DISKUZE K ČLÁNKU Představení všech 36 DRS zón pro sezónu 2013 + mapy okruhů
Prohlédněte si, která místa vybrala FIA pro umístění DRS zón na všech okruzích v letošním kalendáři.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Představení všech 36 DRS zón pro sezónu 2013 + mapy okruhů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000299
08:29 09.03.2013 94.112.177.XXX18 závodů Letos asi bude jen18 závdu. Protože KLDR se chystá na válku s Jižní Koreou. -
Dusinas
21:36 08.03.2013 188.167.3.XXXdrs pri niektorych tratiach mam pocit ze vobec nerozmyslaju kam to daju. uz v minulej sezone ma to drs sralo lebo predbiehanie bolo obcas fakt len o stlaceni gombika a veziem sa. niekde je to uplne zbytocne (malaysia, cina zadna rovinka, kanada zadna rovinka, belgicko kemmel straight, korea dlha rovinka, brazilia hlavna rovinka) a iba to kazi pretekanie. keby aspon predbehnuty pilot mohol v druhej DRS zone vratit tak by to bolo napinavejsie ale takto uz velakrat dopredu vieme ako to skonci. ziadne napatie -
uzivatel001081
14:34 08.03.2013 85.237.230.XXXNerozumiem co je na tej suzuke take nebezpecne, resp. nebezpecnejsie ako na ktoromkolvek inom okruhu. To uz mozu rovno zrusit aj "potencialne" nebezpecne zakruty ako eau-rouge alebo rovno cele monako. Ak zavodim v F1 asi to nebude pre neprekonatelny pocit bezpecia. To si kupim volvo so 60 airbagmi.-
FWMonty
20:53 08.03.2013 80.82.145.XXXTak si si to vyzkoušej ty chytrej na simulátoru F1 jejich hodně nastav si přední křídlo na větší střední úroveň a zadní křídlo na nižší úroveň a uvidíš jak ti to pojede Je rozdíl jet s přítlakem a bez přítlaku na zadní nápravě.Jinak DRS má pomoc předjet soupeře né vytvořit nehodu.-
-
uzivatel001081
15:31 11.03.2013 85.237.230.XXXNepotrebujem skusat ziadny simulator, nie som pilot F1 ani nemam ambiciu stat sa nim a som presvedceny, ze na to ani nemam. A prave preto obdivujem ak to niekto dokaze. Myslim, ze by sa zvysil pomer pilot/auto v prospech pilotov v zmysle co je dolezitejsie pre dosiahnutie co najlepsieho vysledku.
-
-
-
uzivatel001081
15:31 11.03.2013 85.237.230.XXXNeviem, mozno by to bolo prijemne spestrenie. Nikto im to nekaze, ale mozno by sa nasiel nejaky dobrodruh, ktory by to aj ustal. A to s tym rusenim zakrut je myslene ako (IMHO v tomto pripade) zbytocne zvysovanie bezpecnosti. Pre mna je obdivuhodne hlavne to ako piloti zvladaju tu jazdu na limite.
-
Mike17
16:41 11.03.2013 93.99.87.XXXVíš ono se dá jezdit na limitu a současně bezpečně. Povolit DRS ve 130R není o pocitu bezpečí nějakého srabíka, ale o dost pravděpodobné tragedii. Mít v tak rychlé zatáčce zadek téměř bez přítlaku je něco jiného, než když trochu ubereš plyn při plném přítlaku, jako je to v Eau Rouge. Možná se to dá projet, ale když to někomu ulítne, pak z toho bude neřiditelná rakev. A únikové zóny tam nejsou na 300km/h moc dobré. Prostě se spoléhá na to, že v té zatáčce se jezdí bezpečně na plný plyn a nikdo tam nevyletí.
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek