DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton: Lidé si neuvědomují, jak tvrdý trest Mercedes dostal

Lewis Hamilton nemá pochyb o tom, jak velký byl trest pro Mercedes za účast v tajném testu pneumatik v Barceloně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton: Lidé si neuvědomují, jak tvrdý trest Mercedes dostal

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 119, poslední 11.07.2013 17:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000299 (Hlasovalo 26 lidí) 10.07.2013 09:29
Kdyby nepodváděli tak tu teď nebrečí.02 »
» Adi (Hlasovalo 25 lidí) 10.07.2013 12:31
Ztráta paměti? Lewisi, je smutné, jak rychle… »
» erdedy (Hlasovalo 17 lidí) 10.07.2013 10:28
jaaaj Lewis... ... a co tak este povedat aj … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • anonym

            109.81.245.XXX
            Aha, a nějaký důkaz či argument by nebyl? Nebyl, proto hlupákům nic jiného nezbývá než lhát a napadat ostatní. 12 Zloděj křičí chyťte zloděje.

            + 15 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              85.237.224.XXX
              1. lež - "Mercedes testoval novinky"
              3. lež - "Testovali se ... pneumatiky i ty letošní."
              Ne, letošní pneumatiky se netestovali.
              2. lež - " Získal nefér výhodu, za což byl potrestaný" -
              Mercedes byl potrestán za porušení sportovních pravidel (nikoliv za zisk nějaké, jakékoliv výhody), ačkoliv byli Whitmarshem coby ředitelem FIA pro traťové operace uvedeni do omylu.

              Tudíž když někdo ve třech větách ze čtyř zalže 3x, je sprostý lhář. Kdyby jsi nepoužil uvozovky v první větě, tak by to byla jediná věc ve které nelžeš...03

              + 5 / − 14

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                109.81.245.XXX
                Lžeš ty, ale to ti nikdo nezbaští, protože na vše jsou důkazy a oficiální záznamy a prohlášení:
                1. Mercedes novinky testoval
                2. Pirelli samo uvedlo, že krom vývojových směsí Mercedes testoval poslední den i ty letošní, jen nevěděl, kdy je měl na voze - což vyšetřování vyvrátilo, protože se našly důvěrné emaily svědčící o opaku; vůz navíc pilotovali závodní jezdci, kteří nejsou tak blbí, aby nepoznali, jak se pneu změnily, nepodceňuj zpětnou vazbu a měřící aparaturu na voze, poznají to i inženýři z boxů během jízdy
                3. Byl potrestaný za porušení sportovních pravidel, tím získal nefér výhodu. Když porušíš pravidla a jsi potrestaný, rozhodně to není kvůli tomu, že tratíš.

                Redakci bych zároveň poprosil, aby udrželo vysokou kvalitu diskusí a podobné účelově lživé příspěvky trollů matoucí lidi důsledně mazalo.

                + 17 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  85.237.224.XXX
                  lžeš, lžeš a zase lžeš....nic z toho co tvrdíš není doloženo (jakkoliv) a zápis ze soudu který je k volně k dispozici tě ze lži usvědčuje - NIC z toho co tvrdíš tam není! Tudíž nechápu proč se najednou schováš za sukni redakce...

                  + 5 / − 15

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • XR

                    109.81.245.XXX
                    Zápis máš tady. [odkaz na stránku]
                    Přečti si stranu 20, odstavec v) A najdeš to i na jiných místech toho dokumentu. O lháři si lze mezi anonymy udělat představu těžko, nicméně fakta nezastře nikdo: Mercedes obdržel od Pirelli data důvěrné povahy, které neměl!

                    + 15 / − 4

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • anonym

                      85.237.224.XXX
                      Musíš to zkusit jinak a lépe, na straně 20 se určuje trest a rozdělení nákladů...
                      ale bod 7. na téže straně je vševypovídající "Rejects all other and further conclusions."

                      + 5 / − 13

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • anonym

                        109.81.245.XXX
                        Protože evidentně nerozumíš anglickému textu a někoho bys mohl zmást, tak vysvětlím:
                        - str. 18, č. v) hovoří o tom, že Mercedes získal materiální výhodu a Pirelli navíc Mercedesu předalo v důvěrném emailu data.
                        - str. 20, kterou zmiňuješ, už sepisuje rozsudek, který výše uvedený nález nijak nepopírá. Ta věta, o kterou se opíráš znamená, že odmítá další závěry mimo napomenutí Mercedesu, vyloučení z testu a zaplacení částí nákladů na soudní stání.

                        + 13 / − 5

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • anonym

                          85.237.224.XXX
                          Na straně 18 se píše, že Mercedes MOHL získat potencionální výhodu, nikoliv že ji získal. O datech se píše že měly omezenou hodnotu, jelikož je nebylo možné přiřadit k jednotlivým specifikacím pneumatik. Jěště stále si myslíš, že rozumíš anglickému textu jež bys chtěl tak rád vykládat?

                          + 6 / − 15

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • anonym

                            109.81.245.XXX
                            Ty jsi fakt mystifikátor, hlavně si zas nezapomeň kliknout na kladný hlas ihned po odeslání příspěvku.

                            Takže pro ty, kdo umí trochu anglicky, aby si o tobě udělali obrázek i o tom, že Mercedes určitá důvěrná data, která neměl, opravdu dostal:
                            - na straně 18, číslo (v), se píše, že "Mercedes DID obtain" určitou materiální výhodu - tedy že ji SKUTEČNĚ obdržel.
                            - dále že data "Pirelli DID in fact pass to Mercedes by way of the confidential email" - tedy že je Pirelli Mercedesu SKUTEČNĚ předalo.. a že je nadevší pochybnost, že je hodlalo předat "it is plain beyond sensible argument that Pirelli HAD INTENTED confidentially to pass some data to Mercedes."

                            + 16 / − 6

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.5.XXX
        Prosim tě a můžeš mi vysvětlit, o jakým soudu mluvíš? Byli přizváni před tribunál FIA a garantuju ti, že z telemerie ROZHODNĚ nevyčteš, jestli mají na autě nový křídlo, protože tribunálu jednoduše řeknu, že telemetrické změny vznikly vlivem změny nastavení, né vlivem nového dílu a nikdo nedokáže (když je někdo nepráskne), že tomu tak nebylo! Jestli si myslíš, že Mercedes ujel 1000 Km, nevyzkoušel lautr nic a ani neměl tušení o tom, na čem jel, tak serš za největí ovci ty! Sám Nico v Kanadě přiznal, že věděl o jaké pneu se jedná, protože jinak pilot nemůže poskytnout zpětnou vazbu, to je logické že?

        + 14 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          109.81.245.XXX
          Nico neměl co přiznávat, našly se emaily o předání dat Pirelli Mercedesu. Jen koukám, jak si lidé nechají vymýt mozky a nedokážou uvažovat. Tu výhodu Mercedesu nelze odmazat - už jen tím, že to bylo dříve v sezóně, navíc nemuseli nutně zlepšit jen práci s pneumatikami, jak je patrné, ale zapracovat na spolehlivosti dílů - nejen těch teplotně namáhaných mezi výfuky a pneumatikami.

          + 10 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          85.237.224.XXX
          Z telemetrie ROZHODNĚ vyčteš mnoho - kupříkladu když Mercedes tvrdil a doložil že sbíral jen provozní data (teplota paliva, brzd, oleje atd), tak se dá těžko mluvit o nějakém testování. Z provozních dat nezsitíš proudění vzduchu, ani nevyčíslíš míru přítlaku atd. Mimo to byl test Pirelli - a že Rosberg věděl jaké gumy testuje je snad samozřejmostí - řekli mu jakou směs obouvá aby podřídil jízdu vozem požadavkům Pirelli, ale o specifikaci těch gum nevěděl nic, není inženýr přes gumy.

          + 5 / − 12

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            109.81.245.XXX
            v tom se mýlíš. z provozních dat údaje o odporu a přítlaku velmi jednoduše vyčteš, jsou to základní věci, které týmy při testech sledují

            + 10 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              85.237.224.XXX
              Jo sledují to při svých testech a se svými aparaturami, ne při testech gumařů, kteří měli své měřící zařízení. Z teploty oleje přítlak nevyčteš, jestli jo, tak je tě tady docela škoda12

              + 6 / − 8

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                109.81.245.XXX
                Aparatury měl žel i Mercedes v Barceloně. A při testu gumařů se používají. Že to jde vyčíst z teploty oleje, je z tvé choré mysli. Já nic takového netvrdil.

                + 8 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  85.237.224.XXX
                  A z čeho to měly vyčíst, když u soudu předložil Mercedes své nasbíraná data, kde krom těch o teplotě provozních kapalin, brzd a pod. žádná jiná nebyli? Chápu, že se o něčem domníváš, ale proč chceš povyšovat svou chorou představu na fakta?

                  + 5 / − 7

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    109.81.245.XXX
                    Jak víš, že Mercedes u soudu předložil všechna svá nasbíraná data a že tam žádná jiná nebyla. Údaje o změně odporu/přítlaku, které real-time sledují v továrně. Ze lží děláš fakta ty.

                    + 8 / − 5

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Kolize Sainze s Pérezem v Baku

Sainz a Pérez se vzájemně obviňují z kolize, komisaři mají jasno + VIDEO

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Oscar Piastri se dočkal vítězství díky vlastnímu dobrému výkonu (ilustrační foto)

GP ÁZERBAJDŽÁNU: Piastri ustál Leclercovy ataky, Monačan ani napočtvrté nezúročil pole-position

Lewis Hamilton v závodě v Austrálii

Lewise Hamiltona na startovním roštu v Baku neuvidíme

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama