DISKUZE K ČLÁNKU Jistý McLaren: S Hondou přijde úspěch

V McLarenu věří ve velmi úspěšnou budoucnost s novým dodavatelem motorů, značkou Honda. Prohlásil to jeho šéf, Martin Whitmarsh.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jistý McLaren: S Hondou přijde úspěch

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 15.08.2013 09:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 7 lidí) 13.08.2013 22:17
Pokud bys tu sekačku stavěl podle Colinových… »
» achmed-cz (Hlasovalo 6 lidí) 13.08.2013 23:19
já bych v tom moc výhodu nehledal ... v příštím… »
» hixaxon (Hlasovali 4 lidé) 13.08.2013 22:00
vyhlidka Jsem zvědav, jak jim to dopadne, má to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja s Martinom súhlasím,... ...lebo tá zmena prednej nápravy, zmenou vzpier, ktorá sa udiala, narušila ich hegemóniu na špičke štartovného poľa a Mclaren citeľne zaostával za svojími hlavnými súpermi v prvej polovici tohoto roku a je dobre, že tím našiel riešenie a ostáva len dúfať, že sa im práca aj na novom aute pre r. 2014 vydarí a prídu s dobrým autom, v budúcom roku s pohonnou jednotkou od Mercedesu a v r. 2015 už zas s Hondou a bude sa im dariť. 11

    + 3 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    89.176.58.XXX
    těžko by mohl prohlásit něco jiného

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hixaxon

    hixaxon

    86.49.108.XXX
    vyhlidka Jsem zvědav, jak jim to dopadne, má to zajímavé možnosti (honda uvidí během roku co funguje a co ne), ale i nevýhody (nepojede v žádném závodě 2014).

    Jinak absolutně OT, ale mít vlastní zahradu, tak chci tohle: [odkaz na stránku] 14

    Redakce: Pardon za link na jinou site, ale nemohl jsem odolat 04

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Pokud bys tu sekačku stavěl podle Colinových nákresů, tak by se Ti za posledním stéblem trávy rozpadla.12

      + 7 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • achmed-cz

      achmed-cz

      89.176.58.XXX
      já bych v tom moc výhodu nehledal ... v příštím roce je volný vývoj, od 2015 jsou omezení. Než omezení začnou platit, ostatní budou mít spoustu dat, a Honda nebude mít najetý ani kilometr.

      + 6 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        To je pravda, ale oni nemůžou napsat, že díky tomu budou v nevýhodě. Na druhé straně fakt nechápu, proč do toho Honda nejde už od příštího roku. Tak se může stát, že McLaren v druhé půlce příští sezóny nebude mít od Mercedesu to nejlepší, protože se Meďouři budou obávat úniku informací směrem k Hondě.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Honda by mohla nasadit motor už příští rok, ale nechce udělat stejnou chybu jako se svým posledním motorem, který nasadili v době, kdy právě zakázali vylepšování motorů. Bylo to hodně špatné načasování a dá se říci, že Hondu odrovnalo.
          Teď bude moci Honda svůj motor ladit hezky v klídku a čerpat z chyb ostatních výrobců. Ani né tak co se týče výkonů, ale především z principů chlazení turba a ERSu.
          Právě sladění chlazení s aerodynamikou bude pro všechny týmy největším oříškem.

          + 4 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Ladění motoru na brzdě je fajn, ale v závodech se mohou projevit problémy, které na brzdě nepotkáte. Třeba problém s chlazením. Navíc v závodě na motor působí nejrůznější odstředivé síly, které v laboratoři nenasimulujete. A z chyb jiných výrobců se asi nebude moci poučit, protože ti jí asi svoje data neposkytnou. Navíc v příštím roce nebude tak vývoj omezen jako v roce 2015. Ale to je jenom moje teoretizování, realita může být jiná.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              V každém případě je testování v reálu vždycky nejlepší. Především v krizových situacích, kdy dojde ke kolizi a motor chcípne. V ten moment nebude turbo chlazené a zadře se. Pak se bude muset vyměnit a za to budou pentle.
              Honda začala s vývojem asi o něco později než ostatní, tak by bylo dost nerozumné si znovu dělat ostudu a taky si myslím, že by Mekáč porušil dohodu s Merglem na odběr motoru až do roku 014, což taky může být dost podstatným faktorem, proč to oddalování.

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • Mr.B

        Mr.B

        85.193.24.XXX
        Ono se taky může stát, že McLaren "prodá" Hondě nějaký monopost a Honda si bude celý rok 2015 v klidu testovat (na rozdíl od ostatních, kteří tetovat nesmí, bo jsou účastníky ročníku a tedy je jejich testování omezováno) a učit se z chyb ostatních.

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mr.B

          Mr.B

          85.193.24.XXX
          Oprava, ten rok je samosebou 2014!

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Chasnik

            78.24.10.XXX
            Uvažuju stejným směrem: nakolik je dle pravidel možné, aby výrobce motorů, který v aktuální sezóně není přihlášen do šampionátu, nesehnal někde "nějaké" šasi, se kterým si bude jezdit třeba do alelujá. Potom by se taky mohlo stát, že bude mít naopak před sezónou 2015 natestováno nejvíce...

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama