DISKUZE K ČLÁNKU Räikkönen ukončil jednání s Red Bullem, místo Webbera bude závodit nejspíše Ricciardo
Daniel Ricciardo se zřejmě stane nástupcem Marka Webbera u Red Bullu poté, co manažer Kimiho Räikkönena neúspěšně ukončil jednání s rakouským týmem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Räikkönen ukončil jednání s Red Bullem, místo Webbera bude závodit nejspíše Ricciardo
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Duncan66
15:43 20.08.2013 89.103.167.XXXJednoduse neverim tomu, ze RB sveho pilota zamerne sabotuje jeste pred startem zavodu, kdyz nevi, co se v zavode vsechno semele a jak skonci jeho tymovy kolega, ktere tim chceji preferovat. To bude u me vzdy az jako ta uplne posledni mozna eventualita a jeste hodne pritazena za vlasy. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nasir
19:47 20.08.2013 188.175.176.XXXPláčeš na špatném hrobě, protože diskuze nebyla o tom, že nad Vettel nikdy neměl poruchu. Nebo se chceš tvářit, že jsi "náhle zapomněl", co jsi tvrdil předtím?
Zadruhé o jakých poruchách tu mluvíš, prosím tě? Letos Vettel odstoupil jednou. Měl ještě nějakou jinou závažnou poruchu? Kolik potíží už měl Webber? Je jedno čí vinou nebo náhodou - dohromady to vypadá asi tak, jak jsem to (v nadsázce) napsal, že boj o vítězství s Vettelem je většinou vyloučen.
-
Roberto
08:03 21.08.2013 84.47.5.XXXCar problems for Webber and Vettel during their time together at Red Bull.
Webber
2009 – Singapore (DNF, brakes)
2010 – Bahrain (some sort of minor engine issue), Canada (five place starting penalty for gearbox change)
2011 – China (started 18th after electrical problems in qual), Canada (unable to use KERS in qual)
2012 – Bahrain (had no KERS for the first lap), Europe (problems with DRS in qualifying), Germany (five place penalty for gearbox change), Belgium (five place penalty for gearbox change), India (slight KERS problem caused him to lose 2nd, finish 3rd), USGP (alternator, DNF)
2013 – Australia (ECU/KERS issues at start of race), China (out of fuel in qual, start from pit lane, wheel fell off), Germany (Wheel fell off leaving the pits), Hungary (KERS trouble in qualifying)
Vettel
2009 – Hungary (DNF, suspension), Europe (DNF, engine failure)
2010 – Bahrain (sparkplug probelms cost him the win, finished 4th), Australia (DNF, drivetrain problems cost him the win), Spain (brake problems, pit stop problems), Canada (gearbox problem), Korea (DNF, blown engine)
2011- Spain (Kers problems in qual), Abu Dhabi (DNF, tyre delaminated), Brazil (gearbox problem)
2012- Europe (DNF, alternator failure), German (KERs problems), Belgium (DNF, alternator failure), Abu Dhabi (out of fuel in qual, started from pit lane)
2013 – British GP (DNF, gearbox failure), German GP (lost KERS for a while in the race)
Conclusion – both Red Bull drivers have had essentially the same number of car problems from 2009 onwards. Vettel’s problems tend to be a lot more severe through: he has eight car related DNF’s to Webber’s three.
-
Nasir
13:54 21.08.2013 188.175.176.XXXNamáháš se zbytečně, když netušíš, o čem je moje diskuze s Mikem. Srovnávání, kolik má kdo poruch za celou dobu u RB, to nebylo. Mluvil jsem o letošním roce (!) a vynechal jsi problémy na startu (!). Navíc Vettelův KERS v Německu měl nulový význam - Vettelovi nakonec neuškodil. Takže z hlediska letošních problémů jsi potvrdil, že Webber jich měl více a málokdy měl možnost skutečně bojovat s Vettelem (ať už byly ty problémy způsobeny jakkoliv).-
-
Nasir
15:51 21.08.2013 188.175.176.XXXOcituju něco, co jsem napsal - "Letos Vettel odstoupil jednou. Měl ještě nějakou jinou ZÁVAŽNOU poruchu?". Následně "Namáháš se zbytečně, když netušíš, o čem je moje diskuze s Mikem. Srovnávání, kolik má kdo poruch za celou dobu u RB, to nebylo. " - chceš to sem hodit víckrát, nebo máš spíš problém s chápáním textu? Nebylo by to u tebe poprvé.-
Duncan66
16:38 21.08.2013 89.29.32.XXXa co jako? Ze ty prijdes po tydnu a neco placnes, tak se cela debata musi tocit kolem tebe? Viz tvuj trapny prispevek zcela mimo misu u jineho clanku ohledne sabotaze?
Vettel u RB bojuje s tymovym kolegou Webberem svoji 5. sezonu. A ty zcela "objektivne" vypichnes jednu, kde ma Mark vice problemu a postavis na tom celou svoji hypotezu. Nastuduj si aspon zaklady o statistice, abys vedel aspon zaklady o statisticky vyznamnem vzorku apod. To je jako bys 5x hodil kostkou, padne 3x dvojka a budes tvrdit, ze tahle kostka haze nakrivo Hlavne s tebou nema vubec zadny smysl cokoli resit, protoze nejen se mnou ale i v diskuzi s kymkoli dalsim ukazujes jedine, ze ti vubec nejde o resene team
-
-
-
Mike17
14:51 21.08.2013 93.99.87.XXX1.Nikde nemluvím o letošním roce! Diskuse začala o křídle v roce 2010, což tušim není letos. Letošek jsi zmínil ty, protože je to první rok, kdy má Mark horší problémy s vozem jak Seb. Takže minulé roky se ti nehodí do teorie o poškozování Marka.
2.Problémy na startu nejsou technické. To je jen tvoje teorie, kterou jsem nikde nečetl od někoho z F1.
3.V Německu to Seba body nestálo, ale poslední věta asi svědčí o tom, že to není podstatné.
4.To už se tak stává, že v jednom týmu má jeden více problémů než druhý. Jen u RB z toho děláte úmysl. To, že to v minulý rocích bylo naopak (ikdyž ho podle vás drtí už od roku 2010) dokládá nesmyslnost této teorie.
-
Nasir
15:40 21.08.2013 188.175.176.XXX1. Letoškem jsem argumentoval já (v reakci na tvou poznámku o zákazu vítězství Webbera) a Roberto reagoval na mně, tak si nevymýšlej a nemotej sem nějaké křídlo, o kterém se debatuje jinde.
2. Napsal jsem "ať už byly ty problémy způsobeny jakkoliv" - co jsi z toho textu prosím tě (opět) nepochopil? Potřebuješ to japonsky?
3. Bral jsem v potaz skutečné potíže. Nemá smysl řešit drobné problémy, které jezdci nijak neuškodí.
4. Jsi off topic.-
Mike17
16:33 21.08.2013 93.99.87.XXX1.Jo máš pravdu. Vybral sis jeden rok, který se ti hodí, protože ostatní roky tvé teorii odporují.
2.Asi to potřebuju japonsky. Jak souvisí Markovy zpomalené reakce na startu s tvým údajným poškozováním Marka RB? Reagoval jsi na TECHNICKÉ problémy těch dvou od Roberta!!! Tak co s tím mají společného starty?
3.Takže když přijde Seb o 25 bodů a Mark o 3 body, tak jsou to všechno stejné problémy, které se počítají. A když to Seba čistě náhodou žádný bod nestojí, tak se za technický problém nepočítá?
4. Ty tu pořád narážíš, že má Mark problémy úmyslné. Když naznačím, že stejné mají i jinde a v minulých letech byly technické problémy opačné, je to "off topic"??? O čem tu vlastně mluvíme???
-
-
-
-
Mike17
09:18 21.08.2013 93.99.87.XXXAno diskuse byla (v trochu nadneseném smyslu), že každý Markův problém byl úmyslný. Proto jsem dodal, že i Seb měl problémy. Co ti na tom nedává smysl?
Zadruhé. Bavíme se tu o NĚKOLIKA letech, co oba jezdí u RB. Myslím, že Roberto ti na to dal jasnou odpověď.
Že je jejich souboj vyloučen je tvůj názor, můj ne.
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek