DISKUZE K ČLÁNKU Räikkönen ukončil jednání s Red Bullem, místo Webbera bude závodit nejspíše Ricciardo

Daniel Ricciardo se zřejmě stane nástupcem Marka Webbera u Red Bullu poté, co manažer Kimiho Räikkönena neúspěšně ukončil jednání s rakouským týmem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Räikkönen ukončil jednání s Red Bullem, místo Webbera bude závodit nejspíše Ricciardo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 75, poslední 21.08.2013 16:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 18 lidí) 19.08.2013 18:43
Mazánek strach nemá, ale Kimi má rozum.. Ví že… »
» Pepan (Hlasovalo 10 lidí) 19.08.2013 20:14
Zapomněl jsi na situaci, kdy se Webberovi… »
» Pepan (Hlasovalo 6 lidí) 19.08.2013 18:42
Když jsem psal že Kimi do Red Bullu nepůjde, i… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                  • anonym

                    85.237.224.XXX
                    Nikdo na nic nezapoměl, Webber neřekl že ho nechce, jen se ho zeptali, jaký přínos to křídlo podle ně má, neptali se ho jestli ho můžou odmontovat a namontovat mazánkovi. Webber říkal že žádný velký přínos podle něj nemá...nicméně je zvrácenost brát aerodíl jezdci před kvaldou/závodem a rozhodit tak nastavení...

                    + 2 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
              • Duncan66

                89.29.32.XXX
                to predni kridlo se prece stalo v sezone 2011, kdy Seb zcela dominantne vedl, takze je zcela logicke, ze dali prednost lidrovi sampionatu a jak se pozdeji ukazalo, vsadili na spravneho kone. Zachoval by se tak kazdy tym. 03
                Krome sezony 2010, kdy Seb 2x odstoupil z jasneho prvniho mista a diky tomu mel Mark teoretickou sanci na titul, se Mark se stejnym autem vubec nechytal krome obcasnych prijemnych prekvapeni. Mel i smulu, ale tu mel i Seb. Mam Webbera rad, ale at uz to bylo z duvodu, ze je o neco horsi pilot, nebo mu mene sedelo auto RB, nebo dalsi veci, za tech 5 sezon ho Seb krome 2010 vzdy tezce drti. Fakta jednoduse mluvi za vse.

                + 2 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  85.237.224.XXX
                  Nemáš pravdu, stalo se v Silverstone 2010, kde Webber nakonec vyhrál. Stalo se tedy v roce, kdy 3/4 sezony měl Mark víc bodů jak Vettel a v Turecku, ačkoliv byl tehdy lídr šampionátu dostal nařízeno šetřit palivem aby posunuli mazánka kupředu. Loni se Webber podle tebe nechytal? Vždyť vedl nad Vettelem ještě po Německu, tedy v polovině sezony...

                  + 5 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Duncan66

                    89.103.167.XXX
                    vedl pouze proto, ze Seb odstoupil z Valencie z jasneho prvniho mista, zatimco Mark tim ziskal dalsi extra body navic atd. A vysledky se scitaji az na konci sezony, nikoli uprostred. Mark nakonec prohral o 100 bodu ikdyz v polovine sezony vedl. A od Anglie nedokazal sveho tymoveho kolegu v dalsich 12 zavodec do konce sezony porazit. Jak jinak to nazvat, nez ze ho Seb drtil? 17

                    + 2 / − 4

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Ono to bylo opravdu v roce 2010. Bylo to fér? Asi ne, ale nic to neovlivnilo. Pořád se toho odpůrci RB chytají a vůbec neřeší, že křídlo nemělo skoro žádný přínos, Vettel v tom závodě nezískal jediný bod a Mark by žádný navíc nezískal. Prostě kvůli té prkotině je Webber nejutlačovanější dvojkou v historii F1. 12

                  + 2 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    85.237.224.XXX
                    Křídlo křídlo nemělo skoro žádný přínos....proto ho po víkendu hledání nastavení vozu sebrali Webberovi a dali Vettelovi...Majku, Majku,18

                    + 2 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      Tenkrát se vyjadřovali v tom smyslu, že se nejedná o výrazné vylepšení. Nějaký přínos jistě mělo, když ho nasadili do závodu. Proto jsem napsal SKORO! Vzhledem k výsledkům závodu nakonec V TOM ZÁVODĚ nemělo přínos naprosto žádný. Co je na tom zavádějícího? 03

                      + 1 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • anonym

                        85.237.224.XXX
                        Co? Nu třebas to, že by Vettel v Silverstone nebodoval, ačkoliv tvrdíš že tam nebodoval i když dojel jako sedmý. Možná dojel sedmý jen proto, že měl Webberovo křídlo... Takže když někdo v PR blábolech tvrdí, že přínos není SKORO žádný, tak to neznamená že přínos byl NAPROSTO žádný. Jestli ani teď nedokážeš pobrat v čem zavádíš, tak je snad další diskuze s tebou NAPROSTO zbytečná14

                        + 3 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          93.99.87.XXX
                          Upsss. Stydím se. Nějak jsem si spletl Turecko se Silverstone. Asi, že na obou místech byly incidenty. Věř mi nebo ne, byl to omyl naprosto neúmyslný a za závádějící informaci se omlouvám. 19
                          Nicméne když se dívám na výsledky oné GP, pak ji Mark vyhrál. Tudíž mu asi nevznikla žádná škoda. A jestli by se něco změnilo na Sebově 7 místě a jestli k lepšímu nebo horšímu se dá jen spekulovat. Pravděpodobně by asi se starým moc hůř nedojel, když s ním Mark vyhrál že? 03
                          A o tom mluvím. Nebylo to sice fér, ale nic hrozného se Markovi nestalo. Na rozdíl od jiných (myslím více stájí) nemusí poslouchat o rychlejší kolezích za sebou. 04

                          + 1 / − 2

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • FF

                            37.221.245.XXX
                            To je pravda o rychlejším kolegovi poslouchat nemusí, protože musí šetřit palivo, to samé pokud se k rychlejšímu kolegovi začne přibližovat zezadu. 03

                            + 3 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              93.99.87.XXX
                              Samozřejmě varianta, že by mu opravdu docházelo palivo, jako to bývá běžné i u jiných týmů, tě nenapadla. Jo, už jsem si zvykl, že každá porucha nebo chyba u Marka je úmysl RB a u všech ostatních je to náhoda nebo smůla. 04

                              + 2 / − 4

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Duncan66

                                89.103.167.XXX
                                Vzdyt v tom Turecku musel setrit kazdy druhy vcetne Mcl, protoze se tam jelo celou dobu na plny knedlik, ale jak rikas, u Marka to musel byt umysl ho zpomalit, zatimco ostatnim ten benal dochazel 13

                                + 2 / − 4

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • anonym

                                  85.237.224.XXX
                                  V Turecku musel šetřit palivem pokud vím už jen Hamilton, který byl ubezpečen že Button je srozuměn s tím, že se jej nepokusí předjet. Jak Webber, tak Hamilton závod dojeli s patřičným množstvím penále i když auta ždímali v závěru snad víc než před ohlášením nutnosti šetřit palivem....Zajímavé je, že Webber musel šetřit ačkoliv vedl závod, nicméně gestikulace Vettela po incidentu napovídá, že Webber měl nejen šetřit palivo, ale také darovat pozici mazánkovi....
                                  Podle mne byl právě závod v Turecku tím zlomem ve vztazích Webbera s týmem a Vettelem, tolikrát omílané neuposlechnutí týmových pokynů ze strany Webbera jen navazovalo na tohle divadlo.

                                  + 6 / − 3

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Duncan66

                                    89.103.167.XXX
                                    z jakych dat vychazis pro sve tvrzeni, ze Hamilton a Webber ke konci zavodu zdimali auto resp. spotrebu benzinu vic, nez pred kolizi Webber vs Vettel?

                                    + 2 / − 4

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • anonym

                                      85.237.224.XXX
                                      Co třeba z toho, že Hamilton si svou pozici sebral zpět po divokém boji a Webber taky bedna nespadla do klína samosebou. Ty máš snad nějaká data, která by potvrzovala nutnost šetřit palivem? V sezoně kdy byla týmová režie zakázáná se takvý pokyn přímo nabízel....

                                      + 3 / − 1

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • Duncan66

                                        89.103.167.XXX
                                        ten souboj Lewise s Jensnem trval 2 zatacky a jednu cilovou rovinku. Z toho ty vyvozujes, ze Lewis mel po zbytek zavodu nastaveny maximalni rezim motoru? 18
                                        Stejne tak Webber se po kolizi se Sebem propadl na 3. misto a 3. dojel. Z toho taky vyvozujes, ze jel zbytek zavodu na maximalni rezim motoru? 18

                                        Zadna konkretni data samozrejme nemam, ale moc dobre si pamatuju hlasky tymu jeste pred kolizi i komentare borcu z BBC, ze je zavodni tempo vyssi, nez se predpokladalo a ze je velmi pravdepodobne, ze se bude ke konci muset setrit s palivem.

                                        + 2 / − 3

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                        • anonym

                                          85.237.224.XXX
                                          Když se tak na všechno dobře pamatuješ, tak jistě neuniklo tvému ostřímu zraku, že do incidentu jeli všichni čtyři (Web, Vet, Ham a But) ve stejném pořadí a tempu...
                                          Button tvrdil, že tým mu nezakázal atakovat šetřícího Hamiltona, který dostal opačnou informaci, Vettel kroutil ukazovákem kolem řepy i když po jezdecké stránce to byla evidentně jeho chyba. Kdyby to nebyla týmová režie tak by v RB nekonejšili Vettela po vypadnutí jako miminko a v McLarenu taky někdo evidentně lhal, protože radiokomunikace s Hamiltonem je na YouTube a Button ještě po letošní Malajsii trvá na svém, že žádný zákaz neobdržel.17

                                          + 3 / − 2

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
                                          • Duncan66

                                            89.103.167.XXX
                                            sry, ale vubec nechapu, cos tim chtel jako rict k danemu tematu, neboli zamernemu poskozovani Marka jeho tymem.

                                            Sam v prispevku pises, ze Lewis mel setrit uz pred Jensnovym utokem, ale potom pises, ze po tom souboji znovu otevrel klapky na max az do konce zavodu. To jako hrali divadlo i na Lewise a rikali mu aby zacal setrit z nejakeho me zahadneho konspiracniho duvodu, podle tebe snad proto, aby k tomu souboji doslo?
                                            Nejaky ne/zakaz pro Jensna atakovat Lewise je zde prece zcela irelevantni. Je treba se vratit tam, kde to zacalo a nezapominat na to, neboli udajneho narknuti RB, ze Marka zamerne mylne informovali, aby zacal setrit palivo, aby se pred nej Vettel mohl dostat. A pro to nemas zadna relevantni data a z toho na jakem miste Mark dojel se take neda vysoudit vubec nic.

                                            + 2 / − 3

                                            ohodnotit kladně záporně

                                            Reagovat Nahlásit
                                            • anonym

                                              85.237.224.XXX
                                              Hele, já nevím jak si mám vyložit situaci v McLarenu, ale někdo lhal. Hamilton ne, protože jeho slova lze snadno ověřit ze záznamu. Pak lže buď Button, nebo tým - každopádně někdo lhal a jistě k tomu má/měl důvod.
                                              Jistě je podle tebe relevantní pokyn šetřit palivem i když Webber vedl závod přičemž těžko mohl mít jiné tempo když jeli vlastně všichni čtyři na kupě. Možná musel nakonec šetřit protože mu schválně dali méně paliva, to je klidně možné...14

                                              + 2 / − 1

                                              ohodnotit kladně záporně

                                              Reagovat Nahlásit
                                              • Duncan66

                                                89.103.167.XXX
                                                v Mcl asi nekdo kecal ohledne predjeti Buttona, ale to je tady prece jedno, to s tim nema nic spolecneho.

                                                A k tomu Markovi. Dejme tomu, ze je Mark o neco horsi k efektivnimu vyuziti konkretniho auta nez Seb, takze sem tam ztrati nejakou tu setinku horsim projetim zatacky, slabsim vyjezdem apod., takze pokud chce drzet stejne tempo, musi volit bohatsi smes, aby mel motor vyssi vykon a kompenzoval tim ty jeho setinky ze zatacek apod. Z toho plyne, ze mel Mark prumerne vyssi spotrebu nez Seb a tudiz jeho setreni ke konci zavodu nebylo vyvolano tim, ze mu schvalne dali mene paliva, ale tim, ze nebylo v planu takove nastaveni bohatosti smesi po cely zavod atd. Nevim, jaka byla realita, ale predpokladat v takovem pripade automaticky zamernou sabotaz tymu mi prijde o nekolik radu mene pravdepodobne, nez ze to bylo Markem samotnym a jeho nastavenim bohatosti smesi behem zavodu, nebo mene efektivnim slapanim na plynovy pedal apod.

                                                + 3 / − 5

                                                ohodnotit kladně záporně

                                                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Kolize Sainze s Pérezem v Baku

Sainz a Pérez se vzájemně obviňují z kolize, komisaři mají jasno + VIDEO

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Oscar Piastri se dočkal vítězství díky vlastnímu dobrému výkonu (ilustrační foto)

GP ÁZERBAJDŽÁNU: Piastri ustál Leclercovy ataky, Monačan ani napočtvrté nezúročil pole-position

Lewis Hamilton v závodě v Austrálii

Lewise Hamiltona na startovním roštu v Baku neuvidíme

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama