DISKUZE K ČLÁNKU Horner: Alonso nebo Hamilton by udělali to stejné, co Vettel
Christian Horner ve Sky Sports F1 show popsal situaci po VC Malajsie. Nechal se slyšet, že špičkoví jezdci by se zachovali stejně jako Vettel a vysvětlil, co znamená zpráva "multi 21".
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Horner: Alonso nebo Hamilton by udělali to stejné, co Vettel
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000208
(Hlasovalo 17 lidí)
29.03.2013 12:58
vsechno je jen fraska, homer si s vettel placali… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000208
12:58 29.03.2013 109.80.56.XXXvsechno je jen fraska, homer si s vettel placali po ramenou radosti, oba vedi, ze z webber zadnej champion nebude a seb bude vsechny bod potrebovat. -
elrik
12:01 29.03.2013 195.122.192.XXX... to je dalsi dojem s hnojem..docela predvidatelny vyjadreni od Hornera, ktery si pred Mateschitzem a Markem asi ani uprdnout nemuze
zrusit pohar konstrukteru a nechat jen pohar vyrobcu jako v motorkach. tymovou rezii zakazat a at si jezdi jezdci se stajovymi stroji jen na sebe. jakto ze to v MotoGP funguje a F1 je poslednich 10 let timto paralizovana?-
Mike17
12:42 29.03.2013 93.99.87.XXXPromiň jestli se pletu, ale to je pohled člověka co sleduje F1 chvíli.
1. To co řekl je logické, tudíž předvídatelné. S uprdáváním to nemá nic společného.
2. Týmová režie se dělá ve většině případů kvůli MS JEZDCŮ!!! Zrušení poháru konstruktérů v tom nic nezmění.
3. Týmová režie už zakázaná byla. Kdyby sis to pamatoval, nemohl bys chtít její zakázání. Byly to trapné scénky s předstíráním různých poruch řazení, brždění, "špatných" průjezdů zatáček atd. Režií bylo dost a stejně je nemohl nikdo potrestat.
4. Srovnávat to s motorkama je o ničem. Pořadí se tam mění mnohem vícekrát, jezdci a stroje jsou vyrovnanější, vyrovnanější je i bodování. A i tam by se určitě TR našla.
5. Na týmové režii se nic nezměnilo minimálně 20 let. Jen se přichází na nové triky.-
anonym
12:51 29.03.2013 188.120.195.XXXCo se zakazování TR týká, mluvíš mi z duše. Abych se neopakoval, už jsem to shrnul tady ve 12:48:
[odkaz na stránku] -
Ligier
16:57 29.03.2013 109.80.171.XXXDvact let...? :-)
Ne, je to od nepaměti, pokud beru jen éru MS - např. Fangio porucha vozu, Moss mu předal svůj (myslím) a takových případů tehdy bylo mnoho. Z pozdější doby asi pro pamětníky nezapomenutelná dvojice černých rakví Lotus 79 v pořadí Andretti/Petterson kdy mnoho lidí tušilo, že Ronie by byl rychlejší. Podobně to měl Lauda ve Ferrari. Klasické jsou souboje Pironi/Villneuve st., kdy prvně jmenovaný udělal vlastně co nyní Vettel, akorát tam se už usmířit nestihli. Stejné to bylo v roce 1981 u Williamsu, kdy neposlechl Reutemann a Frankem protežovaný Jones už neměl formu - výsledek? Titul v jezdcích pro Brabhama a Piqueta, fakticky konec obou jezdců i když kupodivu Carlos ještě vydržel dva závody v roce 1982... A tak by se dalo pokračovat do nekonečna. Samozřejmě nejvíc se to probíralo za doby Schumiho, kdy fakticky Ferrari jelo na jednoho pilota a šampionát tak byl dost degradován na one man show...-
odin
12:00 30.03.2013 77.240.96.XXXNaprostý souhlas. Až na to, že v případě Fangia se "týmová režie" poněkud lišila od těch dalších uvedených. Možná by se tomu ani nedalo říkat týmová režie. Protože to Moss učinil sám ze svého rozhodnutí a žádný "tým" ho k tomuto kroku nenutil. Tak že se jednalo spíše o kamarádskou režii. Ale temto jediný příklad z uvedených znám pouze z knih a časopisů, takže se může jednat třeba o verzi redaktorů, než o skutečnost.-
Pavel A.
03:03 31.03.2013 88.103.60.XXXFangio S.Moss Fangiovi nikdy vůz nepředal. O čem mluvíte je Itálie 1956, kdy P.Collins dobrovolně předal vůz Fangiovi a tím se vzdal titulu, protože se sám mohl ještě stát mistrem.
Jasný případ týmové režie spojené s Fangiem se odehrál ve Francii 1951. Fangio měl problémy s voze, tým Alfa Romeo donutil Luigi Fagioliho, aby mu předal vůz. Fangio zvítězil a tak si připsal Fagioli své jediné vítězství v F1. Ale to, že musel předat vůz se ho tak dotklo, že okamžitě ukončil závodní kariéru.
-
-
-
odin
12:10 30.03.2013 77.240.96.XXXKdyž se TR dělá kvůli MS jezdců, proč se tedy v Malajsii RBR k TR uchylovalo? Alespoň podle jejich verze, (kterou obhajuješ) jim šlo o plný počet bodů do PK. Nějak mi to nedává smysl.
Podle mě se TR používá jak pro zisk PK, protože za něj jsou peníze pro týmy, tak pro zisk MS jednotlivců.-
Mike17
15:13 30.03.2013 93.99.87.XXXZase to nečteš pořádně. Je velký rozdíl mezi slovy "ve všech" a "ve většině". V neděli u RB to byla menšina, u Mercedesu se teprve uvidí jestli to bylo pro tým, nebo pro Hama. Spíš to druhé, protože předejtí Hama mohlo být naprosto bez rizika, takže by o body nepřišli. Myslím že TR v Brazílii u RB, nebo v Austinu u Ferrari zase patří k těm většinovým.
Podstatné na tom je, že odstranění PK by problém TR asi neřešilo. To se snad shodneme ne?-
odin
17:14 30.03.2013 77.240.96.XXXTak odstranění PK by TR neřešilo, to je fakt. Vyřešilo by to jediné. Jeden pilot v každém týmu. A to kdo ví jestli. Byly by zase týmy jako Toro Roso, které by předváděly TR v ještě hnusnější podobě (jako v loňské Brazílii).
Jinak by mě zajímalo, čemu říkáš menšina a čemu většina? Menšina je jednou a většina dvakrát? Nebo menšina je stokrát a většina desettisíckrát? Takhle se na to koukat nedá.-
Mike17
17:38 30.03.2013 93.99.87.XXXNo myslím to tak, že častěji se užívá TR k přenechání pozice týmové jedičce, než k nějaké ochraně bodů týmu. Ale žádný výzkum nemám, jen můj pocit. Ikdyby to tak nebylo, hlavní myšlenka měla být o nesmyslnosti zrušení PK. A na tom jsme se shodli. Vyjímečně.-
odin
17:47 30.03.2013 77.240.96.XXXJo tak to jsem tě špatně pochopil. Promiň.
Ale myslím si, že tomu tak není. Jen ty TR ve prospěch jednotlivce jsou více vidět a tím pádem více kontroverzní.
Myslím si, že s trochou nadsázky, lze veškeré pokyny týmu při závodech brát jako TR vedoucí k zisku maximálního počtu bodů do PK
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek