
Já bych se na Byrneho zase moc nespoléhal, je to už de facto sedmdesátnik a Newey je na vrcholu svých tvůrčích sil. Byrne navrhoval vozy které se hodně testovali a dnes, kdy se do jedné vteřiny dokáže nacpat 10-15 vozů rozhodují detaily.
uzivatel000397
11:52 11.09.2013 90.178.29.XXX
A co si jako představuješ pod lepšími výkony? více riskovat a občas rozbíjet auta a jezdit každou chvíli přes trávník?
uzivatel001000
11:48 11.09.2013 46.39.185.XXX
Stejně si to objednal Bernie... Mně už je to jasné. Objednal si to Bernie. Mark Webber jde pryč z F1 a tím pádem by byl na všech frontách klid a to prostě nejde. Tak to Bernie zmanažoval přesunem Kimiho do Ferrari. Opět budou dva kohouti na jednom hi-tech smetišti, zase bude mít bulvár o čem psát...
uzivatel000397
11:45 11.09.2013 90.178.29.XXX
Počkáme Asi bych nepředbíhal a také nesázel na zprostředkované a pravděpodobně překroucené drby typu "Alonso není šťastný". Můj skromný názor tedy je, že by to šťastné rozhodnutí nebylo, jak se říká, nevstoupíš 2x do stejné řeky. Domnívám se, že Alonso odváděl u rudých to nejlepší co v něm je s naprostým minimem chyb a byl vždy jediným kdo ohrožoval dominantní limonádníky v boji o titul. Bylo mnohdy obrovskou ostudou, když týmy se zlomkem rozpočtu Ferrari dokázaly připravit stejně rychlé auto jako měl k dispozici Alonso. Monty-mezulán by měl Alonsovi za jeho výkony líbat ruce, stejně jako celá feudální organizace zvaná Ferrari.
![](https://autoroad.cz/images/front/discussion/avatars/01-60x60.jpg)
anonym
11:43 11.09.2013 85.237.224.XXX
Ale prosím tě, myslíš že Šumákovi opravdu ani jednou neujeli v rádiu nervy? Alonso veřejně, tedy na tiskovkách a v rozhovorech na Ferrari nevyřkl jediné křivé slovo...a v továrně je taky co chvíli i když jsou testy zakázány. Tto zase Šumák alespoň jednou přizdisráčsky zalhal, když tvrdil o tom že ho má Barrichello v Rakousku pustit se dozvěděl od týmu až v posledním kole...
![](https://autoroad.cz/images/front/discussion/avatars/01-60x60.jpg)
PC
11:42 11.09.2013 212.47.2.XXX
Možná jsem měl spíš napsat, že podle toho, který z jezdců se líp popere s nově vyvinutým vozem, případně vybaveným nějakou novou dobrou přelomovou technologií (třeby horkými spalinami foukaný difuzor), ten se stane týmovou jedničkou a podle něj je pak následně vyvíjen v dalších letech celý vůz. Ten druhý jezdec se pak stává dvojkou, co jezdí ve voze pro jedničku s jen nevelkou možností změn ve prospěch jeho (jiného) jezdeckého stylu. Jezdec jednička je jako jednička zapsán i v následujících letech, pro něj se nastaví většina týmu, a jako jednička je vnímán i jinými týmy a diváky. A jako k jedničce se k němu automaticky přistupuje pokud má do týmu nastoupit nový pilot. V každé případě ale dvojka nikdy nemá tolik možností změn nastavení nebo konstrukce vozu jako jednička a s tím už u stejného týmu nikdo nic nenadělá.
uzivatel001000
11:39 11.09.2013 46.39.185.XXX
Já zcela souhlasím a jsem přesvědčený, že Montezemolo to takle nese jen z důvodu veřejných negativních komentářů směrem na Ferrari. Co se týče Alonsových výkonů, tak ztěží by hledal někoho, kdo by jim vozil bodů více. Je tady zcela evidentní snaha maximalizovat šanci na pohár konstruktérů, bohužel na úkor poháru jezdců, což samozřejmě vadí Alonsovi.
Nutno podotknout, že dnes vs. za dob MSC jsou trochu jiné podmínky, co se týče sdělování informací médiím. Dříve to bylo možné v podstatě pouze skrze novináře. Dnes stačí něco vyplivnout na twitter a jsou toho plná média. Dříve se rovněž nezveřejňovalo tolik týmové komunikace při přenosu.
Nutno podotknout, že dnes vs. za dob MSC jsou trochu jiné podmínky, co se týče sdělování informací médiím. Dříve to bylo možné v podstatě pouze skrze novináře. Dnes stačí něco vyplivnout na twitter a jsou toho plná média. Dříve se rovněž nezveřejňovalo tolik týmové komunikace při přenosu.
Aktuálně
Nadcházející závod 30.6.2024
GP Rakouska71 kol (306.452 km)
Spielberg
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- Kvalifikace (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (12:30 - 13:30)
- 1. Závod (16:30)
-
Neděle
- 2. Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek