DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull: Úspěchy nás činí nepopulárními, někteří soupeři to těžce nesou

Šéf Red Bullu Christian Horner pochválil svého jezdce Sebastiana Vettela za letošní sezónu, kterou zakončil úspěšným bojem o mistrovský titul. Nese za to však určitou daň v podobě menší popularity.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull: Úspěchy nás činí nepopulárními, někteří soupeři to těžce nesou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 02.12.2012 11:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 10 lidí) 29.11.2012 16:20
Můžu se zeptat jaký podvod se v Brazílii stal?… »
» uzivatel001128 (Hlasovalo 6 lidí) 29.11.2012 16:19
možná víc jak 3 případy.... o 2 vím určitě... … »
» uzivatel001128 (Hlasoval 1 člověk) 29.11.2012 18:57
nejsem komisař, ptej jich ne mě... asi bylo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • anonym

          88.100.224.XXX
          vědět? co to znamená? O tom spekulovalo jen Ferrari, když s tím svým monopostem nedokázalo Rb předjet. Proč nepodal někdo protest? Proč nebyl někdo diskvalifikován, když se muselo auto předělávat?

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001128

            uzivatel001128

            89.203.165.XXX
            nejsem komisař, ptej jich ne mě... asi bylo něco špatně když to museli předělat
            BTW: aspon se podepiš ať vim komu odepisuju...

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • gtz

              88.100.224.XXX
              Jasné, já to plně chápu, že musí podat někdo protest. V minulé sezóně se kvůli tomu musely měnit pravidla (myslím difusory, protože je ti druzí nedokázali správně použít). Nyní se také budou zase měnit pravidla a budou přísnější testy tak se ukáže zda auto je legální či nikoliv..
              No tak jsem se podepsal.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                147.228.209.XXX
                Ono se pravidla vždycky mění tak aby sebrala výhodu nejrychlejším vozům. To je fakt který trvá již několik let. Jde o udržení konkurenceschopnosti a snížení nákladů. Vem si jak by se všichni snažili nacpat peníze do dvojitých difuzorů, kdyby byly povolené. Všichni by chtěli dohnat Red Bull a stálo by to zbytečně moc peněz. Nejde přece o to něco vymyslet a 5 let díky tomu vyhrávat tituly. To by nikoho nebavilo. F1 je pořád hlavně sport,který se ale vydal cestou soutěží různě vyvynutých vozů a tohle je cena, kterou musí každý tým zaplatit.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • gtz

                  88.100.224.XXX
                  Já chápu, že je to sport a konstruktér by měl dokázat, že umí auto postavit i s omezeními co jsou (opravdu bych raději viděl závody, kde musí pouze motor pocházet z nějakého sériového bloku řekněme z 2.8, prostě tak jak jsem to kdysi znal. Mohl jsi mít jaké jsi chtěl gumy, tankováni bych opět povolil taky). No Ferrari taky postavilo auto, které dominovalo řádku let.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    147.228.209.XXX
                    Jenže Ferrari tenkrát mělo fnadu v řediteli FIA :-D To byl ten důvod. Red Bull, McLaren ani třeba Brawn neměl :) Gumy... s těmi je to složité... náklady jsou pro ty firmy dost velké a jen tak někdo vyrábět takhle specifickou záležitost nebude... Jinak by pneu válka zas podle mě byla. Tankování bych taky zavedl u ž z pohledu zajímavosti strategií, ale prostě tak to je a pravidla jsou v tomhle jasná.

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • gtz

                      88.100.224.XXX
                      Spousta výrobců např. i Michelin by se rád vrátil, ale tak jak je to udělané.no budiž. Pro příští rok budou opět nová pravidla a nemyslím, že by byl moc extra vývoj nových aut. Max. nějaká modifikace, protože skoro všechny týmy hovoří o vývoji auta pro rok 2014. Takže myslím, že i finančně by tyto dvě věci byly pro hodně týmů nemožné. Pokud budu muset vyvíjet úplně nové auto s čím nemám zkušenosti tak ho budu muset vyvíjet hodně dlouho. Když si vezmu, že jen Ferrari má nějakou zkušenost s 6 válci s takovým obsahem a ostatní nikoliv. Natož, že by ti ostatní měli něco na testování např. stolici ... tak se může stát, že od roku 2014 budou dominovat auta s motory Ferrari.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        147.228.209.XXX
        Asi tě zklamu, ale z řad Ferrari opravdu nepocházím :) v době éry pana Moslyho jsem byl dokonce hlavním odpůrcem. Nevadí mi ani, že vyhrál znovu Red Bull (respektive Adrian), ale vadí mi, že jim není hloupé vypouštět do světa řeči typu "my jsme tak vznešeně čistí a ostatní jen koukají jak nás odrbat a uškodit nám", když jejich auto bylo nejvíckrát v letošní sezóně vyzváno aby bylo upraveno podle regulí. Abych vysvětlil větu, kterou jsem napsal "O legálnosti jeho dílů se dá i teĎ silně pochybovat". Tím jsem myslel, že na autě se dá shovat spousta věcí, kterých si komisaři ani nemusí všimnout, protože hledání chyb na tak složitém stroji je opravdu těžké. Red Bull mě přesvědčil, že jde cestou "zkusíme to tam dát a když si toho všimnou tak to sundáme no".

        + 6 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • gtz

          88.100.224.XXX
          To dokáži pochopit, jedná se o sport, který sleduji s přestávkami celkem dlouho.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            147.228.209.XXX
            Já ho sleduju taky celkem dlouho a i když třeba Ferrari rád moc nemám, tak musím uznat, že si takovéhle výkřiky o tom jak je všichni potápí nikdy nedovolili v takové míře pouštět ven. Prostě si myslím, ež můžou být rádi za titul a nemusí pořád zveličovat jak bylo úžasné jakým stylem ho získali, když jim to ten velký zlobr Ferrari legálně i nelegálně stěžoval jak mohl

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • AAA

      147.229.208.XXX
      Neviem čo myslíš tým porušovaním pravidiel. RB vždy prešiel kontrolou. Dokonca aj po tom čo FIA od roku 2010 neustále sprísnuje žatažové testy tak vyhovuje. Okrem dier v podlahe v Monaku si nepamätám žiadne priestupky ako tu píšeš 3 za sezónu. To, že tu píšeš, že sa o ich legálnosti dá polemizovať je tvoj subjektívny a zaujatý názor. Možno si videl nejaké video kde sa ich predné krídlo prehýbalo, ale od toho sú tu objektivne testy, ktoré uskutočnuje FIA a ktoré sú založené na číslach a tie hovoria jasnou rečou.

      + 6 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        147.228.209.XXX
        Jak už psal faster a Meky81... To jsou přesně ty věci o kterých jsem mluvil. O ohýbaném křídle nepadla řeč i když to se mi taky nelíbí, ale když jsou tak blbě stanovené podmínky testů... I když celkově je taky řečeno, že aerodynamické prvky se nesmí pohybovat. Pokud se povolí takto extrémní prohýbání potom nechápu, proč se teda zakázaly hmotové tlumiče u Renaultu v roce 2006, které podle mě, byly z pohledu pohyblivé aerodynamiky mnohem méně závažné.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • SancoG

          83.208.84.XXX
          Lidi kdyby sme tu řešili vše kdo co kdy udělal můžeme být u toho jak Ferrari mělo pohyblivou podlahu z kterou nebyl trest ? A přišel na to Mclaren z video záznamu prý ? ? Ale nakonec to byla teamová špijonáž při které jezdcům nebyl vzán ani bod ,při čemž když se to stalo před tím u ferrari vzali body všechny .. FIA si mění pravidla a tresty pořád podle toho jak jí to vyhovuje .. A jestli mi tu někdo tvrdí ,že formule jde správným směrem tak je to kec .. co se dokazuje je jenom to že teď je to kroužící auto s eko režimem co skoro nezávodí protože špičkové týmy sou na stéjné úrovni a neumí se skoro předjíždět někdy ani s dvojitým DRS v závodě .. Omezení gum , tankování , výměny věcí atd ... no je pravda že nemáme tolik nehod ale není ani to tak napínavé jak kdysi ! Podvody se děly a dějou pořád už od nepaměti je si vzpomeňte co udělali za Prostovi eeery senovi !! proti tomu tydle věci jsou nic

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Charles Leclerc v závodě v Monaku

Úvodní trénink v režii Leclerca

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama