DISKUZE K ČLÁNKU U Ferrari to vře, Montezemolo veřejně kárá Alonsa
„Ferrari, které jsem viděl včera, mi nesedlo,“ takto začal dnes ráno, den po GP Maďarska, Luca di Montezemolo, meeting se šéfem týmu, Stefanem Dominicalim a dalšími inženýry. Prezident Ferrari je požádal o okamžité zvýšení rychlosti už od Spa, aby se opět zařadili mezi uchazeče o vítězství, mezi které byli řazeni do GP Kanady.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: U Ferrari to vře, Montezemolo veřejně kárá Alonsa
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Rostislav M.
(Hlasovalo 24 lidí)
30.07.2013 08:24
Něco podobného by se dalo napsat o Lewisovi...… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
mi88ki
09:22 31.07.2013 165.72.200.XXXLuca Co si Luca v roce 2005 zasel to teď sklízí. Kdyby nestrkal nos do něčeho co fungovalo, tak by bylo Ferrari stále No.1.
Jsem přesvědčený, že problém Ferrari je právě Luca. On to celé vede a měl by být zodpovědný za výsledky. A kkdyž to pod ním nefunguje tak by se měl poručel. Měl by taky nadřadit zájmy týmu nad svými zájmy a přestat škodit svou přítomností. -
-
-
anonym
07:34 31.07.2013 90.178.29.XXXJe otázkou, zda to nebude feudální organizační strukturou velké kolbenky. Doporučuji si přečíst k pochopení problému knihu Zákony profesora Parkinsona.
Hlavně ale nemají Adriana Neweye. A můj skromný pocit je, že ten raději pracuje u malého pružného dobře zabezpečeném týmu s přímočarým vedením než ve velké kolbence.
Je otázkou, zda zrovna Montezemolo není ta žába na prameni.
Tak mne napadlo, kolik let řeší svůj aerodynamický tunel a jestli jsem se nepřeslechl, tak nyní jezdí do tunelu po Toyotě, v Kolíně n. R.
V Maďarsku mi přišlo Ferrari velmi mdlé, nemyslím, že by to Fernando odfláknul, pro Ferrari to byl ale spackaný závod a jako Alonsův fanoušek jsem byl dost zklamán.
-
-
-
Rostislav M.
08:24 30.07.2013 109.107.201.XXXNěco podobného by se dalo napsat o Lewisovi....že u McLarenu promrhal roky ve kterých mohl mít titul. Ale o tom je F1. Svého času to bylo tak, že první bylo Ferrari s Schumim a pak zbytek světa...a jak dlouho to trvalo? Schumi se mezitím stal živoucí legendou F1.
Nyní jsou dobré karty v RedBullu a na koni je Vettel. Ač nejsem jeho fanda, tak věřím v jeho čtvrtý titul. Také ale věřím, že nadvláda RedBullu minimálně na nějaký čas skončí až se nasadí nové motory. Tož už jsou ale dohady.
Nedá se tedy říci, že někdo někde promrhal roky... Spíše by se dalo říci, že Ferrari promrhalo ve třech letech potenciál svého jezdce číslo 1. Stejně tak McLaren promrhal potenciál minimálně jednoho svého jezdce a nakonec ho nechal odejít do jiné stáje... Tak to prostě v F1 chodí.-
-
-
Duncan66
09:38 30.07.2013 89.29.32.XXXnehodu v Singapuru bych mu za vinu tedy nedaval, ale uhel pohleu muze byt ruzny. Na druhou stranu prisel v Barcelone o 18 bodu 2 kola pred koncem upadnute kolo a Madarsku odesla prevodovka, kdyz jezdil 3. Ale vsechno by to bylo jedno, pokud by Vettel nemusel odstoupit 2x z jasneho prvniho mista.
-
-
-
-
-
Nasir
15:32 30.07.2013 188.175.176.XXXHezká iluze. Když si vybereme jen určité závody, tak ano. To si ve Ferrari můžou říct taky, že byli v určitou dobu dokonce nejrychlejší auto, ve 2010, 2012 i 2013. Ale celkové výsledky za poslední 3 roky vypadají tak, že McLaren nikdy nebojoval o titul až do konce (2010 pouze teoreticky), narozdíl od Ferrari. A letos bude dokonce s FI bojovat o páte místo. Ano, páté... to je sešup.
-
-
odin
13:50 30.07.2013 77.240.96.XXXNapsal jsi to hodně zjednodušeně. A i když ve tvém příspěvku není nic, s čím bych rezolutně nesouhlasil, dovolím si pár "dodatků".
Tak předně McL nepromrhal potenciál jen jednoho jezdce, ale minimálně dvou (Alonsa a Hamiltona) a oba mu odešli ke konkurenci.
Na úspěch týmu (stejně jako jedince) má v F1 vliv více faktorů. Jako například kvalita lidí ve vývoji auta, kvalita lidí v obsluze (mechaniků), stejně jako kvalita lidí ve vedení týmu a v neposlední řadě "politika" týmu.
Snažím se tu už drahnou dobu většinu diskutujících přesvědčovat, že F1 je KOLEKTIVNÍ sport. A záleží na celém kolektivu, jak je složený a jak si vzájemně sedne. Podle toho jsou pak výsledky.
Vzpomenul jsi legendu Schumiho, který s Ferrari získával jeden titul za druhým. Ale to jen díky vynikajícímu týmu a špičkové práci všech. U Mercedesu se tato legenda stala trapnou figurkou paběrkující body po odstoupivších TOP pilotech a bojujících s průměrnými. Kde se stala chyba? Zapomněl MS jezdit? To jistě ne. Ale vše ostatní se změnilo. A i když měl k dispozici některé kamarády z hvězdné éry, zbytek byl "jiný". A podmínky byly jiné také, stejně jako politika uvnitř týmu.
Úspěch v F1 není o nejlepším pilotovi, ani o nejlepším konstruktérovi. To je o nejlepším týmu (myšleno směsici lidí počínaje ředitelem a konče uklizečkou). Takoví vítězí. Tak že "promrhávání" není to správné slovo, ať už jde o jednotlivce, nebo stáj. Každý asi pracoval jak nejlépe uměl, ale výsledky byly takové, že na titul nestačily, ať už v případě Lewise, Fernanda, nebo ostatních. Momentálně má nejlépe namíchný "kolektivní koktejl" RBR, to jsi napsal přesně.
-
-
-
anonym
10:20 30.07.2013 93.99.142.XXXAle máš pravdu, je to taky možnost, protože u Ferrari to skřípe, na druhou stranu já bych už taky byl naštvanej, kdybych 3-4 roky nic nezískal. Ale u Ferrari má Alonso zase volnost a může si dělat co chce, to je možná pro něj špatně, kdyby Massa třeba nedostal pružinou do hlavy, taky by byl Alonsovi větší konkurencí a Alonso by se musel více snažit.
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek