DISKUZE K ČLÁNKU Týmy v hlasování zamítly návrh Ferrari prahnoucí po návratu testování během sezóny

Testování v průběhu závodní sezóny se nevrátí - týmy byly proti jeho opětovnému zavedení, které se neúnavně snaží prosadit Ferrari.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Týmy v hlasování zamítly návrh Ferrari prahnoucí po návratu testování během sezóny

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 10.05.2013 07:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» armyk (Hlasovali 5 lidé) 09.05.2013 16:54
Problém je, že testování si mohou dovolit jen … »
» Skull55 (Hlasovali 5 lidé) 09.05.2013 19:42
Ať dělají co chtějí. Já bych testování povolil.… »
» uzivatel000792 (Hlasoval 1 člověk) 09.05.2013 22:51
To je vtipne. Najprv povies, ze na to maju cca… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • wrt

    80.239.243.XXX
    . Auto je na to, aby jazdilo. Mali by zakázať tunely a kontrolovať to rovnako prísne, ako sa teraz kontroluje testovanie na trati. Možno by to bolo lacnejšie.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mynona

    86.49.34.XXX
    A co tunel ? A co tunel, ten je snad levnej ? Co dát x dnů pro testování a tunel a jak s nimi naloží a v jakém poměru nechť nechají na každém z týmů ?

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Skull55

    Skull55

    147.229.210.XXX
    Ať dělají co chtějí. Já bych testování povolil. Pokud mají na testování na dráze tak ať testují. Pokud ne tak mají stále aktuální metody návrhu. Pokud si mohu dovolit testovat na dráze tak plus pro mě, pokud ne pak mám jinou alternativu.

    Osobně stále nedokážu pochopit snahy o omezení výdajů týmů. Pokud si dokážou vydělat tak ať utrácí. Peníze se mají točit a díky tomu také funguje ekonomika.

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • armyk

    armyk

    37.221.248.XXX
    Problém je, že testování si mohou dovolit jen cca 3 týmy. Zbytek by na to neměl, možná i měl, každopádně by byli v nevýhodě. Na druhou stranu co dělaj v F1 když nemaj peníze?
    Osobně bych byl pro zmírněná pravidel max 100kg paliva na závod, zbytek si udělejte podle sebe) - nastartovalo by to podle mě obrovský rozvoj nových technologií a vylepšování těch dosavadních.

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000792

      uzivatel000792

      88.212.36.XXX
      To je vtipne. Najprv povies, ze na to maju cca 3 timy a potom ostatnych zhodis, ze co tam robia ak na to peniaze nemaju... Takze budeme radi ak v F1 ostanu cca 3 timy?03

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Qay

    212.108.4.XXX
    a příští tejden můžou zase všichni brečet že to bez testování nejde. A těch pár milionů navíc pro tým F1 neni velká položka. A pokud jsou týmy, pro které to problém je, tak platí staré a otřepané "bez peněz do hospody ( či do F1) nelez!!!"
    v téhle snaze o obnovení sezónních testů Ferrari fandím. bez ohledu na to, že to dělají hlavně pro sebe

    + 7 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja sa Lucovi ani nečudujem,... ...lebo metóda CDF a aerotunel s modelom 3:5 dávajú len približné výsledky a je s tým spústa práce, lebo najprv treba vykonať korelácie medzi CFD a aerotunelom a potom to porovnať s pedsezónymi testami a nakoniec to nie je to, čo od toho očakávajú, lebo zmenšené pneumatiky sa deformujú inak, ako tie 1:1, na čo doplatil v tejto sezóne najviac Mclaren, lebo išiel cestou, ktorá práve berie do úvahy túto skutočnosť a zrahu hop a je tu zrada a začiatok sezóny je definitívne v prdeli. Nie je to teda nič povzbudivé ak uvážime, že Ferrari má za humnom komplet testovaciu dráhu o dĺžke závodného okruhu, ktorá je ich a môžu na nej testovať do roztrhania tela, pričom iné tímy dráhu nevlastnia a museli by si ju prenajímať, čo nie je vôbec lacné. Preto sa Lucovi ani nečudujem, že je pre testovanie zapálený a jediný odhodlaný bojovník, lebo v prípade, že by sa to dalo vrátiť, tak by tam určite testovali potom Sauber aj spolu s Marusiou, možno za simbilický poplatok a možno aj za viac. 18

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama