DISKUZE K ČLÁNKU Räikkönen ukončil jednání s Red Bullem, místo Webbera bude závodit nejspíše Ricciardo

Daniel Ricciardo se zřejmě stane nástupcem Marka Webbera u Red Bullu poté, co manažer Kimiho Räikkönena neúspěšně ukončil jednání s rakouským týmem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Räikkönen ukončil jednání s Red Bullem, místo Webbera bude závodit nejspíše Ricciardo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 75, poslední 21.08.2013 16:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 18 lidí) 19.08.2013 18:43
Mazánek strach nemá, ale Kimi má rozum.. Ví že… »
» Pepan (Hlasovalo 10 lidí) 19.08.2013 20:14
Zapomněl jsi na situaci, kdy se Webberovi… »
» Pepan (Hlasovalo 6 lidí) 19.08.2013 18:42
Když jsem psal že Kimi do Red Bullu nepůjde, i… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                                • anonym

                                                  85.237.224.XXX
                                                  Případ Ham vs. But má s tím společného to, že není šetření jako šetření a nevím proč bych hned měl brát to Webberovo šetření za ausgerecht neprůstřelné... vedl nejen závod, ale i šampionát a vedl ho taky když mu sundávali křídlo pro Vettela.

                                                  + 4 / − 1

                                                  ohodnotit kladně záporně

                                                  Reagovat Nahlásit
                                                  • Duncan66

                                                    89.103.167.XXX
                                                    Jednoduse neverim tomu, ze RB sveho pilota zamerne sabotuje jeste pred startem zavodu, kdyz nevi, co se v zavode vsechno semele a jak skonci jeho tymovy kolega, ktere tim chceji preferovat. To bude u me vzdy az jako ta uplne posledni mozna eventualita a jeste hodne pritazena za vlasy.

                                                    + 3 / − 4

                                                    ohodnotit kladně záporně

                                                    Reagovat Nahlásit
                                                    • Nasir

                                                      188.175.176.XXX
                                                      Nechci se plést do vaší debaty (nečetl jsem to celé), ale odkdy je přepuštění pozice během závodu (!) sabotováním před závodem? 12 14

                                                      + 4 / − 3

                                                      ohodnotit kladně záporně

                                                      Reagovat Nahlásit
                                                      • Duncan66

                                                        89.29.32.XXX
                                                        asi jsi opravdu cetl jen velmi malo, jestli vubec neco, protoze to samozrejme patri k tomu, ze nekomu zamerne natankuji pred zavodem mene paliva, aby musel na konci zavodu setrit. 03

                                                        + 3 / − 3

                                                        ohodnotit kladně záporně

                                                        Reagovat Nahlásit
            • Nasir

              188.175.176.XXX
              Pláčeš na špatném hrobě, protože diskuze nebyla o tom, že nad Vettel nikdy neměl poruchu. Nebo se chceš tvářit, že jsi "náhle zapomněl", co jsi tvrdil předtím?
              Zadruhé o jakých poruchách tu mluvíš, prosím tě? Letos Vettel odstoupil jednou. Měl ještě nějakou jinou závažnou poruchu? Kolik potíží už měl Webber? Je jedno čí vinou nebo náhodou - dohromady to vypadá asi tak, jak jsem to (v nadsázce) napsal, že boj o vítězství s Vettelem je většinou vyloučen.

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Roberto

                84.47.5.XXX
                Car problems for Webber and Vettel during their time together at Red Bull.

                Webber

                2009 – Singapore (DNF, brakes)

                2010 – Bahrain (some sort of minor engine issue), Canada (five place starting penalty for gearbox change)

                2011 – China (started 18th after electrical problems in qual), Canada (unable to use KERS in qual)

                2012 – Bahrain (had no KERS for the first lap), Europe (problems with DRS in qualifying), Germany (five place penalty for gearbox change), Belgium (five place penalty for gearbox change), India (slight KERS problem caused him to lose 2nd, finish 3rd), USGP (alternator, DNF)

                2013 – Australia (ECU/KERS issues at start of race), China (out of fuel in qual, start from pit lane, wheel fell off), Germany (Wheel fell off leaving the pits), Hungary (KERS trouble in qualifying)


                Vettel

                2009 – Hungary (DNF, suspension), Europe (DNF, engine failure)

                2010 – Bahrain (sparkplug probelms cost him the win, finished 4th), Australia (DNF, drivetrain problems cost him the win), Spain (brake problems, pit stop problems), Canada (gearbox problem), Korea (DNF, blown engine)

                2011- Spain (Kers problems in qual), Abu Dhabi (DNF, tyre delaminated), Brazil (gearbox problem)

                2012- Europe (DNF, alternator failure), German (KERs problems), Belgium (DNF, alternator failure), Abu Dhabi (out of fuel in qual, started from pit lane)

                2013 – British GP (DNF, gearbox failure), German GP (lost KERS for a while in the race)

                Conclusion – both Red Bull drivers have had essentially the same number of car problems from 2009 onwards. Vettel’s problems tend to be a lot more severe through: he has eight car related DNF’s to Webber’s three.

                03

                + 3 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Duncan66

                  89.29.32.XXX
                  11

                  + 2 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Nasir

                  188.175.176.XXX
                  Namáháš se zbytečně, když netušíš, o čem je moje diskuze s Mikem. Srovnávání, kolik má kdo poruch za celou dobu u RB, to nebylo. Mluvil jsem o letošním roce (!) a vynechal jsi problémy na startu (!). Navíc Vettelův KERS v Německu měl nulový význam - Vettelovi nakonec neuškodil. Takže z hlediska letošních problémů jsi potvrdil, že Webber jich měl více a málokdy měl možnost skutečně bojovat s Vettelem (ať už byly ty problémy způsobeny jakkoliv).

                  + 2 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Duncan66

                    89.29.32.XXX
                    kdyz ma nekdo technicke problemy, ktere nakonec nemaji vliv na vysledek, tak je jako smazes, ze se nikdy nestaly? Tomu se rika objektivni hodnoceni 18

                    + 2 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Nasir

                      188.175.176.XXX
                      Ocituju něco, co jsem napsal - "Letos Vettel odstoupil jednou. Měl ještě nějakou jinou ZÁVAŽNOU poruchu?". Následně "Namáháš se zbytečně, když netušíš, o čem je moje diskuze s Mikem. Srovnávání, kolik má kdo poruch za celou dobu u RB, to nebylo. " - chceš to sem hodit víckrát, nebo máš spíš problém s chápáním textu? Nebylo by to u tebe poprvé. 03

                      + 2 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Duncan66

                        89.29.32.XXX
                        a co jako? Ze ty prijdes po tydnu a neco placnes, tak se cela debata musi tocit kolem tebe? Viz tvuj trapny prispevek zcela mimo misu u jineho clanku ohledne sabotaze?
                        Vettel u RB bojuje s tymovym kolegou Webberem svoji 5. sezonu. A ty zcela "objektivne" vypichnes jednu, kde ma Mark vice problemu a postavis na tom celou svoji hypotezu. Nastuduj si aspon zaklady o statistice, abys vedel aspon zaklady o statisticky vyznamnem vzorku apod. To je jako bys 5x hodil kostkou, padne 3x dvojka a budes tvrdit, ze tahle kostka haze nakrivo 18 Hlavne s tebou nema vubec zadny smysl cokoli resit, protoze nejen se mnou ale i v diskuzi s kymkoli dalsim ukazujes jedine, ze ti vubec nejde o resene team 17

                        + 2 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    1.Nikde nemluvím o letošním roce! Diskuse začala o křídle v roce 2010, což tušim není letos. Letošek jsi zmínil ty, protože je to první rok, kdy má Mark horší problémy s vozem jak Seb. Takže minulé roky se ti nehodí do teorie o poškozování Marka.
                    2.Problémy na startu nejsou technické. To je jen tvoje teorie, kterou jsem nikde nečetl od někoho z F1.
                    3.V Německu to Seba body nestálo, ale poslední věta asi svědčí o tom, že to není podstatné.
                    4.To už se tak stává, že v jednom týmu má jeden více problémů než druhý. Jen u RB z toho děláte úmysl. To, že to v minulý rocích bylo naopak (ikdyž ho podle vás drtí už od roku 2010) dokládá nesmyslnost této teorie.

                    + 2 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Nasir

                      188.175.176.XXX
                      1. Letoškem jsem argumentoval já (v reakci na tvou poznámku o zákazu vítězství Webbera) a Roberto reagoval na mně, tak si nevymýšlej a nemotej sem nějaké křídlo, o kterém se debatuje jinde.
                      2. Napsal jsem "ať už byly ty problémy způsobeny jakkoliv" - co jsi z toho textu prosím tě (opět) nepochopil? Potřebuješ to japonsky?
                      3. Bral jsem v potaz skutečné potíže. Nemá smysl řešit drobné problémy, které jezdci nijak neuškodí.
                      4. Jsi off topic.

                      + 2 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        93.99.87.XXX
                        1.Jo máš pravdu. Vybral sis jeden rok, který se ti hodí, protože ostatní roky tvé teorii odporují.
                        2.Asi to potřebuju japonsky. Jak souvisí Markovy zpomalené reakce na startu s tvým údajným poškozováním Marka RB? Reagoval jsi na TECHNICKÉ problémy těch dvou od Roberta!!! Tak co s tím mají společného starty?
                        3.Takže když přijde Seb o 25 bodů a Mark o 3 body, tak jsou to všechno stejné problémy, které se počítají. A když to Seba čistě náhodou žádný bod nestojí, tak se za technický problém nepočítá?
                        4. Ty tu pořád narážíš, že má Mark problémy úmyslné. Když naznačím, že stejné mají i jinde a v minulých letech byly technické problémy opačné, je to "off topic"??? O čem tu vlastně mluvíme???

                        + 1 / − 3

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                Ano diskuse byla (v trochu nadneseném smyslu), že každý Markův problém byl úmyslný. Proto jsem dodal, že i Seb měl problémy. Co ti na tom nedává smysl?
                Zadruhé. Bavíme se tu o NĚKOLIKA letech, co oba jezdí u RB. Myslím, že Roberto ti na to dal jasnou odpověď. 04
                Že je jejich souboj vyloučen je tvůj názor, můj ne.

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Kolize Sainze s Pérezem v Baku

Sainz a Pérez se vzájemně obviňují z kolize, komisaři mají jasno + VIDEO

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Oscar Piastri se dočkal vítězství díky vlastnímu dobrému výkonu (ilustrační foto)

GP ÁZERBAJDŽÁNU: Piastri ustál Leclercovy ataky, Monačan ani napočtvrté nezúročil pole-position

Lewis Hamilton v závodě v Austrálii

Lewise Hamiltona na startovním roštu v Baku neuvidíme

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama