DISKUZE K ČLÁNKU Plusy a mínusy uveřejňované radiokomunikace mezi inženýry a piloty

Andrew Shovlin z Mercedesu: "Všechny týmy dávají pozor na to, o čem si povídají jiní piloti se svými inženýry."

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Plusy a mínusy uveřejňované radiokomunikace mezi inženýry a piloty

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 16.08.2013 20:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 5 lidé) 16.08.2013 12:52
Zkoušku z psychologie mám a ne zrovna jednu.… »
» Pepan (Hlasoval 1 člověk) 16.08.2013 12:44
Pilot je v prvé řadě závodník a ne bavič.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    88.212.40.XXX
    Najlepší sú Kimi a Lewis...dajte mi pokoj idem čo to dá 12 alebo nerozptyľujte ma ja viem čo robím 12 ... tlačím čo to dá ale ostatný majú asi iné gumy 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Vysielanie komunikácie,... ...medzi monopostom a tímom v rovine hovoreného slova, je normálne a malo by patriť nie k nutnosti, ale šou pobaviť divákov pri prijímačoch a to nielen v F1 na jednotlivých závodoch, lebo ide o cirkus a umenie okrem jazdenia, je aj komnikácia ktorá prebieha hovoreným slovom, okrem revu motorov. Má v prvom rade pobaviť diváka a nie ho nudiť. Preto by jazdci aj tím z pozície hovoriaceho k jazdcovi, mali byť nad vecou, vtipní natľko, aby divákov najmä pri televíznych prijímačov zabávali, lebo tí nemajú bezprostredný kontak so závodnou traťou a takto sa nebudú nudiť a celý zážitok zo závodu by bol pre nich takto bohatší a kvalitnejšie by ho prežívali. Chce to zo strany jazdca aj tímu naoznajských profesionálov, ktorí komuniujú primerane často, oznamujú len to dôležité tak, aby pobavili divákov a nerozladili jazdca, alebo ho nevytrhli zo sústredenia. Komunikácia je dôležitá niekedy aj na zneistenie, alebo oklamanie súpera a o tom to je, lebo dobrá komunikácia sa dá do budúcna rozoberať ako výborný nástroj taktiky tímu v závode a slúžiť na pobavenie divákov pri obrazovkách a je z nej rovnaký zážitok, ako z dobrého výkonu jazdca za volantom monopostu F1. Vyžaduje si to tiež trénovať mimo závod, aby to bolo nielen na úrovni, ale aj vtipné a chce to ako som už povedal, majstrov slova, nielen zo strany jazdcov, ale hlavne ich traťových inžinierov. Či raz táto komunikácia dosiahne tejto úrovne uvidíme, ale bez tréningu to samozrejme nepôjde. To, že tam teraz niekto mumlá, zaujíma asi málokoho z divákov a do budúcna pri zvyšovaní záujmu aj o F1 je to myslím si nevyhnutnosťou. 11 18

    + 5 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      213.226.238.XXX
      Připadá mi to, že si to představuješ hodně jednoduše... Ale vciť se do lidí, kteří tuto komunikaci používají, aby sdělili informace a je jim úplně jedno, jak je to zábavné. Tato komunikace právě slouží k předání informací... To, že to slyší diváci, je minoritní záležitost. A určitě mají na práci důležitější věci, než uvažovat nad tím, jak pobavit diváky.... 12

      + 6 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • PC

      212.47.2.XXX
      Myslím, že při závodě mají všichni nervy na pochodu a jezdci fungují na hraně svých možností. A i když to jistě není stav během celého závodu, tak věřím, že jezdec v plném nasazení zvládá jen několikaslabičná slova, maximálně krátkou větu. A chtít v ní mít i vtip nebo originální myšlenku prostě nejde, leda náhodou.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Bohužiaľ je vidieť,.. ...že nemáte žiadne znalosti z toho, ako má dobrá komunikácia medzi pilotom a traťovým inžinierom vyzerať, aby odburala stres a tobôž ani aký má mať potom dopad na výkon jazdca. Z toho vidieť, že nielen nemáte štátnicu z Psychológie, ale úplne žiadny poznatok v tomto odbore, ktorý by o tom svedčil a preto ste na tomto poli ..., k čomu vám týmto srdečne gratulujem ! 11
        Příspěvek byl redakčně upraven.

        + 3 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Zkoušku z psychologie mám a ne zrovna jednu. Říct člověku, který se soustředí na optimální projetí zatáček a sledování soupeřů, aby si se mnou pokecal a odboural stres, si koleduje o malér, minimálně pár přes.... A pak, dobrý pilot se s tím stresem vyrovná sám, špatnému nepomůže ani svěcená, natož kecy do sluchátka.

          + 5 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • PC

          212.47.2.XXX
          nezkoušíš spíš první letošní meruňkovici? V té formě co předvádíš to tak vypadá. Alespoň to rozveď a nezapomeň, že pilot neleží na pohodlném gauči u svého psychologa...........17

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Vidieť, že ste nepozorne čítali,.. ...lebo ja som jasne uviedol, že komunikácia má byť stručná k veci, nad vecou, aby nezaťažovala a nerozptylovala a neunavovala. Má jej byť primerane a vtedy, keď je to žiadúce. Nie je to debata pri pive a ani v kabarate ako si to vy predstavujete. 18 Preto ste tomu asi neporozumeli. 11

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              89.102.68.XXX
              Kluci, nejedná se o pár slov či krátké věci.. samozřejmě na ně nemluví uprostřed souboje/ zatáčky, ale i to se stane (dont talk to me in the midle of the corner :D ). Ale konrétně třeba Button zvládá mluvit v pohodě/vést konverzaci i při jízdě, a nemyslím že by to nezvládali i ostatní, proberte se. A hecoávní/povzbuzování probíhá taky, takže psychologická pomoc jak psal kapor, i když jsem to celý nečetl také poskytují..

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Pilot je v prvé řadě závodník a ne bavič. Komunikace mezi vozem a týmem je nutná proto, aby se mohli domluvit ohledně strategie, případně si sdělili problémy, které nastaly. Nechápu, proč by měl pilot přemýšlet o bonmotech, které by měly pobavit diváky. To pak zrušme závody a nechejme piloty kecat na pódiu.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Kolize Sainze s Pérezem v Baku

Sainz a Pérez se vzájemně obviňují z kolize, komisaři mají jasno + VIDEO

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Oscar Piastri se dočkal vítězství díky vlastnímu dobrému výkonu (ilustrační foto)

GP ÁZERBAJDŽÁNU: Piastri ustál Leclercovy ataky, Monačan ani napočtvrté nezúročil pole-position

Lewis Hamilton v závodě v Austrálii

Lewise Hamiltona na startovním roštu v Baku neuvidíme

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama