DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli změní zřejmě jen zadní pneumatiky, Räikkönen nejezdí jen na 80 %

Pirelli od VC Kanady změní pneumatiky, po výhradách ze strany FIA dojde k menší změně. Kimi Räikkönen i tak nevěří, že dojde k nějaké velké změně v rozložení sil. Každá větší změna by totiž byla neférová.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pirelli změní zřejmě jen zadní pneumatiky, Räikkönen nejezdí jen na 80 %

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 24.05.2013 09:18 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001331 (Hlasovalo 20 lidí) 22.05.2013 23:48
Jen bych se chtěl zeptat jestli ta nuda před… »
» erdedy (Hlasovalo 14 lidí) 22.05.2013 23:58
Ano, presne o to co pises sa snazia ti, co im… »
» erdedy (Hlasovali 5 lidé) 23.05.2013 09:52
... a sme doma... 04 Ja mam v pr.. casy v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • wrt

    80.239.243.XXX
    . Kimi má proste šťastie na auto. Veľmi pochybujem, že by urobil viac ako Michal Schumacher, keď ho bez problému predbiehali druhotriedni jazdci.

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Nakoniec to s tou úpravou pneumatík bude ako správa z rádia Jerevan,.. ...že budú upravovať nie tie 1:1, ale tie 3:5. 18

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001000

    uzivatel001000

    46.39.185.XXX
    Myslím, že Kimi to vystihl úplně přesně... Doposud to bylo tak, že limitní byla pouze výkonnost vozu. V letošní sezóně se k tomu přidaly velkou mírou i gumy. Celý problém je v tom, že ne všichni tuto skutečnost jsou schopní přijmout.

    Ohledně oddělování běhounu - částečně si myslím, že problémy pramení i z přetěžování těch gum ze strany týmů. Snaží se na trati zůstat co nejdéle a tím pádem k tomu dochází. Ano, již se prokázalo, že k těmto problémům mohlo dojít najetím na nějaké úlomky, ale upřímně si myslím, že samotné úlomky za tyto problémy nemůžou.

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      "Doposud to bylo tak, že limitní byla pouze výkonnost vozu."

      To bych si dovolil poopravit. Jednak se šetřilo i v předchozích letech, ale hlavně i dávno předtím, byť to třeba nebylo tak výrazné jako teď. Už jsem to tu dřív psal, ale opakování je matkou moudrosti, takže znovu: např. takový "profesor" Prost uměl získávat výhodu nad soupeři tím, že pošetřil pneumatiky s těžkým vozem a mohl je tak víc ždímat, když byl lehký. To se bavíme o době někdy před čtvrt stoletím, kdy se, stejně jako v posledních letech, nesmělo dotankovávat. Takže tvrzení, že doposud to bylo tak a teď je to najednou úplně jinak, je liché.

      Jinak souhlas.

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Biblbrox

    94.138.104.XXX
    Ruská ruleta - delaminace pneu Bylo by zajímavé, kdyby nějaká začala opět závodit a ve třetině závodu by to zabalila, protože by ji došly pneumatiky. Mám ale dojem, že se bude s pneumatikami tak dlouho blbnout, až se na závody bude dívat jenom Pirelli nebo se někdo zabije. V Monaku bude na to celkem šance. Dívat se ale stejně nebudu, eko mě nezajímá. Příští rok to snad bude o už o něčem jiném. Pirelli zkrachuje, protože kdo by so koupil pneu, které se delaminatují a vydrží 3 kola.

    + 3 / − 21

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001331

      uzivatel001331

      93.92.49.XXX
      Jen bych se chtěl zeptat jestli ta nuda před Pirelli tě zajímala víc. Mě se teda rozhodně víc líbí současné závody.

      + 20 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • zeto

        85.71.36.XXX
        Já se klidně přiznám, že mě to taky díky Pir a DRS prostě nebaví. To prostě nejsou závody hodné F1.

        + 3 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mynona

          165.72.200.XXX
          Já se taky přidávám. I když na to stejně čumím, tak mě nebaví koukat na auta, která jezdí tak pomalu. Letos jsem si poprvé v životě u závodu na chvíli zdřimnul.

          + 3 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • XR

            109.81.245.XXX
            Žasnu, jak lidé rychle zapomínají...

            + 10 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              178.255.168.XXX
              Svatá pravda! Možná byli v první půli minulé dekády moc mladí, aby u TV usínali. Já se přiznám, že v 2002 jsem klimbnul snad u každého druhého závodu a v 2004 jsem někdy před polovinou sezóny přestal sledovat F1 úplně.

              + 6 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • zeto

                85.71.36.XXX
                Právě, že mladý už dávno nejsem a pamatuji opravdu dost. Ano, nadvláda MSch a Ferr byla z velké části nuda, ale pokud se na trati předjíždělo, byl to alespoň boj. Dnes přezují o 3 kola později, zapnou DRS a frrrr, jako po dálnici v rychlejším pruhu. Ano, fanoušci si stěžovali, že se málo předjíždí, ale tohle, to je hnus. Ještě by mohli namontovat blinkry a bylo by to dokonalé.

                + 3 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  178.255.168.XXX
                  No právě, pokud... Jinak ale je fakt, že letos už jsem taky klimbnul. 19

                  Nicméně přestože jsou teď závody hodně eko a občas je to pěkná bramboračka, pořád jsou pro běžného diváka mnohem zajímavější než většina závodů mezi 2000 - 2004.

                  + 4 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • zeto

              85.71.36.XXX
              Spíš mám pocit, že někteří zapomněli, jak vypadaly závody F1. Tedy - jak vypadá závodění vůbec.

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                178.255.168.XXX
                Řekl bych, že problém bude spíš v tom, že hledáš v F1 něco, co v ní sice kdysi bylo, ale s pravděpodobností hraničící s jistotou už se to nikdy nevrátí. Čisté závodění bylo v F1 naposledy někdy na začátku 70. let. Teď je to v první řadě obchod. Jestli chceš čisté závodění, samotného mě mrzí, že to říkám, ale musíš se poohlédnout po jiné disciplíně. 07

                + 3 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • zeto

            85.71.36.XXX
            Já na to taky koukám, ale teď naposledy se mi stalo totéž - asi na půl hodiny jsem usnul.05

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      78.99.206.XXX
      Ano, presne o to co pises sa snazia ti, co im gumy nefunguju - vyvolat dojem "prisernej pomalosti" a ked to nezabera, tak "skutocne" obavy o bezpecnost.

      Ze sa oddeluje behun, je sice pravda a teoreticky by mohla vzniknut nejaka kolizia.
      Ale povedzme si otvorene:

      - na akej trati sa to stalo doteraz? Odpoved znie: na ktorej su extremne namahane. (Barcelona a svojim sposobom aj Bahrain) Stale sa hovori (hlavne) o Barcelone, ze je extremne narocna na gumy.
      Ci zrazu je to nejaka novinka? Nie! Vzdy to tak bolo!

      - je Monako to iste? Nie. Inak by napr. tiez neboli zvolene softy a supersofty.

      Ked to tak zratam od oka - ano, treba asi jemne vylepsit zadne (odstranit strukturalny problem) ale urcite nie samotnu zmes.
      To nema nic spolocne s bezpecnostou - ide len o politiku a jasny vlastny profit.
      Nevidim ziadny dovod na zmenu.

      Posledna vec - Mercedes - oni maju iny problem ako RedBull alebo dalsi. U nich sa nejedna (podla mna) o to iste ako u ostatnych.

      Nic (z vplyvov "vonkajsich") nebrani Mercedesu ist do kvalifikacie s nastavenim "viac na preteky". Tak ako to robia (alebo snazia sa) ostatny.
      Lenze... vyzera to tak, ze Mercedes sa sekol prave v zakladnej filozofii pre dnesne podmienky/pomery - oni vyrobili sice uzasne rychle auto, ale len na jedno kolo a este k tomu s "prazdnou" nadrzou. A vyzera to tak, ze tak skoro to ani nebudu vediet "opravit", zrejme je to uz v zaklade vozu. Takze sudim, ze ich moznosti/rozsah/nejaka skala nastaveni "viac na preteky" su pravdepodobne "prikratke".
      Dam 96:4, ze do toho vstupuje urcite aj ten ich motor (presnejsie - zakonzervovana/e mapa/y z minuleho roku).

      P.S.: tym netvrdim, ze ma bavi hodinu pozerat tri kola v kvalde. Ale priznam sa, kaslem na to, podstatna je pre mna nedela.03

      + 14 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mynona

        165.72.200.XXX
        Ten tvůj "dojem prisernej pomalosti", není jen dojem, stačí se podívat na časy kol v závodě a porovnat si to třeba s GP2.

        Mercedes minulý závod nezajel v trénincích jediné rychlé kolo, takže tvá rada ohledně preference nastavení na závod je trošku jako radit maratónci, aby neběžel na začátku tak rychle, že se brzy unaví.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.255.168.XXX
          Je tu někdo tak naivní, že si myslel, že se budou v F1 časy na kolo snižovat rok co rok donekonečna? Občas prostě zpomalení, ať už z jakékoliv příčiny, přijít musí. Chápu, že se fandům Michaela mohla líbit jeho jízda na hraně v roce 2004, ale pro fandy ostatních jezdců a týmů to byl dost frustrující ročník a pro běžného TV diváka nejnudnější dvouhodinový pořad, který v té době TV stanice vysílaly.

          + 5 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          erdedy

          195.80.165.XXX
          ... a sme doma... 04
          Ja mam v pr.. casy v GP2 - co ja viem? Trebars sa v GP2 natolko zlepsili, ze uz atakuju F1, nie...? 12
          A mimochodom, nedavno tu bola niekde tab. s porovnanim casov z minulych rokov. Zaujimave, ze tam to nebolo "tak zle"...

          A s Mercedesom - tu vobec nejde o to, co jazdili alebo co skusali v treningoch, jasne, ze chceli (skusali) nastavit "viac na preteky". To nijak neodporuje tej mojej "vycucanej" teorii. 03
          Jednoducho sme videli vysledok (toho treningu) v nedelu a ci je "toto" ich zavodne tempo, nema na svedomi Pirelli! Jednoducho maju problem a snazia sa ho/to vyriesit.

          Ked uz spominas maratonca - jemu predsa nikto nic radit nemusi - ved on si velmi dobre vie spocitat, ako ma davkovat svoj vykon aby mu to "vyslo". Stejhne tak napr. cyklista. Ale to sem hadam neptri,ci?

          + 5 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        Fakta: F1 vs GP2 - Monako Nejrychlejší čas Rosberga (F1) včera: 1:14,759 vs. nejrychlejší čas Cecotta (GP2) včera: 1:21,141 min.
        Rozdíl: 6,382 s.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama