DISKUZE K ČLÁNKU Horner: Alonso nebo Hamilton by udělali to stejné, co Vettel

Christian Horner ve Sky Sports F1 show popsal situaci po VC Malajsie. Nechal se slyšet, že špičkoví jezdci by se zachovali stejně jako Vettel a vysvětlil, co znamená zpráva "multi 21".

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Horner: Alonso nebo Hamilton by udělali to stejné, co Vettel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 03.04.2013 20:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000208 (Hlasovalo 17 lidí) 29.03.2013 12:58
vsechno je jen fraska, homer si s vettel placali… »
» Mike17 (Hlasovalo 15 lidí) 29.03.2013 12:42
Promiň jestli se pletu, ale to je pohled… »
» Ligier (Hlasovalo 14 lidí) 29.03.2013 16:57
Dvact let...? :-) Ne, je to od nepaměti, pokud… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    89.102.226.XXX
    skoro bych řekl, že to byl záměr to takhle udělat, viník je vettel a RB bude opět kázat...přitom mohli naznačit WEB, hele VET neposlouchá, tak si vyber jestli budeš riskovat nebo to radši dojedeš úsporně...ale nic takovýho neřekli

    + 7 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Slimák

    188.75.128.XXX
    Horner Děsnej komediant 02

    + 7 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ja

    95.103.55.XXX
    Alonso nebo Hamilton by udělali to stejné, co Vettel :D :D Tak o tom silno pochybujem! Neviem si predstaviť, aby Alonso dostal pokyn držať si pozíciu za Massom. Zatiaľ sa to nestalo ani keď bol evidentne pomalejší.:D

    + 17 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000208

    uzivatel000208

    109.80.56.XXX
    vsechno je jen fraska, homer si s vettel placali po ramenou radosti, oba vedi, ze z webber zadnej champion nebude a seb bude vsechny bod potrebovat.01

    + 17 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    109.202.68.XXX
    když už nemá argumenty tahá do toho další...mě u Hornera hlavně štve, že káže vodu a pije víno...vzpomeňme si jak byl proti TR fer a že by nikdy nic takového neudělal 02

    + 26 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • elrik

    195.122.192.XXX
    ... to je dalsi dojem s hnojem..docela predvidatelny vyjadreni od Hornera, ktery si pred Mateschitzem a Markem asi ani uprdnout nemuze

    zrusit pohar konstrukteru a nechat jen pohar vyrobcu jako v motorkach. tymovou rezii zakazat a at si jezdi jezdci se stajovymi stroji jen na sebe. jakto ze to v MotoGP funguje a F1 je poslednich 10 let timto paralizovana?

    + 11 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Promiň jestli se pletu, ale to je pohled člověka co sleduje F1 chvíli.
      1. To co řekl je logické, tudíž předvídatelné. S uprdáváním to nemá nic společného.
      2. Týmová režie se dělá ve většině případů kvůli MS JEZDCŮ!!! Zrušení poháru konstruktérů v tom nic nezmění.
      3. Týmová režie už zakázaná byla. Kdyby sis to pamatoval, nemohl bys chtít její zakázání. Byly to trapné scénky s předstíráním různých poruch řazení, brždění, "špatných" průjezdů zatáček atd. Režií bylo dost a stejně je nemohl nikdo potrestat.
      4. Srovnávat to s motorkama je o ničem. Pořadí se tam mění mnohem vícekrát, jezdci a stroje jsou vyrovnanější, vyrovnanější je i bodování. A i tam by se určitě TR našla.
      5. Na týmové režii se nic nezměnilo minimálně 20 let. Jen se přichází na nové triky.

      + 15 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        188.120.195.XXX
        Co se zakazování TR týká, mluvíš mi z duše. Abych se neopakoval, už jsem to shrnul tady ve 12:48:
        [odkaz na stránku]

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Ligier

        Ligier

        109.80.171.XXX
        Dvact let...? :-)
        Ne, je to od nepaměti, pokud beru jen éru MS - např. Fangio porucha vozu, Moss mu předal svůj (myslím) a takových případů tehdy bylo mnoho. Z pozdější doby asi pro pamětníky nezapomenutelná dvojice černých rakví Lotus 79 v pořadí Andretti/Petterson kdy mnoho lidí tušilo, že Ronie by byl rychlejší. Podobně to měl Lauda ve Ferrari. Klasické jsou souboje Pironi/Villneuve st., kdy prvně jmenovaný udělal vlastně co nyní Vettel, akorát tam se už usmířit nestihli. Stejné to bylo v roce 1981 u Williamsu, kdy neposlechl Reutemann a Frankem protežovaný Jones už neměl formu - výsledek? Titul v jezdcích pro Brabhama a Piqueta, fakticky konec obou jezdců i když kupodivu Carlos ještě vydržel dva závody v roce 1982... A tak by se dalo pokračovat do nekonečna. Samozřejmě nejvíc se to probíralo za doby Schumiho, kdy fakticky Ferrari jelo na jednoho pilota a šampionát tak byl dost degradován na one man show...

        + 14 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Naprostý souhlas. Až na to, že v případě Fangia se "týmová režie" poněkud lišila od těch dalších uvedených.03 Možná by se tomu ani nedalo říkat týmová režie. Protože to Moss učinil sám ze svého rozhodnutí a žádný "tým" ho k tomuto kroku nenutil.11 Tak že se jednalo spíše o kamarádskou režii. 18 Ale temto jediný příklad z uvedených znám pouze z knih a časopisů, takže se může jednat třeba o verzi redaktorů, než o skutečnost.17

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pavel A.

            Pavel A.

            88.103.60.XXX
            Fangio S.Moss Fangiovi nikdy vůz nepředal. O čem mluvíte je Itálie 1956, kdy P.Collins dobrovolně předal vůz Fangiovi a tím se vzdal titulu, protože se sám mohl ještě stát mistrem.
            Jasný případ týmové režie spojené s Fangiem se odehrál ve Francii 1951. Fangio měl problémy s voze, tým Alfa Romeo donutil Luigi Fagioliho, aby mu předal vůz. Fangio zvítězil a tak si připsal Fagioli své jediné vítězství v F1. Ale to, že musel předat vůz se ho tak dotklo, že okamžitě ukončil závodní kariéru.

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Když se TR dělá kvůli MS jezdců, proč se tedy v Malajsii RBR k TR uchylovalo? Alespoň podle jejich verze, (kterou obhajuješ) jim šlo o plný počet bodů do PK. Nějak mi to nedává smysl.
        Podle mě se TR používá jak pro zisk PK, protože za něj jsou peníze pro týmy, tak pro zisk MS jednotlivců.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Zase to nečteš pořádně. Je velký rozdíl mezi slovy "ve všech" a "ve většině". V neděli u RB to byla menšina, u Mercedesu se teprve uvidí jestli to bylo pro tým, nebo pro Hama. Spíš to druhé, protože předejtí Hama mohlo být naprosto bez rizika, takže by o body nepřišli. Myslím že TR v Brazílii u RB, nebo v Austinu u Ferrari zase patří k těm většinovým.
          Podstatné na tom je, že odstranění PK by problém TR asi neřešilo. To se snad shodneme ne? 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Tak odstranění PK by TR neřešilo, to je fakt. Vyřešilo by to jediné. Jeden pilot v každém týmu. A to kdo ví jestli. Byly by zase týmy jako Toro Roso, které by předváděly TR v ještě hnusnější podobě (jako v loňské Brazílii).03
            Jinak by mě zajímalo, čemu říkáš menšina a čemu většina? Menšina je jednou a většina dvakrát? Nebo menšina je stokrát a většina desettisíckrát? Takhle se na to koukat nedá.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              No myslím to tak, že častěji se užívá TR k přenechání pozice týmové jedičce, než k nějaké ochraně bodů týmu. Ale žádný výzkum nemám, jen můj pocit. Ikdyby to tak nebylo, hlavní myšlenka měla být o nesmyslnosti zrušení PK. A na tom jsme se shodli. 03 Vyjímečně. 12

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.96.XXX
                Jo tak to jsem tě špatně pochopil. Promiň.
                Ale myslím si, že tomu tak není. Jen ty TR ve prospěch jednotlivce jsou více vidět a tím pádem více kontroverzní.12
                Myslím si, že s trochou nadsázky, lze veškeré pokyny týmu při závodech brát jako TR vedoucí k zisku maximálního počtu bodů do PK03 18

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama