DISKUZE K ČLÁNKU Spor o testování se týká spíše Mercedesu než Pirelli - v čem je podle Red Bullu problém?
Podle šéfa Red Bullu Christiana Hornera nese vinu za vřavu kolem soukromého testování s Pirelli Mercedes, nikoliv italský dodavatel pneumatik.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Spor o testování se týká spíše Mercedesu než Pirelli - v čem je podle Red Bullu problém?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
gtz
20:43 29.05.2013 88.100.224.XXXPneu Kdyby Mercedes použil auto z roku 2010 tak jak Ferrari tak by nikdo neřekl ani popel.
Pokud Mercedes použil vůz pro rok 2013 tak je to špatně. Nikde se o tom testu nic nepíše, nevěřím tomu, že Mercl nenasadil na to testování nové díly, které mohl v klidu vyzkoušet (pochybuji, že by někdo od Pirelli něco zjistil ..).
Chyba byla, stala se, nyní by se mělo rychle udělat nějaké stanovisko (FIA), pokud se bude čekat 2-3 měsíce na tribunál tak jejich rozhodnutí půjde do prázdna. -
airwar1939
17:31 29.05.2013 95.82.174.XXXPodle mě jde o politiku a o nic víc, Pirelli požádalo týmy o testování nově upravené konstrukce pneu pro letošní rok, většina týmů které oslovili odmítli, souhlasil jen Mercedes. Testování posvětila i FIA. K testování došlo následující tři dny po VC Barcelony a bylo provedeno se současným vozem a závodními jezdci. A v čem je vlastně problém???
Pokud chci aby testování něco přineslo potřebuji porovnání... a porovnání nedostanu pokud by se testovalo se starým vozem s odlišnou aerodynamikou a podvozkem, na nezávodním okruhu a místo závodního jezdce jezdil nějaký reklamní nýmand.
Podle mě ten test z hlediska Pirelli dává logiku, jediné co je třeba pohlídat je to aby takovýto test nemohli týmy využít ke svému prospěchu, takže žádné testování nových aerobalíčků, žádná data z telemetrie pro tým a podobně.-
tom
20:07 29.05.2013 93.186.31.XXXMne to ale logiku nedava pretoze Pirelli malo spravit upravu pneu. Len v ramci bezpecnosti cize aerodinamicky vplyv sa zmenit nemal.
Cize takuto upravu mohli vklude otestovat aj na starsom monoposte.
A este viac ma prekvapuje, kedze islo hlavne o testy pneum. Pre buduci rok naco potrebovali tohtorocny monopost?
-
-
tom
10:32 29.05.2013 85.237.227.XXXPirelli má takéto testy síce povolené ale tímy nie... môj názor: aj z vyjadrení všetkých ostatných tímov to vyplíva, že nemajú problém s testom pneumatik.
Problém je ten, že to bol aj test súčasneho monopostu - čo je zakázane počas sezóny
/výnimku tvorí jeden test s testovacím pilotom / aero testy na rovinke/
Veľa ľudí sa tu oháňa tým, že Pirelli to má v zmluve a mali povolenie od FIA...
Lenže tímy majú presné pravidla ohľadne testovania aktuálnych monopostou a tie sú pre nich závazne. Ano odporujú tomu čo má povolené Pirelli - ale netreba zabúdať na to, že Pirelli nieje tím F1 a teda sa musí riadiť len svojími pravidlami.
Aj keď Hornera nemám rád - vyjadril sa k tejto veci celkom rozumne:
Pirelli to má povolené, ale Mercedes je pretekárskym tímom a na neho sa vzťahujú pravidlá o testovaní počas sezóny /a tieto pravidlá to zakazujú /
Takže Pirelli má povolené to čo je pre tímy nepovolené. /a v Mercedese na to pozabudli/ -
Kapor
10:09 29.05.2013 194.160.178.XXXJa si myslím,.. ...že múdrejšie zo strany Red Bullu by bolo priateľsky prísť do Pirelli s prozbou, kedy môžu odkrúžiť tých 1000 km, lebo ak je to pre nich potrebné k stavbe vozu pre r. 2014 a majú na to zmluvu, nič tomu nebráni. Ale vyplakávať a nič preto neurobiť, je hlúposť a ja sa Christiánovi len čudujem, že je už taký hňup ako Helmut M. a začína mať podobné naniere. Divím sa aj Ferrari, že boli taký hlúpy a nepoužili súčastné auto, aj keď to minuloročné sa o moc nelíši od toho tohotoročného, keď to predpis nezakazuje. Veď, čo nie je zakázané, je povolené. -
-
-
-
-
-
odin
21:31 29.05.2013 77.240.96.XXXSvojí spotřebu pneu měl Mercedes spolehlivě spočítanou (po odjetí oněch 1000 km) na celý zbytek sezóny. A to dokonce i v případě "mokrých" závodů. Zlé jazyky tvrdí, že jsme byli v Barceloně svědky počátku vzestupu prestiže dvou značek Pirelli a Mercedes.
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek