DISKUZE K ČLÁNKU Button: Budeme rádi, když dojedeme na bodech. McLarenu schází více než sekunda
Podle Jensona Buttona bude dojezd ve Velké ceně Austrálie v první desítce pro McLaren "velmi pozitivní."
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Button: Budeme rádi, když dojedeme na bodech. McLarenu schází více než sekunda
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001081
(Hlasovali 2 lidé)
15.03.2013 14:32
Je sice pravda ze niektore stajne ukazuju, ze… »
» uzivatel001040
(Hlasovali 2 lidé)
15.03.2013 20:01
McL zacina byt tak trochu pro srandu ostatnim… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
tom
18:05 15.03.2013 85.135.162.XXXFerrari nemalo najväčší problém s PULL-rod zavesením - minulý rok ferrari tvrdilo, že problém bol s výfukovým riešenim a v aerod.
Pull-rod bol vraj úplne v poriedku.
Takže základná otázka znie - ak má McL problém pochopiť Pull-rod - tak by to mohlo naznačovať, že veľmi nezvládli jeho konštrukciu a to by bolo veľmi vážne -
Kapor
16:03 15.03.2013 194.160.178.XXXMusíš pilnejšie pracovať aj so svojim tímom inžinierov a mechanikov,... ...pri nastavení vozidla Jenson, nie hovoriť, tu nie si na konferencii a uvedom si, že sezóna už začala a ty si teraz jednička a musíš sa podľa toho správať. Pre jedničku tímu neexistuje žiadna výhovorka. Jednoducho to auto prinúť poslúchať. Iná cesta pre závodníka neexistuje, lebo ťa nakoniec bude porážať aj kolega z vlasného tímu a to bude tá najväčšia ostuda. -
anonym
15:53 15.03.2013 88.212.40.XXXJoj aký som rád, že Lewis odišiel Veľmi nerád by som ho výdaval niekde okolo 10teho miesta sa motať a trápiť
Takže ako každý nadával, že ide do "s..." mercedesu a bude rád keď postúpi do Q3 tak tu máme pravý opak. Svojím prestupom si nie,že pohoršil/ čo očakával aj on sám/ ale bude naháňať Vetela a Alonsa na čele
Příspěvek byl redakčně upraven. -
elrik
13:04 15.03.2013 195.122.192.XXX... tipl bych to na detske nemoci pull-rodu. musi se naucit s nim pracovat, pak zacnou byt rychli.
sezona rozhodne podle prvnich treninku v trapu neni, jak tu nekteri radoby znalci prorokuji. zvlast u Meku, kteri maji behem sezony nejlepsi vyvoj, bych se nebal toho, ze do Barcelony budou zpatky v boji o celo. 3 zavody jsou sice naskok, ale sezona je beh na dlouhou trat.-
PC
13:55 15.03.2013 212.47.2.XXXnejlepší vývoj? tak to jsi mě rozesmál! Kdybys řekl nejvíce pozitivních keců kolem vývoje, tak to bych ti potvrdil. Ale už několik sezón různé stáje ukazují, že úroveň v prvním závodě signalizuje stav přes úplně celou sezónu a jen několik nejsilnějších a nejzoufalejších týmů něco dovede stáhnout a to za cenu nelidského nasazení a kolosálních finančních výdajů!
Takže mě zase příjdou k smíchu ty zdejší různé řeči o rádobyodbornících a předčasném odsouzení sezóny.-
uzivatel001081
14:32 15.03.2013 85.237.230.XXXJe sice pravda ze niektore stajne ukazuju, ze uroven v prvom zavode signalizuje stav pocas celej sezony. Napriklad minulu sezonu Lotus. Neboli najrychlejsi, ale boli konzistentny. Rozumeli autu a auto ako celkom bolo v zavode dost rychle.
Ale. Na druhej strane su stajne ako napriklad ferrari alebo redbull, ktore zacali sezonu pomerne zle, a pricina mohla prave ta, ze autu nie uplne rozumeli. Na konci sezony, ale uz tak vyrazne nezaostavali. Resp. patrili medzi najrychlejsich.
Myslim, ze Mcl isiel trochu inou cestou, nepreskumanou by som povedal. Ak sa im podari vychytat prvotne problemy, tak sa mozu velmi lahko dostat na spicku.
Presne ako napisal elrik, mozno prave ten pullrod.
Pride mi to aj celkom prirodzene, ak len vylepsis minulorocny balik, tak mozes cakat, ze autu budes rozumiet a vies co mozes cakat.
Ak ale postavis od zakladu novy monopost a pouzijes nove riesenia, tak je pochopitelne, ze ich treba doladit. A vsetko sa najlepsie ukaze az v prvych zavodoch.
-
uzivatel001040
20:08 15.03.2013 222.153.223.XXXSouhlas, Ferrari minuly rok v podstate postavilo nove auto, ne kazdy si toto muze dovolit. Vydaje byly urcite astronomicke.
-
-
-
-
anonym
12:36 15.03.2013 85.237.224.XXXOno snad nikdo nemusí být odborník aby mohl zjistit, nebo podle prvních dvou tréninků předpokládat že oproti závěru loňské sezony jsou těžce v p.deli. Jistě je možné, že ztrátu ve vývoji dokáži stáhnout, ale body které pravděpodobně ztratí dnes, tak ty budou chybět zítra. A jelikož se ta ztráta na nejlepší zatím jeví jako poměrně velká, tak pochybuji, že i při dobrém tempu vývoje své soupeře nějak výrazně předstihne aby se jim vyplatil risk z ůvodu.
Zatím to vypadá jako unikát - jako jediní dokázali své auto, které bylo loni v Brazílii snad nejlepší vylepšit tak, že zatím ztrácejí víc jak vteřinu -
-
-
xinho
11:41 15.03.2013 217.118.109.XXX2014 jediny dovod, kedy je to este akceptovatelne je, ze sa pripravuju zmenou predneho zavesenia na sezonu 2014 a na nizky nos...lebo ak zas len niekto vymyslal prevratne myslienky a z najrychlejsieho auta na konci minulej sezony spravili toto...tak je to naozaj "skvely" vykon -
PC
11:28 15.03.2013 212.47.2.XXXpřesně, co jsem říkal - opět skvělý management!!!! Kdopak asi rozhodl pro jedinou sezónu provádět takové radikální změny! A to také znamená, že se to pravděpodobně bude příští a možná i přespříští rok opakovat? Tenhle tým už začíná být k smíchu. Sezóna je sice před nimi, ale na zázraky nevěřím. První půlku budou dohánět zbytek týmů a druhou půlku sezóny to budou pro změnu jezdcům kazit. V tomhle smyslu Lewis udělal dobře, že už s tou tolerancí skončil a odešel.-
uzivatel001040
20:01 15.03.2013 222.153.223.XXXMcL zacina byt tak trochu pro srandu ostatnim tymum a fandit jim je vylozene za trest. Misto evoluce vozu z lonska se rozhodli pro revoluci. "Domaci kutilove"
-
-
kopin
11:10 15.03.2013 194.228.15.XXXSam Michael ... ... to se nám ten jeho přestup vyplácí!!! Už u Williamsu bylo vidět, že ty jeho progresivní myšlenky stojí za starou bačkoru, jestli u McLarenu ovlivňuje i konstruktéry, no tak to nás pán bůh potěš!!! McLaren je ve stejných s...... jako loni Ferrari - doufám, že se z toho oklepeme dřív než bude pozdě!
Příspěvek byl redakčně upraven.
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek