DISKUZE K ČLÁNKU Bývalý šéfmechanik McLarenu o "tajném" testu Mercedesu: Proč získali obrovskou výhodu
Bývalý hlavní mechanik McLarenu Marc Pristley popisuje, kolik toho mohl Mercedes získat během nedávného třídenního (15. - 17. 5.) soukromého testu pneumatik s Pirelli.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Bývalý šéfmechanik McLarenu o "tajném" testu Mercedesu: Proč získali obrovskou výhodu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Piston
17:48 05.06.2013 93.92.53.XXXNa příkladu nelegálního testu Mercedesu se ukazuje jak je nesmyslné zakazovat testování.
CDF modelování nikdy nemůže plnohodnotně nahradit testování v reálu.
Zákaz testování jako snaha o snížení nákladů je nesmysl a vede jako každý jiný zákaz pouze k jeho porušování.
FIA by měla zrušit zákaz testování a neřešit jestli na to týmy mají finance.
Mercedes jednoznačně potrestat, minimálně vyloučením z jednoho ze závodů.
-
-
-
-
-
-
-
-
zeto
22:50 05.06.2013 85.71.36.XXXAha, takže McL byl celý tým, Mer je celý tým, ale Ren, kterému udělali ty, ty, ty, byli tři lidé. To je hodně, ale opravdu hodně naivní.
Ne, u Ren to přešli, protože věděli, že takovou pokutu, jako dostal McL, by tým nepřežil. A především - Ron soupeřil s masochistou a bylo potřeba ho odstranit.
-
-
-
-
Luky Snupy
13:02 05.06.2013 176.107.124.XXXZamyslete se Všichni tu říkate jak je Mercedes nečestnej a je to parta podvodníků, ale zamyslete se. Kdyby jste měli tým F1 a Pirelli vám nabídlo 3denní test se současným vozem a závodními piloty a bylo vám řečeno, že by s tím FIA neměla mít problém, kdo by do toho nešel. Nechci to nijak omlouvat, určitě by za to měli být nějak potrestáni, ale v jejich situaci by do toho šel každý.-
Adi
13:16 05.06.2013 81.19.5.XXXAle vždyť toto byla regulérní domluva a zájem obou stran a klidně si troufnu říct, že nápad na 1000 Km regulérních testů přišel od Browna (šéfa Mercedes F1 týmu) směrem k Pirelli. Pohádku o tom, že jsou všichni zlí a nechtějí s Pirelli testovat a pak konečně došel (pneumanagmentem velice slabý) Mercedes rovnou s poslední technikou a závodníma jezdcama a spasil tápající Pirelli!!... tak tu ať říkají někomu jinýmu, toto jim opravdu nežeru! Ross podle mě spoléhá na to, že mu Todt (dlouholetý kolega a kamarád z Ferrari, nyní šéf FIA) půjde na ruku... doufám, že se tak nestane a Mercedes bude tvrdě a po zásluze potrestán. Pirreli, když dokáže, že žádná data nesdílel a že nedal ani info, na čem Mercedes jezdí, tak tam bych dal pouze tučnou pokutu... -
-
anonym
13:19 05.06.2013 95.103.73.XXXCo by si asi tak povedal, keby napr. spolocnost TAG (alternatory), ponukla RB "3denní test se současným vozem a závodními piloty a bylo by jim řečeno, že by s tím FIA neměla mít problém"? Uz Ta vidim ako budes tvrdit, ze ten test zo strany RB nebol " nečestnej a není to žádná parta podvodníků" !
-
-
PC
12:15 05.06.2013 212.47.2.XXXJá bych nikoho netrestal nějakým vylučováním, ani žádnou astronomickou pokutou. To je dneska o existenci, o velkých soudních tahanicích a o spoustě špíny. To není v zájmu žádné strany. To teprve by poškodilo F1.
Já bych jednoduše umožnil stejný typ testování se vším všudy i ostatním stájím, které by projevily zájem. Tím by se vše zase srovnalo, hned by se i dopřesnily pravidla, aby už se to neopakovalo a bylo by po problému, .....všichni nažraní.....koza celá.......
Ale možná to vše opravdu slouží jen mocenskému boji uvnitř Mercedesu. Rozhodně by se tam už konečně mělo něco zlomit. Vždyť až letos jsou konečně alespoň trochu konkurenceschopní. Tam musí sedět hned několik žab na prameni.
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek