DISKUZE K ČLÁNKU Jistý McLaren: S Hondou přijde úspěch
V McLarenu věří ve velmi úspěšnou budoucnost s novým dodavatelem motorů, značkou Honda. Prohlásil to jeho šéf, Martin Whitmarsh.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jistý McLaren: S Hondou přijde úspěch
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
09:38 14.08.2013 194.160.178.XXXJa s Martinom súhlasím,... ...lebo tá zmena prednej nápravy, zmenou vzpier, ktorá sa udiala, narušila ich hegemóniu na špičke štartovného poľa a Mclaren citeľne zaostával za svojími hlavnými súpermi v prvej polovici tohoto roku a je dobre, že tím našiel riešenie a ostáva len dúfať, že sa im práca aj na novom aute pre r. 2014 vydarí a prídu s dobrým autom, v budúcom roku s pohonnou jednotkou od Mercedesu a v r. 2015 už zas s Hondou a bude sa im dariť. -
hixaxon
22:00 13.08.2013 86.49.108.XXXvyhlidka Jsem zvědav, jak jim to dopadne, má to zajímavé možnosti (honda uvidí během roku co funguje a co ne), ale i nevýhody (nepojede v žádném závodě 2014).
Jinak absolutně OT, ale mít vlastní zahradu, tak chci tohle: [odkaz na stránku]
Redakce: Pardon za link na jinou site, ale nemohl jsem odolat-
-
-
-
Pepan
09:13 14.08.2013 89.24.157.XXXTo je pravda, ale oni nemůžou napsat, že díky tomu budou v nevýhodě. Na druhé straně fakt nechápu, proč do toho Honda nejde už od příštího roku. Tak se může stát, že McLaren v druhé půlce příští sezóny nebude mít od Mercedesu to nejlepší, protože se Meďouři budou obávat úniku informací směrem k Hondě.-
Ferda
09:28 14.08.2013 46.47.176.XXXHonda by mohla nasadit motor už příští rok, ale nechce udělat stejnou chybu jako se svým posledním motorem, který nasadili v době, kdy právě zakázali vylepšování motorů. Bylo to hodně špatné načasování a dá se říci, že Hondu odrovnalo.
Teď bude moci Honda svůj motor ladit hezky v klídku a čerpat z chyb ostatních výrobců. Ani né tak co se týče výkonů, ale především z principů chlazení turba a ERSu.
Právě sladění chlazení s aerodynamikou bude pro všechny týmy největším oříškem.-
Pepan
09:39 14.08.2013 89.24.157.XXXLadění motoru na brzdě je fajn, ale v závodech se mohou projevit problémy, které na brzdě nepotkáte. Třeba problém s chlazením. Navíc v závodě na motor působí nejrůznější odstředivé síly, které v laboratoři nenasimulujete. A z chyb jiných výrobců se asi nebude moci poučit, protože ti jí asi svoje data neposkytnou. Navíc v příštím roce nebude tak vývoj omezen jako v roce 2015. Ale to je jenom moje teoretizování, realita může být jiná.-
Ferda
09:49 14.08.2013 46.47.176.XXXV každém případě je testování v reálu vždycky nejlepší. Především v krizových situacích, kdy dojde ke kolizi a motor chcípne. V ten moment nebude turbo chlazené a zadře se. Pak se bude muset vyměnit a za to budou pentle.
Honda začala s vývojem asi o něco později než ostatní, tak by bylo dost nerozumné si znovu dělat ostudu a taky si myslím, že by Mekáč porušil dohodu s Merglem na odběr motoru až do roku 014, což taky může být dost podstatným faktorem, proč to oddalování.
-
-
-
-
Mr.B
11:40 14.08.2013 85.193.24.XXXOno se taky může stát, že McLaren "prodá" Hondě nějaký monopost a Honda si bude celý rok 2015 v klidu testovat (na rozdíl od ostatních, kteří tetovat nesmí, bo jsou účastníky ročníku a tedy je jejich testování omezováno) a učit se z chyb ostatních.-
-
Chasnik
09:20 15.08.2013 78.24.10.XXXUvažuju stejným směrem: nakolik je dle pravidel možné, aby výrobce motorů, který v aktuální sezóně není přihlášen do šampionátu, nesehnal někde "nějaké" šasi, se kterým si bude jezdit třeba do alelujá. Potom by se taky mohlo stát, že bude mít naopak před sezónou 2015 natestováno nejvíce...
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek