DISKUZE K ČLÁNKU McLaren: Výměna turbomotoru po roce bude výzvou, smlouvu s automobilkou jsme potřebovali
Martin Whitmarsh si uvědomuje, že výměna dodavatele turbomotorů po sezóně 2014 bude pro tým náročnou. Podporu velké automobilky však McLaren potřebuje.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren: Výměna turbomotoru po roce bude výzvou, smlouvu s automobilkou jsme potřebovali
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000190
(Hlasovali 3 lidé)
22.05.2013 13:24
Rozhodně správný krok Moc se na ty roky těším… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
eR
14:19 22.05.2013 94.113.56.XXXNo jen aby to pro McL neskončilo blamáží Letos to vypadá na pěkný sešup v poháru konstuktérů, a tedy daleko míň peněz od Bernieho. Základy auta na příští rok, vycházejí z toho letošního (pull rod atd.), takže budou muset opravdu zamakat, aby rok 2014 byl od začátku o dost lepší než letos. A i když to vychytají, tak pro rok zase 2015 změna motoru, může charakteristiku té formule zase změnit. Nemluvě o tom, že pro rok 2015 výrobci své motory upraví podle zkušenosti z roku 2014, které ovšem Honda mít nebude a nasadí motor přímo z továrny bez testů na dráze a vychytaných much.
McLaren je velký tým s velkým rozpočtem, ale takový tým musí končit každý rok v poháru konstruktérů do 3. místa, aby inkasoval dostatek peněz. A tomu, neustálé radikální změny moc nenahrávají. Williams byl taky velkým týmem s velkým rozpočtem, a není to ani tak dávno, ale jak jednou vypadnete ze špičky, začnete mít problém s penězi a bez nich se jen těžko vracíte mezi nejlepší. Budiž to tedy pro McLaren varováním. -
uzivatel000190
13:24 22.05.2013 194.228.20.XXXRozhodně správný krok Moc se na ty roky těším aspoň do té doby než se to zase zmrazí a bude se opravdu vyvíjet motor potažmo celý pohon a ne jen křidélka. Mcl je jasné, že v této době tým bez tovární podpory prakticky nemá šanci na výhru. Nejnovější specifikaci dostává tovární tým a pak až ostatní zákazníci, ale samozřejmě to nese i větší riziko ohledně spolehlivosti.
Ten oblak oleje a zmaření šancí v dobře rozjetém závodě tam podle mě trošku schází. Samozřejmě v přiměřené míře.-
Arnoux
20:15 22.05.2013 89.24.9.XXXJiři to co píšeš ale není pravda.Např.u Renaultu i Mercedesu není rozdíl v dodávaných specifikacích motorů.Jde pouze o rozdíly pro budoucí osazení příslušenstvím.Tedy RB má stejně kvalitní motor jako Lotus nebo Caterham.To bez pochyb.
A kdo trochu déle sleduje F1, tak ví že motor nikdy nic nevyhraje.Číslo 1 je vždy aerodynamika.To by mohl Williams vyprávět.Samozřejmě je ale motor velice důležitou součástí.
Další věcí je to,že Honda bude poskytovat podporu pouze co se týká motorů.Vzhlédla se v modelu Renaultu a jeho zákaznických týmů.Takže pochybuju,že to bude pro MCL nějaký velký rozdíl.Budou muset sehnat balík peněz stejně jako ted.
Honda má nový tovární tým ve WTTC, kde angažovala bývalé piloty F1 Tarquiniho a Monteira, takže můj názor je ten, že jí spíše MCL pomůže financovat tohle, než že Honda bude cpát prachy do MCL.
Jinak ale bude tohle spojení návratem k tradici a historii.To vždy vítám.
-
-
Kapor
10:21 22.05.2013 194.160.178.XXXJa si naopak myslím,.. ...že je to po roku výhodnejšie pre Mclaren, ako keby Honda začínala od r. 2014 od nuly. Takto budú mať porebné dáta a môžu už všetko pripraviť do predsezónnych testov v r. 2015o to výhodnejšie, kedže Mercedes v balíku s pohonnou jednotkou dodáva aj prevodovku, aby im všetko fungovalo bez zbytočných problémov, čoho sa ani pohonné jednotky Mercedesu nevyhnú v r. 2014, lebo sa jedná celkom o novú koncepciu pohonu, ktorá v závodoch nebola overená a preto s ňou nie sú žiadne skúsenosti.-
-
Kapor
11:20 22.05.2013 194.160.178.XXXNavine nie je Mclaren,.. ...ktorý má perfektne prepracovaný program návrhu, nastavenia metódou CFD aj overením v aerotuneli a simulácii na trenažéri, ale nečitateľné pneumatiky Pirelli a ich zmena deformácie a tvaru pevalenia, taktiež rozdielnosť medzi týmy 3.5 a 1:1, čím táto poruchová veličina úplne degraduje sofistikované metódy do úzadia a prim hrá jenoduché a účinné nastavenie podvozku a jeho charakteristiky k aerodynamickému kompromisu základu auta, ako je to u Lotusu, Ferrari a Force Indie. Ostatný sa hold v tomto roku do čierneho netrafili. Život nie je spravodlivý, ako hovorí Bernie. -
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek