DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikaci v Číně vyhrává Hamilton, Red Bull v problémech
ŠANGHAJ – KVALIFIKACE; Nejrychlejším jezdcem dnešní kvalifikace je Lewis Hamilton, který byl v celém jejím průběhu velmi rychlým jezdcem a má tak velkou šanci na úspěch v zítřejším závodě. Naopak mnoho práce čeká na mechaniky Red Bullu. Nedobrovolně kvalifikaci nedokončil Mark Webber kvůli problémům s tlakem paliva, své auto musel odstavit v druhé části kvalifikace. Jeho týmový kolega v poslední části nezaznamenal žádný čas.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Kvalifikaci v Číně vyhrává Hamilton, Red Bull v problémech
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Kapor
09:23 13.04.2013 194.160.178.XXXMožno taktika Red Bullu bola postavená tak,.. ...aby odštartovali s ťažkým autom na stredne tvrdých a kým ostatní, ktorí v predu odštartujú na mäkkých a pôjdu na výmenu a dostanú sa do premávky medzi pomalšie autá, budú zdržiavaní a Sebastian a Mark budú upaľovať, lebo budú mať pred sebou volnú trať a tých najpomalších, ktorí im však určite nebudú robiť žiaden problém. Takto Sebastian aj ušetril jednu sadu mäkkých a Mark tuším tak isto.-
-
anonym
10:28 13.04.2013 188.120.195.XXXJasně, když se před několika lety houby dělo v Q i R a "předjíždělo" se většinou přes boxy, skoro všichni nadávali, že je F1 nudná a volali po dalších strategických prvcích, které by nudu oživily. Teď je F1 zábavná a napínavá jako na přelomu 70. a 80. let (nikoliv stejná!) a zase je to špatně, ach jo!
Nejlepší na tom je, že má každý kritik s prominutím plnou hubu keců, ale nic lepšího nevymyslel.
-
-
-
-
-
anonym
10:36 13.04.2013 188.120.195.XXXJá bych o něčem častém věděl - špatné starty. Zajímavé na tom je, že start je kromě postřehu pilota a jeho práce se spojkou hlavně o jejím nastavení, což je dílo inženýrů, nikoliv pilota. Navíc s nefungujícím KERSem na startu se taky většinou potýká Mark.
Nedovolím si tvrdit, že ho RB záměrně poškozuje, to by bylo až moc odvážné tvrzení, ale že by byl Mark jediné poleno ve startovním poli, které neumí startovat? Divné, divné...-
odin
12:22 13.04.2013 77.240.96.XXXTo je pravda dlouhodobě. Ale když se tu někdo odváží napsat, že RBR má Webbera jako dvojku, okamžitě se strhne, zvlátě od některých diskutérů, histerie. Uvidíme, jak se vše bude vyvíjet a jak se bude vedení RBR k Webberovi chovat. Protože mě nezajímá, co např. Marko kecá (zvláště, když kecá každý den něco jiného a mnohdy si i protiřečí), ale co dělá a kdo z toho má prospěch. -
Mike17
13:45 13.04.2013 93.99.87.XXXA fakt, že loni na Markových špatných startech vydělal víc Alonso než Vettel, vám v těch úvahách asi bránit nebude že? Ale je pravda, že když by RB úmyslně pomáhal konkurenci, zapadalo by to přesně do Odinovy teorie. Totiž že RB zaměstnává jen idioty.-
-
Mike17
14:21 13.04.2013 93.99.87.XXXcitace: Bohužel v Q2 nebylo natankováno množství paliva, které je vyžadováno. Bylo to kvůli chybě v palivového prohlížeče, který nedotankoval 3kg, které měl.
Samozřejmě je můžeš obvinit ze lži. A ty mi řekni, jakou výhodu by takovým úmyslem RB získal??? Vettla by mohli dostat dopředu kdykoliv během závodu a připravili se o možnost sebrat body jeho soupeřům. Tobě by takový úmysl dával smysl???
Vždyť je to stejný nesmysl, jako kazit Markovi starty. Kdyby Mark startoval líp, měl by to loni Vettel na konci sezony lehčí. Hodilo se to nejvíc Alonsovi. Nebo si ho chtěl RB koupit?-
odin
20:07 13.04.2013 77.240.96.XXXMiku nějak se ve tvých argumentech ztrácím. Vysvětli mi, používá RBR týmovou režii, nebo ne? Pomahá Webber Vettelovi, nebo ne? Ty totiž argumentuješ tím, že MW Vettelovi nikdy nepomohl a najednou předpokládáš, že by mu pomohl v každém závodě, kdy je odsunut týmem mimo dosah SV. Tak jak to vlastně je?
A že Vettela může tým dostat před Webbera kdykoliv během závodu? Tomu moc nevěř. Jak jsem napsal jinde, Webber se už podrazit nebude chtít nechat. A pokud dojde k souboji, bude to tvrdší, než s většinou jiných soupeřů (po Sebových prohlášeních v Číně i s možností kolize). Alespoň tak to vidím já. Protože Mark mu bude chtít dokázat, že je rychejší a vítězství si zaslouží.
-
Mike17
12:14 14.04.2013 93.99.87.XXXKdyby sebral body jeho soupeři, tak by Vettelovi asi pomohl, ikdyby nebyl před ním. Je to příliš komplikované? Kde prosím říkám, že mu NIKDY nepomohl??? Výcuc z prstu?
Tobě přijde logické, že tým na začátku sezony úmyslně nechá Marka startovat z posledního místa? Proč ho tedy platí? To by bylo levnější startovat jen s jedním vozem ne? Nebo ještě líp najmout nějakého šneka, co jim ještě zaplatí. Ne?
Můžou kdykoliv nechat Marka jezdit na ojetých šmejdech, s tím Mark nic neudělá. Je to velice jednoduché a jak je vidět dnes u Ferrari málokdo si toho všimne.
Ani dnes nikoho z F1 nenapadlo, že by za špatným natankováním byla TR. Ale jak tě znám, určitě ti to nebrání pokládat tvoji teorii za správnou.-
odin
14:16 14.04.2013 77.240.96.XXXPřed Čínou jsem více-méně v nadsázce napsal, že Webber bude teď jezdit s prázdnou nádrží a na vypuštěných gumách. A jako na potvoru netrvalo ani den a má slova se potvrdila. Náhoda? Možná. Uvidíme jak to bude dál.
Já si jen myslím, že to v RBR není tak růžovoučké, jak se tu snažíš spolu s Helmutem tvrdit. A že je Mark nažhavený po tom podrazu z Malajsie a velkohubých žvástech Vettela z Číny, to si buď jistý. Už v úvodu závodu (když ještě mohl jet) dokázal, jak je to s tou jeho rychlostí.
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek