DISKUZE K ČLÁNKU Proč Mercedes v závodech ztrácí? "Dobrá otázka," odpovídá rozpačitý Hamilton

Po startu z prvního místo dojel Lewis Hamilton ve Velké ceně Číny na třetím místě. Cílem projel jen o 2 desetiny sekundy dříve než zle dotírající Sebastian Vettel.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Proč Mercedes v závodech ztrácí? "Dobrá otázka," odpovídá rozpačitý Hamilton

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 15.04.2013 16:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000891 (Hlasovali 4 lidé) 15.04.2013 11:01
2 podiová umístění za sebou! Měli by být rádi!… »
» Duncan66 (Hlasoval 1 člověk) 15.04.2013 10:26
me by zajimalo, jak to myslel Brawn, kdyz po… »
» uzivatel001227 (Hlasoval 1 člověk) 15.04.2013 11:02
...jen jestli to taky není Lewisovým stylem… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000891

    uzivatel000891

    82.142.106.XXX
    2 podiová umístění za sebou! Měli by být rádi! Aspoň já jsem rád, protože na konci minulé sezóny bojovali z Toro Rosso..13

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Thomy

      88.146.2.XXX
      Já sem taky rád, ale jelikož se dneska všechno měří na peníze, tak by neměli být stále spokojeni a dále tlačit na vývoj vozu. Přece jenom tým s takovým rozpočtem..

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • wrt

    80.239.242.XXX
    . Tipujem, že by potrebovali zmenšiť aerodynamický odpor pri zachovaní prítlaku. Teda zmenšiť objem auta (povrch), zvýšiť prítlak difúzora (kasne) a o to znížiť odpor kadejakých aerodynamických plôch.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • XR

      109.81.245.XXX
      Proč myslíš? Jasně, všechno je o aerodynamice, ale rychlost na jedno kolo je dobrá, viz kvalifikace. Kdyby měli tak neefektivní aerodynamiku, Lewis by nevyhrál s náskokem 3 desetin.

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Ten motor to dá na jedno kolo najrýchlejšie,.. ...pri stávajúcej aerodynamike, ktorá ne je v tomto roku vôbec zlá, ale aby to vydržalo celý závod, tak by asi musel viesť viac paliva ako konkurencia. Aj tak sa mi vidí, že Lewis viezol toho viac ako Ferrari, lebo im neunikol s ťažkým autom na začiatku závodu, hoci mal trať volnú a to je náznak toho, že ten motor výkon má, ale aby sa mohol naháňať s konkurenciou, musel by viesť zo sebou väčsí objem pohonných hmôt a to je práve na úkor rýchlosti a ten pravý dôvod, prečo tá závodná rýchlosť nie je práve dobrá, lebo auto je na začiatku ťažšie ako ostatné. Preto sa možno na konci závodu Lewis nenaháňal ani s Kimim, lebo by mu vyšlo palivo a Seba udržal s odretými ušami, preto tie gratulácie od Rossa. Ja si myslím, že na Mercedes nemajú rozhodujúci vplyv práve pneumatiky, ale spotreba a kto chce poraziť Mercedes musí vsadiť na tento fakt. 14

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • wrt

          80.239.243.XXX
          Tiež myslím, že potrebujú viac paliva a musia viac šetriť gumy. To je cena za väčší aerodynamický odpor a väčší nutný prítlak.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Tu pomôže len dôkladná analýza dát zo závodu na simulátore,.. ...kde Lewis môže prísť presne na to v ktorých pasážach Mercedes zaostáva za Ferrari, lebo potom ak im bol na dostrel pred DRS, po otvorení krídla bol preFernanda aFelipeho ľahkou korisťou. Kimi sa ukázal ako pretekajúci dizajnér, ktorý si svojsky do závodu upravil predné krídlo podľa svojej potreby a vyšlo to. Kto by to o Kimim povedal, že je urbanistom ! 18 11

    + 7 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      me by zajimalo, jak to myslel Brawn, kdyz po zavode rekl: "Trať se od nás otočila zády směrem k jednomu či dvěma jiným týmům." Spojoval to hlavne s vyvazenim a me by zajimalo, jak se takova vec muze vlastne zmenit a jak moc to souviselo se zmenami teplot o kterych se uz v sobotu zminoval prave Nico. On rikal, ze je potreba pro nedeli pocitat s jinym nastavenim nez v sobotu a ze on na to myslel a udelal nejake nastaveni na ukor sobotni kvalifikace. Takze si rikam, zda Mercedes v pripade Lewise udelali to same a nevyslo to, protoze jejich odhad byl spatny, nebo vsadili vice na sobotu a proto v nedeli Lewis na nektere piloty nemel. Ale to se bohuzel asi nikdy nedozvime. Tento vikend mi trochu pripomina uvod sezony 2012 pro Lewise, kdy kvaldy drtil, ale v zavodech jeho prace s pneu a dalsi okolnosti proste nechtely aby zavody vyhraval.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001081

        uzivatel001081

        85.237.230.XXX
        Mozno to je pritlak na prednu napravu a s tym suvisiace vyvazenie. Vzhladom na nizsie rychlosti v zavode a jazdu v premavke (rozvireny vzduch). Ale to vychadzam len z toho, ze mu to upravovali pocas zavodu a takisto massa spominal problem s drolenim co moze byt sposobene tym mensim pritlakom. Taky je moj tip.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • XR

          109.81.245.XXX
          Startoval z prvního místa a v úvodu jezdil na čistém vzduchu, ne v provozu - přesto zbytku neujížděl.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • aMax

            188.167.44.XXX
            a koľko by ho vydržala tá mäkká zmes, ak by išiel na doraz, 2-3 kolá ?

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001227

      uzivatel001227

      194.213.50.XXX
      ...jen jestli to taky není Lewisovým stylem jízdy kdy docela dost drtí gumy...03

      + 1 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        89.102.3.XXX
        jelikoz Kimi jezdil do boxu vicemene stejne a je to relativni setric a Lewisovi nijak neujizdel a mel naopak problem se pred nej dostat, tak Lewis s pneu umi pracovat velmi dobre taky.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama