DISKUZE K ČLÁNKU Jak Lauda donutil Ecclestonea přistoupit na jeho návrh?

Niki Lauda vzpomíná na jednání s Enzem Ferrarim a Berniem Ecclestonem a na spoustu zajímavých věcí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak Lauda donutil Ecclestonea přistoupit na jeho návrh?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 25.06.2013 12:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pavel A. (Hlasovalo 10 lidí) 22.06.2013 10:54
Laudův dědeček Tak nevím, lže Lauda teď, nebo… »
» Pavel A. (Hlasovalo 8 lidí) 22.06.2013 20:40
Myslím, že by víc titulů měl. V roce 1979 se… »
» Pavel A. (Hlasoval 1 člověk) 25.06.2013 10:22
Díky za upřesnění. Neměl jsem čas ten "… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Maski

    194.79.55.XXX
    lysak Lauda Rad si prectu informace ze zakulisi ze starych dob F1. Obtizne je rozeznat co je pravda a co ne. Jak trefne popsal kolega vyse, ve sve knize tvrdi opak, ted zase neco jineho...skoda, vi to jen on sam. At uz to bylo jakkoli, Lauda znamy tez jako Krysa prezdivka (nic proti nemu) mel nesporny nejen jezdecky talent, ale obchodni a strategicky pristup podobne jako Prost, dobre rozumnel politice tohoto sportu a zbytecne nezapojoval emoce. Ecclestone je moc mazanej pan a obchodnik, tezko rici kde by F1 byla bez nej a ne kazdy to s nim umi.
    Kazdy jezdec ma sve fanousky, nekteri daji na srdce a agresi, nekteri na chytrost a chladny kalkul...bohuzel, cim jsem starsi, tim vice i v beznem zivote prevlada pragmatismus.
    Soucasna F1 neni vubec spatna..,naopak, jen je jina nez drive, jako je jina doba v niz zijeme i kdyz bychom si prali (dle mnozstvi prispevku) mit obcas pravidla, atraktivitu a charisma pilotu F1 z doby pred desitkami let...preji pekny den a omluva za konec prispevku, ktery nemel az tak moc spolecneho s tematem clanku..

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pavel A.

    Pavel A.

    88.103.60.XXX
    Laudův dědeček Tak nevím, lže Lauda teď, nebo lhal dříve? Třetí možností je, že už si nic nepamatuje. Ve své knize "Mé roky z Ferrari", napsané v roce 1978 popisuje, jak ho rodina nechtěla podporovat a děda obvolal banky, aby od nich nedostal úvěr. V jednom rozhovoru z té doby nazval Lauda dědu bastardem.
    J.Stewart v jednom rozhovoru popisuje, že v roce 1980 mu Ecclestone nabídl milion dolarů, pokud se vrátí do F1 a že to byla nejvyšší částka, kterou by kdy jezdec bral. Proto se mi nezdá, že by Peterson měl příjem 2 miliony dolarů, v té době to byl roční rozpočet průměrného týmu...

    + 10 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      188.175.176.XXX
      No, to je rozdíl jako hrom. Tipnul bych si, že dříve vědomě lhal. Tehdy chtěl mít image člověka, který si vše vybojoval. Asi proto, že někteří věděli, že za úspěch vděčí zčásti právě bohaté rodině. Takže si vymyslel pohádku, jak se do F1 probojoval. Teprve na stará kolena už s tím nemá problém a přiznává pravdu.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • AAA

      147.229.208.XXX
      Ja som zas doteraz bol v tom, že Lauda dostal na rok 78 ponuku od Bernieho na milíon doláčov, čo bolo v tej dobe jednoznačne najviac. To, že mal Peterson 2 mega je pre mňa prekvapenie a tiež sa mi to moc nepozdáva.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      83.208.82.XXX
      Lauda, peníze a příbuzní Dovolím si maličkou korekci, Pavle - Stewartovi Ecclestone nabídl 2,5 milionu $ a bylo to před GP Itálie 1979, Jackie dokonce nějakou dobu přemýšlel, ale nakonec odmítl. Sám dokonce tvrdil, že ho někteří lidé podezírali, že na vině byla kolize mezi Regazzonim a Piquetem v druhém kole Italského závodu. S Petersonem se mi ty dva miliony také nezdají, když si vezmu, že takový Mass ve špičkovém McLarenu měl roční příjem 200 000 DM, tak si opravdu myslím, že Ronnieho gáže mohla být asi nejvyšší u Lotusu v jeho poslední sezóně, ale rozhodně ne tak vysoká.
      A k Laudovi a jeho rodině, která byla dost etablovaná ve finančních kruzích. Řekl bych, že si Lauda své informace upravuje tak nějak podle toho, jak potřebuje. Faktem ale je, že první úvěr mu poskytl šéf propagace Erste Bank dr. Oestel - zda spadal pod vliv někoho z Laudova příbuzenstva nevím, ale nejspíš ne.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pavel A.

        Pavel A.

        88.103.60.XXX
        Díky za upřesnění. Neměl jsem čas ten "návrat" Stewarta hledat, takže částku jsem si už přesně nepamatoval. Měl jsem za to, že ho ovlivnila kolize Piqueta s Jonesem v Kanadě, ale vypadá to, že léta se na paměti projevují...
        Zase si zavzpomínám - mám dojem, že tu půjčku dostal od konkurence rodiny a to právě proto, aby naštvali jeho dědu...

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Niki je dobrý vyjednavač,... ...ak sa mu podarilo presvedčiť strýka a v živote dosiahnúť to, čo chcel robiť, biť totiž úspesným pretekárom. Ak mal sponzora, nebol problém sa dostať do najlepšieho tímu Ferarri, ktorý bol v tom období na špici závodného poľa, mal najlepšie auto, preto tie dva tituly bola malina pre pretekára, ktorý to v závodnom aute dobre zládal. Je samozrejme, že Bernie veľmi dobre vedel, že sumu, čo si pýta Niky mu musí dať, lebo inak mu ju dá niekto iný, lebo ako dvojnásobný majster sveta, si mohol tím vyberať ak chcel dostať viac peňazí, no ak by bol ostal vo Ferrari, tých titulov by mal určite viac. Niekedy, kto chce veľa, potom dosiahne v živote menej, ako keď nie je nenažratý. Treba si totiž uvedomiť jednu zásadnnú vec, že základ je tím a konkurencieschopné auto, ktoré špičkový pretekár potrebuje, aby dosiahol titul majstra sveta, lebo ak by dnes pretekal Sebastian na Marusii, nik by o ňom ani nechyroval, že je to dobrý závodník a možno by už v F1 nebol, ako sa to udialo s Timom, hoci on ak by mal dobré auto, aj výsledky by boli celkom iné. Niky mal sťastie v kariere pretekára, potom pri podnikaní a aj dnes, svojou pozíciou v Mercedese a jeho skrmnosť je len prázdne gesto, ktoré vystavuje navonok, lebo v podstate sa od Bernieho ničím nelíši. 11

    + 8 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      46.135.39.XXX
      Pokudbby zustal u Ferrari nemel by vic titulu...

      + 0 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pavel A.

        Pavel A.

        88.103.60.XXX
        Myslím, že by víc titulů měl. V roce 1979 se stal na Ferrari šampionem J.Scheckter, kdyby za ně jezdil Lauda, není důvod se domnívat, že by ho nezískal on. A kdyby u Ferrari vydržel dál, v roce 1982 by byl buď počtvrté mistrem světa, nebo mrtvý či invalida (jako G.Villeneuve a D.Pironi)

        + 8 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • AAA

          147.229.208.XXX
          No a keby vydžal u Bernieho, mohol o tituly bojovať v rokoch 80, 81, 83. Presne ako Nelson.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • RoBertino

            88.101.0.XXX
            Tituly V tom roce 1983 to mohlo být na obě strany - oba Ferrariho piloti ještě v předposledním závodě měli šanci na titul, třebaže Tambay podstatně menší - a Arnoux o ni přišel definitivně až v posledním závodě. Řekl bych, že Niki svým přístupem by mohl v průběhu sezóny udělat více bodů... ale to jsou jenom kdyby...

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Kolize Sainze s Pérezem v Baku

Sainz a Pérez se vzájemně obviňují z kolize, komisaři mají jasno + VIDEO

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Oscar Piastri se dočkal vítězství díky vlastnímu dobrému výkonu (ilustrační foto)

GP ÁZERBAJDŽÁNU: Piastri ustál Leclercovy ataky, Monačan ani napočtvrté nezúročil pole-position

Lewis Hamilton v závodě v Austrálii

Lewise Hamiltona na startovním roštu v Baku neuvidíme

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama