DISKUZE K ČLÁNKU Zmatený Hamilton: Netuším, kde ztrácíme
Zatímco v Číně doslova létal, v Bahrajnu jakoby Lewis Hamilton nemohl najít ztracenou pohodu. V prvním tréninku skončil jako třináctý, když na týmového kolegu Rosberga ztratil více než vteřinu. Nejrychlejší čas, který zajel Brazilec Massa na Ferrari, pak byl ještě o tři desetiny rychlejší.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Zmatený Hamilton: Netuším, kde ztrácíme
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000891
(Hlasovali 2 lidé)
20.04.2013 09:24
Předpokládám, že v Bahrajnu se budou rozpadat … »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000891
09:24 20.04.2013 82.142.106.XXXPředpokládám, že v Bahrajnu se budou rozpadat pneu skoro každému, ale Mercedes na tom bude určitě podobně jako minulý rok.. -
Kapor
08:52 20.04.2013 194.160.178.XXXNo a máme to tu,.. ... a ešte prednedávnom tu básnil o tom, že k pneumatikám nemá výhrady a teraz tu hovorí o veľkom opotrebení, čo si vyžaduje na tomto okruhu veľkú starostlivosť o pneumatiky nielen z hľadiska pilota, aby išiel správnou stopou a nepreťažoval ich, ale aj správnym nastavením systému FRIC, čo nie jevôbec jednoduché, ak uvážime, že počas závodu sa nemení len zaťaženie v závislosti od hmotnosti. Ak adhézia nových pneumatík je lepšia ako tých minuloročných,už nie je potreba taký veľký prítlak, čo jasne vydieť na nastavení Kimiho, ktoré je úplne mäkké, čím pneumaíky nepreťažuje, ale volí aj ideálnu stopu tak, aby bol k nim najšetrnejší, čo sa o Lewisovi povedať nedá. V závode Lewis treba prihliadať nielen na skutočnosť ich nepreťažiť, ale ich aj správne vymienať, lebo čo sa raz pred závodom nastaví s tým jazdí pilot až do konca závodu, preto sa niekedy mechanici trafia ihneď a inokedy ani na viacej pokusov nie. Je to nielen šikovnosť mechanikov a závodníka, ktorý by ich mal ako Lewis usmerniť, lebo on pozná lepšie možnosti auta a tiež ako na zmeny nastavenia reaguje. Preto si myslím, že je namieste, ak sa tím nevie pohnúť ďalej, aby počúval závodníka, čo im hovorí a nastavili mu auto tak ako to vyžaduje, lebo to robí aj Kimi a funguje to spoľahlivo. Dá sa to urobiť len takto, pokus-úspech, alebo omyl a skúšanie a využiie času vo všetkých tréningoch na to, aby sa našlo to správne nastavenie, lebo na rok tu budeme mať už iné autá a možno aj pneumatiky a kolotoč s nastavovaním závodníkov čaká znovu a znovu, či to chcú, alebo nie. Ide len o to, aby správne vedeli pochopiť, aká odozva prináša prestavenie toho či onho prvku a ako to vplýva na jazdné vlastnosti.-
anonym
09:07 20.04.2013 90.180.29.XXXUplne nesouhlasim, myslim ze spravani pneu nema dneska v ruce jezdec, ale predevsim auto, a nehraje ani tak roli co rika jezdec, ale spravne pochopeni konstrukce pneu a vyuzit jej na svem aute. minuly rok byl Perez povazovan za nej setrice, ale ted jede videt ze ne on, ale predevsim auto za to mohlo. Chci jen rici ze chovani pneu spise ovlivnuje auto, jezdec nez se zcela pochopi konstrukce a chovani pneu je na vedlejsi urovni. V tomto Lotus predvedl nej praci, a take si myslim ze to auto Lotusu pro Pirelli hraje svou roli. To neberu jako vytku, jen jako fakt, myslim ze je to pochopitelne, ze vyrobce stavi na nejakem zakladu, a zkouseli to na Lotusu. Prevaha Lotusu ve spravani pneu je enormni, a myslim ze je mozne ze se ji nikdo za celou sezonu nevyrovna, neb chyba muze byt v zakladu vozidla. Nikomu tonto nazor necpu, ale pri objektivnim posouzeni verim ze to dava smysl.-
Kapor
10:30 20.04.2013 194.160.178.XXXMôj príspevok si si zle prečítal a vôbec si ho nepochopil ! Ja som nikde nepísal v mojom príspevku, že jazdec má väčšiu mieru podielu na správnom fungovaní pneumatík ako nastavenie auta, lebo som jasne uviedol, že okrem auta aj jazdec má na to vplyv, čo je pravda. Peréz bol preto v minulom roku jednička, lebo mali v Sauberi najlepšie riešenie prítlaku v spojení s coanda efektom k pneumatikám, ktoré boli iné a vyžadovali si práve vyšší prítlak ako tie tohotoročné. Jazdec má ale hlavné slovo pri nastavení, lebo režim na trati sa nedá nikde nasimulovať a Kimiho názor rešpektujú a vie mechanikov správne usmerniť, lebo je to skúsený jazdec na rozdiel od Romaina a to robí medzi nimi rozdiel, lebo Romain tých svojich usmerniť nevie, navyše nemá tak vytribený jazdecký štýl a nevie voliť optimálnu jazdnú stopu, aby pneumatiky nepreťažoval. Ja som napísal, že nové pneumatiky sú mäkkšie, majú lepšiu adhéziu, preto ani prítlak nemusí byť taký veľký, preto aj odpor je menší a Lotus nemá problém, aby bol rýchly o čom svedčí aj P2. Dedišnosť auta nehrá žiadnu úlohu z toho dôvodu, že auto, ktoré poskytol Lotus Pirelli nemá ešte systém FRIC a preto to netreba dávať do spojitosti s tým, že Lotus má výhodu preto, lebo pneumatiky boli robené na mieru na Lotus. Skôr ako niečo píšeš, si môj príspevok riadne prečítaj a neprekrúcaj to, čo napíšem.
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek