DISKUZE K ČLÁNKU Proč Webber nevrátil Vettelovi předjetí? Musel šetřit palivo
Týmová režie Red Bullu v Malajsii plní zprávy odborných serverů i v době, kdy už se schyluje k dalšímu závodu sezony - Grand Prix Číny. Z obličejů jezdců Red Bullu po závodě bylo jasné, jaká je v týmu momentálně situace. Teď však vychází na světlo světa další zajímavé skutečnosti - podle zpráv německého Auto Motor und Sport totiž musel v závěru Velké ceny Malajsie šetřit palivo i Mark Webber.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Proč Webber nevrátil Vettelovi předjetí? Musel šetřit palivo
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000745
(Hlasovalo 8 lidí)
06.04.2013 19:24
Souhlasím s tebou.. poměrně dobře shrnuto. Taky… »
» uzivatel000208
(Hlasovalo 7 lidí)
05.04.2013 19:51
hloupa chyba RB, ktery chtel nechat nosice vody … »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
09:25 08.04.2013 194.160.178.XXXJa si myslím,.. ...že Mark bol veľmi prekvapený a na vrátenie predbehnutia ani nepomyslel, lebo nebolo ani možné. Sebastian sa mu ihneď vzdialil a bolo vymaľované. Nakoniec nemohol predbiehať aj preto, lebo bol nadutý a mal veľký odpor vzduchu. Nuž preto nie ! -
Biblbrox
17:00 06.04.2013 94.138.104.XXXWebber nevrátil Vettelovi předjetí proto, protože patří do jiné, do daleko slabší kategorie a na lepší prostě nemá. Vettel ho přece porážel už na STR! Webber je jen prostě velká huba, něco jako na Blesku rodina Štikovic. A poučení o palivu: Na začátku závodu pršelo, bylo mokro a nejelo se naplno. Všimli jste si? Tvrzení, že Webber měl málo paliva je nesmysl. Pro déšť nemohl být nikdo s palivem na limitu, a to ani Hamilton. Ten měl prostě jen zlikvidované pneumatiky svou typicky agresívní jízdou.-
FF
18:21 06.04.2013 89.111.98.XXXPokoušet se měnit tvůj názor zřejmě nemá smysl, protože dle tvých starších příspěvku je pro tebe Vettel neporazitelný bůh a Webber naprostý babrák. Neříkám, že Webber je absolutní špička, ale je schopen být Vettelovi vyrovnaným soupeřem, viz. první polovina loňské sezony. To ale není důvod proč reaguji, tím je tvé tvrzení o palivu, ano na začátku závodu byla mokrá trať, ta ale poměrně rychle oschla a někteří jezdci mohli mít s palivem problém, protože v Malajsii je obvykle prší více a je zde velká šance na vyjetí safety caru, někteří mohli riskovat a počítat s tím. Navíc Webber velkou část závodu strávil na čele (pokud si dobře pamatuji), takže musel prorážet vzduch, místo toho aby se za někým vyvážel a používal DRS.
Osobně si tedy myslím, že to celé bylo na Webbera připraveno a příkaz o šetření paliva mohl přijít až po jeho předjetí, aby se na Vettela nepokusil zaútočit. Pravdu se ale asi nikdy nedozvíme.-
Zafod
08:19 07.04.2013 94.138.104.XXXVzhledem k rychlosti Vettela před zajetím do boxů Webbera se skutečně mohlo vedení týmu domnívat, že Webber vyjede až za Vettelem a bylo to na Webbera připravené. Jak to bylo se ale dovíme až později, podobně tak tomu bylo s fingovanou bouračkou u Renaultu nebo převodovkou u RB. Možná to ani piloti nevěděli, Alonso a Webber se radovali jako by byli skutečně nejlepší. -
uzivatel000745
19:24 06.04.2013 89.111.103.XXXSouhlasím s tebou.. poměrně dobře shrnuto. Taky si nemyslím, že by se v RB nějak moc zlobili, že Vet vyhrál.
A vymlouvat něco Blbibroxovi nemá cenu, protože je evidentně nekriticky zamilovaný do Vettela. -
Biblbrox
19:52 06.04.2013 94.138.104.XXXJá to vidím jinak, protože jsem na Vettela vsadil + Grosjean před Kimim (nejvyšší kurz) a obojí vyšlo, i když Kimi to udělal s Hulkenbergem napínavé. Jinak Vettel byl pohodlně v čele, než ho nepochopitelně zavolali k přezutí na suché pneu. Zásluhou toho byl předjet hned 2 vozy. Nehonil se, zátačky jezdil zeširoka a šetřil síly a měkké pneu na závěr (Bergewr na to hned upozornil). Nejezdil v závěsu za Hamiltonem, přišel by přece o pneu! F1 není Tour de France! Na RTL to odhadli dobře a ihned hlásili, že Vettel jezdí po posledním přezutí jako ďas! Prostě si Hamiltona a Webbera vychutnal. Webber na pomalejších pneu neměl vůbec žádnou šanci.
Kdo tvrdí, že Webber je lepší, ať to dokáže vsazením na něho! .
Doporučuji se koukat na RTL, je sice horší obraz, ale vyplatí se. Lepší je i koukat na Slováky. Nova je děsná, viď Pavle? Baví se tam úplně o něčem jiném než co se děje na trati.
-
-
-
uzivatel000208
19:51 05.04.2013 109.80.56.XXXhloupa chyba RB, ktery chtel nechat nosice vody Webber vyhrat, -
odin
18:04 05.04.2013 77.240.96.XXXSpousta mých "doměnek" se začíná potvrzovat (lepší a rychlejší střední směs pneu, zpomalení MW před posledním pitem, podivná komunikace týmu při TR s oběma piloty). Jen by mě zajímalo, co šokujícího Vettelovi zamlčeli?
A proč oba týmy (Mercedes i RBR) volili ve svých TR upřednostnění pilota s potížemi s palivem? To počítali s tím, že by ho v případě prázdné nádrže kolega do cíle dotlačil?-
Mike17
12:46 08.04.2013 93.99.87.XXXTo by mě zajímalo co se ti potvrzuje:
Lepší a rychlejší směs dostal Vettel, protože ji měl k dispozici. V článku je jasně napsáno, že měl jednu ušetřenou z tréninků! Zcela logicky dali Markovi NOVOU tvrdou, než by mu dali měkkou POUŽITOU! To byl přece jeden z tvých hlavních argumentů o podvodu ne? Máš tu krásné, logické a hlavně dokazatelné vysvětlení!
Zpomalení jednoho kola před pitem, když ho předtím 10 kol honili, aby byl rychlejší? Není to zbytečně komplikované? Nebylo by jednodušší ho tolik předtím nehonit?
Podivná komunikace asi byla. Tomu sám nerozumím. Ale pokud chtěli Seba dostat dopředu, stačilo jen Markovi zahlásit, že má málo paliva! Musel by sám zpomalit a Seb ho v pohodě předjet. Stejně byste tu řešili TR, ikdyž to byla pravda (ano něco ti podsouvám a spekuluji), ale nevzbudilo by to žádnou větší pozornost v médiích. Další jednoduchý a bezpečný způsob TR, který je už vyzkoušený a osvědčený! Proč ho nepoužili?
Pro mne další potvrzení, že nešlo o žádný komplot RB.-
odin
13:52 08.04.2013 77.240.96.XXXZase jsi to převrátil. Psal jsem, že měkkčí použitá, mohla být výhodnější, než supertvrdá směs. Protože je rychlejší a z důvodu jejího rychlejšího zahřátí. 11 kol by snad vydržela, když Vettelovi nová vydržela o dvě kola víc. A že jsem podvod tušil už když Webberovi nazouvali potřetí supertvrdou na pár kol.
Ty pořád spekuluješ,co měl kdo udělat, aby to bylo lepší a lépe to vypadalo. Asi ti nedělá problémy uvažovat jako "podvodník". (Neber to prosím tě jako urážku.)
Nevím kdy tým zjistil, že má Mark málo paliva, ale z článku předpokládám, že tomu bylo až v úplném závěru závodu. Nikoliv před posledními pit stopy. Zdá se mi to trochu divný. Ztímco Mergl řešil málo paliva i během závodu a Ham to na stupních potvrdil. Tak RBR řešil multi21 a Mark na stupních prokecl, že musel šetřit na příkaz týmu auto a gumy. NIKOLIV PALIVO!!! Mě to spíše připadá, (vzhledem k době, kdy se tato informace vylíhla),že jej tým nechtěl pustit do odvetného souboje s Vettelem, tak mu dal příkaz šetřit palivo.
-
-
-
Biblbrox
08:26 06.04.2013 94.138.104.XXXVšichni mistři jsou "svině". Ti, kteří se nechávají "domluvou" předjíždět mají sice ryzí charakter, ale ani pes po nich neštěkne. Rosberg, Massa nikdy mistři nebudou, protože nejsou "svině". Webber a spol také ne, protože zase jim to nejezdí.-
-
Biblbrox
16:00 06.04.2013 94.138.104.XXXDal snad někdo někdy pokyn, aby např. nepředjížděl Davida Coulharda? Sám Coulthard nedávno vtipně poznamenal, že ne, protože Hakkinem byl rychlejší! No, a Vettel to samé! Průměrný stárnoucí Webber se divil, že ho chce rychlejší předběhnout. O tom jsou přece závody. Myslím, že před 2 lety dostal Vettel pokyn "převodovka" a musel pustit Webbera. Myslím, že pak ještě zajela "převodovka" nejrychlejší kolo. V D tisku to Vettel komentoval jako "příště se to už nestane" a nestalo. dodržel slovo!. -
-
-
-
-
-
Kapor
17:38 05.04.2013 194.160.178.XXXÁno, Sebastián urobil to, ako to on cítil a urobil dobre,.. ...lebo na konci roku mu tieto body nebudú chýbať v boji o titul, o ktorý Mark určite nebude bojovať, aj keď sedí v najlepšom aute, lebo nie je vyrovnaná osobnosť ako Seb a nevie si udržať výkonnosť stabilnú počas celej sezóny a ak niekto dobre sleduje jeho závody, má výpadky aj počas tých a tých pokazených štartov, ktoré na neho ešte čakajú bude iste neúrekom. Preto žiadne urážanie, zo strany Marka, ale zlepšenie práce a konzitentnosti počas celej sezóny, mu iste prinesie úspechy, nie nadutosť a arogancia a na to by sa mal Mark do budúcna zamerať, aby zlepšil svoju výkonnosť a nezabúdal na to, že si treba vážiť tím, ak ho ešte stále považuje za schopného sedieť v najrýchlejšom aute a závodiť za nich.
Aktuálně
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek