DISKUZE K ČLÁNKU McLaren: Letos funguje DRS dobře, příští rok ale budou muset být dvě zóny všude
Podle technického ředitele McLarenu Paddyho Lowa budou muset být příští rok dvě DRS zóny na všech tratích, má-li si tento systém zachovat svou efektivitu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren: Letos funguje DRS dobře, příští rok ale budou muset být dvě zóny všude
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Gustav Anděl
(Hlasovali 4 lidé)
21.11.2012 18:37
DRS Mě osobně DRS nevadí, nakonec stejně vždycky… »
» uzivatel000341
(Hlasovali 4 lidé)
22.11.2012 12:38
DRS v pořadí Mě se DRS líbí, i přes argument, že… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000341
12:38 22.11.2012 62.154.195.XXXDRS v pořadí Mě se DRS líbí, i přes argument, že je to umělé... Na druhou stranu, když jezdec stáhne toho před sebou pod 1s, tak je evidentně rychlejší a je jen dobře, že se před něj dostane. Vždyť ten předjetý má tu samou výhodu k dispozici na příští DRS! Jediné, co bych systému vytknul, že funguje i za vozy mimo pořadí. (Vím, že se o tom už někde mluvilo, ale netuším, jak to nakonec dopadlo?) Tam se mi nelíbí, že si díky dojetí třeba posleního v závodu můžou pomoct To je nefér...
DEF -
Kapor
10:19 22.11.2012 194.160.178.XXXÁno, ak sa na to prišlo po analýze predošlého obdobia,.. ...je to úplne v poriadku, ak DRS zóny budú dve a aj v tréningoch a kvalifikácii sa budú používať zariadenia DRS na miestach tam, kde v závode. Je to úplne správne a stotožňujem sa s tým. -
-
-
Gustav Anděl
18:37 21.11.2012 93.99.99.XXXDRS Mě osobně DRS nevadí, nakonec stejně vždycky vyhraje ta nejrychleší formulka. Já bych řešil DRS zóny ryze individuálně, protože tomu argumentu s převodovkou moc nerozumím. Ale na druhou stranu by mi nevadilo, kdyby třeba FIA řekla, že dva závody ze sezony se pojedou bez DRS - buď by je pevně stanovila, nebo řekla během sezony (ale tady samo hrozí kupčení a podezírání komu to bude vyhovovat atd...)-
Petřík
19:36 21.11.2012 46.39.170.XXXCo na tom nechápeš? DRS zvýši rychlost bez ohledu na hnací ústrojí o cca 15km/h. Jenže F1 bohužel hnací ústrojí má, limit je převodovka, která musí být v dobrém poměru pro zrychlení (zjednodušeně, čím menší maximálka nastavena, tím menší rozestupy mezi převodamy a tím rychleji řadíš - dostáváš se na vyšší rychlost) a maximální rychlost. Představ si to tak, že máš kolo s přehazkou (celý sortiment převodovek pro sezonu) ale využít můžeš dejme tomu jen 2 (velký talíč) + 4 (malý talíř). DRS tě víc nutí trošku oškubat výjezd ze zatáček na úkor vyšší rychlosti v DRS zonách. Například VC Číny je dost často jevem nárazu na omezovač a ke konci rovinky slyšíš jak už to ten motor nepustí dál. Být jen jedna DRS zona, a nemožnost využít DRS při Q, tak je lepší cesta kterou razí RB, oproti tradičně rychlému Mercedesu.-
-
Gustav Anděl
20:37 22.11.2012 93.99.99.XXXJeště s přihlášením: Přesně tohle jsem nechápal. Díky ti za vysvětlení01
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
Lewis HAMILTON - 2. Trénink (9:00 - 10:00)
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek