DISKUZE K ČLÁNKU Montezemolo: "Chci vůz schopný vítězit hned od počátku sezóny 2013"

Prezident Ferrari Luca di Montezemolo včera pronesl ke svým zaměstnancům burcující proslov. Pochválil je za výkony v letošní sezóně, ale příští rok chce od všech vidět zlepšení - "alespoň o milimetr."

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Montezemolo: "Chci vůz schopný vítězit hned od počátku sezóny 2013"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 04.12.2012 07:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 21 lidí) 30.11.2012 08:52
V článku měním vždy jen letopočet, jinak Ctrl+C… »
» uzivatel000324 (Hlasovalo 15 lidí) 30.11.2012 08:40
Nemalo to byt aj tuto sezonu? Nemalo to byt aj… »
» Petr (Hlasovalo 12 lidí) 30.11.2012 10:18
Schází při vývoji vlastní inovace, nápady + v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja len súhlasím z Lucom,... ...lebo ak majú dobrých jazdcov, bez konkurencie schopného auta to jednoducho nejde, aby získali oba tituly. Horšie na tom je to, že Pat Fry a jeho tím, zatiaľ nie je vyrovnaným súperom Adrianovi Neweyovi a jeho tímu, ktorý je súčastná špička v F1 a tiež ak v Maranelle cez zimu neprestavajú aerotunel a výsledky z tunela nebudú vierohodné ako doposiaľ, tak to auto nebude mať predpoklad sa dobre počas sezóny vyvýjať s nasadenými novými dielmi, lebo ako vieme, testovanie už je obmedzené a do popredia sa pri tvorbe a vývoji auta dostávajú do popredia, metóda CFD a aerotunel, kde sa sa na začiatku sezóny, v pólke a testy mladých nádejí, môzu robiť testy a s tým spojené korelácie moderných metód a overenie, ktorým sa takto overuje, či obe matódy konvergujú ku skutočnosti, alebo dávajú skreslené výsledky a takéto diely sú potom odsúvajú do oblasti, ako diely nezhodné, ktoré sú odsúdené na likvidáciu. 18 A to je v F1 tým šetrením. 18

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    84.16.120.XXX
    Chci vůz schopný vítězit hned od počátku sezóny 2013 Tak ho kupte od Mclarenu nebo Redbullu a který bude lepší, tak ho přestříkejte a vyhrávejte s ním.03

    + 10 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.41.46.XXX
      automobilova legenda nedokaze postavit za pomoci FIA auto 5 rokov to je trapas. vyrobca malinoviek im berie tituly. hamba !!!

      + 10 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      88.102.44.XXX
      Koupit auto od sodovkářů nebo prodavačů koberců? oni chcou jezdit a ne prodávat sodovky nebo koberce. 13 12 11

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000733

    uzivatel000733

    194.228.223.XXX
    Montežemle Ať zaleze, tam měl hřímat Alonso ten jedinej tam má asi nějakou autoritu!!!
    A pchybuju že on by nechtěl dobrý auto od začátku 03 01

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.41.46.XXX
    kvoli FIATu zmenili pravidla o fukanych difuzoroch aj tak nedokazali vyhrat titul.

    + 9 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    Keď ho doteraz nechceli, tak odteraz to bude sranda.

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000324

    uzivatel000324

    80.242.32.XXX
    Nemalo to byt aj tuto sezonu? Nemalo to byt aj tuto sezonu? Nechcem byt sprosty ale budte ticho, debilne kecy si nechajte pre seba a postavte auto schopne vyhravat a potom kecajte!

    dodo

    + 15 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      V článku měním vždy jen letopočet, jinak Ctrl+C a Ctrl+V 04

      + 21 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mynona

        165.72.200.XXX
        Pokud se nemýlím tak je to tak od roku 2005. Nechápu proč Ferrari od té doby přes zimu vždy zaostává ? Má teorie je taková, protože neumí využívat tunely a informační technologie tak jako soupeři. Je prostě zvyklá upravovat auto pouze na základě reálné odezvy.

        + 10 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Schází při vývoji vlastní inovace, nápady + v Itálii nemají dostatek kvalitních aerodynamiků.

          + 12 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          188.120.195.XXX
          Mýlíš, v 2005 dolpatili na svou do té doby největší přednost, totiž na Bridgestonky, které se ten rok nesměly měnit. V 2006 se dostávali zpět a na konci měli nejrychlejší auto, v 2007 a 2008 byli ještě pořád hodně silní.

          Jenže přišli o nejsilnější mozky, Brawna, Byrnea a nakonec i Todta, přišlo omezování testů, jejich druhé největší zbraně, a nakonec přišli i o Bridgestone. S tvou teorií souhlasím a vidím to také tak - dokud mohli libovolně testovat a zkoušet věci v reálném nasazení, drželi se na špici. Když ale musí modelovat a simulovat... Jak dlouho už mají problémy s korelací dat z tunelu? Dva roky?

          + 10 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • g0dlike

        g0dlike

        88.103.93.XXX
        12 11 na druhou stranu je to asi jeho PR povinnost...jedinej způsob jak tomu předejít je to auto skutečně mít... Ale on by kecal stejně dál04

        + 8 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000324

        uzivatel000324

        80.242.32.XXX
        Petr dobra poznamka ! 11

        dodo

        + 7 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Charles Leclerc v závodě v Monaku

Úvodní trénink v režii Leclerca

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama