DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull se rozešel s loňským dodavatelem alternátorů Magneti Marelli
Podle italských médií se Red Bull definitivně rozešel se svým dodavatelem poruchových alternátorů - se společností Magneti Marelli.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull se rozešel s loňským dodavatelem alternátorů Magneti Marelli
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Kapor
09:32 04.05.2013 194.160.178.XXXÁno je to osvedčená Holanská firma,... ...ktorá má diametrálne väčší záber vo výrobe elektrických strojov a generátorov, pre energetiku a celé spektrum aj iných odberateľov a je len dobre, že Red Bull sa obrátil na tohoto výrobcu, lebo nevedia vyrobiť len alternátor pre monopost F1, ale aj generátor pre veternú elektráreň a nie sú s nimi žiadne potiaže. Magneti Mareli sú proti nim len šuplikanti.
-
-
Kapor
15:44 02.05.2013 194.160.178.XXXBolo to na tíme Red Bull,.. ...a ten rozhodol, či správne, uvidíme. Ak majú od zaťčiatku roku alternátor od firmy TAG, tak zatiaľ poruchu nemali. Bude to iste, kvalitný výrobca. Ak firma Renault poruchy skúmala, už by sa mohla vysloviť, kde bola chyba. Chceme to vedieť !-
-
-
anonym
11:28 03.05.2013 88.101.170.XXXJseš si jistej mysliteli,že používají jenom alternátor a kryt si dávají svůj?
Jseš si jistej,že používají stejný kryt?
Používají stejný systém chlazení??
Třeba měl TAG dost rozumu aby to dodal jako komplet,jak jinak ručit za svůj výrobek.
Dál to nemá s tebou cenu,místo argumentů plky
-
-
-
-
-
-
-
Arnoux
19:55 02.05.2013 89.24.16.XXXUpřimně mi celý článek připadá jako blábol.Renault Sport Tech. je dodavatelem pohonné jednotky RS 27, která ve všech modifikacích obsahuje alternátor MM a za tento i drží záruku, což bylo vidět minulý rok u RB i Lotusu.MM je naprosto špičková technika s dlouhou tradicí v F1 a pochybuju, že by upravce TAG mohl poskytnout komponent lepší a hlavně vyzkoušený v těžkém provozu.Šlo by asi o Bosche, ale osobně nechápu celý smysl, když problém byl vyřešen a od minulého roku jsem nezaregistroval jediný problém s alternátory MM.Spíš to vidím jako další rýpnutí do Italů před další VC.Když si ale vzpomenu na minuloroční KERS vyrobený Red Bullem, tak se tomu musím spíš smát.At radši nechají co funguje.-
-
Arnoux
21:32 02.05.2013 89.24.9.XXXS normálním provozem to asi nemůžeme srovnávat, ale třeba všechny tituly v Rally Lancie Delty,která byla napěchována technikou MM asi dává právo nazývat tohoto výrobce špičkovým a 30 letá historie v motorsportu jak v Rally tak v F1 jistě taky.
Osobně nevím jakou elektroniku používá Merc./MCL, ale tipnul bych si na nějaký převlečený Bosch odvozený z aut DTM.Bude vážit asi 50kg, proto jim to nejede.Tak už aby ho tam RB dal, at může jít Kimi po Barceloně do vedení MS.
-
anonym
22:08 02.05.2013 90.181.29.XXXgtz : Alternátor vozu f-1 nemá pranic společnýho s tím, co maká v autech v provozu, takže nechápu to přirovnání.. Mimochodem kolik altíků MM se ti v autech podělalo..? Nemyslím banalitu v podobě uhlíků, myslím totálku.. Mně ani jeden, naproti tomu třeba od Bosche už nechci ani alternátor, ani starter, a kdyby se dalo v autě nahradit dalších 150 elektronickejch blbůstek s tímhle germánským logem, tak to z fleku udělám.. Nechápu že od nich ještě vůbec nějaká automobilka bere věci-
gtz
22:42 02.05.2013 88.100.224.XXXNo jeden, myslím totálku (na starší Laguně tehdy byla stará 4 roky), na firemních Fiatech jsme s nimi měli také hodně problémů. Nakonec do Laguny se dal nějaký repas Bosch a šlapal dalších 5 let než šlo auto pryč.
No jako soukromé auta používám výhradně Německé značky (Vectra, Astra, Zafira, Passat) a neměl jsem problémy s něčím od nich. No tehdy firemní Fiat měl baterku made in Italy a po 3 letech se měnila za novou. Moje tehdejší Astra měla baterku Bosch a ta vydržela skoro 7 let (nyní má sice jen 11.5V, ale používám ji se solárními články a funguje dodnes - tj. 10 let)-
erdedy
08:43 03.05.2013 195.80.165.XXXMam presne opanu skusenost - mal som "koncernovy" voz a tomu hrali kontrolky diskoteku temer od novoty. Nechal ma v chorvatsku v serpentinach a dalsie zazitky. Ked mi v autorizovanom servise povedali, ze "sa to usadi", tak som cakal este... ale neusadilo sa nic. Nakoniec som navstivil chlapika, co sa v tom zrejme aspon trochu vyzna a ten mi po par hodinach doniesol auto opravene - vymenil alternator - sice "fungoval, ale nie dobre" a bola to vada od vyroby. Zaujimave je, ze pani od diagnostiky, mi uz po osemnastej zastavke chceli rozobrat pol auta/motora. Ale to len tak nokraj.
A uplne naokraj, jednu dalsiu nemecku (ale po skusenosti radsej premiovu) znacku som si vyskusal a tam to bolo este horsie. Sice alternator drzal, ale na tom bolo vkuse asi tak "eine/zwei-störung" za 3mesiace. Blby kus? Mozno...
Div sa svete - po opatreni "blbeho" nepremioveho renaultu, som kvoli blbostiam nebol v servise este nikdy - vlastne este nikdy nic vazne (160tis.), bezne veci vramci kilometraze a stavu nasich ciest - capy, silentbloky... "spotrebak". Vo firme je ich tak 5-6 (jeden ma cca 250tis.) a ani jeden nemal nikdy vaznu poruchu a ani typu "ducharina". Podotykam, ze na nich nechodia prave nejaky "zdrzujuci paprdovia" sedemdesiatkou esiatkou medzimesto... Dobre kusy? Mozno.
Ale kedze sa to netyka F1, tak uz radsej koncim.
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek