DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone: Michelin v roce 2014 Pirelli nahradit nemůže, Todt do toho nemá co mluvit

Příští rok podle Bernieho Ecclestonea není možné, aby francouzký výrobce pneumatik Michelin nahradil současného dodavatele Pirelli.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone: Michelin v roce 2014 Pirelli nahradit nemůže, Todt do toho nemá co mluvit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 30.08.2013 13:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Loqenc (Hlasovalo 12 lidí) 29.08.2013 08:35
super Dobře Bernie 01 »
» Gustav Anděl (Hlasovalo 10 lidí) 29.08.2013 09:28
Dobrý panovník Nevím nevím, co bude s F1 až to… »
» Prokop S. (Hlasovalo 10 lidí) 29.08.2013 10:16
Bernie to naštěstí zabalí až na smrtelné… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno, Bernie je zástancom cirkusu,.. ...a pokiaľ tu bude Pirelli, tak v F1 bude poriadny cirkus. 18

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • pinin

    90.181.29.XXX
    Chápu tohle protěžování Michelinu jako velkou zradu vůči Pirelli.. Plnili neskutečný výmysly FIA pro atraktivitu závodů, když jí nestačili všechny ty blbůstky (KERS a DRS), sami na to doplatí nejvíc pošramocením jména a teď podpásovka od malýho francouzskýho kariéristy17 Obdivoval jsem ho za to, čeho dosáhnul s Peugeotem v rallye a kam pozdvihnul Ferrari, ale odtud měl jít radši na odpočinek..

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Gustav Anděl

    Gustav Anděl

    212.111.12.XXX
    Dobrý panovník Nevím nevím, co bude s F1 až to Bernie zabalí. Je to starý pošetilý, ale bystrý a osvícený panovník, který chápe, že nejde prvoplánovitě se zalíbit všem.

    + 10 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Prokop S.

      Prokop S.

      78.45.181.XXX
      Bernie to naštěstí zabalí až na smrtelné posteli, ale toho co přijde poté se docela bojím..

      + 10 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Dyzl_

        94.113.221.XXX
        F1 byla před Berniem a bude i po něm. Osobně tedy nejsem nadšen, kam F1 směřuje a bazmekty Pirelli nepovažuji za výhru, stejně tak zelené nesmysly, integrované do nejvrcholovější závodní discipliny. A třeba i to, že automobilky nemohou prodávat zákaznické vozy a týmy mají limitovaný počet jezdců na dva. pevně doufám, že se neujme takový podivný věrozvěst někdy vlády nad motorkami.
        Jen nedej Bůh, aby došlo při havarii k takové destrukci auta, aby se zkratovala plně nabitá baterie z nového kersu. To by byl teprve fičák.

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          109.81.245.XXX
          říká se bazmeky, ne bazmekty.. ani jedno ale Pirelliky v F1 nejsou 02

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Dyzl_

            94.113.221.XXX
            U nás ve štatlu odjakživa říkáme bazmekty. Stejně jsi ale asi dobře pochopil o čem píši, i když já jsem měl zase problém chápat značku Pirellinka. 03

            Já znám více Pirellky z motorkových závodů a tam pokud nebyly předepsány povinně v nějakém vypsaném poháru, moc se neprosazovaly. Etalonem byly Michelinky nebo Dunlopy, později i další značky. Pokud bylo na výběr, Pirellky se na závodech prosazovaly málo.
            Na autech jsem to nikdy moc nesledoval, můj skromný názor ale je, že v motosportu velkou díru do světa neudělaly. Pokud vím, tak ty do F1 se teď vyrábí někde v Turecku.
            Italský průmysl celkově upadá, ruší firmy a pokud možno co nejvíce výrob stěhují do destinaci s levnou pracovní sílou, když si přečtu i o míře korupce a armádách nezaměstnaných v upadajcím státě, přestávám si dělat iluze o takové firmě jako je Pirelli která se po osobních známostech nacpala do sportu.
            Moji kamarádí vozili technické zboží z Itálie a dnes přestupují na Polsko a jsou náramně spokojení, spolehlivost a kvalita větší než od Italů. A to měli Italové prakticky monopol. Stejně tak to v Itálii funguje i u motorek. Vypadají dobře dokud jezdí, když dojde na problémy, tak zajistit díl je anabáze a ještě pošlou špatný, nemluvě o cenách. Ostatně, část italských motorek se dělá i jinde. Některé skútry pro ně vyrábí například čínská firma v Jižní Americe.
            Italové u mne ztrácí důvěryhodnost včetně jejich výrobků mezi které patří i bazmekty Pirellinky.
            Ostatně, zažil jsem je osobně, když podvodem a korupci získali motocyklovou kolbenku ČZ, tu následně vytunelovali, nic nepřinesli, vše zlikvidovali a odtáhli a zanechali nesplatitelné dluhy. Slavná motocyklová značka ČZ zanikla. Ještě podotýkám, že 80% komponentů pro Jawu, včetně motorů se tehdy vyráběla v Čezetě. Výrobní zařízení tehdy Italové sešrotovali, takže Jawa která chtěl pokračovat ve výrobě tehdejších bazmektů, nechával výrobní zařízení dělat znovu.

            + 5 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • anonym

          109.81.245.XXX
          Motorky jsou dávno v mnohem větší rejži, tam to debilními předpisy umrtvili definitivně. Raději se podívám na F1.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Dyzl_

            94.113.221.XXX
            U třídy MotoGP by se dalo vcelku souhlasit, někdy to začíná být nuda a pár motorek na roštu, prakticky dvou kategorii je také divné. Rozhodně ale nejsou předpisy tak děsné, jako ve F1. Nové třídy Moto3 a Moto2 nemají ale chybu. Je tam také stále jistá vazba na serii. Kersy a nějaké předjížděcí udělátka jako DRS tam také nehrozí. Tam si to dají jezdci osobně umem a mnohdy na tělo.
            Bývaly ale lepší doby. V zimě jsem se díval na satelitu na závody půlitrů cca ze 70-80 let a to byly neskutečné bitvy a proti dnešku za zlomek nákladů.
            Stejně tak dvěpade a třipade. Motorky se daly koupit za pár šupu z fabriky, ladiči jako Huml nebo Bartol na to naflákali válce, doladili a dali podložku i továrnímu týmu. Dnes je závodění tisíckrát dražší a sportu méně.

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Loqenc

    Loqenc

    77.240.177.XXX
    super Dobře Bernie 01

    + 12 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama