DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull se rozešel s loňským dodavatelem alternátorů Magneti Marelli
Podle italských médií se Red Bull definitivně rozešel se svým dodavatelem poruchových alternátorů - se společností Magneti Marelli.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull se rozešel s loňským dodavatelem alternátorů Magneti Marelli
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
gtz
16:41 03.05.2013 88.100.224.XXXNo naše stará Laguna byla myslím r.v. 2002 a v roce 2005 jsem s ním zůstal stát v Praze ve špičce. Altík prostě nechtěl jet dál. Nakonec roztlačení a musel jsem parkovat vždy čumákem z kopce, abych to nastartoval. Nakonec se u nás v Brně dal nějaký repass (Bosch) a to auto se s ním pak prodávalo a neudělal nic.
No já jsem měl skoro vždy Německé auta a koncernové Opel (Astra, Vectra, Zafira) měly altíky a baterky od Bosche a no problém. Jediný problém co jsem zaznamenal bylo něco s ŘJ, ale o tom jsem věděl, když jsem Vectru tehdy kupoval. Nakonec se ukázalo, že nebyl problém v ŘJ, ale v pamětěch pro ŘJ (nějaký německý amatér použil -S- paměti do 1.6 motoru Vectry), ale to je historie tak někdy kolem 1992.
Firemní Fiony no to byl děs a běs - altíky v zimě měly hodně problém, baterky od Fiatu dtto., celkem hodně odcházely palivové a vodní pumpy (italské díly).
Ono to je u sériovek kus od kusu ...-
erdedy
18:09 03.05.2013 91.127.12.XXXKazdy ma nejake muchy, niekto viac/menej.
Inak mam za to, ze po roku 2000 celkovo auta (snad mimo japoncov) sli hodne dole s kvalitou. Niektore znacky sa ale "zobudili" skor ci neskor. Ostatne potom po tlaku prave tych prvsich.
Dnes by som nemal problem zrejme kupit skoro "hocico"... Nemyslim tym nejaky Zaporožec, ak nahodou maju novy model...-
gtz
18:17 03.05.2013 88.100.224.XXXNo já jsem měl Vectru (r.v. 1991) kterou jsem kupoval jako ojetou v Německu v 1994 a byla v pohodě , měl jsem ji do 2003 kdy jsem kupoval Astru. Oba modely pohoda, klid, celkem žádná rez. Občas si z rodiny půjčím Zafiru B a nezaznamenal jsem nějaké problémy.
No kamarád je věrný Fordům a to co píšeš mi i potvrdil, kvalita i u větších a dražších modelů šla hodně dolů.
Zaporožec ... hmmm , ten měl jeden známý (nevím zda to byl Zaporožec), to byl ten model co mohl i do vody (vzadu to mělo vrtule). On si ho kupoval přímo v Rusku když tam byl na montáži. Jako na toto slušné auto, ale jinak nic moc.
Starší auta šly celkem rozumně dát do kupy a dnešní tam je to celkem brutus něco řešit (např. jen výměna světla u nějakých modelů VW nebo i v KIA).-
erdedy
18:56 03.05.2013 91.127.12.XXXja som nastastie nemusel ten Zaporozec riadit (nastastie som vtedy nemal este tolko rokov). Stacilo mi, ked som sa v nom parkrat viezol... Bol to jeden s toho ich nepreberneho mnozstva variant, s krytkou/dierou pod spolujadzcovymi nohami, k loveniu ryb (trebars na Ladošskom jazere...) Na stredovom paneli to malo trojpolohovy prepinac (dodnes neviem, ci doma na kolene dorobeny alebo original) na smerovky apod.
Zo sovietskej produkcie som sa zviezol v kadecom, vcitane Čajky.-
gtz
21:01 03.05.2013 88.100.224.XXXJá jsem řídil také hodně aut z sovětské produkce, ale tehdy Lady patřily k tomu lepšímu co se u nás dalo sehnat. Tehdy jsem čekal na 2104 Combi a nakonec jsem se spokojil s naší Š120GLS.
Jak jsem psal známý ho kupoval když tam byl na montáži a tehdy si vzal ten model co umí jezdit po řece (vášnivý rybář). Pár krát jsem s ním jel a pokaždé jsem si myslel, že se určitě utopíme.
No nakonec to auto prodal nějakému Německému sběrateli
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
erdedy
21:10 02.05.2013 91.127.191.XXXSu to plky.
Renault im je tak akurat dobry vtedy, ked treba "ihned" oznacit vinnika za zlyhanie.
Tam vyssie "anonym" o 19:33 presne naznacil, kde bol zrejme problem.
Ale vlastne - ved nech si vyberu koho chcu. Aspon tu nebudeme uz pocuvat, aky je "zly" ten pohon renaultu.
-
-
-
-
-
-
-
erdedy
11:10 03.05.2013 195.80.165.XXXkazdy nieco straca... Minule Fernando predne kridlo napriklad... A pindal nieco? Stratil doveru v pitwall? Ze to moze byt problem v konecnom zuctovani, je viac ako jasne.
Nie vazne - je mi jedno, co straca/nestraca RedBull. Budem sa o to zaujimat, ked sa zacne srat alternator Lotusu a dalsim co ho pouzivaju.
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek