DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton: Kimi by u Red Bullu Vettelovi pěkně zatopil

Lewis Hamilton si myslí, že by Kimi Räikkönen po přestupu k Red Bullu Sebastianu Vettelovi pěkně zatápěl.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton: Kimi by u Red Bullu Vettelovi pěkně zatopil

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 13.07.2013 16:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 14 lidí) 12.07.2013 13:32
Jo jo. Měl obrovský štěstí. Alonsa sestřelil… »
» Mike17 (Hlasovalo 12 lidí) 12.07.2013 10:43
Jako že by za Kimiho vyhodil mnoho milionů,… »
» odin (Hlasovalo 12 lidí) 12.07.2013 13:34
Nebylo by to poprvé, co by se něco podobného v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          No nevím jakým důkazem je rok 2010. Ještě v první polovině posledního závodu by si na Vettela nevsadil nikdo. Jestli u RB věděli už několik závodů předem, kdy zastaví v boxech Alonso v posledním závodě, že vyjede po výměně za nějakým Petrovem a že ho půl závodu nedokáže předjet, pak nejsou jen geniální, ale mají dokonce věštecké schpnosti, že vsadili na Vettela. Ale u tebe je to příjemná změna. Doteď jim přisuzuješ status totálních tupců, kteří nedokáží vymyslet primitivní strategii. 03

          + 5 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            12 Tak řekl bych, že Webberem "vykryli" Alonsa a Vettel měl volnou cestu za titulem. Ale je fakt, že možná jeli celou sezónu na Webbera a proto mu i to nové ohebné křídlo sebrali a nasadili Vettelovi.18

            + 9 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Jo máš pravdu, křídlo bylo znakem nadržování Vettelovi. Ale asi sis nevšiml, že díky tomu nezískal Vettel ani jediný bodík a Mark o žádný nepřišel. 03
              Že už tenkrát věděli, že to Mark "dobrovolně" zaparkuje v Korei do zdi, v Brazílii dojede těsně za Sebem a v Abu Dhabi to Alík tak podělá. Já si totiž ty 3 závody před koncem byl celkem jistý, že to Markovy už nemůže uniknout. 04
              A v posledním závodě Mark zajel do boxů ve zcela normální dobu a zcela logicky, protože někoho (už nevím koho) nemohl předjet (stejně jako Alonso potom) a snažili se tím ho dostat po výměnách před něj. Že Alonso zajede hned kolo po něm a vyjede zrovna za Petrovem, nepředjede ho a nikdo mezi nimi ani nevypadne, asi nemohli tušit. Nebo že by v té kospiraci ve prospěch Vettela jelo i Ferrari? 12

              + 5 / − 7

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Nasir

            188.175.176.XXX
            A proč by RB měl vědět dopředu, co udělá Alonso? Co je to za nesmyslný "argument". Vettel si jel pro vítězství a mohl doufat, že Alonso neudrží 4. místo. Nicméně jak napsal Odin, Ferrari muselo pokrýt dva soupeře a rozhodlo se špatně. Webber posloužil jako taktická oběť.
            Ale jasný důkaz vítězství preferovaného piloty byla kauza špatných startů OBOU vozů RB. Pokud by měli rovný přístup, tak by tyto problémy řešili i u Webbera a nikoliv pouze u Vettela. Tady je to evidentní.

            + 7 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Nesmyslný argument? Já bych vsadil spíš na pilota, který má před závodem víc bodů a větší šance na titul, před pilotem, který musí vyhrát s spoléhat se na to, že jeho soupeř (tým) závod totálně pohnojí a nikomu z ostatních schopných pilotů auto neklekne. Stačilo aby Alonso Petrova předjel, nebo to někomu mezi nimi odešlo (nebo se někdo naboural) a celá ta údajně "geniální" strategie byla úplně na h...o. 3 závody před koncem byl titul pro Marka v podstatě hotová věc. Že si ho sám podělá nemohli vědět. To by bylo nesmyslné, na několik náhod spoléhat. 04
              Ale je jesný, že tebe o tom nepřesvědčím. Když věříš tomu, že se jim hodí Markovy špatné starty, ikdyž díky nim pravidelně získává Alonso víc bodů než Vettel. Podle mě by něco takového dělal jen id.ot. To, že Mark občas odstartuje úžasně (jako poslední závod), tě asi nepřesvědčí. Nejspíš mu to zapomněli pokazit, aby mu mohli později "nenasadit" kolo. Že? 03
              Vůbec nechápu, proč platí Markovi ty miliony, když ho tolik let jen brzdí. 12

              + 7 / − 8

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Nasir

                188.175.176.XXX
                Ano, stojím si za tím, že je to nesmyslný argument. Co to má společného se strategií a "dovedením jezdce k titulu"? Oni udělali to nejlepší, co mohli, aby Vettel vyhrál. A posloužil Webber jako taktická oběť? Posloužil. Dojel ještě hůře než Alonso. Tak co tady vykládáš, na koho by sis vsadil? Já taky nevykládám, jaký jsem tehdy věštil výsledek, protože to s tématem nijak nesouvisí a RB se mě na strategii opravdu neptá.
                A věta "stačilo, aby Alonso předjel Petrova" je tak trochu úlet, nemyslíš? Zaprvé by to nic neřešilo, musel by předjet ještě další dva. Zadruhé to vyznívá, jako by to byla pohoda ala Spa. Jenže ono se jelo v Abu Dhabi, kde bylo před zavedením DRS prakticky nulové předjíždění, takže byla považována za jednu z nejnudnějších tratí.

                A s Webberem jsi mě nepochopil - mluvil jsem pouze o roce 2010, kde byl Webber hlavní konkurent Vettela v boji o titul. Nikoliv o tom, že by s tím nic nedělali ani potom, nebo že by Webber nikdy neodstartoval dobře.

                A nemůžu si pomoct, ale na tu poslední otázku je trefná odpověď - a proč RB utrácí mnohonásobně více miliónů na TR a na výchovu dvou mladých šášulů, když zjevně naznačuješ, že vyhodit a nahradit Webbera je otázka lusknutí prstem. 03

                + 6 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Ano když viděli, jak se Alonso zasekl, určitě nespěchali s Vettelovou výměnou, než bude jisté, že se dostane před ten vláček. Ale Markova zastávka nebyla v nějakou neobvyklou dobu a v dané chvíli byla vzhledem k jeho aktuální pozici naprosto logická. Na "obětování" Marka museli počítat jednak s ochotou Ferrari se věnovat jen Markovi (což rozhodně nebylo jasné) a současně počítat s tím, že ostatní budou plánovat zastávky jinak (tak aby se nedostali za Ferrari). Jistě, tenkrát se předjíždělo hodně těžce, ale taky by bylo hodně odvážné SPOLÉHAT na to, že se bude Petrov tak urputně bránit. Máš tam prostě tolik proměnných, které podle tebe RB odhadl naprosto přesně, že se to téměr rovná jasnovědectví. Samozřejmě dám přednost prosté teorii, že měl Seb prostě kliku, že to Ferrari hodně podělalo.

                  To opravdu nějak nechápu. Zatímco v roce 2010 Webber blbě startoval kvůli strategii RB, tak od té doby VĚTŠINOU blbě startuje proč? Není to tím, že prostě blbě startuje téměř vždy, až na vyjímky kdy se prostě trefí správně s pouštěním spojky?

                  Miliony na STR určitě utrácí. Asi ze stejného důvodu jako za RB. Je to pro ně reklama a určitě využívají i toho, že mají druhý tým na výchovu jezdců a možná i nějaká data z různých technických řešení. Ale nechápu, co to má společného s Markem. Chceš říct, že dávají jezdcům STR stejné peníze jako Markovi? Kdyby jim byly Markovy výsledky tak jedno jak trvdíš, mohli by si najmout někoho podstatně levnějšího a poslušnějšího. Ano, myslím si že není problém Marka vyměnit. Nebyl by první pilot, co dostal padáka v průběhu sezony. A i kdyby měl nějakou vyjímečnou klausuli, že by ho nemohli vyhodit hned, proč ho nevyměnili před sezonou? Vždyť podle tebe ho drtí už 4-tou sezonu. Proč mu platí tolik milionů, když vlastně od něj žádné výsledky nechtějí a jediné o co se starají je, aby nezavazel Sebovi?
                  Je rozdíl myslet si o rovnosti v RB svoje a vymýšlet konspirační teorie, při kterých je RB jednou naprosto geniální a jindy neuvěřitelně stupidní. 03

                  + 5 / − 7

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Nasir

                    188.175.176.XXX
                    Koukám, že jak dojde v diskuzi na citlivé místo RB, tak se z tebe stává naprostý demagog. Co sem pořád cpeš svou utkvělou představu, že RB musel jasnovidecky vědět, jak se zachová Ferrari? Nikdo nic takového netvrdil, ale ty jsi umanutě přesvědčen, že jakýkoliv názor, který zřejmě nechápeš, je založen na jasnovidectví. A ještě si sám odporuješ, když tvrdíš, že Markova zastávka byla logická. Takže RB měl důvod na Webberovu zastávku nebo neměl? A potřebovali k tomu jasnovidectví nebo ne? A teď mi pověz - co z toho Webber reálně vytěžil? Tak jako tak byl Webber vyřazen z boje o titul (!), protože Vettel jel první. A největší přínos pro RB bylo, že Ferrari se tím nechalo zmást a Alonsa také poslalo do boxů. Pokud Webber doufal, že bude moci Alonsa ohrozit po jeho zastávce, nebo ho dokonce přeskočí, tak to také nevyšlo, protože Fer reagovalo hned. Tak jako tak, ze strany RB to byl velmi dobrý taktický tah - a je jedno, co očekávali od Fer. Pro Webbera to byl každopádně konec nadějí na titul. A s tím máš jakýsi problém, z mně neznámého důvodu.

                    Starty - teď kazí Web řekněme každý třetí start, 2010 prakticky každý. A se strategií to nesouviselo, když stejné problémy měl Vettel - to sis zase vymyslel. Strategie byla jen to, kdo měl následně větší podporu a u koho ten problém vyřešili.

                    + 6 / − 5

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Nasir

                    188.175.176.XXX
                    Dodatek:

                    "Ale nechápu, co to má společného s Markem." - no tak to je těžké, pokud nechápeš, odkud Vettel přišel do RB, a koho si vychovávají v TR - proč by to dělali, když mohou piloty nahradit tak snadno.

                    "Proč mu platí tolik milionů, když vlastně od něj žádné výsledky nechtějí a jediné o co se starají je, aby nezavazel Sebovi?" - gratuluju k největší demagogii letošní sezóny. Vždyť Webber jim pokaždé pomohl vyhrát PK. Mnohdy vozil slušné body i po počátečních propadech ap. To nikdo nezpochybnil, ani se o tom nebavil. A ty si vymýšlíš naprosté hlouposti, že po něm nechtějí výsledky. Tímhle stylem jsi mně nebo Odinovi "argumentoval" mnohokrát a přitom to nikdo z nás netvrdil. Vždy jsme pouze naráželi na události, kdy něco "haprovalo", byla rozdílná týmová podpora ap. Nedávno Odin spekuloval, že Horner nechce dopustil souboje svých pilotů. Nic víc. Ale ty jako bys to pořád nebyl schopen pochopit a pokaždé demagogicky hysterčíš , že od něj nechtějí výsledky a proto by bylo lepší ho vyhodit... to je úplný nesmysl. Prostě černobílý člověk, jako dítě - buď je to tam rovné a ideální (připouštíš jen výjimky) nebo Markovi jenom škodí a nic od něj nechtějí - mezi tím podle tebe asi nic není, nechápeš to a nechceš chápat. 03

                    + 5 / − 5

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      Ať se ti to líbí nebo ne, Markova zastávka byla naplánovaná dobře tak, aby byla jedinou šancí se dostat před Alonsa (a tudíž by mohl mít Mark šanci na titul). MUSEL přezout před Alonsem, aby se mohl dostat před něj (lehčí auto na nových gumách). Že to Ferrari zvládlo o kolo později bez ztráty času je smůla, ale těžko pro Marka mohli vymyslet lepší strategii. Nebo o nějaké lepší víš? Co je na tom proti Markovi?
                      Ferrari mohlo s výměnou počkat (stejně jako RB u SV) a Seb by mistrem nebyl. Stejně tak by mistrem nebyl, kdyby se Alonsovi podařilo předjet Petrova a ještě někoho, nebo to někomu dalšímu kleklo. Proto KDYBY úmyslně RB stanovil Markovi takovou strategii s ÚMYSLEM protlačit Vettela, museli by se všemi těmito proměnnými počítat. Proto jsem napsal, že by byli TÉMĚR jasnovidci. To slovíčko "téměř" si jistě zcela nedemagogicky vypustil. 04
                      Nevšiml jsem si rozdílu mezi Markovými starty v roce 2010 a teď. Pořád bych řekl, že dobrý start je u něj vyjímka potvrzující pravidlo. Podívej se na letošek, kolik dobrých měl? 1 nebo 2?
                      Když Vettela zvýhodňují protože přišel z TR, proč stejně nepreferují Ricciarda? Nedovezl by poslušný Ricciardo bez problémů víc bodů než Mark, kterého PODLE VÁS úmyslně posílají na konec pole?
                      Pokaždé, když má Mark problémy, tak tu píšete, zcela nehystericky, že je to podvod a úmysl. Zdůrazňuji POKAŽDÉ. To jistě není hysterické. 04 A když poukážu na to, že to NĚKDY není úplně v Sebův prospěch (nebo že se to dalo udělat výhodněji), je to silně hysterická reakce. 12 Zkus se mrknout do slovníku, myslím, že jsem ti to už jednou psal. 03

                      + 5 / − 6

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      Ještě bych dodal, že podle vás je Mark jediný pilot, který má technické potíže TÉMĚŘ výhradně způsobené úmyslně. Zatímco u pilotů jiných stájí úmysl není nikdy. Není nad objektivitu. 03

                      + 4 / − 6

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama