DISKUZE K ČLÁNKU Testování v Jerezu - Druhý den na čele Lotus, Hamilton po ranní havárii předčasně skončil (+foto)

Ve středu pokračovalo testování v Jerezu za účasti všech 11 týmů Formule 1. Z nejrychlejšího času se radoval Romain Grosjean s Lotusem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Testování v Jerezu - Druhý den na čele Lotus, Hamilton po ranní havárii předčasně skončil (+foto)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 67, poslední 06.02.2013 23:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 7 lidí) 06.02.2013 13:49
Podle mě to bude právě ono - článek 5.8.4… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 06.02.2013 09:40
V Jerezu není 3G mobilní signál a neustále… »
» uzivatel000549 (Hlasovali 4 lidé) 06.02.2013 11:14
Gary Anderson: LH zablokoval své brzdy při… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • anonym

          78.157.160.XXX
          Ja by som ich tam uvadzal, lebo nefukali.. to je pak stale ak by keby a same gebudziny.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • rock

    37.188.235.XXX
    sponzoři Williams " ... logo Kemppi na bočnici předního křídla nahradilo Head & Shoulders ... "

    Čert vem šampóny, ale zmizelo jim logo Oris; kluci jsou bez hodinek a třeba Massa s Alonsem se nad nimi můžou s Hublotama docela vytahovat :-)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000624

    uzivatel000624

    79.127.217.XXX
    Williams Lidi, myslíte si, že má Williams něco extra? Že používá starý monopost, přestože má již všechny crashtesty za sebou...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • nenym

    82.145.209.XXX
    Jerez 2012 Loňské rekordní časy Mercedesu v únoru v Jerezu jsou v textu trošku zavádějící....tuším, že jezdili s autem roku 2011....

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Zavádějící nahoru nebo dolů? 04 Ano, loni Mercedes v Jerezu jezdil se starým MGP W02.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Huhu

    193.228.234.XXX
    Dotaz Můžete mi někdo vysvětlit, proč Marussia a Caterham opět neudělali ten "pokrok"? Opět ztrácí několik s na ostatní? ...kde je zakopaný pes??

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      90.179.19.XXX
      Caterham vypadá docela na úrovni, ale nevěřím. Marussia je ještě horší. Už od pohledu to dle mě nemůže stačit na střed pole. Možná přiblížení. Otázka proč je myslím jasná. Peníze! Peníze! Peníze!

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Shark88

    89.203.217.XXX
    Kde berete informace? Mám takový neobvyklý dotaz, zajímalo by mě kde sbíráte informace o testech. Časomíru jsem našel, ale např. že jsou červné vlajky atd.? Jen by mě to zajímalo.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      O zdrojích (nejsou-li zmíněny v článku) ti toho tady momentálně moc říci nemůžu. Zkus např. Twitter, je to dobrý informační kanál - zprávy ihned z první ruky.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Angelo

    85.237.227.XXX
    2 otazky na Petra Vieme preco ferrari ma tam malo vyjazdov a tak dlhe prestoje medzi vyjazdami?
    Druha sice mimo temy,ale neuvazovali ste o spojeni stranky s FB,...
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Rovnice o dvou neznámých

      90.179.19.XXX
      Myslím, že je přestavba vozu :)

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      ad 1) Je to v textu.
      ad 2) Facebook a úprava stránek jde mimo mě (jsem jen redaktor, preferuji Twitter) - ale pokud ti jde o ten panel vpravo s články, poptám se.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Bombera

        90.176.30.XXX
        A bych se take rad zeptal na jednu vec ohledne Twitteru, jelikoz te sleduji zajimalo by me proc vsechny prispevky davate v en proc ne v cestine, kdyz odkazy jsou ba cesky web?Chapu ze te mozna sleduji i lidi anglicky mluvici bylo by ale fajn kdyby byly i v cestine

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.160.XXX
          Většinu kamarádů a kolegů mám anglicky mluvících. Navíc Google Translate umí češtinu, takže s příp. odkazy není problém.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.160.XXX
          Apropo, Facebook mě začíná štvát. Ten redakční už prý bude mít pomalu více lajků, než já followerů na Twitteru. Asi se brzy stanu terčem posměšků a budu muset začít chodít pro pivo, s takovou. Vykašlete se na FB 04

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Bože, ako sa drolia tie predné pneumatiky Pirelli ! Je to riaden humus. A Mercedes dnes a včera vôbec neoslnil. Ak to takto pôjde každý deň, tak testovanie, je o ničom. 18

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000549

    uzivatel000549

    93.181.64.XXX
    Křidélko Caterhamu Vadí to křidélko ve výfucích hlavně kvůli článku 5.8.4. pravidel? Nebo je v tom ještě jiný důvod?

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Podle mě to bude právě ono - článek 5.8.4 technických pravidel. V testech ale můžou jezdit s čím chtějí, klidně i s výfukem ze Zetoru 7245.

      + 7 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000549

        uzivatel000549

        93.181.64.XXX
        Zajímavé. Chápu, že někdo testuje něco co je na hranici. Ale tohle mi přijde vcelku jasné, žádná část karoserie v oblasti komolého kužele, atd. Překvapovalo by mne, kdyby někdo testoval něco, o čem už předem ví, že to nebude schopen díky pravidlům nasadit. Takže třeba je v tom nějaké klička. Nechám se překvapit. 04

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama