DISKUZE K ČLÁNKU Investoři Mercedesu nejsou (opět) spokojení

S ohledem na hrozbu trestu po testu týmu Mercedes a Pirelli požadují akcionáři týmu odstoupení Mercedesu z F1. Jejich tvrzení zdůvodňují tím, že Formule 1 nijak neovlivňuje prodeje aut.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Investoři Mercedesu nejsou (opět) spokojení

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 47, poslední 17.06.2013 15:18 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 22 lidí) 16.06.2013 07:48
Před čtyřmi roky Mercedes ve formuli jedna… »
» Harry (Hlasovalo 15 lidí) 16.06.2013 10:35
Člověče, ty musíš být strašnej blb »
» Pepan (Hlasovalo 11 lidí) 16.06.2013 08:17
Asi to někteří pseudofandvé nechtějí slyšet, ale… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • achmed-cz

    achmed-cz

    80.154.98.XXX
    takže tlaky na nepotrestání týmu probíhají přesně tak jak jsem očekával

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ak sú nespokojní akcionári Mercedesu,... ...nech odstúpia, nemajú totiž čo stratiť. Stratia len nálepku v tíme, ktorý naďalej môže fungovať pod názvom, AMG Petronas. 11

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    78.98.63.XXX
    redakcia vážená redakcia by už mohla konečne prestať mastiť brucho fanúšikom lotusu a co. pre mna tendenčný článok o bezvýznamnom akcionárovi, nehovoriac o tom nadpise... jednoducho vrážajú do toho veľké prachy, ale stále menšie ako RB a Ferko... že Lotus na to nemá aj napriek nespochybniteľnej kvalite je o neschopnosti manažmentu...

    radšej oželiem polovicu štartovného pola,ale chcem súboje kvalitných neplatiacich jazdcov a monoposty ktoré sú vyvíjané celú sezónu.... vyhodené peniaze sú tie, investované do sústavne posledných tímov ktoré nemajú ani bod a nikdy ho mať ani nebudú... kto na to nemá, nech to nerobí....

    najúspešnejší boli vždy na hrane pravidiel, či Ferko, či plechovkári, mclaren tiež vie svoje..... neexistuje nič megaúspešné čo by bolo úplne čisté... zmierte sa s tým deti a dospejte.... a pokiaľ to má spestriť preteky... navyše neverím, že si len tak dovolili testovať len tak na verím boha, takí hlúpi zas nie sú...

    + 8 / − 20

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      62.240.189.XXX
      že ty sis spletl server? šup na f1sport, kam patříš

      + 9 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Arnoux

      89.24.20.XXX
      Vážená redakce tohohle vůbec neposlouchat a nám fanoušků Lotusu s co. mastit brucho co to pujde.Máme po Kanadě ubrečený oči, tak je potřeba nabrat sílu do dalších bojů.

      Naprostá pravda.Nejúspěšnější byly vždy na hraně pravidel, bohužel Mercedes zašel za jejich hranu a dostane slušný flastr a at se to valné hromadě líbí, nebo ne.

      Prostřední odstavec je obrovské "moudro", kterým se 10 let řídilo vedení světové Rally a dopadlo,tak že jezdily dvě značky a nakonec nemohli najít partnera pro TV přenosy. Opravdu velká zábava pro diváky a fanoušky.
      "Kto na to nemá, nech to nerobí" je jedna z největších debilit co jsem kdy slyšel.

      Když jsem u televize čuměl jako kluk na Ragnottiho,Sabyho,Aléna,Vatanena,Toivonena a další esa, nikdy by mně nenapadlo že to dojde tam kam to došlo.Málem k likvidaci seriálu a na Tour de Corse se jezdí druhá liga rally.
      Každý tým je pro seriál zpestření i když je to třeba ten poslední a je ho škoda To je atraktivita seriálu a ne když závodí v Rally Citroen s Fordem 10 let, nebo Chevrolet sám se sebou v WTTC.
      Myslím,že můžu považovat za velice přerostlé a dospělé dítě, takže jsem smířenej se spoustou věcí, ale tvůj příspěvek mi teda dal.Jsem celkem rád,že nejsi Bernieho poradce.To je blbost na blbost.
      04

      + 13 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        78.98.63.XXX
        feši, nie si jediný kto tu má dosť rokov. označovať môj názor za debilný len pre to, že je iný ako tvoj však svedčí o tom,že sa stále máš co učiť

        + 5 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          90.177.186.XXX
          Smůla je v tom, že Arnoux má pravdu. Pokud by formule jedna následovala "kariéru" mistrovství značek v automobilových soutěžích, tak by brzy zašla na nekoukatelnost. Pokud tady byly zmíněny ty soutěže, tak dneska se klidně stane, že v soutěži mistrovství světa jede nějakých třicet vozů, zatímco dříve to bylo 80-100 aut. A fakt si myslíš, že by se na efjedničky někdo koukal, pokud by se a trati prohánělo třeba deset vozů? Přitom mě zaráží, že šéf FIA jezdil kdysi automobilové soutěže jako spolujezdec Hannu Mikkoly a přesto to dovedli tam, kde to dneska je. Je to katastrofa a nebýt strýčka Bernieho, formule jedna by dopadla stejně.

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • mynona

            165.72.200.XXX
            Většinový názor ještě neznamená, že musí být pravdivý. Sice s názory "Anonyma" ne plně souhlasím, ale tyhle patentáře na pravdu mám "ještě radši" Kdy už pochopíte, že lidé mohou mít jiné názory i když se vám nelíbí ? Nebo si tady chcete jenom pochlebovat mezi sebou "soudruzi" ?

            + 3 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Pepan

              Pepan

              89.24.157.XXX
              A v čem ten "patentář" nemá pravdu?

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Nasir

              188.175.176.XXX
              A kdy ty pochopíš, že ti, kterým říkáš "patentáři", jsou normální lidi, co mají taky jiný názor, i když se ti nelíbí?

              + 6 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mynona

                165.72.200.XXX
                Já ale nikde nepíšu "Smůla je v tom, že Arnoux má pravdu", asi tak :-) Každým má svůj názor a nikomu ho neberu, ale dělat ze sebe soudce, co je a co není pravda, to je co mi v podobných diskusích vadí. To že má někdo stejný byť většinový názor, ještě neznamená, že něčí názor se stává pravdou. Pravda není žádná univerzální hodnota. Každý jí přece můžet vidět jinak.

                Třeba každému nejde jen o množství ale někomu i o kvalitu. Já bych třeba 40 aut na roštu vidět nemusel. Dokážeš si představit ten bordel v první šikaně ?:-)

                F1 není žadná nadace, když na to někdo nemá, tak je jenom dobře, že se poroučí. Možná anonym nevolil nejlepší slova. Upřimně, koho zajímá sprinter, který běží dvacet metrů za ostatními ? Když na to nemá, ať jde. Takhle akorát zavazí (myšleno doslovně) ostatním, kteří skutečně závodí. Vadí mi to především z čistě sportovního hlediska, když svou neschopností kazí soutěž jiným.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.41.51.XXX
            no ak by mal strycko bernie dnes volnu ruku tak f1 posle na smetisko dejin do par rokov
            tie jeho napady ako rozdelit F1 na A a B timy v kazdom po 5 timov by bol zaciatok konca
            dalej by pri svojej nenazranosti povyradoval vacsinu europskych okruhov a presunul to "na kraj sveta" a pritom europa je pre f1 absolutny zaklad a toto by bol ten povestny klinec do rakvy
            03

            svojho casu pomohol ale dnes uz skor brzdi rozvoj, napriklad absolutne nezachytil nastup internetu

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      78.99.206.XXX
      mal by si asi navstivit spovedelnicu a kajat sa. Zrejme si taky isty, ako vedenie "tej nevinnej stajne" a sam pouzivas take "metody k uspechu". 04

      No to len tak na uvod komedie.

      A teraz - z Tvojho prispevku je citit presne to, co pises o nejakych "detoch" atd... 03 Si sam este dieta? Ale to je vlastne jedno, vobec o to nejde kolko mas rokov. O com prosim Ta tocis?

      1. Nechapem, co do toho tahas lotus? Ok, Tvoja vec.

      2. Mas asi "trochu" problem rozlisit jediny rozdiel - byt "megauspesny" ako RedBull, Ferrari apod., pohybovat sa na "hrane pravidiel", neznamena ich hrubo porusit! (ako v pripade zrejme Tvojej oblubenej stajne?)

      3. Ked si nepochopil co sa stalo s F1 za poslednu dekadu ci trochu dlhsie, nema cenu dalej rozoberat. Snad len - dohod do F1, alebo vymysli ako tam dostat par megaprachatych stajni/sponzorov/spolocnosti a budes mat F1 "ako z rozpravocky. 03 (tej svojej...)
      Ver, ze Bernie sam Ta pobozka aj na zadku, lebo ako vidime - moc sa tie megakorporacie nehrnu...03

      Na zaver len toto - nabuduce snad po sebe aj precitas ci to nevyznieva trochu skolacky, na to co tu chces koho "zobudzat z naivity" alebo pobadat k "dospievaniu"... 06

      + 6 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • eR

    94.113.56.XXX
    Drzost některých burziánů už nezná mezí Union Investment drží celkem 0,28% akcií Daimler AG [viz. [odkaz na stránku] ] a má tu drzost, říkat vedení co má a co nemá dělat? Drží jim snad někdo pistoli u hlavy, aby ty akcie drželi/kupovali? Jsou desítky automobilek, které v F1 nepůsobí, takže bych panu Mudersovi doporučil, aby prodal co má, a koupil něco jiného.

    + 12 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tomur

    Tomur

    188.175.121.XXX
    Tohle zavání ovlivňováním před rozhodnutím o trestu a za cenu nespravedlivého rozhodnutí Mercedes v F1 nechci 02

    + 7 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zix.

    Zix.

    78.102.27.XXX
    Mercedes a F1 Sice bych ty některý akcionáře chápal,protože si spíš to jméno ničej než vylepšujou,ale spíš bych to viděl jako výhružku FIA - když nám dáte vysokej trest,tak zmizíme a tedy si nenápadně říkaj o menší trest.

    Mimochodem když jde o akcionáře Mercedesu,tak to tedy je někdo z Daimleru?A kolik má případně %?

    + 11 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.41.51.XXX
      nie niekto z daimleru ale akcionar daimleru

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Zix.

        Zix.

        78.102.27.XXX
        Tak sem to samozřejmě myslel,že pokud to byl akcionář/spolumajitel Daimleru,takže by měl automaticky podíl v Mercedesu.
        Byla totiž možnost,že by to byl jen akcionář Mercedesu.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.41.51.XXX
          pokial viem nieco ako akcionar mercedesu(mercedes-benz) neexistuje
          mercedes je len divizia daimleru

          a akcionar timu mercedes co je okrem daimleru uz asi len toto wolff by asi take nehovoril ze je ich ucast v f1 zbytocna :)

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Zix.

            Zix.

            78.102.27.XXX
            Já právě nevim jak to přesně maj,proto sem se ptal. Je totiž možnost,že ten kdo má Daimler nebo většinu v něm,tak může mít jen podíl a nebo společníka v Mercedesu. Ale bude to asi jak píšeš ty.03

            V tom Mercedesu GP nevim jak to je,mě to celý zmátlo,když sem to čet. Ale co vim,tak podíl má i Lauda a je otázka komu co prodal ten Aabar.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama