DISKUZE K ČLÁNKU Watson: McLaren bez Hamilton trpí, doplácí na nezkušenost Péreze
McLaren se podle svého bývalého pilota Johna Watsona trápí, protože nedokázal najít adekvátní náhradu za Lewise Hamiltona.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Watson: McLaren bez Hamilton trpí, doplácí na nezkušenost Péreze
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
elrik
12:08 05.04.2013 195.122.192.XXX.. Mek se trapi kvuli novemu typu zaveseni. ne kvuli mlademu pilotovi. ze je pred nim Force India nic neznamena. sezona je dlouha a na prikladu lonskeho Ferrari jsme videli, ze co je od zacatku plecka, muze byt na konci sezony vitezny vuz.
nemyslim si ze by to Watson rekl presne takto jak je to podano v tisku -
RiLCO
10:55 05.04.2013 95.103.65.XXXPorovnavat treba Buttona! Sice sa minuly rok hovorilo ze zaciatkom sezony ma McLaren najlepsie auto,
preto sa zameriam na Buttona (kedze tam jazdil) => vyhral prve preteky, ale pozrite si dalsie zavody 2012 bol na tom podobne ako tento rok.
MALAYSIA 14.miesto
CHINA 2.miesto
BAHRAIN 18.miesto (nedokoncil)
SPAIN 9.miesto
MONACO 16.miesto
CANADA 16.miesto
VALENCIA 8.miesto
SILVERSTONE 10.miesto
a pytam sa ma tento rok horsie auto? Cize mam ocakavat horsie vysledky? Dufam, ze nie. -
Kapor
09:31 05.04.2013 194.160.178.XXXNajrýchlejšie auto má Red Bull,.. ...Mercedes s Ferrari sú asi na jednj úrovni, potom je Lotus a Force India. Komu sa auto v tejto sezóne nepodarilo je Mclaren a Williams, čo ich jazdci už zrozumiteľne komentovali. Sauber tiež na tom nie je najlepšie a Toro Rosso si udržuje svoj známy šedý štandard. Zlepšila sa o poznenie Marusia a Caterham jazdí so starým autom. F1 pomaly, ale isto upadá a stráca na atraktivite aj preto, lebo závody sa organizujú v krajinách, kde o to nie je záujem väčšiny a usporiadanie závodu je organizované na úkor zisku za každú cenu, čo je stupídna snaha Bernieho maximalizovať zisky, na úkor atraktivity a stúpajúcej popularity F1, ktorá takto dostáva jednu ranu za druhou aj tým, že zisky nie sú rozdeľované aspoň trochu spravodlivo medzi tímy, aby malé tímy mohli konkurovať tým silným a iež jeho neochota jednať fér s tímami, ako je Marusia, ktorému však nič nechýba, lebo všetko čo mal do sezóny 2013 splnil. Skrátka tento človek ako promotér F1, tam nemá už čo hľadať.-
Meky81
10:11 05.04.2013 195.113.167.XXXKapře, s Tebou poprve souhlasím od zacatku az do konce. I kdyz si myslim ze Lotus a Mercedes jsou na tom stejne. FI je jednoznacne tesne za nima, ale tenhle standard si udrzi tak maximalne jeste 2 mesice a pak bude zaostavat. Sauber a Wiliams - doufam ze se zprateli s novym ...pirellami a budou pred stredem, ted jsou az za nim. Ale jinak Kapor, prekvapil si a proto jsem ti dal + a ted i
Hezky den :-)
Příspěvek byl redakčně upraven.
-
-
Olda
08:54 05.04.2013 89.203.220.XXXTomu nevěřím Podle mě se role pilota ve vývoji přeceňuje. Základem bude vždy úroveň přítlaku, to je prostě parametr č.1 a pilot s ním těžko něco udělá. Pilot má podle mě vliv na jiné věci, největším přínosem může být vliv na morálku týmu, může motivovat členy týmu k lepším výkonům, ale že by se McLaren trápil kvůli Hamiltonovi, to je hodně přitažené za vlasy. Chápu to jen jako krásná slova do bulváru, ale s realitou asi moc společného nemají.
McLaren měl problémy i v minulosti a to měl v týmu Hamiltona. :) Výhodou McLarenu je, že se dokáže zvednout ... a troufám si tvrdit, že i bez Hamiltona, Buttona, Pereze ... -
-
odin
08:44 05.04.2013 77.240.96.XXXMcLaren Je patrné, že McLaren je v podobné situaci, jako bylo loni Ferrari. Oba týmy se pokoušeli postavit "agresivní" vozy a oba s nimi mají (měly) problémy. U Ferrari nakonec od svých záměrů ustoupili a rozhodli se celou koncepci předělat. Jsem zvědav na McLaren, jak se toho zhostí oni.
Ale nemyslím si (na rozdíl od Watsona), že rozdíl tvoří Peréz. Pokrok vytvářeli vždy ti nejlepší a nejschopnější, nikdy ne průměrní. Proto je třeba porovnávat špičky i mezi piloty (když už se to na ně pokoušíme svalit ). A v tomto mi vychází Alonso jako TOP no.1 Loni měl touto dobou už 35 bodů a to s autem určeným k "sešrotování". Srovnám-li ho s letošním Buttonem a jeho dvěma body, rozdíl je evidentní. I když jsem si vědom, že moje porovnávání není zcela objektivní, přesto ten rozdíl o něčem svědčí. Button mi připadá, že podává stejné výkony, jako podával loni Massa.-
-
odin
17:38 05.04.2013 77.240.96.XXXOno tohle totiž není o pilotech viz názor Oldy výše a smajlíky u mého názoru.
McLarenu se základ vozu nepovedl, taď jsem zvědav, zda budou rozvíjet tuto verzi a třebas ji zlepší natolik, že bude TOP autem, nebo zda se vrátí k modelu z loňska, či zda půjdou ve šlépějích loňských Ferrari.
Svůj původní příspěvek jsem psal jen kvůli Watsonově kritice Peréze, který podle mě s tím autem má nejméně společného a který se do McL dostal shodou okolností. Navíc si myslím, že by Peréz měl nejprve dostat příležitost, aby se ukázal. Na což jsou dva odjeté závody žalostně málo.-
Nasir
21:06 06.04.2013 188.175.176.XXXNo tak Pérez si zatím vyjel dva body jako Button (i když jen díky smůle kolegy), takže zatím nic špatného. A na soudy je brzy, stejně jako na tvrzení, že Hamilton může bojovat o titul. Viz Kimiho jízda v Melbourne a teď v Malajsii. Takže nehodnotit předčasně.
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek