DISKUZE K ČLÁNKU Vettel upozorňuje na "nebezpečný" Mercedes

Sebastian Vettel považuje Mercedes za tým, na který si bude na začátku sezóny 2013 třeba dávat pozor.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel upozorňuje na "nebezpečný" Mercedes

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 09.03.2013 11:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000397 (Hlasovalo 22 lidí) 07.03.2013 10:28
Aby si čest zachoval, stačilo, aby se nenechal… »
» uzivatel001128 (Hlasovalo 17 lidí) 07.03.2013 13:06
netahejte politiku pánové :) nepatří sem :) »
» uzivatel000397 (Hlasovalo 6 lidí) 07.03.2013 14:21
loni: Nico 93 bodů, Shumi 49, Nico jedno… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Martas

    90.181.200.XXX
    Schumacher No, škoda... že Mercedes nepostavil Schumacherovi lepší auto, mohl odejít se ctí, zrovna tak jako Klaus bez amnestie 06

    + 14 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000397

      uzivatel000397

      90.178.29.XXX
      Aby si čest zachoval, stačilo, aby se nenechal zadupat od Nica.

      + 22 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        89.24.8.XXX
        po minulé sezoně nevím o čem to mluvíš...

        + 6 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000397

          uzivatel000397

          90.178.29.XXX
          loni: Nico 93 bodů, Shumi 49, Nico jedno vítězství, Shumi jedno třetí.

          Ostatně, s tou ztrátou cti bych byl opatrný. Zapsal se do historie F1 tak výrazně, že čest nemůže stejně ztratit. Tedy u lidí kteří mají F1 rádi. U mne ji rozhodně neztratil a jeho přítomnost i když neuspěl byla i tak osvěžením a mediálním úspěchem. Rozhodně měl koule na "stará kolena" se tam vrátit a riskovat i svůj věhlas.

          + 6 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            89.24.21.XXX
            čekal jsem že vytáhneš body,ty ale nejsou vypovídajíc protože Schumacher měl v první polovině sezony pořád technické potíže a právě v té době byl Mercedes na tom dobře zatímco v druhé polovině Mercedes odpadl a už nešlo moc dohánět ztrátu.Nejlepší srovnání je duel v kvalifikacích a závodech kde nezáleží na formě auta a jiných okolností.

            Kvalifikace: MSC 10:10 ROS
            Závody: MSC 10:10 ROS

            Jinak Schumacher by v Monaku vyhrál nebýt té penalizace + opět technického problému.

            Myslím,že jeho návrat nebyl žádný propadák jak někteří tvrdí,ale také to nebylo to,co jsme všichni čekali.Ovšem stojím si zatím,že kdyby byli pravidla stejná jako když Schumacher odcházel (2006),tak by jeho výsledky byly určitě lepší.

            + 2 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel000397

              uzivatel000397

              90.178.29.XXX
              Na kdyby se nehraje. Nevyhraješ, jako by jsi nebyl.

              + 5 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                Osobně si myslím, že máte každý v něčem pravdu. Ale pokud myslíš poslední věty vážně, pak bys měl Schumiho mít za boha. Jestli se nehraje na to, kolik by měl titulů, kdyby měli soupeři stejné podmínky, pak se dá říct, že zadupal konkurenci do země. 12 Podle tohoto kritéria jsou Alonso, Hamilton či Raikkonen jen šedým průměrem. 03

                + 3 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • uzivatel000397

                  uzivatel000397

                  90.178.29.XXX
                  Jenom tak kecáme. Sir Stirling Moss nebyl nikdy mistrem světa a přesto je považován za jednoho z absolutně nejlepších závodníků historie. Je to velká alchymie jezdeckého umění, schopnosti být ve správnou chvíli na správném místě a i náhody a štěstí. Někomu se to prostě sejde a někomu ne. Je to o životě. Osobně trochu věřím i na nějakou přírodní spravedlnost, které říkám pracovně boží mlýny, je to o těch vážkách štěstí, které se občas nečekaně nakloní na stranu těch, kdo jsou věci schopni obětovat více než všichni ostatní.

                  + 2 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    Jasně, o nic nejde. Jen ty 2 věty zněly trochu radikálně. Buď počítáš jen body a vítězství a pak byl Schumi s náskokem nejlepší jezdec historie F1, který loni dostal od NR na prdel, nebo se zamyslíš i nad okolnostmi a pak nemusí být vůbec nejlepší a LONI byl Rosbergovi vyrovnaným soupeřem. Jestli v tom hrají roli jeho schopnosti, lidé okolo něj, nebo vyšší moc si můžeme každý myslet po svém. 04

                    + 3 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • uzivatel000397

                      uzivatel000397

                      90.178.29.XXX
                      proto jsem zlehčil slovy o kecání, že ano? 03
                      ovšem když přečteš co níže napsal Aldo, tak je to k zamyšlení a také má kus své pravdy

                      nakonec stejně ale zůstanou jen ty statistiky
                      před nějakým dnem jsem se díval na satelitu na film o Jacku Brabhamovi. Pro mne je to osobně v F1 větší velikán než Shumi, i přes jen 3 tituly a samozřejmě horší statistiky

                      + 2 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        93.99.87.XXX
                        Jasně chápu. Na ten film bych se rád podíval. Srovnávání pitotů z různých dob se vyhýbám, protože není vůbec žádná indicie k tomu, jak by si kdo vedl v jiné době. Osobně jsem měl rád asi nejvíc Prosta. Ale byl lepší jak Schumi? Vůbec netuším. Můžeme Schumiho maximálně srovnávat se Sennou, ale i to by bylo hodně mimo. Nevíme jaký byl rozdíl mezi Benettonem a Mclarenem, nebo později Williamsem. Nehledě na srovnání nováčka s pilotem na vrcholu. Ono to platí i teď při srovnávání špičky. Jediným srovnatelným soupeřem je vždy stájový kolega a i to není vždy úplně přesné.
                        A Aldo? Pravdu má v tom, že se čekalo víc. Zbytek jsou jen čisté spekulace a hodně jednostranné. Alonso v letech 2005-06 zajezdil Schumiho? Pak měl dodat, že roky předtím zajezdil Schumi Alonsa. Měl Schumi nelegální vozy? Důkaz? O Renaultech 2005-06 se toho v tomto směru taky napsalo hodně. Měl výhody v technice? Jistě, měl. To už tak bývá, že každý tým má jiné auto. A nejvíc mě dostali soupeři. Odkud ví, že těch 5 jezdců bylo lepších než Hakkinen, Raikonen, Alonso, Hill, Villeneuve? Viděl je někdy proti sobě závodit? Jako měřítko udává, že těch 5 mělo 14 titulů. Jestli je tohle měřítko, tak je proti nim Schumi bůh, když sám zvládl polovinu. Jeho soupeři jich získali míň? Kdyby je nezískal on, měli by jich jeho soupeři přece víc ne? Každý rok někdo získá přece titul. 04

                        + 3 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • uzivatel000397

                          uzivatel000397

                          90.178.29.XXX
                          Zaplatil jsem si přes zimu na satelitu Sport5 a chvílemi jsou tam nesmírně zajímavé věci. U Brabhama obdivuji hlavně to, že si i vyhrávací auto postavil. Když pominu nebezpečné trati a úmrtí která nemám rád, byly to fantastické doby i bez dnešních vychytávek. Stejně tak motorky. K bojům jako se odehrávaly třeba kolem roku 89-91 si dnešní MotoGP nemůže ani čuchnout a přes ty úžasńácká přetechnizovaná a předražená monstra, jsou dnešní závody jen odvar.
                          Stejně tak jsem se začal dívat na záznamy závodu z Indy Car. Začínám se mi velmi líbit a začínám získávat stále silnější pocit, že je v nich více sportu než v současné F1. Jednoduchá hezká auta, výkonné motory, aero i podvozky dělají dvě firmy, urputně se bojuje a předjíždí i bez DRS zon. A co se týká jezdců, myslím, že v průměru jsou na úrovni pilotů F1. Praktičtí Američané mají pěkné závodění za zlomek cen dekadentní předražené F1 kde se místo sportu řeší, výstupky u výfuku, černé bazemkty který fungují náhodně a spousty dalších pitchovin aby za šílené peníze bylo auto rychlejší o setinu a přitom se polovina startovního pole která chce také držek technologický krok stává pojízdnými retárdéry pro ty co na to mají více peněz.
                          Měl jsem v plánu mít Sport5 zaplacený jen přes nudnou zimu. nechám jej ale dál a už se těším na americké závody.

                          + 3 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            93.99.87.XXX
                            Já tu možnost se Sport5 zatím nemám a asi v dohledné době ani nebudu. Žena by mě asi zabila, kdybych F1 věnoval ještě víc času. Už tak musí 20 víkendů chodit v určitou dobu po špičkách a nemluvit na mě. 12 Zkusím to někde stáhnout na netu.
                            Ta doba byla určitě úžasná, měli tenkrát mnohem větší vliv na tvorbu vozu a o mnoho větší riziko. A velké rozdíly mezi vozy a špatná aerodynamika dělali závody zajímavé. To už se nikdy nevrátí, ale rád se na to dívám.
                            Americký závody asi sledovat moc nebudu. Mě osobně celkem baví, jak se vozy pořád vylepšují a vymýšlějí se nové technologie. Asi nebudeš souhlasit, ale americké vozy jsou zastaralé a to jak závodní, tak normální. Tím pádem pro mě nudné. Když se mění často pořadí je to sice fajn, ale všeho moc škodí. Nakonec se stejně nejvíc vzpomíná na souboje 2 jezdců. Velký chaos ve výsledcích mě nebaví, protože pak ani nevím komu vlastně fandit a kdo má šanci na titul. Viz začátek loňské sezony. Je mi celkem jedno které stáje budou na špici, ale hlavně ať nevyhraje 7 závodů 7 jezdců.

                            + 3 / − 2

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
            • Aldo Costa

              89.102.174.XXX
              Tak Nico Rosberg Michaela Schumachera rozsekal 3 roky po sobě, statistika mluví jasně; byl mezi nimi rozdíl o třídu. Schumacher se postaral o historicky vůbec jeden z nejhorších sportovních comebacků (čekalo se moc, ale nedosáhl ničeho), jeho návrat byl jedna velká blamáž. Propadák o třech pokračováních. Kdyby věděl, že to tak dopadne, nemyslím si, že by se byl vůbec vracel. Ona jeho statisticky veleúspěšná sportovní kariéra vlastně skončila už v r. 2004, pak se ještě 2 sezóny sice dokázal držel na absolutní špici, ale do země ho stejně tehdy (po obě sezóny) zajezdil Alonso... 02 Po návratu v r. 2010 byl už všem jen za kašpárka. Ukázalo se, že tento průměrný jezdec získal své nadprůměrné úspěchy díky nadprůměrnému náskoku v technice (mnohdy i zakázané), měl oproti ostatním k dispozici mnoho výhod (elektronika, pneumatiky) a také neměl mnoho skutečně silných soupeřů, jací se sešli v jiných dekádách (Lauda, Piquet, Prost, Senna, Mansell, tito bojovali celé roky spolu navzájem a získali celkem 14 titulů mistrů světa). Schumacher takovou konkurenci nikdy neměl a přesto se často dopouštěl kontroverzních manévrů vůči svým soupeřům a to mu také nebylo ke cti. V závěru kariéry ho ale Alonso s Rosbergem rozsekali... Statisticky je to ale nejúspěšnější pilot F1 historie, i když nejlepší určitě ne. Statisticky ho může překonat Sebastian Vettel, který má také náskok díky technice...

              + 4 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Eracer

      62.168.11.XXX
      Klaus nic špatného neudělal.

      + 7 / − 24

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Kolize Sainze s Pérezem v Baku

Sainz a Pérez se vzájemně obviňují z kolize, komisaři mají jasno + VIDEO

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Oscar Piastri se dočkal vítězství díky vlastnímu dobrému výkonu (ilustrační foto)

GP ÁZERBAJDŽÁNU: Piastri ustál Leclercovy ataky, Monačan ani napočtvrté nezúročil pole-position

Lewis Hamilton v závodě v Austrálii

Lewise Hamiltona na startovním roštu v Baku neuvidíme

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama