DISKUZE K ČLÁNKU Renault o alternátorech, které dodává s motory svým zákaznickým týmům
Rob White z Renaultu hovoří o alternátorech, které dodává v rámci pohonné jednotky Renault všem svým zákazníkům. Jen si vzpomeňme, jaké vloni byly s alternátory problémy...
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault o alternátorech, které dodává s motory svým zákaznickým týmům
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
anonym
20:12 10.05.2013 178.23.219.XXXBohužel další bug na fóru,chtěl jsem ti odpovědět,ale mezi tím to někdo vymazal a mě to pak nešlo odeslat...
Škoda no...
Ale jinak, co to je za ČSN? Bohužel u nás je přístup k normám velice omezen.
Norma je nezávazná není vydána ve sbírce zákonů-
-
anonym
20:41 10.05.2013 178.23.219.XXXProstě to vymazali,ale je chybou,že na to forum neupozorní při odesílání,jinde to upozorní,že přibudl i nový příspěvek.
Třeba bych to vložil i k jinému jeho příspěvku.
A pokud bych to bral do detilu, to snad nemuselo být ani proti pravidlům, jediný kdo mohl žádat vymazání byl ERDEDY.
Ale to je slovíčkaření
Při překopání fóra se zvedla celkem velká nevole k tomu co se stalo a navrhlo se dost užitečných věcí. bylo přislíbeno,že se tím bude majitel zabívat,ale mimo pár věcí se nic nezměnilo.
Buď nebyla vůle,peníze nebo schopnosti.
Dál to nemá cenu rozebírat, rád si tu přečtu stránky,přípěvky, ale to i jinde-
anonym
20:58 10.05.2013 78.157.160.XXXPokud si vzpomínám, tak byly stížnosti na fórum, proto se to tady překopávalo, byla tu strašně nepřehledná vlákna. Po změně byla určitá nevole, ale to byli jednotlivci, drtivá většina byla spokojena. Co si vzpomínám, tak se volalo akorát po profilových obrázcích, z toho, co splněno nebylo - jinak OK. Jasně, že by se dalo leccos vylepšit, ale tys asi snědl nakyslý šťovík, ne? Se ti divím, že sem chodíš - připadá mi, že ti tady všechno leze strašně krkem. Taky chodím i jinam, každý web má něco, tento však má u mě z více důvodů prim.-
anonym
21:23 10.05.2013 178.23.219.XXXNo tak to si asi vzpomínáš špatně.
Před změnou žádné veké stížnosti nebyli, vždy je co zlepšovat.
Pak přišla změna bez nějakého upozornění, dotazu.
Jasně každý si může se svým majetkem nakládat jak chce a může ho utvářet k obzazu svému.
Z toho co lidi chtěli,se splnilo zobrazování top příspěvků a možnost čtení příspěvků-vlákno nebo příspěvky v čase.
Ve formátu jajé jsou možnosti a jak to funguje to není fórum.
Už jenom tím,že se nemusíš registrovat je to hodně unikátní.
Šťovík ne, to byli Svija...(reklama(((
Ale i šťovík mi chutná občas
Rád si tady pročtu,ale to snad neznamená,že nemám právo na svůj názor.
Pokud by jsi byl přihlášen, třeba bych věděl o koho jde z jiného fora.
Takhle ne a nemám chuť zkoušet identifikovat číkoli PC
Fakt nic ve zlém,ale za tu dobu se mohlo něco zlepšit, na tom se třeba shodneme?-
anonym
21:39 10.05.2013 78.157.160.XXXŠpatně si možná vzpomínám na to, kdo chtěl vylepšovat, ale na nedostatek stížnosti na staré fórum ne. Sám jsem patřil mezi ty, kteří volali po změně, protože mě děsně iritovalo.. vzpomeň si, jak to dlouho načítalo stránky a jak bylo nepřehledné.. takže já jsem změnu vítal a spousta lidí se mnou.
To, že se nemusíš registrovat, je obrovská výhoda, všichni to chtěli zachovat - nechápu, proč by to měli zamykat pouze pro registrované, to bych se jim na to tady vykašlal. Já to beru jako velkou výhodu. Stěžoval si na to snad jediný člověk tehdy. Ano, není to klasické fórum - to tady bylo a nikdo tam nepřispíval, není divu, že s tím praštili.. tohle je diskuse pod články, mě stačí, kdyby mi něco vadilo, asi bych jim napsal, vím, že na to reagovali.
Určitě máš právo na svůj názor a nevšiml jsem si, že by ti je někdo upíral. Je zvláštní, že zrovna ty po mně chceš, abych se přihlásil, ale sám píšeš jako anonym. Zlepšovat je vždycky co, na tom se s tebou shodnu, to jo. Na druhou stranu tohle máme zatím stále zadarmo, na občasné gramatické chyby velmi slušnou kvalitu.
-
-
-
anonym
22:03 10.05.2013 78.157.160.XXXVzpomínám. Psal dobře, ale jako komentátor podle mě moc dobrý není, protože selhává v základech: hloupé vtipky místo sledování dění, bláboly o technice, které evidentně nerozumí. Blbý je, že mu to už pár lidí řeklo, ale on je ignoruje, maximálně jim arogantně vynadá stylem "jaký jsem já borec." A z dobrého webu se stala žumpa, žádný pořádný článek, jenom stručné hloupé překlady - navíc nekompletní, jen stručné výtahy - v diskusích řádí vyšinutá individua a redakci tam na tom žel nezáleží. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
anonym
01:53 11.05.2013 89.190.61.XXXAsi tak, že ten altík má nějakou regulaci výkonu a nebude přebíjet nabitou baterku. Ty asi nevíš, co je
u altíku budící vinutí a regulátor. Zenerkou bys asi altík, kterej má nějakých 50-100A neureguloval. Altík bude určitě mít inteligentní řízeni a dobíjet přednostně při brždění a odpojovat se při akceleraci, tak jak je to čím dál běžnější v sériovce.-
Kapor
09:33 11.05.2013 194.160.178.XXXJa som hovoril,.. ...ak si dobre pamätám o ochrane batérie, ktorú Zenerova dioda odpojí, ak je ión-lítiová batéria nabitá na menovité napatieka a nie regulácii nabíjania veľlosťou nabíjacieho prúdu ako to rozoberáš ty. Lebo ja som hovoril o jablkách a ty o chlupatých švestkách. Buď si si to zle prečítal, alebo si to nepochopil.-
-
anonym
12:19 11.05.2013 89.190.61.XXXLi-ion baterka se nabíjí do 80% normálně proudem a zbytek se hlídá jmenovitý napětí. Přečti si něco o zenerově diodě, abys věděl, že zenerka nic odpojit nemůže. Zenerka funguje na pricipu nedestruktivního průrazu v závěrným směru a využívá se toho, že při proměnným proudu je na jejích svorkách přibližně stejný napětí, takže samotnou zenerkou nic neodpojíš, musel bys ju mít zapojenou v komparátoru.-
erdedy
12:29 11.05.2013 91.127.10.XXXVidim, ze stale rozoberate
Vidis sam, ten "nastvany pan" bude donekonecna trepat a podcenovat Ta... Pretoze len "ON" tomu jediny rozumie. Uz zrejme chapes, o com bol moj "podpich" na zaciatku debaty.
Kedze ma netrapia jeho vedomosti ale stve jeho spravanie, (asi su v RedBulle/Renaulte/Magneti padli na hlavu, ze?) skusim napisat nieco k tomu aj ja, ok? (bez dovolenia a nie tak odborne)
Takze:
Co je zenerka vies, to preskocim.
On nema na mysli jednu Zenerku ale tzv. obmedzovac resp. balancer (na principe zenerky).
Princip je v podstate uplne jednoduchy:
prebytocny nabijaci prud sa premeni v teplo. Typicky - k clanku je pripojeny vykonovy tranzistor, ktory je ovladany/otvarany prave prebytocnym napätim (to co je navyse od referencneho -> daneho zenerkou/prip. "nastavitelnou zenerkou").
Nevyhoda pouzitia v F1 je hned jasna - teplo a hlavne v stave nabitej baterie je prave vylucene teplo najvyssie=odber je najvyssi (strata na zariadeni). Zataz na alternator s tym pevne suvisi. To uz ale vsetko viac/menej (skoro) povedal.
Kedze sa nebavime o nejakej vojenskej technike (kde "sere-pes" na nejake zbytkove teplo, vsak sa konecne vojaci v zime ohreju...) ale o "najsofistikovanejsich" rieseniach v F1 (poistenych na x-krat ako v lietadlach), je viac ako pravdepodobne, ze nejaky mikroprocesor/lepsie povedane samotna riadiaca jednotka, po uplnom nabiti clankov jednoducho odpoji zataz/system od napajania!!! Nic "jednodussie" ani spravit nemoze!
Je jedno ci sa pouzije nejaky A/D prevodnik pri merani alebo aky algoritmus, proste to system spravi a tym to hasne.
Na pochopenie nemusis mat doktorat z elektrotechniky.
A este jeden NAJPODSTATNEJSI DETAIL - vzhladom na to, ze sa rekuperacny system KERS/baterie nabijaju VLASTNYM motorgeneratorom resp. systemom, NIE "inkriminovanym" ALTERNATOROM!!!!! o ktorom pojednava clanok, je tato debata (s nim) uplne mimo! Bodka.
(Sorry za chyby)-
-
erdedy
14:37 11.05.2013 91.127.10.XXXOk, beriem spät posledny odstavec, zviedlo ma k tomu zrejme (zas jeho) tvrdenie v prvom povodnom prispevku o uskladneni v bateriach.
Vsetko ostatne plati (pre jeho "zenerku") a plati aj to, ze v RedBulle atdatd. nesedia ziadny poseroutkovia ale extra odbornici.
A nakoniec - vobec to nemusi znamenat, ze pouzivaju prave tento sposob. Ale to je jedno.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 22.9.2024
GP Singapuru62 kol (306.143 km)
Singapur
-
Pátek
- 1. Trénink (11:30 - 12:30)
- 2. Trénink (15:00 - 16:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (11:30 - 12:30)
- Kvalifikace (15:00)
-
Neděle
- Závod (14:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek