DISKUZE K ČLÁNKU Alonso: Red Bull přišel o svou dominanci, proto si stěžuje na pneumatiky. Vettel reaguje

Podle Fernanda Alonsa si Red Bull letos na pneumatiky neustále stěžuje kvůli tomu, protože ve Formuli 1 přišel o svou dominantní pozici.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso: Red Bull přišel o svou dominanci, proto si stěžuje na pneumatiky. Vettel reaguje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 25.05.2013 13:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 18 lidí) 23.05.2013 08:34
Vettel to řekl přesně. Hadrrelli jsou šmejdy pro… »
» Petr (Hlasovalo 6 lidí) 23.05.2013 12:44
Nejspíše nedopatřením, pokud jsi nebyl vulgární… »
» Ferda (Hlasovali 4 lidé) 23.05.2013 13:54
Ten název "Hadrrelli" jsem nevymyslel… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    93.99.87.XXX
    snadno vyhrává? Tím snadným vítězstvím myslel Alonso loňský titul? Jak v jeho podání vypadá vyrovnaný šampionát, když ho loni RB vyhrál snadno? 11

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.40.65.XXX
    fiat kontra RB chceli znicit RB tak to dohnali na smejdy gumy a nakoniec z toho ostala parodia v pretekoch a nebezpecenstvo zabitia

    + 5 / − 17

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      Aha, takže Pirelli vyrábí pneumatiky na obědnávku Ferrari? Nebo FIA úzce spolupracuje s Ferrari na poražení Red Bullu? Nebo co má znamenat onen "fiat"?

      Jaké nebezpečí zabití je spojené s letošními pneumatikami? Myslíš oddělení běhounu zatímco tlak v neumatice drží nebo klesá pozvolna než dojde k jejímu úplnému rozsalátování? Ale jdi!

      Viz slova sport. ředitele FI: [odkaz na stránku]

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.255.168.XXX
    Spousta řečí o ničem. Lidé od FIA ani z týmů ani od Pirelli nemají křišťálovou kouli, aby předem věděli, kam je neprobádaná cesta zavede. Uvědom si, že takhle krvavé požadavky na vlastnosti pneumatik tu nikdy v minulosti nebyly a Pirelli byl jediný výrobce, který na to měl koule a šel s kůží na trh. Nadávat Pirelli je ještě větší ubožárna než nadávat Michelinu za zpackané Indy 2005.

    Letošní pneumatiky si mohly týmy vyzkoušet už loni v Brazílii (kdy v minulosti někdo vyšel týmům takhle vstříc?) a nikdo proti nim nic nenamítal. V předsezónních testech byla dost zima, aby se plně projevily všechny vlastnosti všech směsí nových pneumatik, ale to není chyba Pirelli.

    Fakt je ten, že když už jednou sezóna s takovými pneumatikami začala, musí se dojet a jediné přípustné změny jsou bezpečnostní. Komu se to nelíbí, vřele mu doporučuju přestat F1 sledovat. To je totiž jediné, na co všichni, co se okolo F1 motají, opravdu reagují. Pokles diváckého zájmu = míň peněz = problémy se začnou řešit, viz 2004/2005.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    95.102.61.XXX
    Nikto nejde na 100% Nikto nejde na 100% pocas celych pretekov.

    Kazdy ide na usporu pneumatik / a nie na 100% co da auto. Skor by som povedal, kazdy ide co daju pneumatiky, v takom pomere aby fungovali co najdlhsie a Lotusu to ide asi najlepsie.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jake

    78.108.97.XXX
    A dřív to správné bylo? Je zajímavý, že "není správné", když Hamilton dostal kolo. Ale že se to Red Bullu dřív líbilo a hodilo, když se to samé stalo Ferrari v závodě, kde před přezutím bojovali o bednu... Děje se to dlouhodobě, ale najednou je v tom mega problém, asi právě proto, že se to taky jednou konečně děje Red Bullu.

    + 30 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      193.245.34.XXX
      Nevim, kde maji v RB problem, nikde prece neni psano, ze vyhrava auto s nejlepsim managementem gum, stejne jako ze nevyhrava auto s nejlepsi aerodynamikou. Zrejme si nespocitali dobre, co je vyhodnejsi, jestli piplat aerodynamiku, nebo zachazeni s pneumatikama.
      Kazdy jde ale k cili jinou cestou a ocividne RB letos nesel zkratkou, jako v minulych sezonach, trochu se zamotal u kaucukovniku a najednou vidi, ze souperi jsou bliz, nebo i dal, nez by se jim libilo.

      + 18 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001285

      uzivatel001285

      213.151.92.XXX
      vytrhnout cast prohlaseni z kontextu je snadne. zapomnel jste ve svem rozhorceni zminit tu druhou cast, totiz, ze ham as alo drzel. tedy auto rychlost ma, ale pneu jsou tak moc zasahujici faktor, ze rozhoduji az o tolik (o to jedno kolo)

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Inkognito

        78.157.167.XXX
        Pneumatiky mají stejné. Rozdíl je ve voze či jezdeckém stylu, ale více ve voze!

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Tímy sú zákazníci,.. ...a Pirelli je dodavateľ, preto ak tímy reklamujú nie dobrú výkonnosť a kvalitu pneumatík a FIA dala súhlas na úpravu kôli dodržaniu bezpečnosti, tak pneumatiky by sa mali uraviť tak, aby sa dalo na nich závodiť.

    + 3 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      Omyl! Pneumatiky by se měly upravit tak, aby splňovaly bezpečnostní požadavky. Aby se na nich dalo závodit, se mohou upravit až pro příští sezónu. Letos už jsou karty rozdané a znovu je míchat je nesportovní a ekonomicky nesmyslné.

      + 21 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.255.168.XXX
    Všichni jezdci si stěžují, ale nářky z Red Bullu jsou přecejen slyšet o dost víc, ergo konečně to, co všichni vědí, řekl někdo s insiderů na plnou pusu. Alonso prostě trefil hřebíček na hlavičku. Ostatně když vidím výsledky kvalifikací a pak závodů, nejvíc by měl řvát Mercedes, no ne?

    Na druhou stranu na tom není nic divného nebo špatného. Možná pláčou trochu hlasitěji, než se někomu může líbit, ale divnější by rozhodně bylo, kdyby mlčeli.

    Abych to vzal ze všech stran, velice mile mě překvapí, jestli z Red Bullu někdo zaujme podobný postoj jako Wolff: "...jsem dostatečně sportovní na to, abych řekl, že my zkrátka musíme přizpůsobit auto pneumatikám." To by si u mě opravdu šplhli. 04

    + 31 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Vettel to řekl přesně. Hadrrelli jsou šmejdy pro všechny, jen některé týmy s nimi mají o trochu menší problémy.

    + 18 / − 36

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Stanly01

      146.119.129.XXX
      Nechapen, ako ti moze dat niekto minus k tvojmu komentaru. Je to cista pravda. Momentalne ma najlepsie auto Alonso a Ferrari. Jasne to ukazuji aj vysledky Massy. Nemyslim si, ze je to len pneumatikami. Pokia sa zlepsia parametre pneu, tak to pomoze vsetkym vozom... Na druhej strane mozno uvidime viac akcie a nie setrenie pneu!11

      + 8 / − 13

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.255.168.XXX
        Např. já mu dal mínus za "Hadrrelli". Ferda neustále, opakovaně jak kolovrátek kope do výrobce, který jen plní zadání a je evidentní, že se opravdu snaží vyjít požadavkům FIA i týmů co nejvíc vstříc. Už se to tu rozebíralo snad stokrát, nedávno i v nějakém článku zaznělo, že pro žádného výrobce gum není problém udělat supertvrdou pneu, která by vydržela hned několik závodů, ale Ferda a jemu podobní si prostě pořád melou svou. Takže i když má ve zbytku víceméně pravdu, na plus to fakt není.

        Asi takhle - když se někdo chová jako debil, nebudu ho v tom podporovat i kdyby měl pravdu sebevětší, rozumíme si? 03

        + 28 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • AAA

          147.229.208.XXX
          Určite si spravili skvelú reklamu, keď ich teraz nikto nenazve inak ako hadrreli. Tí najlepší mali rozum keď sa rozhodli nepodielať na tejto maškaráde a radšej z F1 odísť.

          + 3 / − 18

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.41.140.XXX
          Vazena redakcia!
          Zaujimalo by ma, ci sa moj prispevok (ktory este cca pred pol hodinkou bol na tomto mieste) stratil nejakym nedopatrenim technickeho razu, alebo ci bol redakcne odstraneny, a potom by som rad vedel preco.
          Nie som si vedomy, ze by sa akymkolvek sposobom priecil etike, akokolvek narusal SLUSNU komunikaciu alebo nebodaj bol akokolvek vulgarny! Nepredpokladam ani, ze by prekazkou na jeho ponechanie na stranke bola slovencina bez diakritiky, s ktorou tu bezne nie je ziaden problem. Lebo jedinym moznym dovodom na jeho vedome odstranenie mi pripada nesuhlas s vyslovenym nazorom a zmazanie povazujem za hruby prejav cenzury, nehodny stranky f1news.autoroad.cz
          Vopred dakujem za Vase stanovisko.

          + 0 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            109.81.245.XXX
            Nejspíše nedopatřením, pokud jsi nebyl vulgární, jak píšeš..
            Jinak ti dám radu, pokud příště budeš chtít od někoho z redakce nějakou odpověď, podepiš se! Stovky anonymů, kterým ani nestojíme za to, aby se podepsali, ale něco by chtěli, budeme ignorovat.

            + 6 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • pilot

              178.41.140.XXX
              Nemam problemy s identitou. Svoje prispevky podpisujem nickom "pilot". Nemam problemy s identitou, ale reagoval som na anonymny prispevok (inac tiez prekvapeny, ze ich je tu take mnozstvo) a rozhodol som sa na anoanyma anonymne :-) Potom uz aj reakcia na zmazanie tak pokracovala... Takze sa ospravedlnujem za anonymny dopyt, ale zaujalo ma to zmazanie nazoru na problemy Pirelli " nedopatřením " ;-)

              + 2 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Petr

                Petr

                109.81.245.XXX
                V pohodě. Neříkám, že vulgární či rasistické příspěvky nemažeme, ale proti Pirelli tady teď nadává kdekdo, je to taková hloupá móda, tohle není důvod mazat (viz náš kodex diskuse).

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama