DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari a Veľká cena Španielska - štatistiky
Dvanáste víťazstvo pre vzpínajúceho sa koníka vo Veľkej cene Španielska
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari a Veľká cena Španielska - štatistiky
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001327
(Hlasovalo 13 lidí)
13.05.2013 13:20
Docela by mě zajímalo, od jakého ročníku Češi… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
Tomur
21:30 13.05.2013 188.175.121.XXXGoogle translate a je po problému ;-)
Uprostřed už déle vedené obecné debaty o vlivu, který mají pneumatiky Pirelli s agresivnější gumou na souboje šampionátu v roce 2013, vyjádřil Mateschitz svou frustraci. Podle něj snadno zničitelné pneumatiky brání Red Bullu v dosahování lepších výsledků.
Podle redakce časopisu Autosport Mateschitz v neděli večer 45 minut telefonicky hovořil s Berniem Ecclestonem a později tvrdil, že Pirelli zašlo se svými výrobky příliš daleko.
"Každý viděl, co se tam stalo. Toto již více nemá nic společného s závoděním. To je soutěž v managementu pneumatik. Skutečné závody vypadají jinak. V současných podmínkách nejsme schopni dostat to nejlepší ani z aut, ani z jezdců. Neexistuje ani pravá kvalifikace a souboj o první místo na startu, je to jen o šetření pneumatik na závody. Kdybychom měli z auta vytěžit maximum, museli bychom udělat osm až deset zastávek v boxu, v závislosti na trati. "
Mateschitz připouští, že firma Pirelli byla požádána o zpestření šou několika zastávkami v boxech, ale myslí si, že se příliš vzdálila od původního zadání.
"Ano, cílem bylo vnést více vzrušení do závodu pomocí více zastávek v boxech, ale ne tak mnoho. Nyní jsme v odlišné situaci od původního úmyslu. "
Poradce firmy Red Bull pro motosport Helmut Marko se domnívá, že situace s pneumatikami dokonce vnáší obavy o bezpečnost závodů. "Umíte si představit, že opravdu neustále mluvíme našim dvěma jezdcům během závodu, aby si šetřili pneumatiky? Pokaždé musíme nastavení vozu přizpůsobovat aktuálním pneumatikám. Jsem zvědavý, kdy náhle selhání pneumatik způsobí vážné nehody. Existuje riziko, že se tak stane. "
Firma Pirelli v neděli večer přiznala, že barcelonské čtyřzastávkové závody byly krokem vedle a zvažuje provést změny již pro Velkou cenu Velké Británie.
Honorář za překlad prosím adresujte společnosti Google ;-)
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek