DISKUZE K ČLÁNKU Vřava v F1: Mercedes v "tajném" testu Pirelli po závodu v Barceloně ujel přes 1000 km

Mercedes je v Monaku v centru pozornosti nespokojených soupeřů. Ukázalo se, že po posledním závodě v Barceloně ujel v tajném třídenním testu přes 1000 km.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vřava v F1: Mercedes v "tajném" testu Pirelli po závodu v Barceloně ujel přes 1000 km

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 56, poslední 28.05.2013 11:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 18 lidí) 26.05.2013 11:01
Samozřejmě že s letošním autem, proč by to pak… »
» Petr (Hlasovalo 15 lidí) 26.05.2013 11:47
Testovalo se s aktuálním Mercedesem F1 W04, za… »
» Ferda (Hlasovalo 6 lidí) 26.05.2013 12:23
Pokud je tohle pravda, tak se vůbec nedivím, že… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Tomas77

    188.167.72.XXX
    Aspon sa vyjasnuje, kto tie podrazy vo ferrari vymyslal. Ferrari, Lotus pouzili stary monopost, Brawn pouzil novy. To je sakra vyhoda, 1000 km su 2 zavody. Teraz by to mali umoznit vsetkym, aby to bolo ferove. Inak sa to odcinit neda.

    + 18 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Biblbrox

    94.138.104.XXX
    Super MTB, teď pojede elite Dnes koukám na SP MTB. Tam zatím ještě pořád vyhrává ten nejlepší a ne "ekoturisti". Je to u nás v Novém Městě a i vzhledem k počasí to budou super závody. Je jen škoda, že to komentují "stejní" blábolilové jako tomu je v F1, tj. na obrazovce něco a kecá se o něčem jiném a ještě s chybami. .

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    89.24.157.XXX
    To že o tom testu FIA věděla, ještě neznamená že to není křivárna vůči ostatním. Jak by se FIA tvářila, kdyby ostatní týmy na protest nenastoupily k dnešnímu závodu? To by byl ještě větší průser než když před lety v USA závodily pouze tři týmy. Tohle by FIA asi těžko vysvětlovala té smetánce, která se do Monte Carla sjela, proč na trati závodí jenom Rosberg s Hamíkem.11

    + 10 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      Myslím, že kdyby za tím byla křivárna, FIA by (si) to nedovolila. FIA je sice nejvyšší orgán co se týká motorsportu, ale kdyby šlo do tuhého, jsou nad ní ještě civilní soudy a asi těžko by si dovolili udělat něco, co by nebyli schopni u soudu obhájit, takže bych to neviděl tak černě.

      + 1 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • FWMonty

        80.82.145.XXX
        kdyby FIA nepožadovala po Pirelli více atraktivity a zastávek mohli zůstat gumy z roku 201203 Ale né oni chtěli více napětí pneu není dobré a nakonec si to testuje Mercedes na letošním voze02 Cirkus a bordel nic jiného05 02

        + 6 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    89.24.157.XXX
    Pokud je to pravda, tak je to pěkná sviňárna. Teď se ukáže, jestli má FIA koule a dokáže v případě pravdivosti tohoto sdělení adevátně reagovat.

    + 11 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      "FIA však o tomto testu věděla, smlouvy mimo rámec pravidel to umožnily"

      + 3 / − 12

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        89.24.157.XXX
        A ona FIA souhlasila i s tím aby Mercedes použil letošní monopost?

        + 9 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          194.228.11.XXX
          Nevím, ty snad ano? Pouze předpokládám, že o tom věděli, protože jinak by to byl nejspíš jiný cvrkot, ale klidně se mohu mýlit.

          Zaráží mě, jak tady hned všichni přesně ví, co se stalo a kdo a jak z toho těžil, když je zatím většina informací poměrně kusých na nějaké definitivní závěry. Dočkejme času a třeba si nakonec i já od srdce na Mercedes zanadávám. Zatím je ale podle mě příliš brzy zvyšovat si tlak. 03

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Moc tomu nevěřím. Pokud se to opravdu stalo, tak je to na dištanc pro obě strany. A už vůbec nevěřím, že by Mergl k testům dodal současný vůz.

    + 4 / − 18

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      85.237.224.XXX
      Hele, zatím nikdo neví kdo řídil a jaké, jestli vůbec, Mercedes získal data. Když poskytli jen vůz bez pilotů a inženýrů, tak v podstatě o nic nejde

      + 4 / − 13

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Současný vůz se používat nesmí. Pokud propůjčili stejně starý vůz jako lotus, tak je vše v pořádku.

        + 0 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Icewoman

          178.255.168.XXX
          A bez pilotů? Snad se to auto neřídilo samo...

          + 7 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            O pilotech myslím žádné pravidlo neexistuje a ani není známo kdo řídil.

            + 0 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              78.157.160.XXX
              Testovalo se s aktuálním Mercedesem F1 W04, za volantem byli Nico Rosberg a Lewis Hamilton.

              + 15 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Arnoux

                89.24.12.XXX
                Petře můžu se zeptat kdo tuhle informaci pustil ven? Tipnu, že to vyštrachali novináři, nebo je to z oficiálního zdroje? Začínám si myslet, že Pirelli Mercedes tlačí víc než je zdrávo.Testovat pneu s letošním autem a se závodními piloty je fakt síla.
                Podle mně je ale problém Mercedesu ve váze paliva před startem a ne v gumách samotných.Proto se jim nedaří a nepodaří tohle vyřešit bez změny konstrukce auta.
                Testovat za zády ostatních je ale vrcholně nesportovní.
                02

                + 8 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Petr

                  Petr

                  78.157.160.XXX
                  V tomto případě svůj zdroj nechci jmenovat, teď už o tom píšou všichni, takže to je jedno a snad nám to nevěřící tomášové (kteří baští pohádky o tom, že Kimi musí změnit helmu, že zakryl Hunta a podobné nesmysly z bulváru) už uvěří. Ostatně se ten test odehrál na okruhu v Barceloně, takže zas tak "tajné" to udělat nelze.

                  Problém Mercedesu je komplexnější, samozřejmě že to bez redesignu spravit nejde. Do Monaka ale přivezli novou převodovku. Resp. novou nemůžou nasadit, aby nebyli penalizování, ale na titanovou skříň nasadili karbonový nástavec pro změnu zavěšení, změnila se jeho geometrie, nyní je tužší, takže by jim to mělo pomoct. V Monaku se to ale vzhledem k charakteristice okruhu nedozvíme, degradace i opotřebení budou nízké.. až v Kanadě.

                  + 6 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Arnoux

                    89.24.12.XXX
                    Dík.Samozřejmě jsem nemyslel konkrétně, šlo mi jen kdo se tím pochlubil.
                    Sleduju F1 přes 30 let a za tu dobu bylo ve stejném problému jako Mercedes mnoho stájí.Např.Renault RE 20 Turbo s mým oblíbencem za volantem nebylo možné donutit s plnou nádrží ke slušným jízdním vlastnostem.Teprve po vyjetí nádrže se auto probralo.Stejné problémy měly snad vždy staré Lotusy.Takže z toho usuzuju,že Medvěd trpí tímhle problémem.Když ho pozoruješ v kvaldě, tak se chová užasně na brzdách a následný výjezd ze zatáčky je bez chyby.Jak vezmou "plnou" je to jiné auto a všechno špatně.
                    Je to můj odhad, ale podle času který se s tím trápí si myslím,že je správný.

                    + 2 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Pokud je tohle pravda, tak se vůbec nedivím, že je kolem toho takový rozruch.
                Nechápu jak tohle mohla FIA dovolit.
                Taky nechápu jak se kontrolují dnešní pravidla a současné omezení rozpočtů a dalších pravidel, když nejsou schopní uhlídat ani vozy testují s jinou firmou.

                + 6 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • erdedy

                erdedy

                195.91.13.XXX
                Ahoj.

                Neni tak davno, co som pisal, ze by som sa nedivil, keby za tym bolo nieco... Bolo to pod clankom o Totovom "ferovom priznani" v suvislosti s ich pneu-problemom.

                A uz je to tu... 02 02 02

                Priznavam hned na zaciatok - to je voda na moj mlyn!

                Mal som tu pripraveny omnoho "horsi" prispevok, ale nakoniec sa uspokojim len s: "dakujeme" a pozdravujeme trojcipych podvodnickov na cele s Rossom aj jeho dalsimi "dvanastimi mesiacikami"!02

                Vsetko samozrejme za predpokladu, ze to je na beton.03

                Vyzera, ze ano... 02 02 02

                + 3 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama