DISKUZE K ČLÁNKU Renault o alternátorech, které dodává s motory svým zákaznickým týmům

Rob White z Renaultu hovoří o alternátorech, které dodává v rámci pohonné jednotky Renault všem svým zákazníkům. Jen si vzpomeňme, jaké vloni byly s alternátory problémy...

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault o alternátorech, které dodává s motory svým zákaznickým týmům

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 60, poslední 11.05.2013 14:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 5 lidé) 10.05.2013 15:49
Pak bude muset tedy vyhodnocovat. Pokud si bude… »
» Petr (Hlasovali 4 lidé) 10.05.2013 16:40
Pokud dodržuje pravidla diskuse, pak samozřejmě… »
» erdedy (Hlasovali 4 lidé) 10.05.2013 18:12
Tak aj je to...02 Nic netreba nahlasovat,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • erdedy

                  erdedy

                  91.127.10.XXX
                  Takze to ja som vyletel... A aj teraz 18 18 18 Úžasné.

                  Nie priatelu, TY si nam tu oplzlo vynadal do ... a este do ... a este mne aj do madarov atdatd, ze Ta tusim musel admin zmazat.
                  Nehraj tu kino teraz.03

                  + 3 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  178.23.219.XXX
                  Bohužel další bug na fóru,chtěl jsem ti odpovědět,ale mezi tím to někdo vymazal a mě to pak nešlo odeslat...
                  Škoda no...
                  Ale jinak, co to je za ČSN? Bohužel u nás je přístup k normám velice omezen.
                  Norma je nezávazná není vydána ve sbírce zákonů03

                  + 2 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    78.157.160.XXX
                    Jak bohužel a jak další? Naštěstí tu jeho sprosťárnu vymazali, takže jak bys chtěl odesslat odpověď na něco, co neexistuje? Já si tady žádných bugů ani zmínek o nich nevšiml.

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • anonym

                      178.23.219.XXX
                      Prostě to vymazali,ale je chybou,že na to forum neupozorní při odesílání,jinde to upozorní,že přibudl i nový příspěvek.
                      Třeba bych to vložil i k jinému jeho příspěvku.
                      A pokud bych to bral do detilu, to snad nemuselo být ani proti pravidlům, jediný kdo mohl žádat vymazání byl ERDEDY.
                      Ale to je slovíčkaření 03
                      Při překopání fóra se zvedla celkem velká nevole k tomu co se stalo a navrhlo se dost užitečných věcí. bylo přislíbeno,že se tím bude majitel zabívat,ale mimo pár věcí se nic nezměnilo.
                      Buď nebyla vůle,peníze nebo schopnosti.
                      Dál to nemá cenu rozebírat, rád si tu přečtu stránky,přípěvky, ale to i jinde03

                      + 1 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • anonym

                        78.157.160.XXX
                        Pokud si vzpomínám, tak byly stížnosti na fórum, proto se to tady překopávalo, byla tu strašně nepřehledná vlákna. Po změně byla určitá nevole, ale to byli jednotlivci, drtivá většina byla spokojena. Co si vzpomínám, tak se volalo akorát po profilových obrázcích, z toho, co splněno nebylo - jinak OK. Jasně, že by se dalo leccos vylepšit, ale tys asi snědl nakyslý šťovík, ne? Se ti divím, že sem chodíš - připadá mi, že ti tady všechno leze strašně krkem. Taky chodím i jinam, každý web má něco, tento však má u mě z více důvodů prim.

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • anonym

                          178.23.219.XXX
                          No tak to si asi vzpomínáš špatně.
                          Před změnou žádné veké stížnosti nebyli, vždy je co zlepšovat.
                          Pak přišla změna bez nějakého upozornění, dotazu.
                          Jasně každý si může se svým majetkem nakládat jak chce a může ho utvářet k obzazu svému.
                          Z toho co lidi chtěli,se splnilo zobrazování top příspěvků a možnost čtení příspěvků-vlákno nebo příspěvky v čase.
                          Ve formátu jajé jsou možnosti a jak to funguje to není fórum.
                          Už jenom tím,že se nemusíš registrovat je to hodně unikátní.
                          Šťovík ne, to byli Svija...(reklama(((
                          Ale i šťovík mi chutná 03 občas

                          Rád si tady pročtu,ale to snad neznamená,že nemám právo na svůj názor.
                          Pokud by jsi byl přihlášen, třeba bych věděl o koho jde z jiného fora.
                          Takhle ne a nemám chuť zkoušet identifikovat číkoli PC
                          Fakt nic ve zlém,ale za tu dobu se mohlo něco zlepšit, na tom se třeba shodneme?

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • anonym

                            78.157.160.XXX
                            Špatně si možná vzpomínám na to, kdo chtěl vylepšovat, ale na nedostatek stížnosti na staré fórum ne. Sám jsem patřil mezi ty, kteří volali po změně, protože mě děsně iritovalo.. vzpomeň si, jak to dlouho načítalo stránky a jak bylo nepřehledné.. takže já jsem změnu vítal a spousta lidí se mnou.

                            To, že se nemusíš registrovat, je obrovská výhoda, všichni to chtěli zachovat - nechápu, proč by to měli zamykat pouze pro registrované, to bych se jim na to tady vykašlal. Já to beru jako velkou výhodu. Stěžoval si na to snad jediný člověk tehdy. Ano, není to klasické fórum - to tady bylo a nikdo tam nepřispíval, není divu, že s tím praštili.. tohle je diskuse pod články, mě stačí, kdyby mi něco vadilo, asi bych jim napsal, vím, že na to reagovali.

                            Určitě máš právo na svůj názor a nevšiml jsem si, že by ti je někdo upíral. Je zvláštní, že zrovna ty po mně chceš, abych se přihlásil, ale sám píšeš jako anonym. 12 Zlepšovat je vždycky co, na tom se s tebou shodnu, to jo. 03 Na druhou stranu tohle máme zatím stále zadarmo, na občasné gramatické chyby velmi slušnou kvalitu.

                            + 1 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                        • ladys

                          ladys

                          178.23.219.XXX
                          Pokud jsi chodil i dříve jinam, tak si určitě vzpomínáš i na Tomyše?
                          Dodnes nechápu, jak ho mohli vybrat do TV-jedině jednooký králem
                          Petr je daleko lepší, snad nebude následovat jeho cestu
                          Občas je i horší

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • anonym

                            78.157.160.XXX
                            Vzpomínám. Psal dobře, ale jako komentátor podle mě moc dobrý není, protože selhává v základech: hloupé vtipky místo sledování dění, bláboly o technice, které evidentně nerozumí. Blbý je, že mu to už pár lidí řeklo, ale on je ignoruje, maximálně jim arogantně vynadá stylem "jaký jsem já borec." A z dobrého webu se stala žumpa, žádný pořádný článek, jenom stručné hloupé překlady - navíc nekompletní, jen stručné výtahy - v diskusích řádí vyšinutá individua a redakci tam na tom žel nezáleží.

                            + 1 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
    • anonym

      89.190.61.XXX
      Tak ta zenerka je dobrá03 , ale je pravda, že v tom článku je prd o tom, co se tomu altíku stalo.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Zenerka ti odpojí aj barériu od nabíjačky,.. ...keď je batéria nabitá, ale existujú aj iné spôsoby, na to som čakal, nie na to, či mám rozum. Ak vieš riešenie, ako to tam je riešené, tak ho prezraď. Nenechaj sa prosiť. 11

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          89.190.61.XXX
          Asi tak, že ten altík má nějakou regulaci výkonu a nebude přebíjet nabitou baterku. Ty asi nevíš, co je
          u altíku budící vinutí a regulátor. Zenerkou bys asi altík, kterej má nějakých 50-100A neureguloval. Altík bude určitě mít inteligentní řízeni a dobíjet přednostně při brždění a odpojovat se při akceleraci, tak jak je to čím dál běžnější v sériovce.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Ja som hovoril,.. ...ak si dobre pamätám o ochrane batérie, ktorú Zenerova dioda odpojí, ak je ión-lítiová batéria nabitá na menovité napatieka a nie regulácii nabíjania veľlosťou nabíjacieho prúdu ako to rozoberáš ty. Lebo ja som hovoril o jablkách a ty o chlupatých švestkách. Buď si si to zle prečítal, alebo si to nepochopil. 08

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kapor

              194.160.178.XXX
              Oprava : menovité napätie.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                89.190.61.XXX
                Li-ion baterka se nabíjí do 80% normálně proudem a zbytek se hlídá jmenovitý napětí. Přečti si něco o zenerově diodě, abys věděl, že zenerka nic odpojit nemůže. Zenerka funguje na pricipu nedestruktivního průrazu v závěrným směru a využívá se toho, že při proměnným proudu je na jejích svorkách přibližně stejný napětí, takže samotnou zenerkou nic neodpojíš, musel bys ju mít zapojenou v komparátoru.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • erdedy

                  erdedy

                  91.127.10.XXX
                  Vidim, ze stale rozoberate
                  Vidis sam, ten "nastvany pan" bude donekonecna trepat a podcenovat Ta... Pretoze len "ON" tomu jediny rozumie. Uz zrejme chapes, o com bol moj "podpich" na zaciatku debaty.
                  Kedze ma netrapia jeho vedomosti ale stve jeho spravanie, (asi su v RedBulle/Renaulte/Magneti padli na hlavu, ze?) skusim napisat nieco k tomu aj ja, ok? (bez dovolenia a nie tak odborne)

                  Takze:
                  Co je zenerka vies, to preskocim.
                  On nema na mysli jednu Zenerku ale tzv. obmedzovac resp. balancer (na principe zenerky).
                  Princip je v podstate uplne jednoduchy:
                  prebytocny nabijaci prud sa premeni v teplo. Typicky - k clanku je pripojeny vykonovy tranzistor, ktory je ovladany/otvarany prave prebytocnym napätim (to co je navyse od referencneho -> daneho zenerkou/prip. "nastavitelnou zenerkou").
                  Nevyhoda pouzitia v F1 je hned jasna - teplo a hlavne v stave nabitej baterie je prave vylucene teplo najvyssie=odber je najvyssi (strata na zariadeni). Zataz na alternator s tym pevne suvisi. To uz ale vsetko viac/menej (skoro) povedal.

                  Kedze sa nebavime o nejakej vojenskej technike (kde "sere-pes" na nejake zbytkove teplo, vsak sa konecne vojaci v zime ohreju...) ale o "najsofistikovanejsich" rieseniach v F1 (poistenych na x-krat ako v lietadlach), je viac ako pravdepodobne, ze nejaky mikroprocesor/lepsie povedane samotna riadiaca jednotka, po uplnom nabiti clankov jednoducho odpoji zataz/system od napajania!!! Nic "jednodussie" ani spravit nemoze!
                  Je jedno ci sa pouzije nejaky A/D prevodnik pri merani alebo aky algoritmus, proste to system spravi a tym to hasne.
                  Na pochopenie nemusis mat doktorat z elektrotechniky.

                  A este jeden NAJPODSTATNEJSI DETAIL - vzhladom na to, ze sa rekuperacny system KERS/baterie nabijaju VLASTNYM motorgeneratorom resp. systemom, NIE "inkriminovanym" ALTERNATOROM!!!!! o ktorom pojednava clanok, je tato debata (s nim) uplne mimo! Bodka.

                  (Sorry za chyby)03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    89.190.61.XXX
                    Tak na nabíjení li-ion baterky jsme se shodli, ale myslím, že mluvíme o obyč, provozní baterce a ne o kersu, určitě taky bude li-ion, těžko bude v f1 olovo.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • erdedy

                      erdedy

                      91.127.10.XXX
                      Ok, beriem spät posledny odstavec, zviedlo ma k tomu zrejme (zas jeho) tvrdenie v prvom povodnom prispevku o uskladneni v bateriach.

                      Vsetko ostatne plati (pre jeho "zenerku") a plati aj to, ze v RedBulle atdatd. nesedia ziadny poseroutkovia ale extra odbornici.
                      A nakoniec - vobec to nemusi znamenat, ze pouzivaju prave tento sposob. Ale to je jedno.03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Kolize Sainze s Pérezem v Baku

Sainz a Pérez se vzájemně obviňují z kolize, komisaři mají jasno + VIDEO

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Oscar Piastri se dočkal vítězství díky vlastnímu dobrému výkonu (ilustrační foto)

GP ÁZERBAJDŽÁNU: Piastri ustál Leclercovy ataky, Monačan ani napočtvrté nezúročil pole-position

Lewis Hamilton v závodě v Austrálii

Lewise Hamiltona na startovním roštu v Baku neuvidíme

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama