DISKUZE K ČLÁNKU Whitmarsh: Návrat k loňskému vozu je možností, budeme se však snažit pochopit ten letošní

Nový vůz McLarenu MP4-28 nenavázal na výkonnost MP4-27 z minulé sezóny. Tým se s ním stále trápí, jeho chování zatím nedokázal porozumět. Bude se o to snažit i nadále místo návratu k loňskému.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Whitmarsh: Návrat k loňskému vozu je možností, budeme se však snažit pochopit ten letošní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 18.03.2013 09:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Loqenc (Hlasovali 4 lidé) 16.03.2013 15:38
Protože pokud má toto auto skutečně větší… »
» uzivatel000341 (Hlasovali 3 lidé) 16.03.2013 23:11
Nemyslím si, že by to bylo nemožné, jenže zase… »
» Duncan66 (Hlasoval 1 člověk) 16.03.2013 18:30
hm... skoda, ze ruzne podnebni podminky zatim… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    188.167.194.XXX
    McLaren Nečakal som od McLarenu, že bude na tom ako minuly rok, ked ziskal prvu radu v kvalde. Ale takyto pruser som tiez necakal. Najhorsie je, ze tvrdia ze tomu nerozumeju... Cize nevedia kde je problem. Lepsie by znelo: vieme kde je problem, len potrebujeme viac casu.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mynona

    78.102.182.XXX
    Úvaha A co dát Buttonovi starý vůz a Perezovy nový ? Perez by jako nováček, pracoval na vývoji nového vozu a Button by mohl závodit o pódia v pořádném voze. Až by Perez přesáhnul výkony Buttona, tak by i on přešel na nový vůz. Takhle bych to řešil já

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000341

      uzivatel000341

      89.24.174.XXX
      Nemyslím si, že by to bylo nemožné, jenže zase půjde o prachy... Mají omezený rozpočty a i když je loňský vůz téměř vyřešený, vývoj na něm by musel i přesto pokračovat. A vyvíjet vůz pro příští sezónu, pro současnou a k tomu i loňský vůz, na to prostě nechtějí vynakládat prostředky a schopný lidi (a vyvinutý vůz u kterého jakéhkoli zlepšení bude krokem zpět neexistuje a to mluvím z vlastní zkušenosti :-) ) To je alesoň můj názor.

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mynona

        165.72.200.XXX
        Proč by musel na loňském voze pokračovat vývoj ? Ten vůz byl vyladěný možná na max. svého potenciálu. Byl by to jen vůz pro závodění pro jednoho jezdce. Usilovně by přitom pracovali na vývoji nového vozu a loňský vůz by přitom mohli používat k porovnání. Zajedu pár kol na novém a starém voze, udělám změnu a přestože se podmínky na trati třeba změní tak hned vidím, zda jsem se k druhému vozu přiblížil či naopak. A nákladné ? Ty vozy jsou již postavené, takže naopak by mohli ušetřit než vyrábět dvoje nové komponenty bez záruky, že je vůbec nasadí :-)

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    hm... skoda, ze ruzne podnebni podminky zatim nedovoluji prime srovnani s minulou sezonou. K dispozici je jen 1. trenink a v nem Jenson zaostava cca 1 sekundu za svym lonskym casem, ale prvni trenink neni asi zrovna vypovidajici jak bychom potrebovali. Jsem zvedav na zitrejsi casy v zavode jak se zlepsily jednotlive tymy proti minule sezone. A nejvic me zajima, jak si vede prave Mclaren.
    Zajimalo by me, jaky cas by vlastne zajely Mcl s vozem z konce sezony, ktery cely rok pekne optimalizovali a zrychlily o 1-2 sekundy. Zatim to vypada, ze Mcl z Brazilie optimalizovany pro Australii by porazil cele nove startovni pole, coz mi pripada hodne zajimave.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      188.167.194.XXX
      Sekundu ako sekundu, tento rok nemozno pouzivat DRS na celej casti trati. Takze nemozno porovnavat.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    85.70.12.XXX
    problem podle mě jejich problem spočívá v novém předním zavěšení, mají stejný problem jako vloni ferrari kdy přešli ta pull rod ve předu trvalo jim asi 5 závodů než přišli jak auto správně nastavit aby začalo fungovat

    + 9 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • AAA

      147.229.208.XXX
      Ťažko povedať môj názor je zas taký, že nemali mechanické problémy typu pull rod, ale skôr aerodynamické problémy. Môj osobný názor je taký, že práve pull rod poskytol autu dobrú stabilitu a ovladateľnosť pri mokrých podmienkach, ktoré Alonsovi priniesli najväčšie ovocie v prvej polovici sezóny.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • XR

      78.157.160.XXX
      Často se tady ten blud v diskusi opakuje: Ferrari nemělo loni problémy s pull-rodem, ale s výfuky a nedostatečnou korelací dat. Potvrdil to ostatně na konci roku i Pat Fry, byl tady s ním rozhovor o tom.

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Qay

    5.102.48.XXX
    návrat k loňskému vozu a proč vlastně ne? příští rok budou stejně z gruntu nové, tak proč lít prachy do něčeho "beznadějného", než s vynaložením výrazně menších prostředků rozvíjet to co loni fungovalo?

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Loqenc

      Loqenc

      88.100.93.XXX
      Protože pokud má toto auto skutečně větší potenciál než loňské, tak těch poznatků pak využijí i v autě na příští sezónu, např. to přední zavěšení můžou využít, i když se změní pravidla.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Qay

        5.102.48.XXX
        ano, "pokud má potenciál" a to si budou muset rozhodnout hoši z McL a v tuto chvíli to neví vůbec nikdo. samozřejmě je to jejich boj, ale pouze jsem chtěl naznačit, že pokud přijdou po 1, 2, ... 5 závodech na to že tudy cesta nevede je tu právě ten loňský vůz. samosebou, že čím déle budou s rozhodnutím otálet, tím horší to pro McL bude

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama