DISKUZE K ČLÁNKU Týmy v hlasování zamítly návrh Ferrari prahnoucí po návratu testování během sezóny
Testování v průběhu závodní sezóny se nevrátí - týmy byly proti jeho opětovnému zavedení, které se neúnavně snaží prosadit Ferrari.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Týmy v hlasování zamítly návrh Ferrari prahnoucí po návratu testování během sezóny
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000792
(Hlasoval 1 člověk)
09.05.2013 22:51
To je vtipne. Najprv povies, ze na to maju cca… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Skull55
19:42 09.05.2013 147.229.210.XXXAť dělají co chtějí. Já bych testování povolil. Pokud mají na testování na dráze tak ať testují. Pokud ne tak mají stále aktuální metody návrhu. Pokud si mohu dovolit testovat na dráze tak plus pro mě, pokud ne pak mám jinou alternativu.
Osobně stále nedokážu pochopit snahy o omezení výdajů týmů. Pokud si dokážou vydělat tak ať utrácí. Peníze se mají točit a díky tomu také funguje ekonomika. -
armyk
16:54 09.05.2013 37.221.248.XXXProblém je, že testování si mohou dovolit jen cca 3 týmy. Zbytek by na to neměl, možná i měl, každopádně by byli v nevýhodě. Na druhou stranu co dělaj v F1 když nemaj peníze?
Osobně bych byl pro zmírněná pravidel max 100kg paliva na závod, zbytek si udělejte podle sebe) - nastartovalo by to podle mě obrovský rozvoj nových technologií a vylepšování těch dosavadních.-
uzivatel000792
22:51 09.05.2013 88.212.36.XXXTo je vtipne. Najprv povies, ze na to maju cca 3 timy a potom ostatnych zhodis, ze co tam robia ak na to peniaze nemaju... Takze budeme radi ak v F1 ostanu cca 3 timy?
-
-
Qay
16:47 09.05.2013 212.108.4.XXXa příští tejden můžou zase všichni brečet že to bez testování nejde. A těch pár milionů navíc pro tým F1 neni velká položka. A pokud jsou týmy, pro které to problém je, tak platí staré a otřepané "bez peněz do hospody ( či do F1) nelez!!!"
v téhle snaze o obnovení sezónních testů Ferrari fandím. bez ohledu na to, že to dělají hlavně pro sebe -
Kapor
15:52 09.05.2013 194.160.178.XXXJa sa Lucovi ani nečudujem,... ...lebo metóda CDF a aerotunel s modelom 3:5 dávajú len približné výsledky a je s tým spústa práce, lebo najprv treba vykonať korelácie medzi CFD a aerotunelom a potom to porovnať s pedsezónymi testami a nakoniec to nie je to, čo od toho očakávajú, lebo zmenšené pneumatiky sa deformujú inak, ako tie 1:1, na čo doplatil v tejto sezóne najviac Mclaren, lebo išiel cestou, ktorá práve berie do úvahy túto skutočnosť a zrahu hop a je tu zrada a začiatok sezóny je definitívne v prdeli. Nie je to teda nič povzbudivé ak uvážime, že Ferrari má za humnom komplet testovaciu dráhu o dĺžke závodného okruhu, ktorá je ich a môžu na nej testovať do roztrhania tela, pričom iné tímy dráhu nevlastnia a museli by si ju prenajímať, čo nie je vôbec lacné. Preto sa Lucovi ani nečudujem, že je pre testovanie zapálený a jediný odhodlaný bojovník, lebo v prípade, že by sa to dalo vrátiť, tak by tam určite testovali potom Sauber aj spolu s Marusiou, možno za simbilický poplatok a možno aj za viac.
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek