DISKUZE K ČLÁNKU Testování v Jerezu - Den třetí: do čela vyskakuje Massa s Ferrari (+foto)
Ve čtvrtek v Jerezu udávalo tempo Ferrari. Felipe Massa byl téměř o devět desetin rychlejší než druhý Nico Rosberg, který ujel neuvěřitelných 148 kol.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Testování v Jerezu - Den třetí: do čela vyskakuje Massa s Ferrari (+foto)
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000922
(Hlasovalo 25 lidí)
07.02.2013 10:30
Hovoríš, akokeby sme boli v polovici sezóny.… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
*04*
20:58 07.02.2013 141.170.128.XXXODKAZY RE: zabavny web. Clovek zde hodi v dobre... dnes, 20:49
Osobně to sleduju na stejné stránce co jsi sem dal a při tom si čtu tento článek
( mimochodem jako spoustu jiných zde, skvělý ) s komenty k tomu, co se děje na trati a v boxech.
Vždyť jde F1, ne?
Kdo chce, odkaz, či stránku si najde a ten komu patří stránky, si asi může mazat co chce....
hlavně, že ty formulky zas frčí... -
uzivatel000152
19:26 07.02.2013 109.107.211.XXXNo sláva ! Jsem rád, že se mohu omluvit za předchozí kritiku. I když, pravda, ještě o nic nejde a testy nemají plnou vypovídací hodnotu, hned je " na duši " lépe" když je Ferrari vpředu a ne až na osmém místě. -
uzivatel001257
16:57 07.02.2013 193.165.218.XXX11:16 Do análů se konečně zapisuje i McLaren - napoprvé za 1:19,834 min. -
-
-
-
uzivatel001084
16:49 07.02.2013 37.188.226.XXXDiky moc, myslil jsem ze to kolo je neco jako "registrace" do testu nebo tak neco. A taky moc dekuju za zpravy z Jerezu.
-
-
-
uzivatel001259
13:38 07.02.2013 31.133.8.XXXStream Ahoj lidi, nevíte náhodou někdo jestli jde tréning sledovat někde online? Mám asi 5 webu na streamy ale ani na jednom to nemají. -
-
uzivatel000549
13:27 07.02.2013 93.181.64.XXXGary Anderson o Caterhamu. Byla zde diskuze o koncovkách výfuků Caterhamu a o tom, zda jsou v souladu s pravidly. Pravidla říkají, že koncovky musí směřovat nahoru o 10° a být umístěny v rozmezí 0-10° směrem ke středu vozu. Ale týmy chtějí kvůli zlepšení aerodynamiky tyto plyny směřovat dolů, do oblasti mezi podlahou a zadními koly. Všechny vozy mají tedy kanály mimo oblast koncovky výfuků a používají Coanda efekt aby plyny směřovaly po karoserii dolů. Problém s Caterhamem je, že v tomto kanálu má malou lopatku – aerodynamicky tvarovaný kus karoserie – aby zvýšil účinek tohoto efektu. V této oblasti mají ovšem pravidla mnoho omezí, které prakticky zakazují lopatky. Je to šedá zóna, neboť zde je koncovka výfuků ale pravidla striktně neříkají, že zde nemůže být umístěno aerodynamické zařízení. Nejsem si ovšem jistý, zda to bude mít nějaký přínos. To proto, že chcete, aby měl tok výfukových plynů co největší energii a co největší vliv na podlahu. V simulaci by mohlo umístění lopatky zlepšit směr, ale bude snižovat energii.
Snad je to více méně dobře přeložené.-
anonym
20:27 07.02.2013 188.120.195.XXXCo není zakázáno, je povoleno. Pravidla určují souosou ochrannou zónu ve tvaru komolého kužele za koncovkou, do které nesmí zasahovat žádná část karoserie. To křidýlko Caterhamu je díky Coanda kanálu evidentně pod ochrannou zónou, takže nevidím důvod, proč by tam nemohlo být.
Liteře pravidel to neodporuje, tak snad jedině že by FIA upřesnila výklad...
-
-
eR
13:22 07.02.2013 62.245.107.XXXPřátelé jak jsem právě zjistil z tv programu, kanál Sport5 začal dávat historické sestřihy sezón F1. Dnes od 16:10 dává ročník 1976, od 17:05 1977, zítra ve stejnou dobu ročníky 1978 a 1979 a v sobotu v 8:30 ročník 1980.
Včera jsem naprostou náhodou shlédnul rok 1975, tedy sezónu o které jsem doteď nic nevěděl, a dost se mi to líbilo. V tom roce se např. jela Velká cena Švédska !!! a airboxy byly snad do výšky 2 metrů . Prostě pro každého fanouška F1 je to opravdu zajímavé pokoukání. Rozhodně doporučuji. -
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek