DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton: Lidé si neuvědomují, jak tvrdý trest Mercedes dostal

Lewis Hamilton nemá pochyb o tom, jak velký byl trest pro Mercedes za účast v tajném testu pneumatik v Barceloně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton: Lidé si neuvědomují, jak tvrdý trest Mercedes dostal

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 119, poslední 11.07.2013 17:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000299 (Hlasovalo 26 lidí) 10.07.2013 09:29
Kdyby nepodváděli tak tu teď nebrečí.02 »
» Adi (Hlasovalo 25 lidí) 10.07.2013 12:31
Ztráta paměti? Lewisi, je smutné, jak rychle… »
» erdedy (Hlasovalo 17 lidí) 10.07.2013 10:28
jaaaj Lewis... ... a co tak este povedat aj … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Mynona

        165.72.200.XXX
        Nelegální je v uvozovkách, protože test pořádalo Pirelli takže zodpovědnost za nesplnění formálních podmínek by mělo být na bedrech organizátora a nikoliv účastníka. O tom že to bylo z morálního hlediska nefér o tom nepochybuji. Aby bylo učiněno spravedlnosti za dost, tak by si zasloužilo prozkoumat testy Ferrari. Taky tam nebylo vše úplně v souladu s pravidly. Pravidlo použití staršího vozu není jediná podmínka takového testu.

        + 5 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Nasir

          188.175.176.XXX
          To je zase veletoč. Podle tebe to organizovalo Pirelli a nese plnou odpovědnost - v tom případě Mercedes pouze "zapůjčil materiál". Proč tedy dostali od Pirelli data? To je v rozporu s tvou představou. Zadruhé máš nějaký důkaz, že test Ferrari byl v rozporu s pravidly? Test Ferrari přece organizovala nějaká mediální společnost v rámci propagace (už nevím jméno), tedy podle tvé vlastní logiky (!) nese odpovědnost za testy tato společnost a nikoliv Ferrar.! Je vtipné, jak předem víš, že Ferrari něco udělalo špatně, ale Mercedes je čistý jako lilie a za jeho problémy mohou jiní.

          Ty bys byl schopen "zdůvodnit" i to, že ses nenarodil, kdyby to pomohlo Mercedesu. 12 Nediv se, že to schytáváš v diskuzích, když pro svá tvrzení nemáš argumenty.

          + 6 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • XR

            109.81.245.XXX
            Test Ferrari organizovala společnost Corse Clienti. Jinak obdivuji vaší trpělivost.

            + 5 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mynona

            165.72.200.XXX
            Já jsem ale nepsal, že je Mergl bez viny a že si adekvátní trest zaslouží. K Ferrari testu. Podmínkou testu je i informovat ostatní stáje o testu - Nebylo spněno. Limit 1000 km - nebylo splněno. Žádost Ferrari k Pirelli o zaslání dat ? A pokud test objednalo i zaplatilo Ferrari, to taky nevypadá moc transparetně.

            + 5 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Nasir

              188.175.176.XXX
              Jen stručně. Pokud souhlasíš s vinou Merglu, proč tak urputná obhajoba a veletoče? Mohla to tay být klidnější.
              Podmínka informovanosti se nevztahuje na test se zastaralým vozem. Totéž zaslání těchto dat. Limit 1000km - nelze ověřit, ale tvrzení obviněného Merglu není důkaz. Šlo o rok starý test a je nedůvěryhodné, že s tím Mergl náhle vyrukoval až ve chvíli, kdy jim teklo do bot.

              + 6 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                85.237.224.XXX
                Podmínka informovanosti se vztahuje na testy letošních pneumatik - a ty Ferrari testovalo.
                "(iv) The Tribunal is unable to express any opinion as to whether or not
                the testing carried out by Ferrari in 2012 and 2013 was properly
                authorised but, it would appear to be equally unsatisfactory that this
                consent was also given by Charlie Whiting, the Tribunal has no evidence before it which indicates that his opinion in that case had in
                fact been wrong."

                Ostatně pravidla neumožňují automaticky testovat s vozem starým 2 roky...V pravidlech se píše o vozu, který nesmí VÝZNAMNOU mírou odpovídat tech. pravidlům loňské, letošní a příští sezony. Zajímavé je, že o tom, že Ferrari z 2011 významnou měrou neodpovídá tech. pravidlům 2012 rozhodl před testem taky jen Whiting a doteď to nikomu nevadí...mimochodem ten test nebyl starý rok, jel se pár týdnů před Barcelonou14

                + 5 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  78.157.160.XXX
                  Když to je zajímavé, že to nikomu nevadí, a ty se z toho snažíš udělat senzaci nebo dostat to až na úroveň prasárny Mercedesu, o čem to svědčí?

                  + 4 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    85.237.224.XXX
                    Já z toho senzaci nedělám a jestli Mercedes udělal prasárnu, tak to na jejich úroveň netahám - už tam totiž je. Jde o to že podle místních ovčanů měl být Mercedes přinejmenším diskvalifikován a Ferrari bylo shledáno čisté jako lilie. Schválení a průběch obou testů bylo identické a ztrestán byl jen jeden tým. Mimochodem Ferrari prokazatelně testovalo na svém voze z r. 2011 taky nové díly a pravidla nedělají rozdíl v zákazu testování se současným vozem, anebo vozem ve významné míře vyhovujícím tech. pravidlům loňské sezony.

                    + 5 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mynona

                      165.72.200.XXX
                      01

                      + 2 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • anonym

                      109.81.245.XXX
                      Ferrari se provinilo? Někdo zjistil něco nelegálního, podal stížnost a bylo odsouzeno? Ne, každý si to jen cucá z prstu. Kdyby porušilo u testování pravidla, to si piš, že by na něm nenechali nit suchou. Co máš z toho, že testuješ na starém voze nové díly? Nic. Navíc na něm ty nové díly ani netestovalo, ...
                      Příspěvek byl redakčně upraven.

                      + 2 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • anonym

                        85.237.224.XXX
                        "(iv) The Tribunal is unable to express any opinion as to whether or not
                        the testing carried out by Ferrari in 2012 and 2013 was properly
                        authorised but, it would appear to be equally unsatisfactory that this
                        consent was also given by Charlie Whiting, the Tribunal has no evidence before it which indicates that his opinion in that case had in
                        fact been wrong."

                        + 1 / − 3

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • anonym

                          109.81.245.XXX
                          Aha, zvládáš kopírování z dokumentu, který tady někdo přiložil, takže kdo chce, tak si to může přečíst dvakrát, výbrně. Ctrl + C a Ctrl + V se ti v životě bude ještě hodit, tebe to dokonce bude zřejmě živit.

                          + 3 / − 3

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • anonym

                            85.237.224.XXX
                            Promiň, nevěděl jsem, že musím závěry tribunálu falšovat aby to tvé blahorodí vzalo jako argument... Padla otázka a já dal na ní odpověď. Ty jsi nedal nic, jen urážíš a k tematu nemáš nic - kde by si ty vůbec něco vzal, že?

                            + 2 / − 3

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • anonym

                              109.81.245.XXX
                              Proč bys měl závěry tribunálu falšovat? Vidím, že jsi v tom sběhlý, je to patrné z každého příspěvku, tohle po tobě ale nikdo nechtěl. S urážkami a obviňeními jsi začal výše ty.. teď už jen potřebuješ, aby ti ten text zase nějaký schopnější anonym přeložil, viď? 04 Páč z angličtiny zatím nezvládáš ani základy, jak jsme se mohli přesvědčit. 11

                              + 2 / − 3

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                      • Mynona

                        165.72.200.XXX
                        "neznalý tupec" tak to je tedy úroveň. 02
                        Dále, cituji "Co máš z toho, že testuješ na starém voze nové díly? Nic"
                        Když já napíšu, že na novém voze s vývojovými pneumatiky taky moc nepoznáš nějaký benefit onoho dílu, tak jsem skoro ukamenovaný. Přičemž by se dalo říct, že je to podobný názor i když samozřejmě budete tvrdit, že to tak není. Přičemž rozdíl mezi starým a novým vozem může být podstatně menší než rozdíl mezi aktuální a vývojovou pneumatikou. Přitom se stačí podívat co udělala málá změna u aktuální gumy v poslední závodě s výkonností třeba u FI a naopak u McLarenu.

                        + 3 / − 3

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • anonym

                          109.81.245.XXX
                          Ano, nasaď si na staré auto s výfuky u podlahy třeba nové přední křídlo, dá ti to fakt hodně. Je to obrovský rozdíl, zkoušet různé díly na novém voze s různými pneumatikami. Jak to můžeš srovnávat. Se nediv, že jsi tady pak za takové hlouposti za otloukánka.

                          + 2 / − 2

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mynona

                            165.72.200.XXX
                            Já s tebou víceméně souhlasil, což při by si při své nezměrné inteligenci a člena myslící většiny měl snad pochopit. Chtěl jsem ti jen připomenout, že také pneumatiky mají zasádní dopad na výkonnost celého vozu, takže profit takového testování u různorodých pneumatik bude, stejně jako u starého vozu, také minimální ne-li žádný. Nemluvě o tom, že jeden z argumentů Brawna po kritice onoho potrestání bylo, že přijdou o možnost testování vývojových prvků, které sami v Barceloně neprováděli. Chtěl tím kritikům trestu oprávněně připomenout, že tento benefit při svých testech neměli.
                            Takže kritika výše trestu, která je ustředním tématem diskuse, je podle mého neoprávněná, pokud tedy můžu vyjádřit svůj svobodný , nicméně odlišný, názor od členů moudré většiny, za což budu pravděpodobně hrubě a bez slitování pranýřován.12

                            + 2 / − 5

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                • Nasir

                  188.175.176.XXX
                  Kopírování je ti k ničemu, když nevíš, co kopírovat. 03 V tom textu není nic relevantního k samotnému případu, týká se ohlašování. Za to taky Mercedes potrestán nebyl, nebo podle tebe to je jediné, čím se provinil? 12

                  "významnou měrou odpovídat pravidlům" - zase něco cituješ, aniž bys věděl, co a jak (ne)odpovídalo tomuto pravidlu. Týmy se samozřejmě snaží toho využít na maximum, což ale není totéž, jako vzít si rovnou letošní vůz, příp. schovávat své závodní piloty. FIA si původně předvolala Ferrari i Mercedes, ale u prvního neshledala důvody, aby byl poslán před tribunál. Jistě tomu nevěříš, protože se ti to nehodí do krámu, že?
                  A mimochodem, nemám velkou chuť se bavit s někým, kdo se neumí podepsat, nebo se schovává a zřejmě nevěří svým vlastním slovům.

                  + 2 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
        • anonym

          109.81.245.XXX
          Pirelli test pořádalo, ale účastnil se ho Mercedes - soutěžící ze šampionátu F1, který musí dodržovat pravidla. Takže takové bagatelizování a "formální podmínky" si můžeš strčit za klobouk. Věděl, že podvádí, proto nikdo nemohl fotografovat ani od bran či zpoza plotu, proto schovávali piloty a anonymizovali je. Dobře věděli, že test z letošním autem je podvod jak prase. Takže žádné "nelegální jen v uvozovkách," jak píšeš už několik dní pořád do kola - to by je Tribunál netrestal! Ty své opakované lži nakonec i uvěříš asi...

          + 8 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama