DISKUZE K ČLÁNKU V kvalifikaci vítězí Hamilton před Vettelem, u Mercedesu však po chybě panuje smíšená nálada
NÜRBURGRING - kvalifikace ; U Mercedesu slaví pole position, i když nálada po chybě s Nicem Rosbergem je v Brackley spíš smíšená. Lewis Hamilton překonal Sebastiana Vettela. Ferrari volí odlišnou strategii.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: V kvalifikaci vítězí Hamilton před Vettelem, u Mercedesu však po chybě panuje smíšená nálada
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
Duncan66
18:29 06.07.2013 89.29.32.XXXmyslis ta predjeti, kdy se diky mene zastavkove strategii dostave pred soupere pres boxy? Nebo kdyz se diky sve zavodni strategii dostava do souboju s vozy, ktere v zavode konci v hloubi poli a Kimi s cerstvymi pneu je predjizdi, protoze je v dane fazi zavodu o 4s na kolo rychlejsi? V souboji se spickou Kimi prakticky nepredjizdi, protoze ma jinak nastavene auto. Kdyz mas nastaveni, diky kteremu mas na rovince v zavetri s aktivovanym DRS stejnou maximalku jako vuz pred tebou, tak potom jedine dobre mu tak, kdyz 10 kol tvrdne za nekym pomalym.-
-
Duncan66
18:37 06.07.2013 89.29.32.XXXtak promin, ze jsem nepocital s tim, ze nejsi v obraze jak jsem to myslel, ikdyz jsem to tady nadhodil asi po 10. jenom za tuhle sezonu, ze ma Kimi pravidelne nastaveni vozu, ktere mu nedovoli predjizdet jako ostatni piloti ze spicky a casto tvrdne za pomalejsimi vozy a jeho uspech v zavode je tak vyrazne ovlivnen faktorem nahody, jak se zavod vyviji a v jakem provozu skonci behem vymeny pneu atd. A proto ho nebudu vubec litovat, kdyz se mu zavod podela diky nastaveni jeho vozu.-
anonym
19:43 06.07.2013 88.83.166.XXXMě přijde, tím že Kimi často jezdí strategii o pit méně, tak má většinou ojetější gumy a pozice získává tím, že ostatní musí ještě v závěru jednou do boxu. Takže se víc brání proti jezdcům ze špičky. A motory Renault patří spíš ke spořivým než dobrým na top speed.-
Duncan66
20:41 06.07.2013 89.29.32.XXXTim ze jede o pit mene a setri gumy vic nez jini tak do nekterych souboju ani nejde zamerne. Bud nepredjizdi, nebo za bez obrany nechava predjet, proste jenom krouzi. Jestli se nekomu takovy styl libi prosim, kazdemu se libi neco jineho a nekdo bere body pro svuj tym at je to jakymkoli zpusobem. Ale kvuli tomu se ja na zavody aut nedivam.
-
-
-
-
-
Duncan66
18:41 06.07.2013 89.29.32.XXXno, ale i RB si na rovince s DRS Kimiho poda jak nic, zatimco Kimi na to bude potrebovat 10 kol. A netahej do toho Caterham, ale treba Ferrarri a srovnej si maximalky Alonsa a Kimiho a muzeme se bavit o tom, kolik kol v prumeru trva, nez nekoho ze spicky predjede Alonso s DRS a kolik Kimimu pri tom samem ukolu. Kimimu se to obcas totiz nepovede ani jednou za cely zavod. Ze si vychutna letosni Sauber roli opravdu nehraje.-
Icewoman
18:49 06.07.2013 178.255.168.XXXTak jsem čekala, že mi vysvětlíš, jaké výhody/nevýhody má nastavení Lotusu jako takové, a nic...Rozdíl v předjetí může udělat i stáří a druh pneumatik - podle toho, co píšeš, by stačilo nastavit auto na co nejvyšší rychlost na rovince a bylo by vymalováno, ale předpokládám, že tak jednoduché to nebude.-
Duncan66
18:56 06.07.2013 89.29.32.XXXJa chapu ucel jeho nastaveni, ze jede na vyssi pritlak, takze je rychlejsi v zatackach a setri to gumy, ale pri predjizdeni ma Kimi casto problemy a nemalo zavodu skoncil o par mist vzadu jenom proto, ze nekoho nedokazal dlouho predjet a musel pockat az dotycnemu odejdou gumy a pojede do boxu. Z toho plyne, ze jeho vysledky v zavode vice zalezi na stesti nez u jinych pilotu, kteri dokazou predjet, kdyz je to treba. Nikde prece netvrdim, ze nastaveni do Monzy by bylo vitezne pro kazdy zavod. Ale jak je videt, dobre vykony dokazou v zavode podat i jini piloti s nastavenim, kdy maji pravidelne na rovince maximalku o 15-20km vyssi nez Kimi. Za posledni roky, podle me vyrazne zmenili strategii u Ferrarri, kteri meli pred par lety podobnou strategii jako Kimi, ale minimalne posledni dve sezony jejich vozy patri na rovinkach pravidelne k tem nejrychlejsim a nevsimel jsem si, ze by tim Alonso nejak trpel na vysledcich.-
-
Duncan66
19:33 06.07.2013 89.29.32.XXXje to jednoduche. Ja mam rad zavodeni, souboje a predjizdeni, nikoli krouzeni na usporu. A Kimi s jeho nastavenim a setrenim s pneu proste ted neni tak atraktivni jako jini. Proto mi ho nebude lito, kdyz se za nekym zase zasekne diky nastaveni sveho vozu na pomalou maximalku. NA titul letos podle me muze zapomenout tak jako tak, tak aspon nejakou sou pro divaky by predvest mohl-
Icewoman
19:38 06.07.2013 178.255.168.XXXHm, tak atraktivní...Kdyby to napsal někdo, kdo to sleduje za čtrnáct dní týden, ale ty...
Když jezdil agresivně, tak byl hrubý k autu, ničil ho a nedokázal se přizpůsobit, když jezdí úměrně tomu, co pneu dovolí a využívá šetrnosti auta k nim, zase špatně. Všem se zavděčit nedá-
Duncan66
20:36 06.07.2013 89.29.32.XXXNikdy jsem mu v Mcl nic nevycital, naopak jsem byl jeho velky fanda a tajne doufal, ze pro Mcl vybojuje titul. Je otazka jestli ty jeho technicke problemy s Mcl byly alespon z casti jeho vina, natoz hlavne jeho vina. Podle me ne. Mcl docela pravidelne ukazuje, ze ma ruzne problemy prakticky neustale a diky tomu se pravdepodobne od dob Kimiho v Mcl pripravil sam o nekolik titulu.
Ja dokazu ocenit Kimiho jizdu, to jak dokaze predvidat hlouposti jinych a zabranit kolizim a co jsem o nem cetl ohlasy jeho inzenyru apod. tak bude asi docela vyjimecny, ale v kdyz usednu v nedeli k obrazovce, nebo jedu za pro me nemale penize na zavod, tak chci akci. A v tom Kimi zrovna po svem navratu nevynika diky nastaveni vozu a upravenem jezdeckem stylu. Chces mi tvrdit, ze bys nebyla radsi, kdybys videla pravidelne v Kimiho podani paradni show, jakou predvedl na konci letosniho Monaka a to nejlepe i na spicce startovniho pole? Co je na tom k nepochopeni, ze si preju od Kimiho vice rizika, agrese a nejake ty emoce??? Misto toho si jede to svoje krouzeni a jedine emoce, ktere projevuje slysime, kdyz se vzteka na svoje inzenyry at mu daji pokoj, ze vi co dela-
Icewoman
21:15 06.07.2013 178.255.168.XXXNo a vo tom to je...díky šetrnosti k pneu zvolili konzervativní styl a on se tomu přizpůsobil. On nemůže za to, jaká je kombinace pneu a auta, jen se to snaží co nejlíp využít. Pamatuju se, jak byl Alonso kdysi veleben, že jede přesně tolik, kolik je potřeba - u někoho jiného je to teď špatně? Jasně, že bych raději viděla jinou jízdu, show, jak říkáš, ale když momentálně není na skladě, nebudu někomu přát neúspěch jen proto, že si jede svoje. A to, že chceš od Kimiho emoce, pro mně teda k nepochopení je-
Duncan66
00:54 07.07.2013 89.29.32.XXXemoce myslim na trati. A jak jsme slyseli v radiu, tak se umi pekne nastvat a certit se, takze zase takovy flegmo to neni a muze to byt klidne obcas i falesna poza, kvuli ktere ma miliony fandu. Na me to moc nepusobi, mam radsi lidi, kteri jsou pro vec mnohem vice zapaleni a nemaji padla po projeti cilove pasky.
-
-
Nasir
22:04 06.07.2013 188.175.176.XXXKimi předvedl "show" v Monacu, protože na to měl čerstvé pneu. Přesto pouze zachraňoval v tu chvíli nepovedený závod. Jezdí to, co jim přináší úspěch a co auto/nastavení/pneu zvládnou. A jenom kvůli tomu mu dětinsky přeješ neúspěch?
To bys měl mít stejný přístup třeba k Buttonovi nebo Rosbergovi, ne? A vadí ti taky, když Vettel krouží na špici, žádná show? Nebo třeba McLaren? Taky jim přeješ prohry v šampionátu, když mají auto na houby a soupeři je předjíždějí?-
Duncan66
01:07 07.07.2013 89.29.32.XXXja mu nepreju neuspech. Preju kazdemu co si zaslouzi. Kdyz ma nekdo zamerne pomale auto se kterym tezko predjizdi, tak mi holt vubec nevadi, kdyz se tomu zasekne a ztrati cas. Chapu, ze vam, kteri Kimiho a Lotus milujete az za hrob se to nelibi, ale to je mi fuk.
Kdyz ti prijde stejne srovnavat krouzeni v provozu s krouzenim na cele, tak je cas ukoncit debatu. Kdyz nekdo vede, tezko muze nekoho predjizdet v radnem kole. O to se maji starat ti za nim.
Zadnou velkou laskou k Jensnovi netrpim. Perez je jelito, ale apon se diky nemu sem tam neco deje na trati.
To tady vypada, ze by vam vubec nevadilo, kdyby na trati kazdy zavod krouzilo 22 setricu gum. Protoze souboje zatezuji gumy, tak by se nic nedelo. Pokud by se predjizdelo, tak zcela sterilne bez spetky zabavy, hlavne ze vasi favorite by sbirali velkou porci bodu a to by vam stacilo ke stesti. Nebo je to proto, ze tenhle styl znamena prisun bodu pro vasi oblibenou staj, tak je to v poradku, o zabavu at se staraji ostatni, my mame radost, ze mame bodiky doma? -
Duncan66
01:15 07.07.2013 89.29.32.XXXco Kimi v Monaku zachranoval? Myslis, ze zrovna on, ktery po kazdem zavode rika, ze se pocita jedine vitezstvi se pachtil za tim 1 bodem??? Nebo to proste napalil, protoze nemel co ztratit a tak si konecne z plna hrdla zazavodil, protoze normalne takhle jezdit vlastne ani nemuze svazany taktikou?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek