DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton: Lidé si neuvědomují, jak tvrdý trest Mercedes dostal
Lewis Hamilton nemá pochyb o tom, jak velký byl trest pro Mercedes za účast v tajném testu pneumatik v Barceloně.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton: Lidé si neuvědomují, jak tvrdý trest Mercedes dostal
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Mynona
12:05 10.07.2013 165.72.200.XXXNelegální je v uvozovkách, protože test pořádalo Pirelli takže zodpovědnost za nesplnění formálních podmínek by mělo být na bedrech organizátora a nikoliv účastníka. O tom že to bylo z morálního hlediska nefér o tom nepochybuji. Aby bylo učiněno spravedlnosti za dost, tak by si zasloužilo prozkoumat testy Ferrari. Taky tam nebylo vše úplně v souladu s pravidly. Pravidlo použití staršího vozu není jediná podmínka takového testu.-
Nasir
15:39 10.07.2013 188.175.176.XXXTo je zase veletoč. Podle tebe to organizovalo Pirelli a nese plnou odpovědnost - v tom případě Mercedes pouze "zapůjčil materiál". Proč tedy dostali od Pirelli data? To je v rozporu s tvou představou. Zadruhé máš nějaký důkaz, že test Ferrari byl v rozporu s pravidly? Test Ferrari přece organizovala nějaká mediální společnost v rámci propagace (už nevím jméno), tedy podle tvé vlastní logiky (!) nese odpovědnost za testy tato společnost a nikoliv Ferrar.! Je vtipné, jak předem víš, že Ferrari něco udělalo špatně, ale Mercedes je čistý jako lilie a za jeho problémy mohou jiní.
Ty bys byl schopen "zdůvodnit" i to, že ses nenarodil, kdyby to pomohlo Mercedesu. Nediv se, že to schytáváš v diskuzích, když pro svá tvrzení nemáš argumenty.-
Mynona
16:05 10.07.2013 165.72.200.XXXJá jsem ale nepsal, že je Mergl bez viny a že si adekvátní trest zaslouží. K Ferrari testu. Podmínkou testu je i informovat ostatní stáje o testu - Nebylo spněno. Limit 1000 km - nebylo splněno. Žádost Ferrari k Pirelli o zaslání dat ? A pokud test objednalo i zaplatilo Ferrari, to taky nevypadá moc transparetně.-
Nasir
16:23 10.07.2013 188.175.176.XXXJen stručně. Pokud souhlasíš s vinou Merglu, proč tak urputná obhajoba a veletoče? Mohla to tay být klidnější.
Podmínka informovanosti se nevztahuje na test se zastaralým vozem. Totéž zaslání těchto dat. Limit 1000km - nelze ověřit, ale tvrzení obviněného Merglu není důkaz. Šlo o rok starý test a je nedůvěryhodné, že s tím Mergl náhle vyrukoval až ve chvíli, kdy jim teklo do bot.
-
anonym
17:43 10.07.2013 85.237.224.XXXPodmínka informovanosti se vztahuje na testy letošních pneumatik - a ty Ferrari testovalo.
"(iv) The Tribunal is unable to express any opinion as to whether or not
the testing carried out by Ferrari in 2012 and 2013 was properly
authorised but, it would appear to be equally unsatisfactory that this
consent was also given by Charlie Whiting, the Tribunal has no evidence before it which indicates that his opinion in that case had in
fact been wrong."
Ostatně pravidla neumožňují automaticky testovat s vozem starým 2 roky...V pravidlech se píše o vozu, který nesmí VÝZNAMNOU mírou odpovídat tech. pravidlům loňské, letošní a příští sezony. Zajímavé je, že o tom, že Ferrari z 2011 významnou měrou neodpovídá tech. pravidlům 2012 rozhodl před testem taky jen Whiting a doteď to nikomu nevadí...mimochodem ten test nebyl starý rok, jel se pár týdnů před Barcelonou-
-
anonym
22:37 10.07.2013 85.237.224.XXXJá z toho senzaci nedělám a jestli Mercedes udělal prasárnu, tak to na jejich úroveň netahám - už tam totiž je. Jde o to že podle místních ovčanů měl být Mercedes přinejmenším diskvalifikován a Ferrari bylo shledáno čisté jako lilie. Schválení a průběch obou testů bylo identické a ztrestán byl jen jeden tým. Mimochodem Ferrari prokazatelně testovalo na svém voze z r. 2011 taky nové díly a pravidla nedělají rozdíl v zákazu testování se současným vozem, anebo vozem ve významné míře vyhovujícím tech. pravidlům loňské sezony.-
anonym
09:43 11.07.2013 109.81.245.XXXFerrari se provinilo? Někdo zjistil něco nelegálního, podal stížnost a bylo odsouzeno? Ne, každý si to jen cucá z prstu. Kdyby porušilo u testování pravidla, to si piš, že by na něm nenechali nit suchou. Co máš z toho, že testuješ na starém voze nové díly? Nic. Navíc na něm ty nové díly ani netestovalo, ...
Příspěvek byl redakčně upraven.-
anonym
09:58 11.07.2013 85.237.224.XXX"(iv) The Tribunal is unable to express any opinion as to whether or not
the testing carried out by Ferrari in 2012 and 2013 was properly
authorised but, it would appear to be equally unsatisfactory that this
consent was also given by Charlie Whiting, the Tribunal has no evidence before it which indicates that his opinion in that case had in
fact been wrong."-
-
-
anonym
13:30 11.07.2013 109.81.245.XXXProč bys měl závěry tribunálu falšovat? Vidím, že jsi v tom sběhlý, je to patrné z každého příspěvku, tohle po tobě ale nikdo nechtěl. S urážkami a obviňeními jsi začal výše ty.. teď už jen potřebuješ, aby ti ten text zase nějaký schopnější anonym přeložil, viď? Páč z angličtiny zatím nezvládáš ani základy, jak jsme se mohli přesvědčit.
-
-
-
-
Mynona
10:06 11.07.2013 165.72.200.XXX"neznalý tupec" tak to je tedy úroveň.
Dále, cituji "Co máš z toho, že testuješ na starém voze nové díly? Nic"
Když já napíšu, že na novém voze s vývojovými pneumatiky taky moc nepoznáš nějaký benefit onoho dílu, tak jsem skoro ukamenovaný. Přičemž by se dalo říct, že je to podobný názor i když samozřejmě budete tvrdit, že to tak není. Přičemž rozdíl mezi starým a novým vozem může být podstatně menší než rozdíl mezi aktuální a vývojovou pneumatikou. Přitom se stačí podívat co udělala málá změna u aktuální gumy v poslední závodě s výkonností třeba u FI a naopak u McLarenu.-
anonym
10:26 11.07.2013 109.81.245.XXXAno, nasaď si na staré auto s výfuky u podlahy třeba nové přední křídlo, dá ti to fakt hodně. Je to obrovský rozdíl, zkoušet různé díly na novém voze s různými pneumatikami. Jak to můžeš srovnávat. Se nediv, že jsi tady pak za takové hlouposti za otloukánka.-
Mynona
11:11 11.07.2013 165.72.200.XXXJá s tebou víceméně souhlasil, což při by si při své nezměrné inteligenci a člena myslící většiny měl snad pochopit. Chtěl jsem ti jen připomenout, že také pneumatiky mají zasádní dopad na výkonnost celého vozu, takže profit takového testování u různorodých pneumatik bude, stejně jako u starého vozu, také minimální ne-li žádný. Nemluvě o tom, že jeden z argumentů Brawna po kritice onoho potrestání bylo, že přijdou o možnost testování vývojových prvků, které sami v Barceloně neprováděli. Chtěl tím kritikům trestu oprávněně připomenout, že tento benefit při svých testech neměli.
Takže kritika výše trestu, která je ustředním tématem diskuse, je podle mého neoprávněná, pokud tedy můžu vyjádřit svůj svobodný , nicméně odlišný, názor od členů moudré většiny, za což budu pravděpodobně hrubě a bez slitování pranýřován.
-
-
-
-
-
Nasir
16:46 11.07.2013 188.175.176.XXXKopírování je ti k ničemu, když nevíš, co kopírovat. V tom textu není nic relevantního k samotnému případu, týká se ohlašování. Za to taky Mercedes potrestán nebyl, nebo podle tebe to je jediné, čím se provinil?
"významnou měrou odpovídat pravidlům" - zase něco cituješ, aniž bys věděl, co a jak (ne)odpovídalo tomuto pravidlu. Týmy se samozřejmě snaží toho využít na maximum, což ale není totéž, jako vzít si rovnou letošní vůz, příp. schovávat své závodní piloty. FIA si původně předvolala Ferrari i Mercedes, ale u prvního neshledala důvody, aby byl poslán před tribunál. Jistě tomu nevěříš, protože se ti to nehodí do krámu, že?
A mimochodem, nemám velkou chuť se bavit s někým, kdo se neumí podepsat, nebo se schovává a zřejmě nevěří svým vlastním slovům.
-
-
-
-
anonym
14:37 10.07.2013 109.81.245.XXXPirelli test pořádalo, ale účastnil se ho Mercedes - soutěžící ze šampionátu F1, který musí dodržovat pravidla. Takže takové bagatelizování a "formální podmínky" si můžeš strčit za klobouk. Věděl, že podvádí, proto nikdo nemohl fotografovat ani od bran či zpoza plotu, proto schovávali piloty a anonymizovali je. Dobře věděli, že test z letošním autem je podvod jak prase. Takže žádné "nelegální jen v uvozovkách," jak píšeš už několik dní pořád do kola - to by je Tribunál netrestal! Ty své opakované lži nakonec i uvěříš asi...
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek