DISKUZE K ČLÁNKU Testování v Jerezu - Druhý den na čele Lotus, Hamilton po ranní havárii předčasně skončil (+foto)

Ve středu pokračovalo testování v Jerezu za účasti všech 11 týmů Formule 1. Z nejrychlejšího času se radoval Romain Grosjean s Lotusem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Testování v Jerezu - Druhý den na čele Lotus, Hamilton po ranní havárii předčasně skončil (+foto)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 67, poslední 06.02.2013 23:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 7 lidí) 06.02.2013 13:49
Podle mě to bude právě ono - článek 5.8.4… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 06.02.2013 09:40
V Jerezu není 3G mobilní signál a neustále… »
» uzivatel000549 (Hlasovali 4 lidé) 06.02.2013 11:14
Gary Anderson: LH zablokoval své brzdy při… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • anonym

          78.157.160.XXX
          Ja by som ich tam uvadzal, lebo nefukali.. to je pak stale ak by keby a same gebudziny.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • rock

    37.188.235.XXX
    sponzoři Williams " ... logo Kemppi na bočnici předního křídla nahradilo Head & Shoulders ... "

    Čert vem šampóny, ale zmizelo jim logo Oris; kluci jsou bez hodinek a třeba Massa s Alonsem se nad nimi můžou s Hublotama docela vytahovat :-)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000624

    uzivatel000624

    79.127.217.XXX
    Williams Lidi, myslíte si, že má Williams něco extra? Že používá starý monopost, přestože má již všechny crashtesty za sebou...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • nenym

    82.145.209.XXX
    Jerez 2012 Loňské rekordní časy Mercedesu v únoru v Jerezu jsou v textu trošku zavádějící....tuším, že jezdili s autem roku 2011....

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Zavádějící nahoru nebo dolů? 04 Ano, loni Mercedes v Jerezu jezdil se starým MGP W02.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Huhu

    193.228.234.XXX
    Dotaz Můžete mi někdo vysvětlit, proč Marussia a Caterham opět neudělali ten "pokrok"? Opět ztrácí několik s na ostatní? ...kde je zakopaný pes??

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      90.179.19.XXX
      Caterham vypadá docela na úrovni, ale nevěřím. Marussia je ještě horší. Už od pohledu to dle mě nemůže stačit na střed pole. Možná přiblížení. Otázka proč je myslím jasná. Peníze! Peníze! Peníze!

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Shark88

    89.203.217.XXX
    Kde berete informace? Mám takový neobvyklý dotaz, zajímalo by mě kde sbíráte informace o testech. Časomíru jsem našel, ale např. že jsou červné vlajky atd.? Jen by mě to zajímalo.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      O zdrojích (nejsou-li zmíněny v článku) ti toho tady momentálně moc říci nemůžu. Zkus např. Twitter, je to dobrý informační kanál - zprávy ihned z první ruky.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Angelo

    85.237.227.XXX
    2 otazky na Petra Vieme preco ferrari ma tam malo vyjazdov a tak dlhe prestoje medzi vyjazdami?
    Druha sice mimo temy,ale neuvazovali ste o spojeni stranky s FB,...
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Rovnice o dvou neznámých

      90.179.19.XXX
      Myslím, že je přestavba vozu :)

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      ad 1) Je to v textu.
      ad 2) Facebook a úprava stránek jde mimo mě (jsem jen redaktor, preferuji Twitter) - ale pokud ti jde o ten panel vpravo s články, poptám se.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Bombera

        90.176.30.XXX
        A bych se take rad zeptal na jednu vec ohledne Twitteru, jelikoz te sleduji zajimalo by me proc vsechny prispevky davate v en proc ne v cestine, kdyz odkazy jsou ba cesky web?Chapu ze te mozna sleduji i lidi anglicky mluvici bylo by ale fajn kdyby byly i v cestine

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.160.XXX
          Většinu kamarádů a kolegů mám anglicky mluvících. Navíc Google Translate umí češtinu, takže s příp. odkazy není problém.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.160.XXX
          Apropo, Facebook mě začíná štvát. Ten redakční už prý bude mít pomalu více lajků, než já followerů na Twitteru. Asi se brzy stanu terčem posměšků a budu muset začít chodít pro pivo, s takovou. Vykašlete se na FB 04

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Bože, ako sa drolia tie predné pneumatiky Pirelli ! Je to riaden humus. A Mercedes dnes a včera vôbec neoslnil. Ak to takto pôjde každý deň, tak testovanie, je o ničom. 18

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000549

    uzivatel000549

    93.181.64.XXX
    Křidélko Caterhamu Vadí to křidélko ve výfucích hlavně kvůli článku 5.8.4. pravidel? Nebo je v tom ještě jiný důvod?

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Podle mě to bude právě ono - článek 5.8.4 technických pravidel. V testech ale můžou jezdit s čím chtějí, klidně i s výfukem ze Zetoru 7245.

      + 7 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000549

        uzivatel000549

        93.181.64.XXX
        Zajímavé. Chápu, že někdo testuje něco co je na hranici. Ale tohle mi přijde vcelku jasné, žádná část karoserie v oblasti komolého kužele, atd. Překvapovalo by mne, kdyby někdo testoval něco, o čem už předem ví, že to nebude schopen díky pravidlům nasadit. Takže třeba je v tom nějaké klička. Nechám se překvapit. 04

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama