DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull se rozešel s loňským dodavatelem alternátorů Magneti Marelli

Podle italských médií se Red Bull definitivně rozešel se svým dodavatelem poruchových alternátorů - se společností Magneti Marelli.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull se rozešel s loňským dodavatelem alternátorů Magneti Marelli

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 37, poslední 04.05.2013 09:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 13 lidí) 02.05.2013 12:52
Uprimne? Neprajem nikomu poruchu ale budem sa… »
» erdedy (Hlasovalo 6 lidí) 02.05.2013 14:51
a co tak plastikovy alternator pre RB9 03 »
» erdedy (Hlasovali 4 lidé) 02.05.2013 21:05
? Oni uz nieco stratili...?04 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    195.218.27.XXX
    Sabotaz Fiatu :-) MM je sucastou holdingu Fiat, cize sestra Ferrari, tak si asi potrebuju rypnut. Nech sa paci. Vela stastia s nemeckou technikou 03

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    195.160.182.XXX
    magneti mareli asi nemalo zaujem problem vyriesit ale riesit.cudujem sa ze redbul a ostatni mali tolko trpezlivosti.TAG je prepojene s porsche mozno to nieco naznacuje

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kapor

      194.160.178.XXX
      Áno je to osvedčená Holanská firma,... ...ktorá má diametrálne väčší záber vo výrobe elektrických strojov a generátorov, pre energetiku a celé spektrum aj iných odberateľov a je len dobre, že Red Bull sa obrátil na tohoto výrobcu, lebo nevedia vyrobiť len alternátor pre monopost F1, ale aj generátor pre veternú elektráreň a nie sú s nimi žiadne potiaže. Magneti Mareli sú proti nim len šuplikanti. 02

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Bolo to na tíme Red Bull,.. ...a ten rozhodol, či správne, uvidíme. Ak majú od zaťčiatku roku alternátor od firmy TAG, tak zatiaľ poruchu nemali. Bude to iste, kvalitný výrobca. Ak firma Renault poruchy skúmala, už by sa mohla vysloviť, kde bola chyba. 14 Chceme to vedieť !

    + 6 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.23.219.XXX
      Už loni proběhla informace,že se alternátor přehřál.
      Obal alternátoru si dělal RB sám,navíc používá jíný typ chlazení.
      Takže kde asi byla chyba....

      + 9 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Prečo sa neprehrieva potom alternátor od firmy TAG,... ..keď je použitý, ten istý obal od REd Bullu, ty mysliteľ ! 18

        + 3 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          88.101.170.XXX
          Jseš si jistej mysliteli,že používají jenom alternátor a kryt si dávají svůj?
          Jseš si jistej,že používají stejný kryt?
          Používají stejný systém chlazení??
          Třeba měl TAG dost rozumu aby to dodal jako komplet,jak jinak ručit za svůj výrobek.
          Dál to nemá s tebou cenu,místo argumentů plky
          20

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Tak isto ako Ferrari chcelo ušetriť na aerotuneli a nakoniec prerobili dva tituly,.. ...tak Magnety Mareli neinvestovalo do novej impregnačky a tam je pes zakopaný. Šplikanti ostanú len šuplikantmi. 18

            + 1 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • wrt

    217.212.230.XXX
    . Alternátorry MM by mali používať všetci aby bola dráma. Podobne ako gumy Pirelli.

    + 5 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.41.17.XXX
      do spickovej kvality F1 musia vstupit firmy vyrabajuce odpad pod plastikom "zdramatizovania" VC 18

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        195.80.165.XXX
        a co tak plastikovy alternator pre RB9 03

        + 6 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.41.63.XXX
          este v poradovniku cakaju eclestoneho polievace travy co budu nahodne striekat vodu na trat len zistili ze v bahraine nemaju vodu tak by museli striekat ropu

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    91.127.36.XXX
    Uprimne? Neprajem nikomu poruchu ale budem sa smiat, ked sa im novy rozsype a Magneti nebude mat ani jeden problem tento rok...12 (teda nielen tento)

    + 13 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Arnoux

      89.24.16.XXX
      Upřimně mi celý článek připadá jako blábol.Renault Sport Tech. je dodavatelem pohonné jednotky RS 27, která ve všech modifikacích obsahuje alternátor MM a za tento i drží záruku, což bylo vidět minulý rok u RB i Lotusu.MM je naprosto špičková technika s dlouhou tradicí v F1 a pochybuju, že by upravce TAG mohl poskytnout komponent lepší a hlavně vyzkoušený v těžkém provozu.Šlo by asi o Bosche, ale osobně nechápu celý smysl, když problém byl vyřešen a od minulého roku jsem nezaregistroval jediný problém s alternátory MM.Spíš to vidím jako další rýpnutí do Italů před další VC.Když si ale vzpomenu na minuloroční KERS vyrobený Red Bullem, tak se tomu musím spíš smát.At radši nechají co funguje.

      + 5 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • gtz

        88.100.224.XXX
        No nevím, pokud MM jsou v běžném silničním provozu více poruchové než u ostatních aut tak nevím zda bych to nazval špičkovým provedením. Nepoužívá alternátory TAG v podobné specifikaci Mercedes/McLaren nebo někdo jiný?

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Arnoux

          89.24.9.XXX
          S normálním provozem to asi nemůžeme srovnávat, ale třeba všechny tituly v Rally Lancie Delty,která byla napěchována technikou MM asi dává právo nazývat tohoto výrobce špičkovým a 30 letá historie v motorsportu jak v Rally tak v F1 jistě taky.
          Osobně nevím jakou elektroniku používá Merc./MCL, ale tipnul bych si na nějaký převlečený Bosch odvozený z aut DTM.Bude vážit asi 50kg, proto jim to nejede.Tak už aby ho tam RB dal, at může jít Kimi po Barceloně do vedení MS.

          03

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          90.181.29.XXX
          gtz : Alternátor vozu f-1 nemá pranic společnýho s tím, co maká v autech v provozu, takže nechápu to přirovnání.. Mimochodem kolik altíků MM se ti v autech podělalo..? Nemyslím banalitu v podobě uhlíků, myslím totálku.. Mně ani jeden, naproti tomu třeba od Bosche už nechci ani alternátor, ani starter, a kdyby se dalo v autě nahradit dalších 150 elektronickejch blbůstek s tímhle germánským logem, tak to z fleku udělám.. Nechápu že od nich ještě vůbec nějaká automobilka bere věci02

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • gtz

            88.100.224.XXX
            No jeden, myslím totálku (na starší Laguně tehdy byla stará 4 roky), na firemních Fiatech jsme s nimi měli také hodně problémů. Nakonec do Laguny se dal nějaký repas Bosch a šlapal dalších 5 let než šlo auto pryč.
            No jako soukromé auta používám výhradně Německé značky (Vectra, Astra, Zafira, Passat) a neměl jsem problémy s něčím od nich. No tehdy firemní Fiat měl baterku made in Italy a po 3 letech se měnila za novou. Moje tehdejší Astra měla baterku Bosch a ta vydržela skoro 7 let (nyní má sice jen 11.5V, ale používám ji se solárními články a funguje dodnes - tj. 10 let)

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • erdedy

              erdedy

              195.80.165.XXX
              Mam presne opanu skusenost - mal som "koncernovy" voz a tomu hrali kontrolky diskoteku temer od novoty. Nechal ma v chorvatsku v serpentinach a dalsie zazitky. Ked mi v autorizovanom servise povedali, ze "sa to usadi", tak som cakal este...06 ale neusadilo sa nic. Nakoniec som navstivil chlapika, co sa v tom zrejme aspon trochu vyzna a ten mi po par hodinach doniesol auto opravene - vymenil alternator - sice "fungoval, ale nie dobre" 03 a bola to vada od vyroby. Zaujimave je, ze pani od diagnostiky, mi uz po osemnastej zastavke chceli rozobrat pol auta/motora. Ale to len tak nokraj.
              A uplne naokraj, jednu dalsiu nemecku (ale po skusenosti radsej premiovu) znacku som si vyskusal a tam to bolo este horsie. Sice alternator drzal, ale na tom bolo vkuse asi tak "eine/zwei-störung" za 3mesiace. Blby kus? Mozno...
              Div sa svete - po opatreni "blbeho" nepremioveho renaultu, som kvoli blbostiam nebol v servise este nikdy - vlastne este nikdy nic vazne (160tis.), bezne veci vramci kilometraze a stavu nasich ciest - capy, silentbloky... "spotrebak". Vo firme je ich tak 5-6 (jeden ma cca 250tis.) a ani jeden nemal nikdy vaznu poruchu a ani typu "ducharina". Podotykam, ze na nich nechodia prave nejaky "zdrzujuci paprdovia" 04 sedemdesiatkou esiatkou medzimesto... Dobre kusy? Mozno.

              Ale kedze sa to netyka F1, tak uz radsej koncim.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Kolize Sainze s Pérezem v Baku

Sainz a Pérez se vzájemně obviňují z kolize, komisaři mají jasno + VIDEO

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Oscar Piastri se dočkal vítězství díky vlastnímu dobrému výkonu (ilustrační foto)

GP ÁZERBAJDŽÁNU: Piastri ustál Leclercovy ataky, Monačan ani napočtvrté nezúročil pole-position

Lewis Hamilton v závodě v Austrálii

Lewise Hamiltona na startovním roštu v Baku neuvidíme

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama