DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone: Michelin v roce 2014 Pirelli nahradit nemůže, Todt do toho nemá co mluvit
Příští rok podle Bernieho Ecclestonea není možné, aby francouzký výrobce pneumatik Michelin nahradil současného dodavatele Pirelli.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ecclestone: Michelin v roce 2014 Pirelli nahradit nemůže, Todt do toho nemá co mluvit
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Gustav Anděl
(Hlasovalo 10 lidí)
29.08.2013 09:28
Dobrý panovník Nevím nevím, co bude s F1 až to… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
pinin
17:57 29.08.2013 90.181.29.XXXChápu tohle protěžování Michelinu jako velkou zradu vůči Pirelli.. Plnili neskutečný výmysly FIA pro atraktivitu závodů, když jí nestačili všechny ty blbůstky (KERS a DRS), sami na to doplatí nejvíc pošramocením jména a teď podpásovka od malýho francouzskýho kariéristy Obdivoval jsem ho za to, čeho dosáhnul s Peugeotem v rallye a kam pozdvihnul Ferrari, ale odtud měl jít radši na odpočinek.. -
Gustav Anděl
09:28 29.08.2013 212.111.12.XXXDobrý panovník Nevím nevím, co bude s F1 až to Bernie zabalí. Je to starý pošetilý, ale bystrý a osvícený panovník, který chápe, že nejde prvoplánovitě se zalíbit všem.-
-
Dyzl_
12:47 30.08.2013 94.113.221.XXXF1 byla před Berniem a bude i po něm. Osobně tedy nejsem nadšen, kam F1 směřuje a bazmekty Pirelli nepovažuji za výhru, stejně tak zelené nesmysly, integrované do nejvrcholovější závodní discipliny. A třeba i to, že automobilky nemohou prodávat zákaznické vozy a týmy mají limitovaný počet jezdců na dva. pevně doufám, že se neujme takový podivný věrozvěst někdy vlády nad motorkami.
Jen nedej Bůh, aby došlo při havarii k takové destrukci auta, aby se zkratovala plně nabitá baterie z nového kersu. To by byl teprve fičák.-
-
Dyzl_
13:39 30.08.2013 94.113.221.XXXU nás ve štatlu odjakživa říkáme bazmekty. Stejně jsi ale asi dobře pochopil o čem píši, i když já jsem měl zase problém chápat značku Pirellinka.
Já znám více Pirellky z motorkových závodů a tam pokud nebyly předepsány povinně v nějakém vypsaném poháru, moc se neprosazovaly. Etalonem byly Michelinky nebo Dunlopy, později i další značky. Pokud bylo na výběr, Pirellky se na závodech prosazovaly málo.
Na autech jsem to nikdy moc nesledoval, můj skromný názor ale je, že v motosportu velkou díru do světa neudělaly. Pokud vím, tak ty do F1 se teď vyrábí někde v Turecku.
Italský průmysl celkově upadá, ruší firmy a pokud možno co nejvíce výrob stěhují do destinaci s levnou pracovní sílou, když si přečtu i o míře korupce a armádách nezaměstnaných v upadajcím státě, přestávám si dělat iluze o takové firmě jako je Pirelli která se po osobních známostech nacpala do sportu.
Moji kamarádí vozili technické zboží z Itálie a dnes přestupují na Polsko a jsou náramně spokojení, spolehlivost a kvalita větší než od Italů. A to měli Italové prakticky monopol. Stejně tak to v Itálii funguje i u motorek. Vypadají dobře dokud jezdí, když dojde na problémy, tak zajistit díl je anabáze a ještě pošlou špatný, nemluvě o cenách. Ostatně, část italských motorek se dělá i jinde. Některé skútry pro ně vyrábí například čínská firma v Jižní Americe.
Italové u mne ztrácí důvěryhodnost včetně jejich výrobků mezi které patří i bazmekty Pirellinky.
Ostatně, zažil jsem je osobně, když podvodem a korupci získali motocyklovou kolbenku ČZ, tu následně vytunelovali, nic nepřinesli, vše zlikvidovali a odtáhli a zanechali nesplatitelné dluhy. Slavná motocyklová značka ČZ zanikla. Ještě podotýkám, že 80% komponentů pro Jawu, včetně motorů se tehdy vyráběla v Čezetě. Výrobní zařízení tehdy Italové sešrotovali, takže Jawa která chtěl pokračovat ve výrobě tehdejších bazmektů, nechával výrobní zařízení dělat znovu.
-
-
-
Dyzl_
13:54 30.08.2013 94.113.221.XXXU třídy MotoGP by se dalo vcelku souhlasit, někdy to začíná být nuda a pár motorek na roštu, prakticky dvou kategorii je také divné. Rozhodně ale nejsou předpisy tak děsné, jako ve F1. Nové třídy Moto3 a Moto2 nemají ale chybu. Je tam také stále jistá vazba na serii. Kersy a nějaké předjížděcí udělátka jako DRS tam také nehrozí. Tam si to dají jezdci osobně umem a mnohdy na tělo.
Bývaly ale lepší doby. V zimě jsem se díval na satelitu na závody půlitrů cca ze 70-80 let a to byly neskutečné bitvy a proti dnešku za zlomek nákladů.
Stejně tak dvěpade a třipade. Motorky se daly koupit za pár šupu z fabriky, ladiči jako Huml nebo Bartol na to naflákali válce, doladili a dali podložku i továrnímu týmu. Dnes je závodění tisíckrát dražší a sportu méně.
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek