DISKUZE K ČLÁNKU PADDOCK LINE - GP Německa: Toulky pod Eifelem

Jim Clark kdysi řekl, že kdo si neprojel naplno Severní smyčku legendárního okruhu Nürburgring, nemůže pochopit skutečné pohnutky závodníka. Najde se jistě dost těch, kteří budou s tímto názorem polemizovat, ale zůstává pravdou, že necelých 23 kilometrů „Zeleného pekla“ skutečně prověřilo pilotovy kvality na doraz.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: PADDOCK LINE - GP Německa: Toulky pod Eifelem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 15.07.2013 16:01 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovalo 7 lidí) 13.07.2013 09:45
super Krásné čtení po ránu. Skvělý začátek… »
» Tomur (Hlasovalo 6 lidí) 13.07.2013 09:46
Díky za skvělý článek RoBertino 01 »
» uzivatel000397 (Hlasovali 5 lidé) 13.07.2013 19:36
Měl jsem tu čest si zelené peklo projet. Autem i… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Fernando ma sklamal,... ...nedali mu nové LA Ferrari (V12) najrýchlejšie auto planéty so super KERS a DRS, na prekonanie rekordu 22 km trate. Prečo od prekonania rekordu trate nakoniec upustil aj Michael ? Je to úcta k už nežijúcim predchodcom ? 08

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000397

    uzivatel000397

    90.178.29.XXX
    Měl jsem tu čest si zelené peklo projet. Autem i motorkou. Na Supersportu který mi tenkrát půjčil i s předplatní kartou můj německý kamarád jsem jel tehdy s velikou úctou, stačilo se malounko rozdovádět a v zatáčkách s obrovským klopením to pěkně hnalo do lesa. Ten název zelené peklo sedí a když jsem koukal v zimě na satelitu na filmy z historie F1 a byly tam i záběry šílenců s Nürburgringu, naskočila mi vždy husí kůže. Není nad to, vidět trať osobně. Můj skromný názor je, že to ostatně není až tak nedostupný zážitek. O závodních víkendech na novém okruhu není problém si jízdu koupit. Výlet za to stojí.
    Domnívám se, že na starém okruhu se pozabijelo více návštěvníku než závodníku, pamatuji, že jsem tam tenkrát viděl v nějakém boxu pár uložených rozmlácených motorek. Jak jsem již zmínil, stačí skrat mezi plynovou rukojetí a mozkem a je to.
    Jiank tedy k článku, mám silný pocit, že se od dobrého téma o Zeleném peklo o kterém by se dalo napsat mnohem více odběhlo trochu zkratkou k upadeným kolům a současnému dění.

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Arnoux

      89.24.10.XXX
      Tak to ti opravdu závidím a jenom otázku.S čím si to jel popř.čas?

      Jinak i dnes plní Nordschleife velice důležitý ukol pro nás fanoušky motorsportu.Nabízí srovnání sportovních aut mezi sebou.Pokud budeme uvažovat,že automobilka posadí za volant srovnatelně dobré jezdce, tak jde o velice dobré srovnání vlastností sportovních automobilů na závodní trati.Po prostudování časů člověk někdy nechápe jak je to možné.

      Jen např. pro zajímavost pro fanoušky Renaultů.Nejrychlejší předokolka světa pořadí od 66. místa.

      8:16.90 Renault MéganeRS R26.R Vincent Bayle
      8:18 Lexus IS-F Horst von Saurma
      8:22 2008 Chevrolet Cobalt SS
      8:22 Nissan Skyline GT-R R32 Motoharu Kurosawa
      8:22 BMW M3 E46 Horst von Saurma
      8:22 BMW M Coupe E36/8 Horst von Saurma
      8:24 2004 Subaru Impreza
      8:25 Lotus Exige S Horst von Saurma
      8:25 Jaguar XKR Horst von Saurma
      8:25 Porsche Cayman S Horst von Saurma
      8:24 Mitsubishi Charisma GT Evo VI Horst von Saurma
      8:25 Mitsubishi Charisma GT Evo VII Horst von Saurma
      8:26 Audi S5 Horst von Saurma
      8:26 BMW 335i E92 Coupe Horst von Saurma
      8:26 Nissan 350Z Horst von Saurma
      8:28 Porsche 911 Carrera (993) Horst von Saurma
      8:29 Audi TTS Coupé Horst von Saurma
      8:32 Porsche Boxster S Horst von Saurma
      8:38 Honda NSX
      8:39 Honda S2000 Horst von Saurma
      8:39 Mazda MAZDASPEED3 Mark Ticehurst
      8:40 Chevrolet Corvette C5
      8:42 Lotus Exige Mk1 Horst von Saurma
      8:47 Honda Civic Type-R Horst von Saurma
      8:49 Volkswagen Golf R32


      Příznivci Německých vozů, věřili by jste že jsou tak pomalá?, nebo že od Megana dostal na prd.... i Nissan 350Z a Skyline? 03

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        46.33.96.XXX
        Ten Nissan, možná je to legenda, ale 20 let stará. Proboha, dyť je to youngtimer a dvacet let vývoje je strašně moc. Navíc ani výkonově RS R26.R moc nezaostává. Jsou tam jiné kusy, které mne překvapily. Třeba ten Cobalt SS. Pak prý amíci neumí sportovní auta. Přitom Cobalt není žádnej supersport, ale podobně jak Megane nižší střední, akorát o generaci (přestal se vyrábět, když RS R26.R začal) starší ...

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Arnoux

          89.24.10.XXX
          No jasně,to jsem psal jen pro zajímavost.Spíš jsem si rejpal do Golfíka R32.Na druhou stranu aby jsme byli spravedlivý Megane je opravdu závodní vůz a Golf má všechny atributy cestovního vozu pro větší dálky, ale přesto jsou některá srovnání velice zajímavá.
          Tady je to celé, tak doufám,že neporušuju nějaká pravidla webu, ale je to k tématu.A Amíci sportáky umí velice dobře.(Tom Coronell jezdí s BMW seriál WTTC).

          Délka Čas Auto Řidič

          20,832 m 7:22.1 2009 Dodge Viper SRT-10 ACR Tom Coronel
          20,832 m 7:24.3 Maserati MC12 Marc Basseng
          20,832 m 7:24.7 Pagani Zonda F Clubsport Marc Basseng
          20,832 m 7:25.3 Ferrari Enzo Marc Basseng
          20,832 m 7:26.4 2009 Chevrolet Corvette C6 ZR1 Jim Mero
          20,832 m 7:27.82 Pagani Zonda F Clubsport Marc Basseng
          20,600 m 7:28 Porsche Carrera GT Walter Röhrl
          20,832 m 7:29 2009 Nissan GT-R Toshio Suzuki
          20,600 m 7:32.02 2008 Porsche 911 GT2 Walter Röhrl
          20,832 m 7:33.6 Koenigsegg CCX Marc Basseng
          20,600 m 7:34 Koenigsegg CCR Horst von Saurma
          7:34 Porsche 911 GT2
          20,600 m 7:35 Ruf Rt 12
          7:38 Porsche 911 Turbo
          7:39 F430 Scuderia Horst von Saurma
          20,600 m 7:40 Bugatti Veyron 16.4
          20,600 m 7:40 Mercedes-Benz SLR McLaren Klaus Ludwig
          20,600 m 7:40 Lamborghini Murcielago LP640 Giorgio Sanna
          7:40.6 Ford GT Markus Draper
          7:42 Porsche 911 GT3 Walter Röhrl
          7:42.99 Chevrolet Corvette C6 Z06 Jan Magnussen
          7:43 Porsche 911 GT3 RS
          7:44 Pagani Zonda S Horst von Saurma
          7:46 Porsche 911 GT2 Horst von Saurma
          7:46 Lamborgini Gallardo Superleggera Horst von Saurma
          7:47 Porsche 911 GT3 RS Horst von Saurma
          7:47 Ferrari 599 GTB Fiorano Horst von Saurma
          7:47 Lamborghini Murciélago LP640 E-gear Horst von Saurma
          7:49 Chevrolet Corvette C6 Z06 Horst von Saurma
          7:49.0 Porsche 911 GT2 Chris Harris
          7:50 BMW M3 CSL Horst von Saurma
          7:50 2009 Porsche 911 Carrera S Horst von Saurma
          7:52 Lamborghini Gallardo LP 560-4 Horst von Saurma
          7:54 Mercedes CLK DTM AMG
          7:54 Nissan GT-R
          7:55 Caterham R500 Superlight Robert Nearn
          7:55 Ferrari F430 F1 Horst von Saurma
          7:55.9 Nissan GT-R Chris Harris
          7:56 Chevrolet Corvette C5 Z06 Dave Hill
          7:56 Honda NSX-R (NA2) Motoharu Kurosawa
          7:56 Porsche 911 Turbo Horst von Saurma
          7:56 Ferrari 360 Challenge Stradale f1 Horst von Saurma
          7:59 Chevrolet Corvette C6 Z51 Dave Hill
          7:59 2009 Cadillac CTS-V John Heinricy
          7:59 Porsche 911 Carrera S Walter Röhrl
          7:59 Nissan Skyline GT-R R33 V-Spec Dirk Schoysmans
          7:59 Dodge Viper SRT-10
          8:01 Nissan Skyline GT-R R33 Motoharu Kurosawa
          8:02 Mercedes CLK 63 AMG – Black Series
          8:03 Aston Martin V8 Vantage (2005) Horst von Saurma
          8:03 Porsche 911 GT3 Horst von Saurma
          8:03 Honda NSX-R (NA1) Motoharu Kurosawa
          8:04 Audi R8
          8:05 BMW M3 E92 Horst von Saurma
          8:06 Subaru WRX STi Spec-C Motoharu Kurosawa
          8:07 BMW Z8 E52
          8:09 Audi RS4
          8:09 BMW M6 E63 Horst von Saurma
          8:09 Honda NSX-R
          8:10 Chrysler Viper GTS Horst von Saurma
          8:10 BMW...

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            46.33.96.XXX
            6:48 Radical SR8 LM Michael Vergers19.8. 2009
            6:55 Radical SR8 Michael Vergers 28.9. 2005
            7:11.57 Gumpert Apollo Sport Florian Gruber 13.8. 2009
            7:12:13 Dodge Viper ACR (2010) Dominik Farnbacher 14.9. 2011
            7:14.64 Lexus LFA Nürburgring Package Akira Iida 31.8. 2011
            7:14.89 Donkervoort D8 RS Michael Düchting 2006
            7:18.1 Donkervoort D8 RS Michael Düchting 24.10. 2004
            7:19.63 Chevrolet Corvette C6 ZR1 (2012) Jim Mero 9.6. 2011

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • anonym

        90.178.29.XXX
        Na motorce jsem to jel se supersportovní Suzuki GSX-R 750. Snažil jsem se jet relativně svižněji, bylo to v dobách kdy jsem závodil, když jsem byl ale trochu vyhnán na okraj jednoho rondelu raději jsem slevil a jel s respektem. A to jsem měl ze závodů najeté přírodní okruhy jako byl tehdejší Sachsenring, Schleiz atd. Je to tam opravdu zelené peklo a bez dokonalé znalosti trati nemá cenu se o cokoliv pokoušet. Později jsem se tam projel se svým Karlem - Ford Sierra 2.3D což hovoří za vše, rekreační výletní jízda. Nad nějakými časy mne v obou případech ani nenapadlo přemýšlet.
        Na motorce bych musel jezdit jednak na své a jednak mít vlastní předplacenou pernamentku abych tam mohl nejméně den kroužit a pak bych mohl přemýšlet nad časy.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Arnoux

          89.24.10.XXX
          Ten okruh musí být opravdu peklem.Když si vezmeš,že jsi měl najeté okruhy,které uvádíš a přesto nešlo jet závodním tempem,je to neuvěřitelné.Všichni závodníci říkají,že šlo o nejtěžší a nejnebezpečnější okruh-asi o tom není diskuse.
          Ta Sirka 2,3D mně fakt pobavila,uplně si to živě představuju.03

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            90.178.29.XXX
            Karla mám dodnes, dnes je to již Karel II. Dovezený na původní papíry a of. přestavěn. Letos v květnu mu končila STK a byl jsem rozhodnut jej již poslat na věčný odpočínek. Měl zhnilé prahy a pár dalšího. Motor ale ve formě. Nakonec ale dostal nové prahy a pár dalšího a STK prošel bez úplatku. Mám již téměř nového čtyřkolku Passata, Karel je ale moje srdeční záležitost. Před 4 roky jsme s nim byli ještě na dovolené v Chorvatsku. A to jsme jeli mimo placené úseky což znamenalo i hory v Rakousku a Chorvatsku.
            Jel jsem v roce 90 TT na Manu a ten starý Nurburgring mi svým způsobem přišel horší. Je to sice jen třetina délky, z mého pohledu by byly problém hlavně ty klopené zatáčky, pokud se blbě najedou buď velká časová ztráta nebo let z tratí. Je tam prostě jedna ideální rychlá stopa a když se do ni jezdec v tom fofru netrefí, je tak říkajíc v prdelce. TT je sice 3x delší, jsou tak ale i několika kilometrové roviny kdy člověk vidí kam jede. Přijde mi takový přirozenější.
            Občas jedu lesem po uzoučké cestě z Ostrovačic kde se jezdil za první republiky původní Masarikův okruh. Vždy mne přitom napadne, co teprve tehdy muselo být za borce. Nestabilní vysoká auta prakticky na galuskách a obrovskými motory a mizernými brzdami.

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kapor

              194.160.178.XXX
              Stará Brnenská trať,.. ..Masarikov okruh, to bolo niečo, zvlášť tie Farinovi zatáčky, keď ich brúsily 4 hodiny Alfy, BMW, Renaulty, Fordy a iné, ktoré sa od tých bežných líšily len rozčapeným sklonom kolies a ako si povedal sinými a hlavne hlučnými motormi, človek žasol, ako na tom tí závodníci mohli tak rýchlo jazdiť až dovtedy, kým nepopršalo, potom sa začalo to pravé divadlo a niektoré išli skratkov cez les. Bol to úžasný zážtok. Ja som vtedy bol žiak základnej školy a bol som na prázdninách v Hradci Králové a z bratrancom sme tam boli na vylepšenom Peráku 350, co by dup, ešte sme sa naháňali po ceste aj s jednou červedou Felíciou s plátenou strechou. To boli po T603 najrýchlejšie vozy v ČSSR. Rád na to spomínam. 11

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel000397

                uzivatel000397

                90.178.29.XXX
                Nj, to už bylo na poválečném zkráceném okruhu který měl cca 17 km. Ten předválečný měl cca 30 km. Na ten poválečný jsem jezdil s tátem na Péraku 250. Později sám. Od roku 1964 byl okruh znovu zkrácen na cca 14 km. Na tom jsem před jeho koncem v roce 86 párkrát startoval, takže Farinky znám i z motorky.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Tomur

    Tomur

    188.175.121.XXX
    Díky za skvělý článek RoBertino 01

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    193.86.205.XXX
    super Krásné čtení po ránu. Skvělý začátek nového dne.01
    díky

    + 7 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se v druhém tréninku dostal do TOP5 (ilustrační foto)

GP BELGIE: V druhém tréninku McLareny vrací úder

Alpine opouští po roce další šéf

Bruno Famin končí v Alpine, Ocon už má nové angažmá

Esteban Ocon se v prvním tréninku svezl pouze v jediném instalačním kole

GP BELGIE - v prvním tréninku s převahou vítězí Verstappen, překvapil Albon

Lewis Hamilton po úspěšné Velké ceně Maďarska

Hamilton Verstappenovi řekl, jak se má mistr světa chovat. Zápis komisařů o kolizi ho šokoval

Mattia Binotto do roku 2022 šéfoval Ferrari

Binotto znovu na scéně, stává se šéfem F1 projektu Audi. Seidl končí

Oscar Piastri a Lando Norris slaví po závodě v Maďarsku

FOTO: Double McLarenu v Maďarsku, bronzový Hamilton a tápající Red Bull

Max Verstappen

"Nemám se za co omlouvat! Tohle byla poslední kapka," varuje naštvaný Verstappen. Komisaře by nechal vyšetřit + VIDEO

Tým Mclaren působí navenek jako pohodový tým. Ale bude si muset poněkud uspořádat poměry

Přepis radiokomunikace týmu McLaren v závěru GP Maďarska

Nakolik myslel Lando Norris své prohlášení upřímně? (Ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po GP Maďarska: Vítězové se plácají po zádech, týmy ze suterénu loví optimismus

Oscar Piastri je dalším jménem ve Zlaté knize vítězů F1, ovšem spíš než vybojované získal darované vítězství

GP MAĎARSKA: Vítězná komedie McLarenu, rozzuřený Verstappen, jubilující Hamilton

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama