DISKUZE K ČLÁNKU V kvalifikaci vítězí Hamilton před Vettelem, u Mercedesu však po chybě panuje smíšená nálada

NÜRBURGRING - kvalifikace ; U Mercedesu slaví pole position, i když nálada po chybě s Nicem Rosbergem je v Brackley spíš smíšená. Lewis Hamilton překonal Sebastiana Vettela. Ferrari volí odlišnou strategii.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V kvalifikaci vítězí Hamilton před Vettelem, u Mercedesu však po chybě panuje smíšená nálada

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 70, poslední 07.07.2013 10:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Meky81 (Hlasovalo 14 lidí) 06.07.2013 15:25
Zvlastni kvalifikace v podani Ferrari docela… »
» Meky81 (Hlasovalo 13 lidí) 06.07.2013 16:17
hlavne at tahle strategie dovede Alika do cile… »
» erdedy (Hlasovalo 6 lidí) 06.07.2013 15:30
Lotus-y Pekne!!!01 01 01 04 Ale Kimi… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • Icewoman

              178.255.168.XXX
              Proč by si nezasloužil?

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Nasir

              188.175.176.XXX
              Jezdec, který má spočítáno nejvíc předjetí, nedokáže předjíždět? Asi ses blbě díval. 03

              + 5 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Duncan66

                89.29.32.XXX
                myslis ta predjeti, kdy se diky mene zastavkove strategii dostave pred soupere pres boxy? Nebo kdyz se diky sve zavodni strategii dostava do souboju s vozy, ktere v zavode konci v hloubi poli a Kimi s cerstvymi pneu je predjizdi, protoze je v dane fazi zavodu o 4s na kolo rychlejsi? V souboji se spickou Kimi prakticky nepredjizdi, protoze ma jinak nastavene auto. Kdyz mas nastaveni, diky kteremu mas na rovince v zavetri s aktivovanym DRS stejnou maximalku jako vuz pred tebou, tak potom jedine dobre mu tak, kdyz 10 kol tvrdne za nekym pomalym.

                + 2 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Nasir

                  188.175.176.XXX
                  Zisky pozic v boxech se nepočítají, tak nevím, co to zkoušíš. A nemluvil jsi o nastaveném voze (to víme všichni), ale o tom, že nedokáže předjíždět.

                  + 6 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Duncan66

                    89.29.32.XXX
                    tak promin, ze jsem nepocital s tim, ze nejsi v obraze jak jsem to myslel, ikdyz jsem to tady nadhodil asi po 10. jenom za tuhle sezonu, ze ma Kimi pravidelne nastaveni vozu, ktere mu nedovoli predjizdet jako ostatni piloti ze spicky a casto tvrdne za pomalejsimi vozy a jeho uspech v zavode je tak vyrazne ovlivnen faktorem nahody, jak se zavod vyviji a v jakem provozu skonci behem vymeny pneu atd. A proto ho nebudu vubec litovat, kdyz se mu zavod podela diky nastaveni jeho vozu.

                    + 2 / − 4

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • anonym

                      88.83.166.XXX
                      Mě přijde, tím že Kimi často jezdí strategii o pit méně, tak má většinou ojetější gumy a pozice získává tím, že ostatní musí ještě v závěru jednou do boxu. Takže se víc brání proti jezdcům ze špičky. A motory Renault patří spíš ke spořivým než dobrým na top speed.

                      + 2 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Duncan66

                        89.29.32.XXX
                        Tim ze jede o pit mene a setri gumy vic nez jini tak do nekterych souboju ani nejde zamerne. Bud nepredjizdi, nebo za bez obrany nechava predjet, proste jenom krouzi. Jestli se nekomu takovy styl libi prosim, kazdemu se libi neco jineho a nekdo bere body pro svuj tym at je to jakymkoli zpusobem. Ale kvuli tomu se ja na zavody aut nedivam.

                        + 0 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                • Icewoman

                  178.255.168.XXX
                  To nastavení jistě není jen tak pro nic, konečně, nízkou maximálku má i Red Bull, zatímco třeba Catterham jí má mnohem vyšší, přesto se jim v kvalifikaci ani nepřiblíží...určitě mi to dokážeš vysvětlit...

                  + 2 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Duncan66

                    89.29.32.XXX
                    no, ale i RB si na rovince s DRS Kimiho poda jak nic, zatimco Kimi na to bude potrebovat 10 kol. A netahej do toho Caterham, ale treba Ferrarri a srovnej si maximalky Alonsa a Kimiho a muzeme se bavit o tom, kolik kol v prumeru trva, nez nekoho ze spicky predjede Alonso s DRS a kolik Kimimu pri tom samem ukolu. Kimimu se to obcas totiz nepovede ani jednou za cely zavod. Ze si vychutna letosni Sauber roli opravdu nehraje.

                    + 1 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Icewoman

                      178.255.168.XXX
                      Tak jsem čekala, že mi vysvětlíš, jaké výhody/nevýhody má nastavení Lotusu jako takové, a nic...Rozdíl v předjetí může udělat i stáří a druh pneumatik - podle toho, co píšeš, by stačilo nastavit auto na co nejvyšší rychlost na rovince a bylo by vymalováno, ale předpokládám, že tak jednoduché to nebude.

                      + 2 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Duncan66

                        89.29.32.XXX
                        Ja chapu ucel jeho nastaveni, ze jede na vyssi pritlak, takze je rychlejsi v zatackach a setri to gumy, ale pri predjizdeni ma Kimi casto problemy a nemalo zavodu skoncil o par mist vzadu jenom proto, ze nekoho nedokazal dlouho predjet a musel pockat az dotycnemu odejdou gumy a pojede do boxu. Z toho plyne, ze jeho vysledky v zavode vice zalezi na stesti nez u jinych pilotu, kteri dokazou predjet, kdyz je to treba. Nikde prece netvrdim, ze nastaveni do Monzy by bylo vitezne pro kazdy zavod. Ale jak je videt, dobre vykony dokazou v zavode podat i jini piloti s nastavenim, kdy maji pravidelne na rovince maximalku o 15-20km vyssi nez Kimi. Za posledni roky, podle me vyrazne zmenili strategii u Ferrarri, kteri meli pred par lety podobnou strategii jako Kimi, ale minimalne posledni dve sezony jejich vozy patri na rovinkach pravidelne k tem nejrychlejsim a nevsimel jsem si, ze by tim Alonso nejak trpel na vysledcich.

                        + 2 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Icewoman

                          178.255.168.XXX
                          Ale tohle záleží i na strategii - Red Bull úspěšně provozuje podobnou taktiku, jen mají lepší kvalifikační rychlost. Ale kvůli nastavení přát Kimimu, aby se zasekl v provozu, to je poněkud dětinské 05

                          + 6 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Duncan66

                            89.29.32.XXX
                            je to jednoduche. Ja mam rad zavodeni, souboje a predjizdeni, nikoli krouzeni na usporu. A Kimi s jeho nastavenim a setrenim s pneu proste ted neni tak atraktivni jako jini. Proto mi ho nebude lito, kdyz se za nekym zase zasekne diky nastaveni sveho vozu na pomalou maximalku. NA titul letos podle me muze zapomenout tak jako tak, tak aspon nejakou sou pro divaky by predvest mohl 13

                            + 1 / − 4

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Icewoman

                              178.255.168.XXX
                              Hm, tak atraktivní...Kdyby to napsal někdo, kdo to sleduje za čtrnáct dní týden, ale ty...02

                              Když jezdil agresivně, tak byl hrubý k autu, ničil ho a nedokázal se přizpůsobit, když jezdí úměrně tomu, co pneu dovolí a využívá šetrnosti auta k nim, zase špatně. Všem se zavděčit nedá 13

                              + 7 / − 1

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Duncan66

                                89.29.32.XXX
                                Nikdy jsem mu v Mcl nic nevycital, naopak jsem byl jeho velky fanda a tajne doufal, ze pro Mcl vybojuje titul. Je otazka jestli ty jeho technicke problemy s Mcl byly alespon z casti jeho vina, natoz hlavne jeho vina. Podle me ne. Mcl docela pravidelne ukazuje, ze ma ruzne problemy prakticky neustale a diky tomu se pravdepodobne od dob Kimiho v Mcl pripravil sam o nekolik titulu.

                                Ja dokazu ocenit Kimiho jizdu, to jak dokaze predvidat hlouposti jinych a zabranit kolizim a co jsem o nem cetl ohlasy jeho inzenyru apod. tak bude asi docela vyjimecny, ale v kdyz usednu v nedeli k obrazovce, nebo jedu za pro me nemale penize na zavod, tak chci akci. A v tom Kimi zrovna po svem navratu nevynika diky nastaveni vozu a upravenem jezdeckem stylu. Chces mi tvrdit, ze bys nebyla radsi, kdybys videla pravidelne v Kimiho podani paradni show, jakou predvedl na konci letosniho Monaka a to nejlepe i na spicce startovniho pole? Co je na tom k nepochopeni, ze si preju od Kimiho vice rizika, agrese a nejake ty emoce??? Misto toho si jede to svoje krouzeni a jedine emoce, ktere projevuje slysime, kdyz se vzteka na svoje inzenyry at mu daji pokoj, ze vi co dela 03

                                + 0 / − 1

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Icewoman

                                  178.255.168.XXX
                                  No a vo tom to je...díky šetrnosti k pneu zvolili konzervativní styl a on se tomu přizpůsobil. On nemůže za to, jaká je kombinace pneu a auta, jen se to snaží co nejlíp využít. Pamatuju se, jak byl Alonso kdysi veleben, že jede přesně tolik, kolik je potřeba - u někoho jiného je to teď špatně? Jasně, že bych raději viděla jinou jízdu, show, jak říkáš, ale když momentálně není na skladě, nebudu někomu přát neúspěch jen proto, že si jede svoje. A to, že chceš od Kimiho emoce, pro mně teda k nepochopení je 12

                                  + 3 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Duncan66

                                    89.29.32.XXX
                                    emoce myslim na trati. A jak jsme slyseli v radiu, tak se umi pekne nastvat a certit se, takze zase takovy flegmo to neni a muze to byt klidne obcas i falesna poza, kvuli ktere ma miliony fandu. Na me to moc nepusobi, mam radsi lidi, kteri jsou pro vec mnohem vice zapaleni a nemaji padla po projeti cilove pasky.

                                    + 0 / − 1

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                • Nasir

                                  188.175.176.XXX
                                  Kimi předvedl "show" v Monacu, protože na to měl čerstvé pneu. Přesto pouze zachraňoval v tu chvíli nepovedený závod. Jezdí to, co jim přináší úspěch a co auto/nastavení/pneu zvládnou. A jenom kvůli tomu mu dětinsky přeješ neúspěch?
                                  To bys měl mít stejný přístup třeba k Buttonovi nebo Rosbergovi, ne? A vadí ti taky, když Vettel krouží na špici, žádná show? Nebo třeba McLaren? Taky jim přeješ prohry v šampionátu, když mají auto na houby a soupeři je předjíždějí? 03

                                  + 3 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Duncan66

                                    89.29.32.XXX
                                    ja mu nepreju neuspech. Preju kazdemu co si zaslouzi. Kdyz ma nekdo zamerne pomale auto se kterym tezko predjizdi, tak mi holt vubec nevadi, kdyz se tomu zasekne a ztrati cas. Chapu, ze vam, kteri Kimiho a Lotus milujete az za hrob se to nelibi, ale to je mi fuk.
                                    Kdyz ti prijde stejne srovnavat krouzeni v provozu s krouzenim na cele, tak je cas ukoncit debatu. Kdyz nekdo vede, tezko muze nekoho predjizdet v radnem kole. O to se maji starat ti za nim. 03
                                    Zadnou velkou laskou k Jensnovi netrpim. Perez je jelito, ale apon se diky nemu sem tam neco deje na trati.

                                    To tady vypada, ze by vam vubec nevadilo, kdyby na trati kazdy zavod krouzilo 22 setricu gum. Protoze souboje zatezuji gumy, tak by se nic nedelo. Pokud by se predjizdelo, tak zcela sterilne bez spetky zabavy, hlavne ze vasi favorite by sbirali velkou porci bodu a to by vam stacilo ke stesti. Nebo je to proto, ze tenhle styl znamena prisun bodu pro vasi oblibenou staj, tak je to v poradku, o zabavu at se staraji ostatni, my mame radost, ze mame bodiky doma? 02

                                    + 1 / − 3

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                  • Duncan66

                                    89.29.32.XXX
                                    co Kimi v Monaku zachranoval? Myslis, ze zrovna on, ktery po kazdem zavode rika, ze se pocita jedine vitezstvi se pachtil za tim 1 bodem??? Nebo to proste napalil, protoze nemel co ztratit a tak si konecne z plna hrdla zazavodil, protoze normalne takhle jezdit vlastne ani nemuze svazany taktikou? 03

                                    + 0 / − 3

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama