DISKUZE K ČLÁNKU Soupeři Mercedesu od Pirelli nabídku k soukromému testování nedostali

Nejméně čtyři týmy nedostali od Pirelli přímou nabídku k účasti v soukromém testování, při němž by mohli ujet 1000 km - podobně jako Mercedes před dvěma týdny v Barceloně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Soupeři Mercedesu od Pirelli nabídku k soukromému testování nedostali

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 60, poslední 29.05.2013 11:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 9 lidí) 28.05.2013 09:00
Co je na tom nepochopitelného? Takhle to ve… »
» Gustav Anděl (Hlasovalo 7 lidí) 28.05.2013 08:34
Mercedes Myslíte si, že Mercedes šel do tohoto… »
» odin (Hlasovalo 6 lidí) 28.05.2013 11:00
... Naivní názor, který nám tu chce podsunout,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • Jens

                109.81.245.XXX
                Co když to vážně myslel? Proč z něj musí dělat blbce, jako to dělá s každým, když má někdo opačný názor? Já netvrdím, že s pilotem souhlasím. A chápu, že kterákoliv TV je zřejmě lepší než Nova. Co když Sky nechytá nebo nemá satelit, tak je automaticky chudák a hlupák? 02
                Když někdo plácne hloupost, tak bych od inteligentního člověka očekával, že mu to vysvětlí a obejde se bez urážek. U vás dvou žel musí se zesměšněním počítat. Nic vám neudělal. 17

                + 1 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.96.XXX
                  No, tak připusťme, že nemá možnost sledovat Sky, ale možnost PŘEČÍST si článek ke kterému se vyjadřuje snad měl? Nebo mi tu chceš tvrdit, že chudák neumí číst?
                  Promiň, ale člověk, který tvrdí, že " RBR odmietol ponuku testovat" pod článkem, ve kterém se jasně píše: " Rakouský tým se o tom podle svého odborného poradce Helmuta Marka dozvěděl až v sobotu večer a ihned volal McLarenu...", HLUPÁKEM JE !!!
                  Ano, takovíto lidé, kteří články nečtou a chodí na diskuze otravovat a provokovat musí u mě se zesměšňováním počítat. Pokud bude mít jiný názor, klidně se s ním pohádám, ale budu si ho vážit. V případě pilota není za co si ho vážit, proto že píše smyšlené pohádky. Tak že až zavítám na web zabývajícím se pohádkami na dobrou noc a najdu tam příspěvek od pilota, vážit si ho začnu. Tady, ale ode mne nic takového nečekej. Tady je to o F1.13

                  + 4 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Slimák

    194.213.42.XXX
    Trest Jsem moc zvědavej jestli bude ty ty ty, nebo baci baci 14

    + 8 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    90.180.29.XXX
    Nechapu Nechapu, jak to ze v takove veci tribunal nerozhodne mnohem drive, je to docela akutni a takhle to opravdu muze znehodnotit celej sampionat.

    + 7 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Co je na tom nepochopitelného? Takhle to ve světě F1 chodí. Když potřebují někoho vytáhnout na výsluní, pravidly se nikdo příliš nezabývá. Podobně odstartoval sedminásobný mistr světa svoji sbírku titulů. Když už si i vrabci na střeše cvrlikali o systému kontroly trakce umístěném v jeho voze, odhodlali se komisaři skontrolovat Benetton. Pamatuji se, že byl okolo toho tenkrát šrumec, neb je zaměstnanci stáje nechtěli k vozu pustit a tak si museli vyřizovat "povolení" u vedení. No a po jeho získání už našli jen ukrytý software, který systém řídil. Schumacher dal čestné slovo, že to nikdy nepoužíval a jelo se dál. Ve stejné sezóně dokázali Brawn se Schumacherem licitovat o (ne)udělení trestu za nerespektování černé vlajky skoro půl sezóny, aby nakonec, když už si mysleli, že mají dostatečný náskok, podlehli. Vše vyvrcholilo úmyslným sejmutím Hilla, jež se obešlo bez trestu.
      Když se podívám na historii současnou. Tak přeci i loňské zákazy různých nelegálních prvků a systémů u Red Bullu byly podobným zvýhodněním, které znehodnocovalo celou sezónu. Vždyť RBR vždy min. v jednom závodě požíval výhody, která pak nebyla nikomu umožněna. A těch kauz bylo několik. Ale body získané touto výhodou jim zůstaly.
      A tak bych to shrnul. Někteří si s dodržováním pravidel hlavy nelámou a jiní se snaží pravidla dodržovat. Ale ti druzí pak o jediný bod prohrávají tituly.18

      + 9 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mobil1

        90.177.148.XXX
        V celku souhlasím až na tu poslední větu... Ferrari a striktní dodržování pravidel...??? Tomu snad nevěříš ani ty sám... Ti si hlavy s pravidly nelámou úplně stejně jako celá špička, ale bohužel jim chybí nápady jako RedBullu to je jediný důvod...

        + 11 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mobil1

          90.177.148.XXX
          Moc se mi líbí ty mínusy ;-) fakt se musím smát...

          Já jsem taky fanda McL od svých ca 8 let, nedám na ně dopustit, ale dám ruku do ohně za to, že kdyby věděli jak to udělat aby se na to nepřišlo, tak pravidla obejdou bez váhání. Stejně jako všichni ostatní...

          Nebuďte naivní... tady jde především o peníze.

          + 9 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Nenapsal jsem nic o Ferrari. I když to z poslední věty lze vydedukovat. Bylo to spíše myšleno sezonně. Prostě v té určité sezóně ti, kteří pravidla neporušovali na tom tratili, protože se těm, kteří pravidla porušili nic nestalo (nebyli potrestáni). A tak to také dopadne s Mercedesem. Dostanou trest NETREST, který FIA zajistí "vážnost" a který Mercedesu neublíží. Jinak na Ferrari mám naprosto stejný názor, jako ty. Jen bych neřekl, že u Ferrari chybí nápady. Spíš jsou jinak "zařizení" na jejich uskutečňování. Tam své nápady uváděli v život pomocí stálého testování (prakticky za humny). A právě zákaz jim nejvíce "ublížil", protože nemají vychytané k dokonalosti jiné způsoby ověřování funkčnosti svých nápadů.
          Red Bull už od svého vzniku vyvíjel svá auta na jiné "bázi". Podle mne se od Ferrari liší systémem práce, na který si u Ferka teprve museli zvykat.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • pilot

            95.103.179.XXX
            Ta akoze "ina baza" znamena technicky vyvoj vyuzivajuci medze dane pravidlami? No ale to by snad mohli vsetci. Leda, ze by niekde chybala invencia? Ci invencia je nelegalna?

            + 3 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              Nic nechápeš. Já o koze - ty o voze.
              Jiná báze byla myšlena, že Red Bull od začátku vyvíjel a ověřoval svá auta především pomocí počítačových simulací, nebo aero tunelu. Zatímco lidé u Ferrari byli zvyklí na testování. I když samozřejmě měli k dispozici i simulace i tunel.

              + 4 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • XR

        109.81.245.XXX
        Co si mám představit pod pojmem "zakázat nelegální prvek?" Když je prvek nelegální, tak ho nelze zakázat, protože ze své podstaty už nelegální je. Zakázat můžeš pouze prvek, který do té doby nebyl v rozporu s pravidly.

        Tudíž Red Bull těžil z chytrých nápadů, věci neošetřených v pravidlech jako spousta týmů v minulosti - a o tom F1 je, využívat šedé zóny a získat dočasnou výhodu. Red Bull s nelegálním vozem zkrátka loni nezávodil.

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Ano. Jenže v minulosti ony neošetřené věci v pravidlech zůstaly neošetřeny až do konce sezóny. A tudíž je všichni mohli použít v následujících závodech. Záleželo jen na každém, jak rychle je schopen prvky nasadit na svůj vůz. Ale v případě Red Bullu tomu tak nebylo. Proto píšu o "zákazech nelegálních prvků".
          Jednoduše řečeno. Buď je prvek legální a pak ho nelze od příštího závodu v sezóně zakázat. A nebo legální není a pak za jeho použití musí následovat trest.
          Už chápeš, co jsem tím myslel? v případě Red Bullu docházelo (a nejednou) k zákazu jejich prvků pro ostatní, ale oni za jejich použití nijak potrestáni nebyli.
          A aby sis nemyslel, že útočím na Red Bull. Tak tu prohlašuji, že to není útok na Red Bull, ale na FIA!!!

          + 5 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Nasir

            188.175.176.XXX
            Přesně tak. Navíc oni se vždy hájili slovíčkařením, že měli jiný výklad pravidel. To by se dalo do určité míry tolerovat, ale dost těžko, když se to stane několikrát v sezóně. A že RB slovíčkařil nebo dokonce lhal, je vidět ze způsobu argumentace. Pěkný příklad byl systém chlazení kol, který RB využíval nelegálně i pro aerodynamické účely. Na F1news o tom napsal článek Petr z redakce a klíčový odstavec je tento. Cituji:

            Red Bull tento návrh používá od prvního závodu v Austrálii a argumentuje tím, že přiváděný vzduch je využíván k chlazení ložisek. S tím však FIA nesouhlasí: "Chlazeno je všechno kromě ložisek."

            Jiný slovy FIA zjistila, že obhajoba RB je výmysl. Něco takového nemohlo být obhájeno jako jiný výklad pravidel - to by totiž znamenalo, že inženýři RB jsou blbci, kteří si vlastně nevšimli nebo nevěděli, jak ten systém funguje. A blbci to rozhodně nejsou. Takže nelze nepoložit otázku - proč nebyl RB za tento podvod potrestán?

            + 5 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              Ano to je přesně tak, jak jsem to myslel. Každý, kdo nesleduje F1 od včerejška o těchto "pro ostatní nelegálních" prvcích ví. I to jak to s nimi a Red Bullem bylo po jejich odhalení. Jen příchozí diskutéři z bulvárních webů potřebují do problematiky zasvětit.18 A máš pravdu, že se to tady, na tomto webu, loni rozebíralo, jak v článcích, tak v diskuzích.
              A opravdu neútočím na RBR, ale na komisaře F1 a FIA, kteří jsou ochotni trestat jen někoho, ale své vyvolené nechávají porušovat pravidla bez postihu. Což takto funguje už řadu let.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • anonym

            95.103.179.XXX
            muzes nas uvest do obrazu? Co konkretne myslis, ze Red Bullu zakazali?

            + 3 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Duncan66

              89.103.167.XXX
              treba ty diry v podlaze, ktere neodpovidaly pravidlum. Museli je pro dalsi zavod upravit, ale zadny trest nedostali, presto, ze jim to pridalo nejakou tu tisicinku na kolo a diky tomu mohli ziskat v zavode, ve kterem to pouzili vice bodu. A takovych veci bylo v sezone 2012 nekolik. (doufam, ze zrovna ty diry nemelo Ferrarri 13 )

              + 3 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • pilot

        95.103.179.XXX
        Aj skusis uviest nejaky ten nelegalny prvok RB, ktory znehodnotil celu sezonu? Alebo je to zas len taka "flexifobia"?

        + 1 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          85.193.24.XXX
          Rukou ovládané seřizování zavěšení mezi kvaldou a závodem.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          ...
          Tak např. díry v podlaze před zadními koly; nebo vedení vzduchu přes brzdové kanálky na ráfky; nebo třetí tlumič na přední nápravě a třebas i ono probírané mapování motoru. To vše se objevilo na vozech Red Bullu v loňské sezóně a to vše bylo zakázáno, ale Red Bull potrestán nebyl.
          Příspěvek byl redakčně upraven.

          + 6 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama