DISKUZE K ČLÁNKU Do hry o místo u Force Indie se dostává Karthikeyan, Sutil se nevzdává
Adrian Sutil se nevzdává v boji o závodní sedačku Force Indie, byť mu k Julesovi Bianchimu nečekaně přibyl další soupeř.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Do hry o místo u Force Indie se dostává Karthikeyan, Sutil se nevzdává
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
rock
16:29 13.02.2013 37.188.227.XXXChandhok A vůbec, když už indický pilot, raději Chandhoka. Ono se toho moc vyluštit nedá z té půlky sezóny, co odjezdil za HRT, ale se Sennou byl v kvaldách docela vyrovnaný a párkrát ho i porazil. Uznávám, že taky žádná sláva, ale proti Karthikeyanovi je to titán.-
-
-
-
-
rock
15:29 14.02.2013 37.188.233.XXXNevím, jestli koukáme na stejný výsledky, ale "mezi nejlepšíma"? V Superleague vyhrál jednu jízdu a jeho tým skončil 16. z devatenácti, v A1 vyhrál dvě jízdy za tři sezóny a v celkovém pořadí neskončil líp jak 10. V F Nissan to bylo o něco lepší, ale vyhrál taky jenom dvě jízdy za tři ročníky (a to bylo před devíti lety). Škoda mluvit ...-
Zix.
17:20 14.02.2013 78.102.27.XXXSchválně sem to Superleagude oddělil a dal k tomu to "v",protože tam neměl nejlepší výsledky. Ale i tak to neni jak píšeš - protože sice byl 16.,ale taky bys měl mrknout,že pak místo něj jeli jiný jezdci.
V A1 GP taky nejel nikdy celou sezónu a navíc Indie měla většinu bodů díky němu.
A je úplně jedno jak ty výsledky sou starý,ale rozhodně sou lepší než ty Chandhoka.-
rock
20:39 14.02.2013 46.33.96.XXXZávody pouťové úrovně jako A1 nebo Superleague toho fakt moc neukazují (a navíc ani v nich toho Narain moc nepředvedl na to, že by měl být pilot F1 úrovně). Poslední slušné výsledky v konkurenceschopné sérii měl Karthikeyan ve formuli Nissan a to bylo v letech 2002-2004. A to, jak jsou ty úspěchy staré, hraje roli dost zásadní vzhledem ke skutečnosti, že je mu dneska 36 let. Chandhok dokázal vyhrávat a dojíždět na bedně i v GP2, která je co do sportovní úrovně o kus výš než F Nissan a o světelný roky dál než A1 nebo SL.-
Zix.
21:38 14.02.2013 78.102.27.XXXNeřek bych o těch sériích,že byli pouťové,ale to je jedno. Hlavní je,že tam bylo kvalitní jezdecký pole a Narain tehdy v A1 GP překvapoval dost lidí.
A ano výsledky z Formule Nissan sou starý,ale pokud se nezhoršil(což u něj pochybuju,protože výsledky pak měl i dýl v těch 2 sériích),tak na tom může bejt jedině líp a ukazuje to jeho kvality - prostě 4. místo ve Formuli Nissan beru víc než 10. místo v GP2.
-
-
-
-
-
-
-
-
Jenik
16:15 13.02.2013 213.220.234.XXXMyslím, že Sutil je v tomhle rozhodování docela outsider, ať je rychlý jak chce. Bianchi má za zády ferrari (a má natestováno), Karthykean by byl zajímavý z toho pohledu, že bychom se dozvěděli, jak na tom je (přece jen, to je docela bomba posadit ho auta podobného tomu, co mohlo v Brazílii vyhrát). Ale nemyslím, že by pravidelně porážel někoho jiného než nové týmy. Řekl bych, že když Narajn vysolí dost peněz, tak bude závodit. Aby za ně nakonec nejel Rossiter :) -
rock
12:53 13.02.2013 37.188.227.XXXHulkenberg Tady to předlouhý rozhodování (který je podle mne slouží jen k tomu, aby měli sponzoři jednotlivých paydriverů čas se přebíjet) jasně ukazuje, jak "zdravou" stájí Force India je při současných finančních problémech Mallyi. Hulkenberg to musel vědět a když se mu naskytla příležitost, zmizel jak krysa z potápějící se lodi. Dobře udělal, přeju mu už od dob ve Williamsu, loni mne nezklamal a budu mu přát i dál ... -
-
-
anonym
14:23 13.02.2013 213.191.98.XXXno musím říct, že na toho kluka mám stejný názor jako vy. Osobně si myslím, že něco s volantem umí. Samozřejmě to není žádnej Raikkonen. Ale upřímně by mě zajímalo jak by si vedle vedle di Resty Doufám, že v tomto případě ho TATA dolačí do sedačky
-
-
-
Zix.
12:26 13.02.2013 78.102.27.XXXzáleží jestli maj peníze nebo ne Pokud peníze nepotřebujou,tak je jasná volba Sutil,protože je nejlepší a nejzkušenější. Pokud na tom nejsou bídně a chtěj jen slevu na motory,tak bez debat nejlepší volba Bianchi. A pokud sou na tom bídně a potřebujou nutně peníze,tak to bude Karthikeyan.
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek