DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull se rozešel s loňským dodavatelem alternátorů Magneti Marelli

Podle italských médií se Red Bull definitivně rozešel se svým dodavatelem poruchových alternátorů - se společností Magneti Marelli.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull se rozešel s loňským dodavatelem alternátorů Magneti Marelli

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 37, poslední 04.05.2013 09:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 13 lidí) 02.05.2013 12:52
Uprimne? Neprajem nikomu poruchu ale budem sa… »
» erdedy (Hlasovalo 6 lidí) 02.05.2013 14:51
a co tak plastikovy alternator pre RB9 03 »
» erdedy (Hlasovali 4 lidé) 02.05.2013 21:05
? Oni uz nieco stratili...?04 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • anonym

                88.101.170.XXX
                Každý má jiné zkušenosti..
                Spíš je to o štěstí, v těch kvantech co to vyrábí,jsou občas vadné kusy.

                Občas se něco nepovede třeba jako Laguna II,ale i tam mělo pár lidí štěstí na dobré kusy 03

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • erdedy

                  erdedy

                  91.127.0.XXX
                  Tak od r.2004 to uz nebol taky pruser. Tie predtym, to bolo vážne vážne.03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • gtz

                    88.100.224.XXX
                    No naše stará Laguna byla myslím r.v. 2002 a v roce 2005 jsem s ním zůstal stát v Praze ve špičce. Altík prostě nechtěl jet dál. Nakonec roztlačení a musel jsem parkovat vždy čumákem z kopce, abych to nastartoval. Nakonec se u nás v Brně dal nějaký repass (Bosch) a to auto se s ním pak prodávalo a neudělal nic.
                    No já jsem měl skoro vždy Německé auta a koncernové Opel (Astra, Vectra, Zafira) měly altíky a baterky od Bosche a no problém. Jediný problém co jsem zaznamenal bylo něco s ŘJ, ale o tom jsem věděl, když jsem Vectru tehdy kupoval. Nakonec se ukázalo, že nebyl problém v ŘJ, ale v pamětěch pro ŘJ (nějaký německý amatér použil -S- paměti do 1.6 motoru Vectry), ale to je historie tak někdy kolem 1992.
                    Firemní Fiony no to byl děs a běs - altíky v zimě měly hodně problém, baterky od Fiatu dtto., celkem hodně odcházely palivové a vodní pumpy (italské díly).
                    Ono to je u sériovek kus od kusu ...

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • erdedy

                      erdedy

                      91.127.12.XXX
                      Kazdy ma nejake muchy, niekto viac/menej.

                      Inak mam za to, ze po roku 2000 celkovo auta (snad mimo japoncov) sli hodne dole s kvalitou. Niektore znacky sa ale "zobudili" skor ci neskor. Ostatne potom po tlaku prave tych prvsich.

                      Dnes by som nemal problem zrejme kupit skoro "hocico"... Nemyslim tym nejaky Zaporožec, ak nahodou maju novy model...06

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • gtz

                        88.100.224.XXX
                        No já jsem měl Vectru (r.v. 1991) kterou jsem kupoval jako ojetou v Německu v 1994 a byla v pohodě , měl jsem ji do 2003 kdy jsem kupoval Astru. Oba modely pohoda, klid, celkem žádná rez. Občas si z rodiny půjčím Zafiru B a nezaznamenal jsem nějaké problémy.
                        No kamarád je věrný Fordům a to co píšeš mi i potvrdil, kvalita i u větších a dražších modelů šla hodně dolů.
                        Zaporožec ... hmmm , ten měl jeden známý (nevím zda to byl Zaporožec), to byl ten model co mohl i do vody (vzadu to mělo vrtule). On si ho kupoval přímo v Rusku když tam byl na montáži. Jako na toto slušné auto, ale jinak nic moc.
                        Starší auta šly celkem rozumně dát do kupy a dnešní tam je to celkem brutus něco řešit (např. jen výměna světla u nějakých modelů VW nebo i v KIA).

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • erdedy

                          erdedy

                          91.127.12.XXX
                          ja som nastastie nemusel ten Zaporozec riadit (nastastie som vtedy nemal este tolko rokov). Stacilo mi, ked som sa v nom parkrat viezol...04 Bol to jeden s toho ich nepreberneho mnozstva variant, s krytkou/dierou pod spolujadzcovymi nohami, k loveniu ryb (trebars na Ladošskom jazere...) 18 Na stredovom paneli to malo trojpolohovy prepinac (dodnes neviem, ci doma na kolene dorobeny alebo original) na smerovky apod.12
                          Zo sovietskej produkcie som sa zviezol v kadecom, vcitane Čajky. 01

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • gtz

                            88.100.224.XXX
                            Já jsem řídil také hodně aut z sovětské produkce, ale tehdy Lady patřily k tomu lepšímu co se u nás dalo sehnat. Tehdy jsem čekal na 2104 Combi a nakonec jsem se spokojil s naší Š120GLS.
                            Jak jsem psal známý ho kupoval když tam byl na montáži a tehdy si vzal ten model co umí jezdit po řece (vášnivý rybář). Pár krát jsem s ním jel a pokaždé jsem si myslel, že se určitě utopíme.
                            No nakonec to auto prodal nějakému Německému sběrateli 04

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        91.127.191.XXX
        Su to plky.03
        Renault im je tak akurat dobry vtedy, ked treba "ihned" oznacit vinnika za zlyhanie.
        Tam vyssie "anonym" o 19:33 presne naznacil, kde bol zrejme problem. 03

        Ale vlastne - ved nech si vyberu koho chcu. Aspon tu nebudeme uz pocuvat, aky je "zly" ten pohon renaultu.04

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • anonym

      80.239.242.XXX
      Dosť blbé stratiť titul kvôli naprosto špičkovej technike.

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        91.127.191.XXX
        ?
        Oni uz nieco stratili...?04

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          80.239.242.XXX
          Pozri článok čo stratili, majú obavu o titul.

          + 2 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            91.127.12.XXX
            18 stratili doveru? Kazdy team sa boji o spolahlivost. Neni pravidlo, ze len s talianskym "komponentom".03
            Ale vravim, nech si tam namontuju co im vyhovuje.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              80.239.242.XXX
              To si asi zle informovaný, dôveru stratili po strate bodov.

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • erdedy

                erdedy

                195.80.165.XXX
                kazdy nieco straca... 04 Minule Fernando predne kridlo napriklad... A pindal nieco? 12 Stratil doveru v pitwall? Ze to moze byt problem v konecnom zuctovani, je viac ako jasne.

                Nie vazne - je mi jedno, co straca/nestraca RedBull. Budem sa o to zaujimat, ked sa zacne srat alternator Lotusu a dalsim co ho pouzivaju. 03

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Nasir

                  188.175.176.XXX
                  No jo, tak někteří na to pindání holt nejsou a jiní pindají za dva, hlavně když nevyhrají. 03
                  Co se alternátorů týč, tak stejně jako ty doufám, že Lotus ví, co dělá. 03

                  + 4 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • anonym

    95.103.216.XXX
    nenechaju sa sabotovat italmi aj tento rok.

    + 8 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Kolize Sainze s Pérezem v Baku

Sainz a Pérez se vzájemně obviňují z kolize, komisaři mají jasno + VIDEO

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Oscar Piastri se dočkal vítězství díky vlastnímu dobrému výkonu (ilustrační foto)

GP ÁZERBAJDŽÁNU: Piastri ustál Leclercovy ataky, Monačan ani napočtvrté nezúročil pole-position

Lewis Hamilton v závodě v Austrálii

Lewise Hamiltona na startovním roštu v Baku neuvidíme

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama