DISKUZE K ČLÁNKU Soupeři Mercedesu od Pirelli nabídku k soukromému testování nedostali
Nejméně čtyři týmy nedostali od Pirelli přímou nabídku k účasti v soukromém testování, při němž by mohli ujet 1000 km - podobně jako Mercedes před dvěma týdny v Barceloně.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Soupeři Mercedesu od Pirelli nabídku k soukromému testování nedostali
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Gustav Anděl
(Hlasovalo 7 lidí)
28.05.2013 08:34
Mercedes Myslíte si, že Mercedes šel do tohoto… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
Jens
11:12 29.05.2013 109.81.245.XXXCo když to vážně myslel? Proč z něj musí dělat blbce, jako to dělá s každým, když má někdo opačný názor? Já netvrdím, že s pilotem souhlasím. A chápu, že kterákoliv TV je zřejmě lepší než Nova. Co když Sky nechytá nebo nemá satelit, tak je automaticky chudák a hlupák?
Když někdo plácne hloupost, tak bych od inteligentního člověka očekával, že mu to vysvětlí a obejde se bez urážek. U vás dvou žel musí se zesměšněním počítat. Nic vám neudělal.-
odin
11:44 29.05.2013 77.240.96.XXXNo, tak připusťme, že nemá možnost sledovat Sky, ale možnost PŘEČÍST si článek ke kterému se vyjadřuje snad měl? Nebo mi tu chceš tvrdit, že chudák neumí číst?
Promiň, ale člověk, který tvrdí, že " RBR odmietol ponuku testovat" pod článkem, ve kterém se jasně píše: " Rakouský tým se o tom podle svého odborného poradce Helmuta Marka dozvěděl až v sobotu večer a ihned volal McLarenu...", HLUPÁKEM JE !!!
Ano, takovíto lidé, kteří články nečtou a chodí na diskuze otravovat a provokovat musí u mě se zesměšňováním počítat. Pokud bude mít jiný názor, klidně se s ním pohádám, ale budu si ho vážit. V případě pilota není za co si ho vážit, proto že píše smyšlené pohádky. Tak že až zavítám na web zabývajícím se pohádkami na dobrou noc a najdu tam příspěvek od pilota, vážit si ho začnu. Tady, ale ode mne nic takového nečekej. Tady je to o F1.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
odin
09:00 28.05.2013 77.240.96.XXXCo je na tom nepochopitelného? Takhle to ve světě F1 chodí. Když potřebují někoho vytáhnout na výsluní, pravidly se nikdo příliš nezabývá. Podobně odstartoval sedminásobný mistr světa svoji sbírku titulů. Když už si i vrabci na střeše cvrlikali o systému kontroly trakce umístěném v jeho voze, odhodlali se komisaři skontrolovat Benetton. Pamatuji se, že byl okolo toho tenkrát šrumec, neb je zaměstnanci stáje nechtěli k vozu pustit a tak si museli vyřizovat "povolení" u vedení. No a po jeho získání už našli jen ukrytý software, který systém řídil. Schumacher dal čestné slovo, že to nikdy nepoužíval a jelo se dál. Ve stejné sezóně dokázali Brawn se Schumacherem licitovat o (ne)udělení trestu za nerespektování černé vlajky skoro půl sezóny, aby nakonec, když už si mysleli, že mají dostatečný náskok, podlehli. Vše vyvrcholilo úmyslným sejmutím Hilla, jež se obešlo bez trestu.
Když se podívám na historii současnou. Tak přeci i loňské zákazy různých nelegálních prvků a systémů u Red Bullu byly podobným zvýhodněním, které znehodnocovalo celou sezónu. Vždyť RBR vždy min. v jednom závodě požíval výhody, která pak nebyla nikomu umožněna. A těch kauz bylo několik. Ale body získané touto výhodou jim zůstaly.
A tak bych to shrnul. Někteří si s dodržováním pravidel hlavy nelámou a jiní se snaží pravidla dodržovat. Ale ti druzí pak o jediný bod prohrávají tituly.-
Mobil1
09:14 28.05.2013 90.177.148.XXXV celku souhlasím až na tu poslední větu... Ferrari a striktní dodržování pravidel...??? Tomu snad nevěříš ani ty sám... Ti si hlavy s pravidly nelámou úplně stejně jako celá špička, ale bohužel jim chybí nápady jako RedBullu to je jediný důvod...-
Mobil1
10:28 28.05.2013 90.177.148.XXXMoc se mi líbí ty mínusy ;-) fakt se musím smát...
Já jsem taky fanda McL od svých ca 8 let, nedám na ně dopustit, ale dám ruku do ohně za to, že kdyby věděli jak to udělat aby se na to nepřišlo, tak pravidla obejdou bez váhání. Stejně jako všichni ostatní...
Nebuďte naivní... tady jde především o peníze. -
odin
10:39 28.05.2013 77.240.96.XXXNenapsal jsem nic o Ferrari. I když to z poslední věty lze vydedukovat. Bylo to spíše myšleno sezonně. Prostě v té určité sezóně ti, kteří pravidla neporušovali na tom tratili, protože se těm, kteří pravidla porušili nic nestalo (nebyli potrestáni). A tak to také dopadne s Mercedesem. Dostanou trest NETREST, který FIA zajistí "vážnost" a který Mercedesu neublíží. Jinak na Ferrari mám naprosto stejný názor, jako ty. Jen bych neřekl, že u Ferrari chybí nápady. Spíš jsou jinak "zařizení" na jejich uskutečňování. Tam své nápady uváděli v život pomocí stálého testování (prakticky za humny). A právě zákaz jim nejvíce "ublížil", protože nemají vychytané k dokonalosti jiné způsoby ověřování funkčnosti svých nápadů.
Red Bull už od svého vzniku vyvíjel svá auta na jiné "bázi". Podle mne se od Ferrari liší systémem práce, na který si u Ferka teprve museli zvykat.-
-
odin
12:33 28.05.2013 77.240.96.XXXNic nechápeš. Já o koze - ty o voze.
Jiná báze byla myšlena, že Red Bull od začátku vyvíjel a ověřoval svá auta především pomocí počítačových simulací, nebo aero tunelu. Zatímco lidé u Ferrari byli zvyklí na testování. I když samozřejmě měli k dispozici i simulace i tunel.
-
-
-
-
XR
10:36 28.05.2013 109.81.245.XXXCo si mám představit pod pojmem "zakázat nelegální prvek?" Když je prvek nelegální, tak ho nelze zakázat, protože ze své podstaty už nelegální je. Zakázat můžeš pouze prvek, který do té doby nebyl v rozporu s pravidly.
Tudíž Red Bull těžil z chytrých nápadů, věci neošetřených v pravidlech jako spousta týmů v minulosti - a o tom F1 je, využívat šedé zóny a získat dočasnou výhodu. Red Bull s nelegálním vozem zkrátka loni nezávodil.-
odin
10:48 28.05.2013 77.240.96.XXXAno. Jenže v minulosti ony neošetřené věci v pravidlech zůstaly neošetřeny až do konce sezóny. A tudíž je všichni mohli použít v následujících závodech. Záleželo jen na každém, jak rychle je schopen prvky nasadit na svůj vůz. Ale v případě Red Bullu tomu tak nebylo. Proto píšu o "zákazech nelegálních prvků".
Jednoduše řečeno. Buď je prvek legální a pak ho nelze od příštího závodu v sezóně zakázat. A nebo legální není a pak za jeho použití musí následovat trest.
Už chápeš, co jsem tím myslel? v případě Red Bullu docházelo (a nejednou) k zákazu jejich prvků pro ostatní, ale oni za jejich použití nijak potrestáni nebyli.
A aby sis nemyslel, že útočím na Red Bull. Tak tu prohlašuji, že to není útok na Red Bull, ale na FIA!!!-
Nasir
16:19 28.05.2013 188.175.176.XXXPřesně tak. Navíc oni se vždy hájili slovíčkařením, že měli jiný výklad pravidel. To by se dalo do určité míry tolerovat, ale dost těžko, když se to stane několikrát v sezóně. A že RB slovíčkařil nebo dokonce lhal, je vidět ze způsobu argumentace. Pěkný příklad byl systém chlazení kol, který RB využíval nelegálně i pro aerodynamické účely. Na F1news o tom napsal článek Petr z redakce a klíčový odstavec je tento. Cituji:
Red Bull tento návrh používá od prvního závodu v Austrálii a argumentuje tím, že přiváděný vzduch je využíván k chlazení ložisek. S tím však FIA nesouhlasí: "Chlazeno je všechno kromě ložisek."
Jiný slovy FIA zjistila, že obhajoba RB je výmysl. Něco takového nemohlo být obhájeno jako jiný výklad pravidel - to by totiž znamenalo, že inženýři RB jsou blbci, kteří si vlastně nevšimli nebo nevěděli, jak ten systém funguje. A blbci to rozhodně nejsou. Takže nelze nepoložit otázku - proč nebyl RB za tento podvod potrestán?-
odin
18:08 28.05.2013 77.240.96.XXXAno to je přesně tak, jak jsem to myslel. Každý, kdo nesleduje F1 od včerejška o těchto "pro ostatní nelegálních" prvcích ví. I to jak to s nimi a Red Bullem bylo po jejich odhalení. Jen příchozí diskutéři z bulvárních webů potřebují do problematiky zasvětit. A máš pravdu, že se to tady, na tomto webu, loni rozebíralo, jak v článcích, tak v diskuzích.
A opravdu neútočím na RBR, ale na komisaře F1 a FIA, kteří jsou ochotni trestat jen někoho, ale své vyvolené nechávají porušovat pravidla bez postihu. Což takto funguje už řadu let.
-
-
-
Duncan66
11:17 28.05.2013 89.103.167.XXXtreba ty diry v podlaze, ktere neodpovidaly pravidlum. Museli je pro dalsi zavod upravit, ale zadny trest nedostali, presto, ze jim to pridalo nejakou tu tisicinku na kolo a diky tomu mohli ziskat v zavode, ve kterem to pouzili vice bodu. A takovych veci bylo v sezone 2012 nekolik. (doufam, ze zrovna ty diry nemelo Ferrarri )
-
-
-
-
-
odin
11:59 28.05.2013 77.240.96.XXX...
Tak např. díry v podlaze před zadními koly; nebo vedení vzduchu přes brzdové kanálky na ráfky; nebo třetí tlumič na přední nápravě a třebas i ono probírané mapování motoru. To vše se objevilo na vozech Red Bullu v loňské sezóně a to vše bylo zakázáno, ale Red Bull potrestán nebyl.
Příspěvek byl redakčně upraven.
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek