DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton má o pneumatiky stále obavy, podle Pirelli jsou naprosto bezpečné

Lewis Hamilton připouští, že i přes ohlášené změny má o pneumatiky stále trochu obavy. Podle Pirelli však jsou naprosto bezpečné - i původní verze s ocelovou výztuží.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton má o pneumatiky stále obavy, podle Pirelli jsou naprosto bezpečné

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 05.07.2013 18:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Skull55 (Hlasovalo 7 lidí) 04.07.2013 14:41
Zbytečné Vždyť je systém, jak týmy donutit… »
» uzivatel000397 (Hlasovali 4 lidé) 04.07.2013 16:58
Já jsem zase pro, aby ty bazmekty Pirelli měli… »
» Pepan (Hlasovali 2 lidé) 05.07.2013 12:45
Hodně mě tím vyjádřením překvapil. Podle mě má… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Hodně mě tím vyjádřením překvapil. Podle mě má Hamilton práh rizika posunutý trochu jinam než většina pilotů. Asi je to způsobeno tím, že ve formuli nezažil velkou havárii, při které by utrpěl úraz. Dodneška si pamatuji na závod, při kterém se kvůli silnému dešti startovalo za safety carem. Všichni jezdci klidně jezdili za zaváděcím autem, jenom Hamilton brblal do vysílačky, že by už ten safety car měl vypadnout aby se mohlo závodit. A pokud takový pilot řekne, že se těch pneumatik obává, znamená to, že průser byl daleko větší než si asi všichni můžeme uvědomit. Navzdory tomu, že ho moc nemusím, tak tentokrát před ním klobouk dolů.01

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • PC

      46.13.21.XXX
      Nesmíme zapomínat, že za vším jsou obrovské prachy a politika. Pirelli se možná pokusilo o něco technicky vysoce sofistikovaného, aby ukázalo, jaká že jsou pneumatikářská hvězda a podpořili tak pošramocenou pověst značky. Jenže zapomněli, že týmy jen způsobně nedodržují pravidla, ale ža je to permanentní válka mezi týmy. Každý se drží pravidel jen když musí a jinak zkouší všechno. Teď se něco vážného stalo, ale kromě skutečných škod týmy hlavně zavětřily příležitost pneumatikami trochu zavířit. Ty jim dávají na frak už několik sezon a tak nevynechají příležitost Pirelli to trochu vrátit. Všichni tak mlží a snaží se něco vytěžit. Někdo doufá, že změnou konstrukce pneu přestanou vyhovovat konkurenci, jiný zase že začnou vyhovovat jemu. A Pirelli teď zkouší jako svou obranu útok. Takže musíme počkat, než časem vyplavou kousky pravdy na povrch.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Já si myslím že Pirelli má na hlavě másla celkem dost. Kdyby se jednalo jenom o pochybení týmů, FIA by vydala směrnici o tom, jak se musí používat pneumatiky a bylo by to. Tím, že Pirelli přestavělo pneumatiky, dalo najevo že s nimi nebylo něco v pořádku. Ony se sice jednotlivé defekty "bez důvodu" (najetí na ostrý úlomek apod.) stávaly i před tím, ale v Silverstone toho bylo cu moc. Asi se jedná o okruh, který je na pneumatiky dost náročný a vada v konstrukci se projevila příliš okatě. Ale celou pravdu se asi nikdy nedozvíme, protože jak jste napsal, točí se v tom moc velké peníze.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • anonym

    37.244.157.XXX
    výdrž pneumatík ja si myslím, že pneumatiky by mali vydržať hocijaké zaobchádzanie, ale mali by stratiť jazdné vlastnosti, a nie sa rozpadnúť ako mydlová bublina.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ...

    90.182.20.XXX
    ... Sem zvědavej, jak jim bude šlapat nos a la ferrari, doufám že lépe než tento :)

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja nesúhlasím z nasadzovaním menej sofistikovaných pneumatík,... ...a som za to, aby sa striktne dodržiavali nielen strany na ktoré sa majú pneumatiky montovať, ale aj úprava geometrie a hustenie, tak ako to doporučuje výrobca pneumatík Pirelli, Už keď sa nedodržujú doporučenia a predpisy v F1, ktorá je vlasne najrýchlejším a najnáročnejším závodom, tak potom už kde sa májú predpisy dodržiavať ? 08

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000397

      uzivatel000397

      90.178.29.XXX
      Já jsem zase pro, aby ty bazmekty Pirelli měli jistou reservu v bezpečnosti a nebouchaly při zmenšení tlaku o dvě desetiny nebo montáží na druhé straně vozu.

      To už by se tedy mohly dělat klidně i další exponované díly vozu s nepatrnou reservou, třeba ráfky u kterých by bylo doporučeno nejezdit razantně přes obrubníky.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.23.219.XXX
      Jak jsi přišel na to že nedržovali předepsanou geometrii a předepsané tlaky

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • PC

      46.13.21.XXX
      Ale na druhou stranu, pokud jde jenom o nějaké doporučení a ne nařízení, proč by ho měly týmy dodržovat, když z toho nic nemají? V Brně-Líšni je značka doporučená rychlost 30km/h pod značkou "Pozor děti".
      Měli bychom se jí striktně řídit a jezdit třicítkou na široké přehledné ulici, kde jsem dítě viděl za 10 let dvakrát, nebo si poklepat na čelo a jezdit normální padesátkou?
      I když pojedu 50, žádné dítě stejně neohrozím a prokodrcám se tou ulicí dvakrát rychleji, takže z nedodržení doporučení mám velkou výhodu a přitom jsem nic hrozného a nezákonného nezpůsobil.........

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Skull55

    Skull55

    213.226.236.XXX
    Zbytečné Vždyť je systém, jak týmy donutit používat gumy dle doporučení - budeš si dělat co chce -> defekt. Krásné a jednoduché. Úplně bych se na týmy vykašlal a jel dál s letošní specifikací.

    Přecejen když například spotřebič pro 1 fázi (předrátujete a) připojíte na 3 fáze tak kvůli Vám výrobce taky spotřebič nezmění, ale pošle Vás do ... protože ho máte používat tak, jak Vám řekl.

    + 7 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • zeto

      85.71.36.XXX
      Otázkou je, jestli je všechno tak, jak tvrdí Pir. Osobně tomu nevěřím. Nebo se ti zdá opravdu pravděpodobné, že dosud všichni všechno dodržovali a najednou se půlka závodního pole zbláznila a začali si dělat co chtějí a riskovat, že jim pneu bouchne? Ne, ne, v tom bude nepochybně i něco jiného.

      + 7 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Skull55

        Skull55

        213.226.236.XXX
        Nějaké defekty byly i dříve, ale tady to mohlo mít největší vliv z dosavadních okruhů. Je ovšem pravda, že nevíme jak to je doopravdy.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • zeto

          85.71.36.XXX
          No právě, nikdo na sobě nechce nechat vinu, to je pochopitelné. Nicméně defekty tohoto typu nebyly. Pokud by se opět odděloval běhoun, pak řeknu OK, ale tyhle "výbuchy" bylo něco nového.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama