DISKUZE K ČLÁNKU Alonso: Red Bull přišel o svou dominanci, proto si stěžuje na pneumatiky. Vettel reaguje
Podle Fernanda Alonsa si Red Bull letos na pneumatiky neustále stěžuje kvůli tomu, protože ve Formuli 1 přišel o svou dominantní pozici.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Alonso: Red Bull přišel o svou dominanci, proto si stěžuje na pneumatiky. Vettel reaguje
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
anonym
12:37 24.05.2013 178.255.168.XXXAha, takže Pirelli vyrábí pneumatiky na obědnávku Ferrari? Nebo FIA úzce spolupracuje s Ferrari na poražení Red Bullu? Nebo co má znamenat onen "fiat"?
Jaké nebezpečí zabití je spojené s letošními pneumatikami? Myslíš oddělení běhounu zatímco tlak v neumatice drží nebo klesá pozvolna než dojde k jejímu úplnému rozsalátování? Ale jdi!
Viz slova sport. ředitele FI: [odkaz na stránku]
-
-
anonym
11:58 23.05.2013 178.255.168.XXXSpousta řečí o ničem. Lidé od FIA ani z týmů ani od Pirelli nemají křišťálovou kouli, aby předem věděli, kam je neprobádaná cesta zavede. Uvědom si, že takhle krvavé požadavky na vlastnosti pneumatik tu nikdy v minulosti nebyly a Pirelli byl jediný výrobce, který na to měl koule a šel s kůží na trh. Nadávat Pirelli je ještě větší ubožárna než nadávat Michelinu za zpackané Indy 2005.
Letošní pneumatiky si mohly týmy vyzkoušet už loni v Brazílii (kdy v minulosti někdo vyšel týmům takhle vstříc?) a nikdo proti nim nic nenamítal. V předsezónních testech byla dost zima, aby se plně projevily všechny vlastnosti všech směsí nových pneumatik, ale to není chyba Pirelli.
Fakt je ten, že když už jednou sezóna s takovými pneumatikami začala, musí se dojet a jediné přípustné změny jsou bezpečnostní. Komu se to nelíbí, vřele mu doporučuju přestat F1 sledovat. To je totiž jediné, na co všichni, co se okolo F1 motají, opravdu reagují. Pokles diváckého zájmu = míň peněz = problémy se začnou řešit, viz 2004/2005. -
anonym
10:28 23.05.2013 95.102.61.XXXNikto nejde na 100% Nikto nejde na 100% pocas celych pretekov.
Kazdy ide na usporu pneumatik / a nie na 100% co da auto. Skor by som povedal, kazdy ide co daju pneumatiky, v takom pomere aby fungovali co najdlhsie a Lotusu to ide asi najlepsie. -
Jake
09:49 23.05.2013 78.108.97.XXXA dřív to správné bylo? Je zajímavý, že "není správné", když Hamilton dostal kolo. Ale že se to Red Bullu dřív líbilo a hodilo, když se to samé stalo Ferrari v závodě, kde před přezutím bojovali o bednu... Děje se to dlouhodobě, ale najednou je v tom mega problém, asi právě proto, že se to taky jednou konečně děje Red Bullu.-
anonym
10:19 23.05.2013 193.245.34.XXXNevim, kde maji v RB problem, nikde prece neni psano, ze vyhrava auto s nejlepsim managementem gum, stejne jako ze nevyhrava auto s nejlepsi aerodynamikou. Zrejme si nespocitali dobre, co je vyhodnejsi, jestli piplat aerodynamiku, nebo zachazeni s pneumatikama.
Kazdy jde ale k cili jinou cestou a ocividne RB letos nesel zkratkou, jako v minulych sezonach, trochu se zamotal u kaucukovniku a najednou vidi, ze souperi jsou bliz, nebo i dal, nez by se jim libilo. -
uzivatel001285
17:23 23.05.2013 213.151.92.XXXvytrhnout cast prohlaseni z kontextu je snadne. zapomnel jste ve svem rozhorceni zminit tu druhou cast, totiz, ze ham as alo drzel. tedy auto rychlost ma, ale pneu jsou tak moc zasahujici faktor, ze rozhoduji az o tolik (o to jedno kolo)
-
-
-
anonym
08:55 23.05.2013 178.255.168.XXXVšichni jezdci si stěžují, ale nářky z Red Bullu jsou přecejen slyšet o dost víc, ergo konečně to, co všichni vědí, řekl někdo s insiderů na plnou pusu. Alonso prostě trefil hřebíček na hlavičku. Ostatně když vidím výsledky kvalifikací a pak závodů, nejvíc by měl řvát Mercedes, no ne?
Na druhou stranu na tom není nic divného nebo špatného. Možná pláčou trochu hlasitěji, než se někomu může líbit, ale divnější by rozhodně bylo, kdyby mlčeli.
Abych to vzal ze všech stran, velice mile mě překvapí, jestli z Red Bullu někdo zaujme podobný postoj jako Wolff: "...jsem dostatečně sportovní na to, abych řekl, že my zkrátka musíme přizpůsobit auto pneumatikám." To by si u mě opravdu šplhli. -
-
Stanly01
09:41 23.05.2013 146.119.129.XXXNechapen, ako ti moze dat niekto minus k tvojmu komentaru. Je to cista pravda. Momentalne ma najlepsie auto Alonso a Ferrari. Jasne to ukazuji aj vysledky Massy. Nemyslim si, ze je to len pneumatikami. Pokia sa zlepsia parametre pneu, tak to pomoze vsetkym vozom... Na druhej strane mozno uvidime viac akcie a nie setrenie pneu!-
anonym
09:58 23.05.2013 178.255.168.XXXNapř. já mu dal mínus za "Hadrrelli". Ferda neustále, opakovaně jak kolovrátek kope do výrobce, který jen plní zadání a je evidentní, že se opravdu snaží vyjít požadavkům FIA i týmů co nejvíc vstříc. Už se to tu rozebíralo snad stokrát, nedávno i v nějakém článku zaznělo, že pro žádného výrobce gum není problém udělat supertvrdou pneu, která by vydržela hned několik závodů, ale Ferda a jemu podobní si prostě pořád melou svou. Takže i když má ve zbytku víceméně pravdu, na plus to fakt není.
Asi takhle - když se někdo chová jako debil, nebudu ho v tom podporovat i kdyby měl pravdu sebevětší, rozumíme si?-
anonym
12:35 23.05.2013 178.41.140.XXXVazena redakcia!
Zaujimalo by ma, ci sa moj prispevok (ktory este cca pred pol hodinkou bol na tomto mieste) stratil nejakym nedopatrenim technickeho razu, alebo ci bol redakcne odstraneny, a potom by som rad vedel preco.
Nie som si vedomy, ze by sa akymkolvek sposobom priecil etike, akokolvek narusal SLUSNU komunikaciu alebo nebodaj bol akokolvek vulgarny! Nepredpokladam ani, ze by prekazkou na jeho ponechanie na stranke bola slovencina bez diakritiky, s ktorou tu bezne nie je ziaden problem. Lebo jedinym moznym dovodom na jeho vedome odstranenie mi pripada nesuhlas s vyslovenym nazorom a zmazanie povazujem za hruby prejav cenzury, nehodny stranky f1news.autoroad.cz
Vopred dakujem za Vase stanovisko.-
Petr
12:44 23.05.2013 109.81.245.XXXNejspíše nedopatřením, pokud jsi nebyl vulgární, jak píšeš..
Jinak ti dám radu, pokud příště budeš chtít od někoho z redakce nějakou odpověď, podepiš se! Stovky anonymů, kterým ani nestojíme za to, aby se podepsali, ale něco by chtěli, budeme ignorovat.-
pilot
13:06 23.05.2013 178.41.140.XXXNemam problemy s identitou. Svoje prispevky podpisujem nickom "pilot". Nemam problemy s identitou, ale reagoval som na anonymny prispevok (inac tiez prekvapeny, ze ich je tu take mnozstvo) a rozhodol som sa na anoanyma anonymne :-) Potom uz aj reakcia na zmazanie tak pokracovala... Takze sa ospravedlnujem za anonymny dopyt, ale zaujalo ma to zmazanie nazoru na problemy Pirelli " nedopatřením " ;-)
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek