DISKUZE K ČLÁNKU Plusy a mínusy uveřejňované radiokomunikace mezi inženýry a piloty
Andrew Shovlin z Mercedesu: "Všechny týmy dávají pozor na to, o čem si povídají jiní piloti se svými inženýry."
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Plusy a mínusy uveřejňované radiokomunikace mezi inženýry a piloty
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
15:57 15.08.2013 194.160.178.XXXVysielanie komunikácie,... ...medzi monopostom a tímom v rovine hovoreného slova, je normálne a malo by patriť nie k nutnosti, ale šou pobaviť divákov pri prijímačoch a to nielen v F1 na jednotlivých závodoch, lebo ide o cirkus a umenie okrem jazdenia, je aj komnikácia ktorá prebieha hovoreným slovom, okrem revu motorov. Má v prvom rade pobaviť diváka a nie ho nudiť. Preto by jazdci aj tím z pozície hovoriaceho k jazdcovi, mali byť nad vecou, vtipní natľko, aby divákov najmä pri televíznych prijímačov zabávali, lebo tí nemajú bezprostredný kontak so závodnou traťou a takto sa nebudú nudiť a celý zážitok zo závodu by bol pre nich takto bohatší a kvalitnejšie by ho prežívali. Chce to zo strany jazdca aj tímu naoznajských profesionálov, ktorí komuniujú primerane často, oznamujú len to dôležité tak, aby pobavili divákov a nerozladili jazdca, alebo ho nevytrhli zo sústredenia. Komunikácia je dôležitá niekedy aj na zneistenie, alebo oklamanie súpera a o tom to je, lebo dobrá komunikácia sa dá do budúcna rozoberať ako výborný nástroj taktiky tímu v závode a slúžiť na pobavenie divákov pri obrazovkách a je z nej rovnaký zážitok, ako z dobrého výkonu jazdca za volantom monopostu F1. Vyžaduje si to tiež trénovať mimo závod, aby to bolo nielen na úrovni, ale aj vtipné a chce to ako som už povedal, majstrov slova, nielen zo strany jazdcov, ale hlavne ich traťových inžinierov. Či raz táto komunikácia dosiahne tejto úrovne uvidíme, ale bez tréningu to samozrejme nepôjde. To, že tam teraz niekto mumlá, zaujíma asi málokoho z divákov a do budúcna pri zvyšovaní záujmu aj o F1 je to myslím si nevyhnutnosťou.-
anonym
21:37 15.08.2013 213.226.238.XXXPřipadá mi to, že si to představuješ hodně jednoduše... Ale vciť se do lidí, kteří tuto komunikaci používají, aby sdělili informace a je jim úplně jedno, jak je to zábavné. Tato komunikace právě slouží k předání informací... To, že to slyší diváci, je minoritní záležitost. A určitě mají na práci důležitější věci, než uvažovat nad tím, jak pobavit diváky.... -
PC
09:10 16.08.2013 212.47.2.XXXMyslím, že při závodě mají všichni nervy na pochodu a jezdci fungují na hraně svých možností. A i když to jistě není stav během celého závodu, tak věřím, že jezdec v plném nasazení zvládá jen několikaslabičná slova, maximálně krátkou větu. A chtít v ní mít i vtip nebo originální myšlenku prostě nejde, leda náhodou.-
Kapor
11:11 16.08.2013 194.160.178.XXXBohužiaľ je vidieť,.. ...že nemáte žiadne znalosti z toho, ako má dobrá komunikácia medzi pilotom a traťovým inžinierom vyzerať, aby odburala stres a tobôž ani aký má mať potom dopad na výkon jazdca. Z toho vidieť, že nielen nemáte štátnicu z Psychológie, ale úplne žiadny poznatok v tomto odbore, ktorý by o tom svedčil a preto ste na tomto poli ..., k čomu vám týmto srdečne gratulujem !
Příspěvek byl redakčně upraven.-
Pepan
12:52 16.08.2013 89.24.157.XXXZkoušku z psychologie mám a ne zrovna jednu. Říct člověku, který se soustředí na optimální projetí zatáček a sledování soupeřů, aby si se mnou pokecal a odboural stres, si koleduje o malér, minimálně pár přes.... A pak, dobrý pilot se s tím stresem vyrovná sám, špatnému nepomůže ani svěcená, natož kecy do sluchátka. -
-
Kapor
16:53 16.08.2013 194.160.178.XXXVidieť, že ste nepozorne čítali,.. ...lebo ja som jasne uviedol, že komunikácia má byť stručná k veci, nad vecou, aby nezaťažovala a nerozptylovala a neunavovala. Má jej byť primerane a vtedy, keď je to žiadúce. Nie je to debata pri pive a ani v kabarate ako si to vy predstavujete. Preto ste tomu asi neporozumeli.-
anonym
20:38 16.08.2013 89.102.68.XXXKluci, nejedná se o pár slov či krátké věci.. samozřejmě na ně nemluví uprostřed souboje/ zatáčky, ale i to se stane (dont talk to me in the midle of the corner :D ). Ale konrétně třeba Button zvládá mluvit v pohodě/vést konverzaci i při jízdě, a nemyslím že by to nezvládali i ostatní, proberte se. A hecoávní/povzbuzování probíhá taky, takže psychologická pomoc jak psal kapor, i když jsem to celý nečetl také poskytují..
-
-
-
-
-
Pepan
12:44 16.08.2013 89.24.157.XXXPilot je v prvé řadě závodník a ne bavič. Komunikace mezi vozem a týmem je nutná proto, aby se mohli domluvit ohledně strategie, případně si sdělili problémy, které nastaly. Nechápu, proč by měl pilot přemýšlet o bonmotech, které by měly pobavit diváky. To pak zrušme závody a nechejme piloty kecat na pódiu.
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek