DISKUZE K ČLÁNKU Button: Budeme rádi, když dojedeme na bodech. McLarenu schází více než sekunda

Podle Jensona Buttona bude dojezd ve Velké ceně Austrálie v první desítce pro McLaren "velmi pozitivní."

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Button: Budeme rádi, když dojedeme na bodech. McLarenu schází více než sekunda

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 15.03.2013 20:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001081 (Hlasovali 2 lidé) 15.03.2013 14:32
Je sice pravda ze niektore stajne ukazuju, ze… »
» uzivatel001040 (Hlasovali 2 lidé) 15.03.2013 20:01
McL zacina byt tak trochu pro srandu ostatnim… »
» uzivatel001040 (Hlasoval 1 člověk) 15.03.2013 20:08
Souhlas, Ferrari minuly rok v podstate… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom

    85.135.162.XXX
    Ferrari nemalo najväčší problém s PULL-rod zavesením - minulý rok ferrari tvrdilo, že problém bol s výfukovým riešenim a v aerod.
    Pull-rod bol vraj úplne v poriedku.
    Takže základná otázka znie - ak má McL problém pochopiť Pull-rod - tak by to mohlo naznačovať, že veľmi nezvládli jeho konštrukciu a to by bolo veľmi vážne 05

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Musíš pilnejšie pracovať aj so svojim tímom inžinierov a mechanikov,... ...pri nastavení vozidla Jenson, nie hovoriť, tu nie si na konferencii a uvedom si, že sezóna už začala a ty si teraz jednička a musíš sa podľa toho správať. Pre jedničku tímu neexistuje žiadna výhovorka. Jednoducho to auto prinúť poslúchať. Iná cesta pre závodníka neexistuje, lebo ťa nakoniec bude porážať aj kolega z vlasného tímu a to bude tá najväčšia ostuda. 08

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    88.212.40.XXX
    Joj aký som rád, že Lewis odišiel 11 Veľmi nerád by som ho výdaval niekde okolo 10teho miesta sa motať a trápiť 15

    Takže ako každý nadával, že ide do "s..." mercedesu a bude rád keď postúpi do Q3 tak tu máme pravý opak. Svojím prestupom si nie,že pohoršil/ čo očakával aj on sám/ ale bude naháňať Vetela a Alonsa na čele 11 11 11
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    89.203.142.XXX
    to nemůžou použít loňské auto, trochu upravené pro letošní pravidla když je tohle tak zlý? však to starší musí být lepší!

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • elrik

    195.122.192.XXX
    ... tipl bych to na detske nemoci pull-rodu. musi se naucit s nim pracovat, pak zacnou byt rychli.

    sezona rozhodne podle prvnich treninku v trapu neni, jak tu nekteri radoby znalci prorokuji. zvlast u Meku, kteri maji behem sezony nejlepsi vyvoj, bych se nebal toho, ze do Barcelony budou zpatky v boji o celo. 3 zavody jsou sice naskok, ale sezona je beh na dlouhou trat.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • PC

      212.47.2.XXX
      nejlepší vývoj? tak to jsi mě rozesmál! Kdybys řekl nejvíce pozitivních keců kolem vývoje, tak to bych ti potvrdil. Ale už několik sezón různé stáje ukazují, že úroveň v prvním závodě signalizuje stav přes úplně celou sezónu a jen několik nejsilnějších a nejzoufalejších týmů něco dovede stáhnout a to za cenu nelidského nasazení a kolosálních finančních výdajů!
      Takže mě zase příjdou k smíchu ty zdejší různé řeči o rádobyodbornících a předčasném odsouzení sezóny.

      + 2 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001081

        uzivatel001081

        85.237.230.XXX
        Je sice pravda ze niektore stajne ukazuju, ze uroven v prvom zavode signalizuje stav pocas celej sezony. Napriklad minulu sezonu Lotus. Neboli najrychlejsi, ale boli konzistentny. Rozumeli autu a auto ako celkom bolo v zavode dost rychle.
        Ale. Na druhej strane su stajne ako napriklad ferrari alebo redbull, ktore zacali sezonu pomerne zle, a pricina mohla prave ta, ze autu nie uplne rozumeli. Na konci sezony, ale uz tak vyrazne nezaostavali. Resp. patrili medzi najrychlejsich.
        Myslim, ze Mcl isiel trochu inou cestou, nepreskumanou by som povedal. Ak sa im podari vychytat prvotne problemy, tak sa mozu velmi lahko dostat na spicku.
        Presne ako napisal elrik, mozno prave ten pullrod.
        Pride mi to aj celkom prirodzene, ak len vylepsis minulorocny balik, tak mozes cakat, ze autu budes rozumiet a vies co mozes cakat.
        Ak ale postavis od zakladu novy monopost a pouzijes nove riesenia, tak je pochopitelne, ze ich treba doladit. A vsetko sa najlepsie ukaze az v prvych zavodoch.

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001040

        uzivatel001040

        222.153.223.XXX
        Souhlas, Ferrari minuly rok v podstate postavilo nove auto, ne kazdy si toto muze dovolit. Vydaje byly urcite astronomicke.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • anonym

    147.228.209.XXX
    AUTO z 2012 a fofrem :-D Být McLarenem, tak si nechám šupem dovést auto z konce minulé sezóny. Na první místo to nebude, ale bojovali by s ním alespoň o 5-6 :-)

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Slimák

    194.213.42.XXX
    Rozumbradové a odborníci na F1 To je sranda kolik je tady zase odborníků, kteří kvůli prvním testům odepisují McLaren na celou sezónu 18 02

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      85.237.224.XXX
      Ono snad nikdo nemusí být odborník aby mohl zjistit, nebo podle prvních dvou tréninků předpokládat že oproti závěru loňské sezony jsou těžce v p.deli. Jistě je možné, že ztrátu ve vývoji dokáži stáhnout, ale body které pravděpodobně ztratí dnes, tak ty budou chybět zítra. A jelikož se ta ztráta na nejlepší zatím jeví jako poměrně velká, tak pochybuji, že i při dobrém tempu vývoje své soupeře nějak výrazně předstihne aby se jim vyplatil risk z ůvodu.
      Zatím to vypadá jako unikát - jako jediní dokázali své auto, které bylo loni v Brazílii snad nejlepší vylepšit tak, že zatím ztrácejí víc jak vteřinu16

      + 9 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • xinho

    217.118.109.XXX
    2014 jediny dovod, kedy je to este akceptovatelne je, ze sa pripravuju zmenou predneho zavesenia na sezonu 2014 a na nizky nos...lebo ak zas len niekto vymyslal prevratne myslienky a z najrychlejsieho auta na konci minulej sezony spravili toto...tak je to naozaj "skvely" vykon 15

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • PC

    212.47.2.XXX
    přesně, co jsem říkal - opět skvělý management!!!! Kdopak asi rozhodl pro jedinou sezónu provádět takové radikální změny! A to také znamená, že se to pravděpodobně bude příští a možná i přespříští rok opakovat? Tenhle tým už začíná být k smíchu. Sezóna je sice před nimi, ale na zázraky nevěřím. První půlku budou dohánět zbytek týmů a druhou půlku sezóny to budou pro změnu jezdcům kazit. V tomhle smyslu Lewis udělal dobře, že už s tou tolerancí skončil a odešel.

    + 5 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001040

      uzivatel001040

      222.153.223.XXX
      McL zacina byt tak trochu pro srandu ostatnim tymum a fandit jim je vylozene za trest. Misto evoluce vozu z lonska se rozhodli pro revoluci. "Domaci kutilove"05

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • kopin

    194.228.15.XXX
    Sam Michael ... ... to se nám ten jeho přestup vyplácí!!! Už u Williamsu bylo vidět, že ty jeho progresivní myšlenky stojí za starou bačkoru, jestli u McLarenu ovlivňuje i konstruktéry, no tak to nás pán bůh potěš!!! McLaren je ve stejných s...... jako loni Ferrari - doufám, že se z toho oklepeme dřív než bude pozdě!
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 7 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      85.237.224.XXX
      synku, Sam Michael je sportovní ředitel a né technický ředitel, krom toho je šéfem týmu někdo úplně jiný a právě na toho bys měl zaměřit svůj vztek. Jestli fandíš mekáčům, tak si alespoň zjisti kdo je za co zodpovědný....

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • elrik

      195.122.192.XXX
      co resilo loni Ferrari na zacatku sezony? zaveseni. co ma letos revolucne nove McL? zaveseni. asi to neni tak jednoduche prejit s tak zasadnim prvkem..

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        188.120.195.XXX
        Pull-rod není zdaleka jediná větší změna, ani největší. Letos poprvé staví na filozofii vysokého nosu - ten ovlivňuje aerodynamiku celého vozu, jak jistě víš.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama